Qua app is het echter de meeste kutte van allemaal.quote:Op donderdag 1 september 2022 08:06 schreef roos94 het volgende:
Videoland is geweldig vind ik, beste streamingsdienst en heb er een stuk of 6.
Die die zo op een jonge Frans Bauer leek?quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:32 schreef lily het volgende:
Die Anita was in “Lang leve de liefde” aan die gast gekoppeld die daarna in Big Brother verscheen.
Hm, nee. Daar lijkt hij niet op. Even opgezocht: Leroy de Rouwquote:Op vrijdag 2 september 2022 20:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Die die zo op een jonge Frans Bauer leek?
Ojaquote:Op vrijdag 2 september 2022 20:14 schreef lily het volgende:
[..]
Hm, nee. Daar lijkt hij niet op. Even opgezocht: Leroy de Rouw
Ja, dit. Man man, wat een drama.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:06 schreef Magica het volgende:
[..]
Wat zit zij er drama van te maken, paar keer gebeld en hij herkent me niet, boehoeee
Ik vind doorspoelen echt enorm irritant, met dat x2 x4 x8 etc. Netflix en NLZiet hebben dat veel beter voor elkaar.quote:Op donderdag 1 september 2022 08:06 schreef roos94 het volgende:
Videoland is geweldig vind ik, beste streamingsdienst en heb er een stuk of 6.
Dat was niet zo tot een paar dagen geleden toen ze de nieuwe app lanceerdequote:Op zaterdag 3 september 2022 14:15 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ik vind doorspoelen echt enorm irritant, met dat x2 x4 x8 etc. Netflix en NLZiet hebben dat veel beter voor elkaar.
Volgens mij trouwen ze bij het originele format wel echt maar ja, het is tv dus zeker weten doe ik het nietquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:58 schreef Ang3l het volgende:
Vraagje. Heb twee seizoenen van t oude format gezien. Viel me op dat ze hier bij de start zeiden dat deze mensen niet voor de wet trouwen. Alleen voor de ceremonie.
Was dat bij t originele format ook?
Dusze trouwen eigenlijk helemaal niet echt? 😂
Echt zo'n vreselijke entitled divaquote:
Evelien is 32 wat zeg je allemaalquote:Op maandag 5 september 2022 19:10 schreef Fosive het volgende:
Waarom zitten Mark en Evelien er eigenlijk in?
Gelet op het format is het er vooral op gericht om wat partnerruils te veroorzaken, maar aangezien zij van een andere generatie zijn dan de rest spelen zij hier geen rol in.
De rest is niet geïnteresseerd in een van hen, en Mark en Evelien zijn niet geïnteresseerd in de jonge garde.
Dit inderdaad, het is zo overduidelijk geacteerd.quote:Op maandag 5 september 2022 18:43 schreef Dazalbest het volgende:
Ik weet niet hoor, zooooo fake allemaal en ze willen het niet eens verbergen....
Misschien wisten ze van het datingsverleden van Mark en Evelien. 🤔🤪quote:Op maandag 5 september 2022 19:10 schreef Fosive het volgende:
Waarom zitten Mark en Yvette er eigenlijk in?
Gelet op het format is het er vooral op gericht om wat partnerruils te veroorzaken, maar aangezien zij van een andere generatie zijn dan de rest spelen zij hier geen rol in.
De rest is niet geïnteresseerd in een van hen, en Mark en Yvette zijn niet geïnteresseerd in de jonge garde.
Juist wel toch want Eveline en Mark hadden toch een ‘match’quote:Op maandag 5 september 2022 19:10 schreef Fosive het volgende:
Waarom zitten Mark en Yvette er eigenlijk in?
De rest is niet geïnteresseerd in een van hen, en Mark en Yvette zijn niet geïnteresseerd in de jonge garde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |