Met z'n allen in de rupsbaanquote:
Morgen meer nieuwsquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Kun je meteen Linda vragen hoe het met Jeroentje is
Leuk! Toitoitoi! Laat je weten wanneer het op tv is?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:24 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb nog een nieuwtje. Meneer Sjors en ik zitten op de tribune bij Miljoenenjacht bij Lindaaaaaa
Ik ben alleen al benieuwd hoe het allemaal gaat tijdens de opnames, net wat Yesse zegt.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat het maar een onvergetelijke dag mag worden
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Leuk! Toitoitoi! Laat je weten wanneer het op tv is?
Erg leukquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Laatst weer een fles van gekocht. Het blijft een goede saus![]()
Als ze nu ook gaan samenwerken met Remia en een uienhandel wordt het echt wat speciaals
Hou rekening met flinke wachttijden. Verder is het gewoon leuk om eens bij zo'n opname te zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben alleen al benieuwd hoe het allemaal gaat tijdens de opnames, net wat Yesse zegt.
Ik zou niet eens achter de desk durven
Er zijn plaspauzes hoop ik?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Hou rekening met flinke wachttijden. Verder is het gewoon leuk om eens bij zo'n opname te zijn
Nou, dan maar een auto winnenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben alleen al benieuwd hoe het allemaal gaat tijdens de opnames, net wat Yesse zegt.
Ik zou niet eens achter de desk durven
Ik ben niet bij Miljoenenjacht geweest, dus ik weet niet hoe ze het daar doen. Als de opname erg lang duurt hebben ze vast wel wat plaspauzes bedacht. Als dat niet zo is of het te lang duurt is het netjes iemand van de crew aan te spreken of het kan. En als je vak er toch al uit ligt is het waarschijnlijk geen enkel probleemquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:35 schreef Arizona het volgende:
De nieuwe bondscoach heeft Shanice van de Sanden weer toegevoegd aan de selectie.
Ik ook niet! Ben wel benieuwd wat daar nog uit gaat komenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:15 schreef molloot200 het volgende:
Morgen weer een nieuwe aflevering in de BOOS-The Voice-saga?Die zag ik even niet meer aankomen.
Oh daar heb ik nog nooit van gehoord, wat is dat voor soort programma?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:05 schreef H_T het volgende:
De laatste opname waar ik bij ben geweest was voor The Big Show, dat ergens in de herfst te zien is op RTL 4. Volgens mij wordt die show heel leuk
Ik weet niet precies wat ik erover mag zeggen, maar het is nieuw en ik denk varietéshow de beste korte omschrijving isquote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh daar heb ik nog nooit van gehoord, wat is dat voor soort programma?
Of mag je daar helemaal niks nog over kwijt?
Een zaterdagavond primetime programma?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ik erover mag zeggen, maar het is nieuw en ik denk varietéshow de beste korte omschrijving is
Waarschijnlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Een zaterdagavond primetime programma?
Oh ja, op vrijdag zijn nu ook flink wat gaten te vullen ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:52 schreef H_T het volgende:
[..]
WaarschijnlijkEn zo niet, dan vrijdag
Is dat die van Ruben Nicolai?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ik erover mag zeggen, maar het is nieuw en ik denk varietéshow de beste korte omschrijving is
quote:
Niet echt maar je kunt gewoon tussen takes door plassen. Dan moet je alleen soms even wachten voor je terug naar je plek kunt. Ik had gehoopt op zo’n “500 euro voor het hele vak” prijs want op tv vond ik ook eng. Ik denk dat ik niet zou hebben gespeeld maar direct een koffer had gekozenquote:
Ik dacht gisteren precies hetzelfdequote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:34 schreef molloot200 het volgende:
Trouwens, iemand in z’n omgeving ook zo meegekregen dat er zo’n run is op de kaarten van Coldplay? Ik had niet verwacht dat zo veel mensen daarheen zouden willen![]()
Sorry hoor dat we weer niet aan je kwaliteitseisen kunnen voldoenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Al met al en ondanks alles vond ik het volgende topic toch beter.
Niet dat deze niet idd heel goed was, maar toch.![]()
Dat is omdat er alleen maar een stijgende lijn in de topics zit natuurlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Al met al en ondanks alles vond ik het volgende topic toch beter.
Niet dat deze niet idd heel goed was, maar toch.![]()
Leer, Bremen en Hamburg hebben speciaal voor mij wat voorbereid.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet zo mekeren hè. Die Baustelles verdwijnen niet bij koeler weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |