Das toch onleesbaarquote:Op maandag 22 augustus 2022 20:17 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Wijlen mijn buurtante in mijn jeugd was directiesecretaresse, die kon dat, een vergadering bijhouden. Ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stenografie
Het is ook door een vrouw opgesteld die zijn per definitie onbegrijpelijk.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook door een vrouw opgesteld die zijn per definitie onbegrijpelijk.
Hey joh badeend!quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook wel prima, lekker 2 dagen vrij nuquote:Op maandag 22 augustus 2022 20:25 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Okayish i gues.. soort van.. en daar?
oh hreerlijkquote:Op maandag 22 augustus 2022 20:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook wel prima, lekker 2 dagen vrij nu
Kleine muisjes maken.quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:50 schreef Moonlight het volgende:
[..]
oh hreerlijk
nog wat leuks op de planning met muis ?
Ik denk dat zeg ik maar niet...quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zolang het maar geen gestampte muisjes zijn
Zegt de eendquote:Op maandag 22 augustus 2022 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet echt, muis moet gewoon werken komende dagen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:50 schreef Moonlight het volgende:
[..]
oh hreerlijk
Kwak, uh kwaak.quote:
Eendjes kwaken juist heel kalm en helder en duidelijkquote:
Voor konijnenquote:Op maandag 22 augustus 2022 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eendjes kwaken juist heel kalm en helder en duidelijk
Een luchtje scheppen @DerRabbit ?quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:50 schreef Moonlight het volgende:
[..]
oh hreerlijk
Jij bent een vrouwmensch, dat is de kern van het probleemquote:
Oh oke! altijd goed uitrustenquote:Op maandag 22 augustus 2022 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet echt, muis moet gewoon werken komende dagen.
Beetje huishouden doen, sporten en nog even wat sleutelen aan PC's. En vooral beetje uitrusten.
Jij nog leuke dingen op de planning?
Mannen begrijpen per defenitie niksquote:Op maandag 22 augustus 2022 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij bent een vrouwmensch, dat is de kern van het probleem
Mooi he. Ik hoorde laatst een interview van een Kink-dj met deze organisatie en dacht, daar ga ik reclame voor maken!quote:
Dat komt door die idiote aanwijzingen die jullie geven. Het ene zeggen en het andere bedoelen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mannen begrijpen per defenitie niks
quote:Op maandag 22 augustus 2022 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
Mooi he. Ik hoorde laatst een interview van een Kink-dj met deze organisatie en dacht, daar ga ik reclame voor maken!
Nee jullie begrijpen het ene al niet en dan gaat het andere helemaal verlorenquote:Op maandag 22 augustus 2022 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat komt door die idiote aanwijzingen die jullie geven. Het ene zeggen en het andere bedoelen.
Wandelen en lekker lunchen is altijd een winquote:Op maandag 22 augustus 2022 21:13 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh oke! altijd goed uitrusten![]()
Ik ga morgen even de stad in denk lunchen en koffie drinken en moet nog even wat halen. Samen met mijn moeder en zus. en verder lekker wandelen met marleyen vind het wel weer tijd voor het zwembadje eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |