abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 4 januari 2023 @ 10:38:07 #251
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207416206
Dat verwacht je toch niet? Nee, maar de regie wel ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_207416319
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 10:38 schreef Ang3l het volgende:
Dat verwacht je toch niet? Nee, maar de regie wel ;)
Dat vraag ik mij af, maar ik heb dan ook geen inzicht in hoe diep de vragen gaan. Lijkt mij niet dat je je halve stamboom en volledige vriendenkring moet opschrijven. Tevens heb je genoeg mensen die je kent waar je misschien net de voornaam van kent en niet de verdere details. Zo kwam het in dit geval een beetje over, Martijn kende de vriendinnen (en misschien Nicole, dat is nog niet duidelijk al had zij geen blik van herkenning vooralsnog) van het uitgaansleven van Ibiza. Dat kan variëren van dat hij "goedenavond" tegen ze gezegd heeft of een orgie heeft gehouden met ze :P

Mick en Daisy is een ander verhaal, die woonden letterlijk om de hoek bij elkaar. De kans dat die elkaar kenden was natuurlijk bijna 100%.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 4 januari 2023 @ 11:01:51 #253
335263 freaky40
pi_207416359
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 08:47 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Waar maakte je uit op dat die vriendinnen dat wisten?
Ik heb dat even gemist. Leek het erop dat die vriendinnen al wisten dat dit de man van hun vriendin zou worden?
Dat zeiden ze toch. Ze waren geheimzinnig en probeerde Nicole weg te houden bij Martijn.
Allemaal cabaretteketet!
pi_207416385
Weet iemand of deze serie MAFS wél op RTLXL gaat blijven, of wordt 't weer een Videoland-ding halverwege?
Mon 'en!
pi_207416476
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 11:01 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Dat zeiden ze toch. Ze waren geheimzinnig en probeerde Nicole weg te houden bij Martijn.
Ik kan mij niet herinneren dat dit gezegd is, het enige geheimzinnige was tijdens de bruiloft dat 2 vriendinnen tegen elkaar fluisterden dat hij 'de ex was van'.

In theorie zouden ze de link wel kunnen hebben gelegd, ze weten natuurlijk van Nicole. En in theorie kan Martijn of 1 van zijn vrienden ze verteld hebben dat Martijn meedoet met MAFS en op dag X gaat trouwen in Slot Zeist. Dan is de link snel gelegd, er vinden op dag X in Slot Zeist natuurlijk geen 4 MAFS bruiloften en feesten plaats.

Wellicht wordt een en ander de komende afleveringen duidelijk :)
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 4 januari 2023 @ 11:17:26 #256
335263 freaky40
pi_207416487
Het werd ook in de uitzending van volgende week gezegd door de vriendinnen dus daarom de verwarring, deze heb ik al gezien.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 4 januari 2023 @ 11:22:33 #257
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_207416548
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 11:17 schreef freaky40 het volgende:
Het werd ook in de uitzending van volgende week gezegd door de vriendinnen dus daarom de verwarring, deze heb ik al gezien.
Ah, dank! Dan komt het uit die uitzending dus. Ik dacht al.

Wat vreemd dan joh. Ik snap niet hoe ze het konden weten. Of ze hebben het zelf uitgevogeld toen ze tijdens die vakantie van Martijn hoorden: 'Goh, ik doe straks mee aan MAFS.'
Maar dan weet je nog niet zeker dat precies jouw vriendin de andere partij is, natuurlijk.

Edit: zoals hierboven ook al iemand speculeert kan natuurlijk ook. Dat ze gealarmeerd waren vanwege de overeenkomende datum.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_207416560
Ik heb de aflevering nog niet gezien. Leuk weer dat Videoland. :') Zegt ook veel over de mensen die niet kunnen wachten met wekelijks kijken, kunnen ook niet wachten met hun mond te houden.

Misschien dat ik dit topic maar ga ontvolgen, de lol is er zo wel af.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_207416569
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 11:22 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wat vreemd dan joh. Ik snap niet hoe ze het konden weten. Of ze hebben het zelf uitgevogeld toen ze tijdens die vakantie van Martijn hoorden: 'Goh, ik doe straks mee aan MAFS.'
Maar dan weet je nog niet zeker dat precies jouw vriendin de andere partij is, natuurlijk.
Zoals ik al schreef, die link leg je 100% mits er meer info is dan "ik doe mee aan MAFS". De trouwlokatie en datum zijn voldoende, er vinden niet meerdere trouwerijen plaats op 1 dag op 1 lokatie. In het normale leven soms wel, maar in geval van MAFS is het een dagvullende trouwerij inclusief feest. Dus dan is de link met zekerheid te leggen.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 4 januari 2023 @ 11:24:39 #260
335263 freaky40
pi_207416574
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 11:22 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ah, dank! Dan komt het uit die uitzending dus. Ik dacht al.

Wat vreemd dan joh. Ik snap niet hoe ze het konden weten. Of ze hebben het zelf uitgevogeld toen ze tijdens die vakantie van Martijn hoorden: 'Goh, ik doe straks mee aan MAFS.'
Maar dan weet je nog niet zeker dat precies jouw vriendin de andere partij is, natuurlijk.
Ik vond het al vreemd dat dit de uitzending haalde want dit is iets wat ze eigenlijk niet hadden mogen zeggen.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 4 januari 2023 @ 11:32:10 #261
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_207416623
Ik begrijp dat vooruit kijken wat extra informatie oplevert. Wees er voorzichtig mee om dit hier te delen, Er zijn mensen die alleen de TV afleveringen kijken en die willen ook graag verrast blijven door de uitzending.

In het geval van de twee vriendinnen is het niet geheel een spoiler omdat er al haf duidelijk was dat er iets was door het gefluister dus ik laat het staan.

Maar graag wel opletten met dingen te delen uit uitzendingen die nog niet op TV zijn geweest.

Daarnaast zou het ook leuk zijn als iemand die iets als een spoiler ziet er niet in dit topic er over door gaat dat het wel of geen spoiler is. Een TR is voldoende dan blijft het topic ook gewoon gezellig en hoeven wij als mods minder weg te halen.

Dank u voor uw medewerking :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_207416635
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 09:43 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Juist, die Nicole is zo'n type die overduidelijk de boot gemist heeft en nu nog wanhopig probeert aan de man te komen.
Ik verbaas mij altijd meer over de "jonge garde". Niet alleen bij MAFS maar ook bij Lang Leve de Liefde en First Dates. Hoe kan het dat je als fatsoenlijk uitziend persoon tussen de 18 en +/- 30 niet aan een partner kan komen in het normale dagelijkse leven? Ik vind dat echt onbegrijpelijk, als oudere dan ;)

Denk dat de wereld ongemerkt veranderd is, waar wij op die leeftijd lekker contacten legden in de kroeg of discotheek lijkt dat nu amper meer te gebeuren. Mogelijk komt het omdat de kroeg en discotheek steeds verder verdwijnen en vervangen zijn door festivals en concerten. Op een festival of bij een concert ga je, denk ik, minder om met onbekende mensen. Je gaat met een groep en omdat het eenmalig is ben gefocussed op de artiesten die komen. In een kroeg of discotheek waar je wekelijks kwam vroeger was die noodzaak er veel minder, men ging meer hun eigen weg. Iets minder groep en iets minder focus op de artiest (want die DJ was er toch elke week wel).
pi_207416730
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 11:33 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ik verbaas mij altijd meer over de "jonge garde". Niet alleen bij MAFS maar ook bij Lang Leve de Liefde en First Dates. Hoe kan het dat je als fatsoenlijk uitziend persoon tussen de 18 en +/- 30 niet aan een partner kan komen in het normale dagelijkse leven? Ik vind dat echt onbegrijpelijk, als oudere dan ;)

Denk dat de wereld ongemerkt veranderd is, waar wij op die leeftijd lekker contacten legden in de kroeg of discotheek lijkt dat nu amper meer te gebeuren. Mogelijk komt het omdat de kroeg en discotheek steeds verder verdwijnen en vervangen zijn door festivals en concerten. Op een festival of bij een concert ga je, denk ik, minder om met onbekende mensen. Je gaat met een groep en omdat het eenmalig is ben gefocussed op de artiesten die komen. In een kroeg of discotheek waar je wekelijks kwam vroeger was die noodzaak er veel minder, men ging meer hun eigen weg. Iets minder groep en iets minder focus op de artiest (want die DJ was er toch elke week wel).
Ze willen graag op tv komen. Ambiëren het om bekend te worden. Bedrijf promoten. De lol van een tv avontuur. Van alles meer dan alleen een relatie. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_207416805
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 11:33 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ik verbaas mij altijd meer over de "jonge garde". Niet alleen bij MAFS maar ook bij Lang Leve de Liefde en First Dates. Hoe kan het dat je als fatsoenlijk uitziend persoon tussen de 18 en +/- 30 niet aan een partner kan komen in het normale dagelijkse leven? Ik vind dat echt onbegrijpelijk, als oudere dan ;)

Denk dat de wereld ongemerkt veranderd is, waar wij op die leeftijd lekker contacten legden in de kroeg of discotheek lijkt dat nu amper meer te gebeuren. Mogelijk komt het omdat de kroeg en discotheek steeds verder verdwijnen en vervangen zijn door festivals en concerten. Op een festival of bij een concert ga je, denk ik, minder om met onbekende mensen. Je gaat met een groep en omdat het eenmalig is ben gefocussed op de artiesten die komen. In een kroeg of discotheek waar je wekelijks kwam vroeger was die noodzaak er veel minder, men ging meer hun eigen weg. Iets minder groep en iets minder focus op de artiest (want die DJ was er toch elke week wel).
De eisen worden blijkbaar steeds hoger en eerlijk is eerlijk het zijn ook wel vaak de dikkerdjes of sociaal wat minder capabele mensen bij lang leve de liefde.

Op tv zie je natuurlijk ook de mensen die in het echte leven niet aan een relatie komen anders doe je niet mee aan een tv programma.
pi_207416886
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 11:50 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
De eisen worden blijkbaar steeds hoger en eerlijk is eerlijk het zijn ook wel vaak de dikkerdjes of sociaal wat minder capabele mensen bij lang leve de liefde.

Op tv zie je natuurlijk ook de mensen die in het echte leven niet aan een relatie komen anders doe je niet mee aan een tv programma.
Het verbaasd mij hoeveel 'normale' mensen ik zie. Meiden van 21 tot 28 die er gewoon goed verzorgd uitzien bijvoorbeeld. Type wat in een kroeg op een zaterdagavond minstens 4 mannen (of vrouwen ;)) kan scoren.
pi_207416906
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 11:50 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
De eisen worden blijkbaar steeds hoger en eerlijk is eerlijk het zijn ook wel vaak de dikkerdjes of sociaal wat minder capabele mensen bij lang leve de liefde.

Op tv zie je natuurlijk ook de mensen die in het echte leven niet aan een relatie komen anders doe je niet mee aan een tv programma.
:D
Lees anders m’n vorige post nog even.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_207416961
Ik kon het tempo van de eerste aflevering wel waarderen
  woensdag 4 januari 2023 @ 12:20:58 #268
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_207417209
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 11:50 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
De eisen worden blijkbaar steeds hoger en eerlijk is eerlijk het zijn ook wel vaak de dikkerdjes of sociaal wat minder capabele mensen bij lang leve de liefde.

Op tv zie je natuurlijk ook de mensen die in het echte leven niet aan een relatie komen anders doe je niet mee aan een tv programma.
Gisteren zeker twee mooie/knappe vrouwen die voldoen aan hetgeen @GereDathan zegt. Die vrouwen hebben toch voldoende aanspraak lijkt in het normale leven?
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 4 januari 2023 @ 13:39:23 #269
335263 freaky40
pi_207418156
Zie nu dat je op Videoland dinsdag woensdag en donderdag vooruit kunt kijken, voorheen alleen op dinsdag. En gisteren stonden er al 2 afleveringen op. Ze willen er dus snel vanaf want de Videoland kijker loopt zo weken voor op de TV uitzendingen. Aan de ene kant leuk maar aan de andere kant is dat niet teveel van het goede.
Allemaal cabaretteketet!
pi_207418318
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 10:30 schreef GereDathan het volgende:

Wel toevallig dat wij het thuis bij het voorstellen van de stellen hadden over het feit dat Emmen en Maastricht zover uit elkaar liggen en dat ze daardoor nagenoeg zeker zijn dat ze elkaar niet kennen. Vervolgens blijken Nicole uit Amsterdam en Martijn uit Nuenen elkaar wél te kennen, dat ligt ook maar 125 kilometer uit elkaar _O- Dat verwacht je toch niet? In een vorig seizoen had je Mick en Daisy die elkaar kenden, maar die woonden dan ook vlak bij elkaar.
Dat komt natuurlijk met name door die Ibiza-bubble, zeker in die leeftijdscategorie kent iedereen elkaar volgens mij :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_207418337
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 13:39 schreef freaky40 het volgende:
Zie nu dat je op Videoland dinsdag woensdag en donderdag vooruit kunt kijken, voorheen alleen op dinsdag. En gisteren stonden er al 2 afleveringen op. Ze willen er dus snel vanaf want de Videoland kijker loopt zo weken voor op de TV uitzendingen. Aan de ene kant leuk maar aan de andere kant is dat niet teveel van het goede.
Volgens mij komt dat alleen omdat er deze week ook 3 afleveringen op TV uitgezonden worden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 4 januari 2023 @ 14:26:56 #272
335263 freaky40
pi_207418568
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 14:03 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Volgens mij komt dat alleen omdat er deze week ook 3 afleveringen op TV uitgezonden worden
Dat wist ik niet. Kijk nooit lineair. Maar is het dus alleen deze week 3 dagen vooruit te kijken of is dat permanent dit seizoen?
Allemaal cabaretteketet!
pi_207418703
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 14:26 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Dat wist ik niet. Kijk nooit lineair. Maar is het dus alleen deze week 3 dagen vooruit te kijken of is dat permanent dit seizoen?
Ik denk alleen deze week
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Miss 200.000.000! woensdag 4 januari 2023 @ 14:56:07 #274
367000 roos94
pi_207418886
Ik cringe echt van Nicole

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 4 januari 2023 @ 14:57:04 #275
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207418899
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 10:56 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dat vraag ik mij af, maar ik heb dan ook geen inzicht in hoe diep de vragen gaan. Lijkt mij niet dat je je halve stamboom en volledige vriendenkring moet opschrijven. Tevens heb je genoeg mensen die je kent waar je misschien net de voornaam van kent en niet de verdere details. Zo kwam het in dit geval een beetje over, Martijn kende de vriendinnen (en misschien Nicole, dat is nog niet duidelijk al had zij geen blik van herkenning vooralsnog) van het uitgaansleven van Ibiza. Dat kan variëren van dat hij "goedenavond" tegen ze gezegd heeft of een orgie heeft gehouden met ze :P

Mick en Daisy is een ander verhaal, die woonden letterlijk om de hoek bij elkaar. De kans dat die elkaar kenden was natuurlijk bijna 100%.
Was ook meer ingegeven doot t MAFS nieuwe format van afgelopen jaar, waarbij er twee een tinder match waren van elkaar ooit. Dat was echt zo overduidelijk doorgestoken kaart. Drama van t seizoen.

Misschien is t ook een beetje t soort mensen dat hieraan meedoet, dat dat elkaar kent. Net zoals bij ex on the beach en zo. Die reality hoppers kennen elkaar allemaal.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')