quote:Coral Sea kan je alleen in multiplayer spelen èn het is met de patch inbegrepen. De apart te d/l map is nog van versie 1.2 en niet meer bruikbaar als je de 1.3 patch hebt geïnstalleerd
Op vrijdag 7 februari 2003 23:22 schreef Chen het volgende:
Ach ik heb net de neiwue patch van BF 1942 en dat expasion gedoe wilk neit kopen hoor alleen maar neiuwe maps echt totaal geen zin (geld verspilling) maar weet iemand hoe je de Map Coral Sea goed kan downloaden want die had ik van de ofieceel site gedownload maar hij dee het niet
quote:Die 1.3 patch is echt ruk, ik moet BF weer opnieuw installeren
Op zaterdag 8 februari 2003 03:52 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ben ik ff bezig in een hevig gevecht, bevriest het beeld even en dan gaat het spel terug naar het multiplayermenu.
En zo ging het vannacht om de zoveel spelrondes door. Zou het door de patch komen? Of zal ik toch maar weer eens een nieuwe detonatoort installeren.
quote:Mja, ws is die patch snel doorgedrukt zonder goed uit te testen, ivm de release van Road to Rome (want het moet wel een beetje compatibel zijn met EA's nieuwe geldboom, anders verkoopt het niet).
Op zaterdag 8 februari 2003 03:53 schreef gelly het volgende:[..]
Die 1.3 patch is echt ruk, ik moet BF weer opnieuw installeren
Een truuk om accurater te schieten met je Assault rifle of de Medic gun is om je rechtermuisknop (zoom in of uit) ingedrukt te houden. Het vizier zal dan minder of niet 'spreiden' en dat betekent weer dat je preciezer kan mikken. Ideaal voor als je al lopend op je doel wilt schieten of van grote afstand met korte salvo's je doel wilt raken. Is geen bug; is meer dat je het wapen steviger gericht vasthoudt.
Ik blijf het vreemd vinden dat andere spelers met een paar schoten m'n vliegtuigmotor kunnen opblazen en ik m'n magazijn moet leegpompen om hen neer te halen.
Ben ik moeilijk aan het schieten en zie dat ik hem raak.. komt er even een vliegtuig achter me, een paar schoten en ik ontplof
Dat vliegen is zoiezo nog een apart kunstje zeg.. moet je ff onder de knie krijgen.
quote:Discipline voor trainingen!!!
Op vrijdag 7 februari 2003 23:14 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik en een paar andere hebben ooit geprobeerd een Fok! CS-clan op te richten. Is helaas niet gelukt, discipline voor vaste trainingen was ver te zoeken.
Neee.e... gewoon lekker hakken met zn allen, we gaan niet op oefening!
quote:Mwa, Alphen a/d rijn
Op vrijdag 7 februari 2003 23:18 schreef dapluiz het volgende:[..]
Scheveningen ? U live nearby ?
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 07:36 schreef Bastard het volgende:[..]
Mwa, Alphen a/d rijn
quote:Wat zijn jou problemen dan? Bij mij kraakt het geluid soms. Dat was niet zo !
Op zaterdag 8 februari 2003 03:53 schreef gelly het volgende:[..]
Die 1.3 patch is echt ruk, ik moet BF weer opnieuw installeren
quote:*mee wilt doen
Op zaterdag 8 februari 2003 14:40 schreef Chocobo het volgende:
Chocobo aka Ifalna en Bastard aka Metatron aan het spelen voor de kust van een tropisch eiland
quote:Ik ook.
Op zaterdag 8 februari 2003 14:49 schreef Ker_Plunk het volgende:
*mee wilt doen*
quote:Met gamespy een account aan maken en dan [FOK]Bastard toevoegen aan je lijstje.
Op zaterdag 8 februari 2003 14:50 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik ook.
quote:Idem en [Fok]Chocobo toevoegen !
Op zaterdag 8 februari 2003 19:41 schreef Bastard het volgende:[..]
Met gamespy een account aan maken en dan [FOK]Bastard toevoegen aan je lijstje.
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 21:00 schreef Bastard het volgende:
CheckBeide een tank in Berlin
Liefde is....samen in een kapotgeschoten stad in een tank rondrijden.
quote:Hee,...Gamespy kan je niet vinden !
Op zaterdag 8 februari 2003 20:37 schreef Strolie75 het volgende:
[Fok]Strolie75
quote:Ik gebruik geen Gamespy meer, maar The All-Seing Eye. Echt veel beter!
Op zaterdag 8 februari 2003 21:33 schreef Chocobo het volgende:
Hee,...Gamespy kan je niet vinden !Is dat echt je Gamespy username?
quote:Ik heb je toegevoegd maar je moet je naam nog aanpassen op Gamespy van KerPlunk naar [Fok]KerPlunk
Op zaterdag 8 februari 2003 23:52 schreef Ker_Plunk het volgende:
[Fok]KerPlunk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |