Het is wel op zijn zachtst verdacht dat hij ineens met allerlei motorbendes begon op te trekken en dan nu steeds hele tijden vermist is, om dan uiteindelijk met botbreuken en zo terug te keren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel geen kinderpostzegels gekocht van Satudarah Junior
Even knap.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:51 schreef NailQueen het volgende:
Ik vraag me af: Wat vinden jullie knapper? Een land dat wint en de halve finale heeft moeten doorstaan (zoals Oekraine 2022) of een land dat wint en alleen in de finale staat? (Zoals Italie 2021)
Ik ben zelf eerder geneigd naar een land dat alleen in de finale staat. Die landen hebben maar één kans en de kijkers (normale kijkers wel te verstaan, niet wij, de fans) zien hun optredens voor het eerst. In de halve finale hebben de mensen de optredens al gezien en weet men wat hun te verwachten staat. Des te minder zijn ze dan verrast in de grote finale.
Je mag hier best openlijk je verdenkingen over @Strani plaatsen hoor, dat doen wij ook allemaal.quote:
@Strani woont eigenlijk in Portugal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je mag hier best openlijk je verdenkingen over @:Strani plaatsen hoor, dat doen wij ook allemaal.
Zouden we al een reddingsactie op touw moeten zetten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is wel op zijn zachtst verdacht dat hij ineens met allerlei motorbendes begon op te trekken en dan nu steeds hele tijden vermist is, om dan uiteindelijk met botbreuken en zo terug te keren.
Ah, vandaar natuurlijk dat hij stiekem zo'n sympathie heeft voor de Catelanen. Portugezen weten immers als weinig anderen hoe fijn het is om onafhankelijk te zijn van Spanje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
@:Strani woont eigenlijk in Portugal.
Misschien wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Zouden we al een reddingsactie op touw moeten zetten?
Bandidos klinkt wel Spaans, misschien zitten zij er al. Hoeven we ook minder reiskosten uit te keren, want we blijven toch Nederlandersquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien wel.
Zouden we zelf een andere motorbende kunnen aanhalen en dan die overhalen om in Spanje rond te gaan neuzen?
Reiskosten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Bandidos klinkt wel Spaans, misschien zitten zij er al. Hoeven we ook minder reiskosten uit te keren, want we blijven toch Nederlanders
[ afbeelding ]
Ik hoor nu een vreemd geluid op de zolderquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Overigens zou ik dat natuurlijk de mensen hier in de SC nooit aandoen, dus niet meteen allemaal mij DMen als je vanavond iets raars hoort op zolder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik hoor nu een vreemd geluid op de zolderAls het licht aan is, dan kan het wel eens Roger de Klopgeest zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik hoor nu een vreemd geluid op de zolderIs het een kloppend geluid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Geen slecht idee, een klopgeest loslaten die geen geluid maakt maar alleen steeds overal in huis het licht aandoet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als het licht aan is, dan kan het wel eens Roger de Klopgeest zijn
De bel doet het niet. Dus het zou kunnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is het een kloppend geluid?
Roger heeft laatst alle lampen verwisseld. Alleen hij heeft nu toegang tot het licht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als het licht aan is, dan kan het wel eens Roger de Klopgeest zijn
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De bel doet het niet. Dus het zou kunnen.
Wat heb je daar tegen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als ze maar niet de Samsom Rock gaan zingen. Die heb ik nooit leuk gevonden
Ze konden moeilijk 'frikandel' rijmen met 'cafeļnevrije cola zero met vanillesmaak'.quote:
Fred Kroket rijmen met Bruistabletquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze konden moeilijk 'frikandel' rijmen met 'cafeļnevrije cola zero met vanillesmaak'.
Maar dat is toch ook logisch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Fred Kroket rijmen met Bruistablet
Je kan veel rijmen op Kroket. Toilet, klarinet, kwartet, buikvet, eurobiljet. Van dat laatste wordt Gertje weer blij van.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook logisch?![]()
'Fred Kroket' rijmt immers helemaal niet op 'met een rotgang van de glijbaan', dus wat moesten ze dan anders?
Maar je kan nog veel meer niet rijmen op kroket. Zoals tovertaart, vliegtuigvleugel, wielewaal, regelrecht, adamsappel, beestenbende, grootgrutter, heidehaasje, kolenkoker, luizenleven, en peperplantje. Om er maar een paar te noemen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je kan veel rijmen op Kroket. Toilet, klarinet, kwartet, buikvet, eurobiljet. Van dat laatste wordt Gertje weer blij van.
Die waren toen nog niet uitgevonden!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je kan veel rijmen op Kroket. Toilet, klarinet, kwartet, buikvet, eurobiljet. Van dat laatste wordt Gertje weer blij van.
Ik slaap ook heel slecht. Vind ik stom. Zeker gezien aanstaande zaterdag de grote tentfeesten hier in het dorp beginnen en daar wil ik wel een beetje uitgeslapen voor zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:34 schreef H_T het volgende:
Ik heb heel beroerd geslapen vannacht. Warm, benauwd, dan ga ik me daar aan ergeren, dan ben ik er te bewust mee bezig dat ik daar niet aan moet denken en denk ik daarna te hard aan wat anders
Alles bij elkaar heb ik minder dan vier uur slaap gehad denk ik. Hopelijk gaat dat vannacht beter, en tot die tijd is het even volhouden
Met een paar goede nachten kan je er vast weer tegenaanquote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik slaap ook heel slecht. Vind ik stom. Zeker gezien aanstaande zaterdag de grote tentfeesten hier in het dorp beginnen en daar wil ik wel een beetje uitgeslapen voor zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |