gehehe yupquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:57 schreef monkyyy het volgende:
Dus omdat ik de afgelopen 5 jaar in mijn huis heb geïnvesteerd met een lage energierekening als gevolg, heb ik opeens nergens meer recht op
Je komt niet echt als noodruftig over op de één of andere manier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:57 schreef monkyyy het volgende:
Dus omdat ik de afgelopen 5 jaar in mijn huis heb geïnvesteerd met een lage energierekening als gevolg, heb ik opeens nergens meer recht op
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:57 schreef Gehrman het volgende:
En dan moet iedereen nog 40k betalen om de woning van het gas af te halen.
Ik had ook al dat geld aan feest vakanties kunnen besteden, ik walg van die >70 miljoen vliegpassagiers per jaar en vervolgens loopt iedereen te janken dat alles zo duur is.quote:
Is dit particulier of bedrijf?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:51 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zei toch dat gas ¤5,00/kuub zou worden?
[..]
2019 al. Toen de wereld heel anders was.
Particulier, maakt trouwens niet uitquote:
Het voelt allemaal zo oneerlijk svann.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:58 schreef svann het volgende:
[..]
Je komt niet echt als noodruftig over op de één of andere manier.
In Nederland is er een soort van grens en ervaar dat ook of ervaarde al eerder eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik had ook al dat geld aan feest vakanties kunnen besteden, ik walg van die >70 miljoen vliegpassagiers per jaar en vervolgens loopt iedereen te janken dat alles zo duur is.
Werken loont niet genoeg tot op zekere hoogte, want je toeslagen gaan weer naar beneden inderdaad. Doorgeslagen nivellering.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:02 schreef kree het volgende:
[..]
In Nederland is er een soort van grens en ervaar dat ook of ervaarde al eerder eigenlijk.
Of je hebt echt helemaal niks en dan krijg je van alles. Ok.
Dan komt er het punt van ja je moet wel werken en al dan niet met hulp kom je bij een baantje uit waarmee je soort van net minimum verdient, dan heb je nog recht op wat toeslagen.
Dan komt er een grens dat je er een soort van net overheen gaat komen aan inkomen. En als je dan gaat rekenen dan loont dat bijna de moeite niet meer omdat je meer krijgt als je minder verdient.
Ik denk dat dat een probleem is, en hou mij ten goede hoor want maakte het zelf mee. Met geluk en toch nog beetje goede opleiding in techniek zit ik nu wel weer redelijk ok en verdien ik dus weer net boven die grens waardoor werken wel loont.
Voor mezelf zie ik dus ook niet echt problemen, maar kan me heel goed voorstellen dat dit voor heel veel mensen ook echt allemaal een probleem gaat worden nu.
Je hebt best een complimentje verdiend voor je zonnepanelen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Het voelt allemaal zo oneerlijk svann.
Zit ook bij die gasten...quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Particulier, maakt trouwens niet uit
ja dat klopt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Werken loont niet genoeg tot op zekere hoogte, want je toeslagen gaan weer naar beneden inderdaad. Doorgeslagen nivellering.
Ik lag die zondagochtend nog in mijn nestquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:11 schreef dvdfreak het volgende:
waar was jij toen diana overleed
~~monkyyy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |