Lol dat ga ik toch niet bellen dries, andere mensen moeten dood, ik nietquote:Op maandag 22 augustus 2022 09:38 schreef Dries4Ever het volgende:
Je moet gewoon geen topics aanmaken op fok
verder bel eens met 0800-0113, zal je goed doen
Weet ik niet, waarom jou dat niet verbaast?quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:29 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
waarom verbaast mij dit totaal niet
Deze man weet hoe het moet.quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:53 schreef Näsenbar het volgende:
Je moet gewoon een crypto kopen en minder belasting betalen. Huur is ook diefstal, je moet nooit huren. Je moet ook niet gaan studeren of een opleiding doen, je kan beter op je 18e gewoon miljonair zijn en dat geld in vastgoed stoppen.
Dat zou eens goed advies zijn voor jezelfquote:Op maandag 22 augustus 2022 09:38 schreef Dries4Ever het volgende:
Je moet gewoon geen topics aanmaken op fok
Zieke shit.quote:Op maandag 22 augustus 2022 14:04 schreef RedFever007 het volgende:
Je moet gewoon even wat Braddie vlogs of Ad Looij vlogs kijken. Dan lacht de wereld je weet toe
Je moet gewoon geen Belg zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2022 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat zou eens goed advies zijn voor jezelf
jij snapt er helemaal niets van, dat is wel duidelijk, maar wel logisch voor een belgquote:Op maandag 22 augustus 2022 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat zou eens goed advies zijn voor jezelf
Maar Allez daag mij niet uit ze makker.quote:Op maandag 22 augustus 2022 23:05 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
jij snapt er helemaal niets van, dat is wel duidelijk, maar wel logisch voor een belg
Pak ze maar aan hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar Allez daag mij niet uit ze makker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |