Ik vrees nu voor Windows in het Gronings, het Wij-waren-helden-verhaal en een plaatje met een lastig te bepalen kleur van een jurk.quote:
Ik ben al uren aan het nadenken over een kwaliteitspost voor dit topic maar het lukt nog niet echtquote:
Jaquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:57 schreef Arizona het volgende:
Hier is dan toch mijn kwaliteitspost
Een kattenplaatje!
[ afbeelding ]
Zo'n zware dag gehad?quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:36 schreef NailQueen het volgende:
Dankjulliewel. De plaatjes doen mij goed na deze dag
quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:33 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Past ook wel in dit topic toch?
Ik denk bij Nederland 80% Arcade is.quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:33 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Past ook wel in dit topic toch?
Dat heb ik me al vaker voorgenomen, maar er kwam iets tussen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hallo dan moet je die film maar gewoon kijken hoor
Ah kijk, dat voelde ik waarschijnlijk aan, vandaar dat ik over IJsland begon.quote:Het is trouwens een Ijslandse, maar haar zus woont in Finland en die ken ik(Al acht jaar
)
De dag viel wel mee. Het is aftellen naar de vakantie. Het is eigenlijk iets stoms. Ik zie om me heen mensen trouwen en kinderen krijgen, vandaag dus ook, terwijl ik zelf heel anders ben. Kinderen hoeft voor mij niet en trouwen vind ik mezelf nog veel te jong voor. Maar aan de andere kant heb ik het gevoel dat ik achterloop. Het is wat dubbel.quote:
Dat is geen klagen tochquote:Op maandag 22 augustus 2022 20:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De dag viel wel mee. Het is aftellen naar de vakantie. Het is eigenlijk iets stoms. Ik zie om me heen mensen trouwen en kinderen krijgen, vandaag dus ook, terwijl ik zelf heel anders ben. Kinderen hoeft voor mij niet en trouwen vind ik mezelf nog veel te jong voor. Maar aan de andere kant heb ik het gevoel dat ik achterloop. Het is wat dubbel.
Sorry als ik de laatste tijd wat aan het klagen ben
Dat gevoel heb ik ook soms hoor. Is heel normaal en menselijk.quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De dag viel wel mee. Het is aftellen naar de vakantie. Het is eigenlijk iets stoms. Ik zie om me heen mensen trouwen en kinderen krijgen, vandaag dus ook, terwijl ik zelf heel anders ben. Kinderen hoeft voor mij niet en trouwen vind ik mezelf nog veel te jong voor. Maar aan de andere kant heb ik het gevoel dat ik achterloop. Het is wat dubbel.
Sorry als ik de laatste tijd wat aan het klagen ben
quote:Op maandag 22 augustus 2022 21:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is geen klagen toch. Heel begrijpelijk dat je soms nadenkt over je eigen levensfase en de bijbehorende FOMO als andere mensen met andere dingen bezig zijn. En je mag hier rustig je hart luchten. Dit topic is er niet alleen voor schattige dierenplaatjes, al zou men dat wel kunnen denken
.
Het lucht mij vaak ook op, om hier van me af te typen en ik waardeer de reacties altijd enorm. Ze vrolijken me op en/of zetten me aan het denken![]()
En klagen is "my middle name" dus je zult mij niet horen klagen over jouw geklaag![]()
Bedanktquote:Op maandag 22 augustus 2022 21:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook soms hoor. Is heel normaal en menselijk.
Kunnen ze niemand meer vinden die derde burgemeester wil zijn?quote:
Fok is altijd een helpende handquote:Op maandag 22 augustus 2022 21:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is geen klagen toch. Heel begrijpelijk dat je soms nadenkt over je eigen levensfase en de bijbehorende FOMO als andere mensen met andere dingen bezig zijn. En je mag hier rustig je hart luchten. Dit topic is er niet alleen voor schattige dierenplaatjes, al zou men dat wel kunnen denken
.
Het lucht mij vaak ook op, om hier van me af te typen en ik waardeer de reacties altijd enorm. Ze vrolijken me op en/of zetten me aan het denken![]()
En klagen is "my middle name" dus je zult mij niet horen klagen over jouw geklaag![]()
Ik snap ‘m nietquote:Op maandag 22 augustus 2022 21:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kunnen ze niemand meer vinden die derde burgemeester wil zijn?
Het enige dat ik weet over Liverpool is dat de stad drie burgemeesters heeft.quote:
Natuurlijk, waarom zouden hazenboutjes niet in een heel goed topic passen?quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:11 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Past Frits en zijn vriendin Nora in dit topic?
Minstens zo lief als de andere geplaatste dierenquote:Op maandag 22 augustus 2022 22:11 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Past Frits en zijn vriendin Nora in dit topic?
Klinkt als het begin van een doodenge film, waarbij de bewoners eerst hartelijk lachen om gekkigheden in hun huis, maar al snel verandert de sfeer naar duister en angstaanjagendquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 06:51 schreef Yesse het volgende:
Ook bijzonder wakker worden: opeens alle hue lampen in huis aan en geluiden in huis van apparaten die aan gaan. Blijken we vannacht stroomstoring gehad te hebbenMaar toevallig bijna op de minuut met mijn wekker werkt alles weer
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 08:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klinkt als het begin van een doodenge film, waarbij de bewoners eerst hartelijk lachen om gekkigheden in hun huis, maar al snel verandert de sfeer naar duister en angstaanjagend![]()
Ook goedemorgen
Maar ook klopgeesten en zo zullen toch wel eens iets anders willen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 08:36 schreef Yesse het volgende:
[..]Gelukkig was het de hele wijk en werden we (zonder dat we het doorhadden) via de buurt- en straat Whatsapp al op de hoogte gehouden door vroege vogels en nieuwe ouders
Voordeel is ook wel dat we in een standaard nieuwbouw rijtjeshuis wonen en die horrorfilms vaak plaatsvinden in van die vrijstaande oude huizen in het bos zonder buren (thuis) binnen een straal van 10km
Als ze mijn wijk (of huis) maar vermijden vind ik het goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 08:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar ook klopgeesten en zo zullen toch wel eens iets anders willen?
Lijkt me een kwestie van tijd voordat we dat soort verhalen ook uit nieuwbouwwijken gaan horen komen.
Dat denk ik nou ook, zij gaan ook met de tijd mee! Zij zullen ook wel eens in een goed geisoleerd huis in een goed bereikbare moderne wijk willen wonen in plaats van in zo’n afgelegen tochtige bende!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 08:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar ook klopgeesten en zo zullen toch wel eens iets anders willen?
Lijkt me een kwestie van tijd voordat we dat soort verhalen ook uit nieuwbouwwijken gaan horen komen.
Mocht ik ooit klopgeest worden lijkt het me inderdaad wel fijn om in mijn eigen huis te blijven 'wonen'....quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat denk ik nou ook, zij gaan ook met de tijd mee! Zij zullen ook wel eens in een goed geisoleerd huis in een goed bereikbare moderne wijk willen wonen in plaats van in zo’n afgelegen tochtige bende!
Nou precies.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat denk ik nou ook, zij gaan ook met de tijd mee! Zij zullen ook wel eens in een goed geisoleerd huis in een goed bereikbare moderne wijk willen wonen in plaats van in zo’n afgelegen tochtige bende!
Zo'n alp neemt heel veel ruimte in, dus wees blij dat ze niet beide in de finale staan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 00:18 schreef molloot200 het volgende:
Random ESF feitje van de dag: de laatste keer dat we de beide Alpenlanden Oostenrijk en Zwitserland broederlijk samen in een Eurovisiefinale hebben gezien, dateert alweer uit 2014. De keren erna zagen we wel altijd één van de twee landen in de finale, maar nooit beide (2015 t/m 2018 Oostenrijk, 2019 t/m 2022 Zwitserland).
Doe hiermee wat u wilt maar dat de finalesuccessen van Oostenrijk ophielden waar die van Zwitserland begonnen vind ik op z’n minst toch opmerkelijk en leuk om te benoemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Klopgeestmakelaardij Roger en Epiales:quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou precies.
Wat me ook meteen doet afvragen of er hier ook al makelaars voor zijn. Misschien zitten ze daarom wel in die aftandse huizen, ze weten gewoon de weg op de huizenmarkt niet. Ik denk dat ik eens zo'n makelaarskantoor ga opzetten om klopgeesten aan een leuk nieuw huisje te helpen, gat in de markt.
En die klopgeesten kunnen makkelijk bij iemand inwonen, de meeste mensen merken dat toch niet en/of geloven er niet in, dus je kan gewoon huizen verkopen die al bewoond zijn. Pure winst.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klopgeestmakelaardij Roger en Epiales:
“Waar je nooit voor een dichte deur staat”
Maar als ze de wijk eenmaal gevonden hebben, hebben ze jou niet meer nodig, want ze kunnen gewoon door muren en dichte deuren naar een ander huisquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En die klopgeesten kunnen makkelijk bij iemand inwonen, de meeste mensen merken dat toch niet en/of geloven er niet in, dus je kan gewoon huizen verkopen die al bewoond zijn. Pure winst.
Dan verkoop ik ze gewoon meteen de hele wijk, geen probleem.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar als ze de wijk eenmaal gevonden hebben, hebben ze jou niet meer nodig, want ze kunnen gewoon door muren en dichte deuren naar een ander huis
SpookChatquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Overigens zou ik dat natuurlijk de mensen hier in de SC nooit aandoen, dus niet meteen allemaal mij DMen als je vanavond iets raars hoort op zolder.
"Wij zorgen dat het klopt"quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klopgeestmakelaardij Roger en Epiales:
“Waar je nooit voor een dichte deur staat”
Hiquote:
Helahola kindercolaquote:
Hee, hoe is ie?quote:
Goed, met u?quote:
Ohquote:
Hier ook. De ochtend ging nog wel maar nu de temperatuur buiten oploopt heb ik binnen geen zinquote:
Ook een topdag voor jou dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh
Ik heb ook bijna nergens zin in
Ik werk tegenwoordig voor 90% thuis maar zit toevallig vandaag een dag op kantoor en dat haalt niet echt inspiratie naar bovenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook een topdag voor jou dus![]()
Het is buiten warm en ik ben moe en heb geen werk liggen dat gauw af moet
Hahaha zo herkenbaar dit. Kantoren zijn ook niet de meest inspirerende omgevingenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik werk tegenwoordig voor 90% thuis maar zit toevallig vandaag een dag op kantoor en dat haalt niet echt inspiratie naar boven
Ja dat is normaal wel waar kantoordagen voor bedoeld zijn, maar 70/80% is op vakantiequote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hahaha zo herkenbaar dit. Kantoren zijn ook niet de meest inspirerende omgevingenJe kunt altijd nog gaan 'netwerken'.
Normaal is dinsdag mijn kantoordag, maar ik ben ook thuis gebleven omdat er vandaag praktisch niemand is om mee te “netwerken”. (Tenminste geen leuke mensenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat is normaal wel waar kantoordagen voor bedoeld zijn, maar 70/80% is op vakantie
Strani!quote:
O en verder: dit is een supergoed topic met dierenplaatjes, er zijn geen klopgeesten, we zijn futloos.quote:
Ja, dat duurt nog wel een paar weekjes. Pijn is wel minder dan eerst maar echt prettig voelt het nog niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Strani!
Aan de elleboog bedoel je?
Hoe gaat het ermee? Zit je nog in het gips?
Zullen we samen romantisch weglopen en elders een nieuw leven beginnen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:25 schreef Arizona het volgende:
En ze hebben me alleen achtergelaten
[ afbeelding ]
Balen zegquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, dat duurt nog wel een paar weekjes. Pijn is wel minder dan eerst maar echt prettig voelt het nog niet.
Ben ik te futloos voorquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Zullen we samen romantisch weglopen en elders een nieuw leven beginnen?
Silencequote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:25 schreef Arizona het volgende:
En ze hebben me alleen achtergelaten
[ afbeelding ]
Stook jij nu in het gelukkige huwelijk van @Arizona ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Zullen we samen romantisch weglopen en elders een nieuw leven beginnen?
Ik ben niet getrouwd! Wel al meer dan twee decennia gelukkig met New Mexicoquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Stook jij nu in het gelukkige huwelijk van @:arizona ?
Ja fijn is dat he... Alsof we hierdoor sympathie krijgen voor het NS personeel. Inderdaad je reis maar heel ruim plannen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:19 schreef BillDauterive het volgende:
Op nos.nl
'Staking NS-personeel kan morgen groot deel Nederland platleggen'
Bos adviseert morgen de trein te mijden. "Blijf thuis als dat kan, want dan het ook niet misgaan. En check sowieso de reisplanner voor vertrek. De treinen die rijden zullen erg vol zitten."
Ja, lekker weer. Morgen moet ik naar het AUMC, dus naar Amsterdam. Vanaf hier zouden de treinen moeten rijden, maar de trein die ik neem, moet nu wel van uit een ander station starten. Ik denk dat ik voor alle zekerheid maar een uur eerder vertrek en plan om 1,5 uur van te voren aan te komen.
We krijgen, met een beetje geluk, binnenkort een echte huisklopgeest in de SC.quote:
Is de bus naar Almere en daar dan verder nog een alternatief? Of ben je dan drie uur extra bezigquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:19 schreef BillDauterive het volgende:
Op nos.nl
'Staking NS-personeel kan morgen groot deel Nederland platleggen'
Bos adviseert morgen de trein te mijden. "Blijf thuis als dat kan, want dan het ook niet misgaan. En check sowieso de reisplanner voor vertrek. De treinen die rijden zullen erg vol zitten."
Ja, lekker weer. Morgen moet ik naar het AUMC, dus naar Amsterdam. Vanaf hier zouden de treinen moeten rijden, maar de trein die ik neem, moet nu wel van uit een ander station starten. Ik denk dat ik voor alle zekerheid maar een uur eerder vertrek en plan om 1,5 uur van te voren aan te komen.
Tja, om de een of andere reden werd (bijna) iedereen ook helemaal lyrisch over de boeren toen ze de eerste keer het land platlegden, dus dat anderen dat nu ook gaan proberen is niet geheel onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja fijn is dat he... Alsof we hierdoor sympathie krijgen voor het NS personeel. Inderdaad je reis maar heel ruim plannen...
Volgende week dinsdag gaan ze ook staken in onze regio, precies op de eerste schooldag van dochter
De staking is niet lekker gepland met die eerste schooldagen. Zou dat nog via teams of iets dergelijks kunnen of moet je dochter er per se heen? Bij dat laatste kan ze hopelijk in de introductieweek nog ergens iemand vinden om bij te slapen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja fijn is dat he... Alsof we hierdoor sympathie krijgen voor het NS personeel. Inderdaad je reis maar heel ruim plannen...
Volgende week dinsdag gaan ze ook staken in onze regio, precies op de eerste schooldag van dochter
Goede tip! Dit is misschien wel een goede optie, want vanaf Almere gaat er vast wel een trein naar Amsterdam toch? De bus vertrekt om 10.13 en dan ben ik om 11.25 in Almere. Als er geen trein rijdt, dan heeft 9292 nog een stuk of 3 alternatieven om op tijd in Amsterdam Zuid te komen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is de bus naar Almere en daar dan verder nog een alternatief? Of ben je dan drie uur extra bezig
De introweek is deze week. Volgende week beginnen echt de eerste lessen dus daar moet / wil je echt wel bij zijn... Ze heeft nog geen kamer helaas.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De staking is niet lekker gepland met die eerste schooldagen. Zou dat nog via teams of iets dergelijks kunnen of moet je dochter er per se heen? Bij dat laatste kan ze hopelijk in de introductieweek nog ergens iemand vinden om bij te slapen.
Voor mij is het erg irritant, want als ik er niet heen kan, dan wordt de afspraak geannuleerd en mag ik weer een tijd wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor jou is het nóg vervelender want je lichaam en gezondheid zijn nog belangrijker dan school natuurlijk. Dit soort acties raakt veel te veel mensen.Kan de NS niet uit protest hun logo omgekeerd op de treinen spuitenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tja, om de een of andere reden werd (bijna) iedereen ook helemaal lyrisch over de boeren toen ze de eerste keer het land platlegden, dus dat anderen dat nu ook gaan proberen is niet geheel onbegrijpelijk.
Twente O+
The sun always shines on TV
Het was nooit zo donker of het werd wel weer licht
AUquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:19 schreef Arizona het volgende:
Ik ben niet getrouwd! Wel al meer dan twee decennia gelukkig met New Mexico
Dat ze nog geen kamer heeft, verbaast me niets, maar zeker met al die stakingen was het fijn geweest als ze ergens een nachtje kon overblijven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
De introweek is deze week. Volgende week beginnen echt de eerste lessen dus daar moet / wil je echt wel bij zijn... Ze heeft nog geen kamer helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldige oplossingquote:Kan de NS niet uit protest hun logo omgekeerd op de treinen spuiten![]()
Wel al een jaar of twee met jou Mekequote:
Gelijk heb je, dat is ruim verder dan de 500 miles (and 500 more) die The Proclaimers willen lopen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben niet getrouwd! Wel al meer dan twee decennia gelukkig met New Mexico![]()
Alsof ik helemaal naar Santiago de Compostella (of waar Strani dan ook maar woont ) ga wandelen en dan nóg verder ga lopen
Nou ja ik had al bijna het gevoel dat ik vergeten werdquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wel al een jaar of twee met jou Meke
Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, dat duurt nog wel een paar weekjes. Pijn is wel minder dan eerst maar echt prettig voelt het nog niet.
Nooit, Mekequote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ja ik had al bijna het gevoel dat ik vergeten werd
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 17:10 schreef Strani het volgende:
Nou, Ik heb ook weer eens een nieuwtje. Ik ben een paar dagen geleden nogal onhandig gestruikeld en heb de val gebroken met mijn rechterhand maar de impact was dusdanig dat daardoor ook een breukje in de elleboog is ontstaan. Dat laatste is mij vandaag verteld.
Dus ik zit nu voor een paar weken in het gips.
Nou ja dit is @Strani's kant van het verhaal hè, of dit echt de waarheid is weten we nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bedankt, scheelt weer anderhalve week wachten op antwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |