abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205718523
Gisteravond uitgebreid gegeten bij De Librije, me vandaag een romantische fax met een hele mooie persoonlijke tekening sturen en me, nadat ik haar belde, mij vertellen dat ze waarschijnlijk met me verder wil.

Vrouwen. Het mooiste wat God op aarde heeft gezet.
pi_205718537
En toen ging de wekker... "Was het echt allemaal maar een droom?" Eerst paniek, toen schaamte. "Maar het voelde zó vertrouwd en echt!" Je ogen beginnen te wateren en je kijkt langzaam opzij en... "God zij dank! Ze ligt er! Ze ligt er echt!"

Schopje JUI?
Nieuw is niet altijd beter.
pi_205718547
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 02:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
En toen ging de wekker... "Was het echt allemaal maar een droom?" Eerst paniek, toen schaamte. "Maar het voelde zó vertrouwd en echt!" Je ogen beginnen te wateren en je kijkt langzaam opzij en... "God zij dank! Ze ligt er! Ze ligt er echt!"

Schopje JUI?
Ja

Maar ze lag er niet. Het is een dame, we gaan niet gelijk het bed delen. Ze stuurde me dus een mooie fax.
pi_205718629
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 02:18 schreef FlauwKapsel het volgende:
Gisteravond uitgebreid gegeten bij De Librije, me vandaag een romantische fax met een hele mooie persoonlijke tekening sturen en me, nadat ik haar belde, mij vertellen dat ze waarschijnlijk met me verder wil.

Vrouwen. Het mooiste wat God op aarde heeft gezet.
De Libreije is op maandag gesloten :') Op zondag overigens ook.
pi_205718741
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 06:08 schreef Raw85 het volgende:

[..]
De Libreije is op maandag gesloten :') Op zondag overigens ook.
Dit dus.

Slotje.
pi_205718742
Tevens faxen :')____!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')