Bij Corpus? Dat was voor studenten, dacht ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:43 schreef kree het volgende:
stonden er hier bij Leiden ook een heel aantal aan de rand van de stad. Weet niet eigenlijk of dat er nog steeds is, volgens mij inmiddels plaats gemaakt voor een bedrijventerrein.
ja klopt, maar zoiets bijvoorbeeld ook als eerste iets voor statushouders. ipv gelijk een woning krijgen via de woningbouw.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:48 schreef svann het volgende:
[..]
Bij Corpus? Dat was voor studenten, dacht ik.
Maar zoiets zou wel handig zijn -als start.
De leider zit er nog... veel mensen zijn om hem ook gevlucht... (dacht ik)quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:47 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Alleen in het noord-oosten wordt nog gevochten.
Klopt. In Nieuw-Vennep hebben ze ook flexwoningen gemaakt. Bijna af. Denk dat ze een half jaar bezig zijn geweest om alles neer te zetten. Stuk sneller dan bouwen. De grootte is ongeveer de maat van een container.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja jammer idd en denk je hoe moeilijk is zoiets om nou neer te zetten ipv huizen bouwen?
Niet zo lijkt mij.
Je kunt er lig voor heel veel mensen snel veel voor oplossen, en hoe egoīstisch ook denk dan vooral aan eigen volk eerst die in tegen stelling tot een statushouder 10-15 jaar op de wachtlijst staat en het zelf maar particulier uit moet zoeken voor er iets van de woningbouw vrij is
2019 al. Toen de wereld heel anders was.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gaat wel lukken als Putin jeuk krijgt aan z'n ego en de gaskraan knijpt. 5¤/kuub betalen
Als de maatschappij echt instort ben je nergens meer veilig, zeker niet als er bij jou wat te halen valt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:45 schreef monkyyy het volgende:
Mijn voorraadkast zit stampvol, mijn dieselgenerator werkt, ik heb waterfilters die slootwater drinkbaar kunnen maken, mijn buffers zijn groot, mijn inkomen en vermogen is gediversifieerd. Ik heb mijn schaapjes op het droge. Kom maar op met die ineenstortende maatschappij
nou terwijl ik op de wachtlijst stond van de woningbouw heb ik 8 jaar in een particulier zomerhuisje gezeten en dat was ongeveer de helft van een standaard container. Dus heb niet echt medelijden met ze dat ze niet gelijk een heel huis krijgen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klopt. In Nieuw-Vennep hebben ze ook flexwoningen gemaakt. Bijna af. Denk dat ze een half jaar bezig zijn geweest om alles neer te zetten. Stuk sneller dan bouwen. De grootte is ongeveer de maat van een container.
Voor een noodopvang lijkt mij dat prima
Dat was nu wel eens helder gezien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:51 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zei toch dat gas ¤5,00/kuub zou worden?
2019 al. Toen de wereld heel anders was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |