Gelukkig geldt op mijn grond mijn regels, dus dan mag ik bepalen wat er gebeurt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:36 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Voor je het weet slapen ze in je Tesla... net als bij die mensen in Ter Apel in hun camper.
Groot genoeg. Kunnen ze nog Domino day na spelen ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:41 schreef monkyyy het volgende:
https://www.fundainbusine(...)-energieweg-123-125/
Ik heb een plekje gevonden voor de "flexwoningen". Wat schotjes neerzetten voor privacy, bedden, 100 dixies erin. Klaar.
[ afbeelding ]
HOE LANG zeggen we dat al niet???quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Eens met Johnnie…dit tuig moet je een enkeltje Marokko geven.
Ja daar waar Corpus staat zijn ze weg. Staan er nog een aantal aan de andere kant van de snelweg. Stuk of 16.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:43 schreef kree het volgende:
ben trouwens helemaal voor die flex container woningen. En dan ook graag voor het eigen volk en dat ze daar gelijk in kunnen zonder inschrijftijd te verliezen bij de woningbouw.
Kan er zat noemen die zoiets graag zouden hebben ipv een dure particuliere kamer.
Mooie tussenoplossing en zo lastig is dat niet te realiseren.
stonden er hier bij Leiden ook een heel aantal aan de rand van de stad. Weet niet eigenlijk of dat er nog steeds is, volgens mij inmiddels plaats gemaakt voor een bedrijventerrein.
Ja. Maar een deel compenseeen nu kan wel en dan per jaar 2 a 3 procent doen stijgen dan moet het wel weer goed komenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Iedereen maar compenseren jaagt alleen maar de inflatie aan.
ja jammer idd en denk je hoe moeilijk is zoiets om nou neer te zetten ipv huizen bouwen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja daar waar Corpus staat zijn ze weg. Staan er nog een aantal aan de andere kant van de snelweg. Stuk of 16.
Tot ze jouw huis gaan plunderen…dan piep je wel anders.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:45 schreef monkyyy het volgende:
Mijn voorraadkast zit stampvol, mijn dieselgenerator werkt, ik heb waterfilters die slootwater drinkbaar kunnen maken, mijn buffers zijn groot, mijn inkomen en vermogen is gediversifieerd. Ik heb mijn schaapjes op het droge. Kom maar op met die ineenstortende maatschappij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |