abonnement Unibet Coolblue
pi_205962081
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 09:19 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"hEt iS gEwOoN zO!" :')

Vond nog een filmpje van Mike Otte uit juli. Al zijn boetes, gerechtelijke uitspraken en zijn hele gedachtegang er achter aan. Hoe hij er aan is gekomen zonder brievenbus? Wellicht dat iemand gewoon een heel pakket voor zijn deur gedropt heeft zonder zijn reactie af te wachten. _O-
Het ergste is dat hij denkt dat het zo alleen maar goed komt terwijl hij alleen maar meer shit veroorzaakt door niks van instanties te beantwoorden en te betalen, en dat er ook nog genoeg "medestanders" zijn. Hij lacht zich rot en denkt dat alles maar een spelletje is. Karma zal snel volgen.
https://ms-my.facebook.co(...)it/5310339535689208/

En Oppergek Erik heeft antwoord van de burgemeester over de naaktscan-antaines. Uiteraard was het het antwoord wat hij niet wilde horen, slaat hij bij de naam van de burgemeester zijn Duitse accent aan en blijft hij volharden dat alles onwaar is behalve zijn eigen aannames. :')
https://www.brighteon.com/26df5e7e-72d9-48dc-bcef-9080b1d5d443
En dan nog de mail aan de burgemeester afsluiten met: ‘geen antwoord betekent dat ik gelijk heb’ (vrij vertaald). Als je op z’n site kijkt en de rechtbankverslagen van alle voogdijzaken, dan is zijn modus operandi weinig veranderd. Wie hem geen gelijk geeft, is partijdig en spant tegen hem samen, dus koren op zijn molen van het gelijk.

En ik dacht altijd dat neonazi's te typeren zijn als kaalgeschoren hooligans in trainingspak, onverdraagzaam naar alles toe, wat niet in hun straatje past, gewelddadig, recht op hun doel af. Dat strookt toch niet met onder progressieve vlag een gemeentebestuur overnemen en via scanners kleine kinderen naakt te bekijken.

[ Bericht 6% gewijzigd door Magister_Artium op 13-09-2022 18:26:07 ]
pi_205966185
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 09:19 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"hEt iS gEwOoN zO!" :')

Vond nog een filmpje van Mike Otte uit juli. Al zijn boetes, gerechtelijke uitspraken en zijn hele gedachtegang er achter aan. Hoe hij er aan is gekomen zonder brievenbus? Wellicht dat iemand gewoon een heel pakket voor zijn deur gedropt heeft zonder zijn reactie af te wachten. _O-
Het ergste is dat hij denkt dat het zo alleen maar goed komt terwijl hij alleen maar meer shit veroorzaakt door niks van instanties te beantwoorden en te betalen, en dat er ook nog genoeg "medestanders" zijn. Hij lacht zich rot en denkt dat alles maar een spelletje is. Karma zal snel volgen.
https://ms-my.facebook.co(...)it/5310339535689208/
Als de nieuwe bewoners op 15 september een postbus aan de muur schroeven, wordt die meteen gevuld met post voor Mike :7
pi_205966240
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 09:19 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

En Oppergek Erik heeft antwoord van de burgemeester over de naaktscan-antaines. Uiteraard was het het antwoord wat hij niet wilde horen, slaat hij bij de naam van de burgemeester zijn Duitse accent aan en blijft hij volharden dat alles onwaar is behalve zijn eigen aannames. :')
https://www.brighteon.com/26df5e7e-72d9-48dc-bcef-9080b1d5d443
Altijd handig dat Erik zn email adres even deelt op papier :P
pi_205967754
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:14 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Altijd handig dat Erik zn email adres even deelt op papier :P
Jammer dat MSN Messenger niet meer bestaat. Hadden we hem kunnen toevoegen.
pi_205973293
Mike heeft weer eens een postbode de schrik van haar leven gegeven
Wil van haar de ID zien en een contract opstellen voordat hij een brief wil aannemen :')
Waarschijnlijk krijgen de nieuwe bewoners vanaf morgen nooit meer post :7

twitter


https://www.facebook.com/100011421598642/videos/477119830971537

[ Bericht 44% gewijzigd door Dutch_view op 14-09-2022 15:26:23 ]
pi_205973585
Die gast is zo ver heen, die kan gewoon echt niet meer functioneren in maatschappij.
pi_205973604
Deze vent :D
pi_205975240
twitter
_O- :D Je woning als eigen land beschouwen maar wel verwijzen naar Nederlands Strafrecht :')
pi_205975314
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 17:57 schreef Dutch_view het volgende:
[ twitter ] _O- :D Je woning als eigen land beschouwen maar wel verwijzen naar Nederlands Strafrecht :')
Ik ben toch heel benieuwd hoe degene die het toch flikt om aan te bellen, wordt aangepakt.
pi_205975885
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 18:05 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Ik ben toch heel benieuwd hoe degene die het toch flikt om aan te bellen, wordt aangepakt.
Het wachten is op de eerste veroordeelde :o De postbode van vanmiddag is genadig weg gekomen :P
Benieuwd of bij brand, de brandweer wel durft aan te bellen bij Mike :7
pi_205975926
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 15:03 schreef Dutch_view het volgende:
Mike heeft weer eens een postbode de schrik van haar leven gegeven
Wil van haar de ID zien en een contract opstellen voordat hij een brief wil aannemen :')
Waarschijnlijk krijgen de nieuwe bewoners vanaf morgen nooit meer post :7

[ twitter ]

https://www.facebook.com/100011421598642/videos/477119830971537
Ik moest hier aan denken:
anonieme razernist
pi_205977089
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 18:50 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Het wachten is op de eerste veroordeelde :o De postbode van vanmiddag is genadig weg gekomen :P
Benieuwd of bij brand, de brandweer wel durft aan te bellen bij Mike :7
Oh ja hoor, ze gaan het alleen niet eens doen.. Tenzij brand bij de buren of zo.. Maar dat snap je zelf ook wel.. waar ik nieuwsgieriger naar ben is hoe meneer/keizer/koning/wappie/ Mike reageert op hulpdiensten als hij daadwerkelijk hulp nodig heeft.. ik denk dat hij dan zo mak als een lammetje is en pas achteraf gaat lopen piepen over contracten en dergelijke.. Dus bijvoorbeeld na een nogal dringend handelen van een ambulancebroeder dan achteraf gaan vragen met wie die broeder een contract had om zijn lichaam aan te mogen raken en of hij wel daadwerkelijk bevoegd is om dat soort handelingen te mogen doen, inclusief natte handtekening en alles.
pi_205977200
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 20:00 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Oh ja hoor, ze gaan het alleen niet eens doen.. Tenzij brand bij de buren of zo.. Maar dat snap je zelf ook wel.. waar ik nieuwsgieriger naar ben is hoe meneer/keizer/koning/wappie/ Mike reageert op hulpdiensten als hij daadwerkelijk hulp nodig heeft.. ik denk dat hij dan zo mak als een lammetje is en pas achteraf gaat lopen piepen over contracten en dergelijke.. Dus bijvoorbeeld na een nogal dringend handelen van een ambulancebroeder dan achteraf gaan vragen met wie die broeder een contract had om zijn lichaam aan te mogen raken en of hij wel daadwerkelijk bevoegd is om dat soort handelingen te mogen doen, inclusief natte handtekening en alles.
Ooh, het lijkt me zo leuk om als brandweerman aan te komen bij hem als zijn huis in de fik staat :D nee, sorry, we kunnen niet blussen, want tsja, ander land enzo. En we weten niet met wie we zaken doen en we hebben geen contract met een natte handtekening enzo
pi_205977271
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 20:06 schreef DW457 het volgende:

[..]
Ooh, het lijkt me zo leuk om als brandweerman aan te komen bij hem als zijn huis in de fik staat :D nee, sorry, we kunnen niet blussen, want tsja, ander land enzo. En we weten niet met wie we zaken doen en we hebben geen contract met een natte handtekening enzo
Absoluut genieten inderdaad, helaas is dat dus niet mogelijk en dat is eigenlijk strontvervelend in dit soort gevallen. Het is zelfs zo dat jij als burger verplicht bent om hulp te bieden of in te schakelen wanneer jij Mike op de grond ziet liggen in hulpeloze toestand.
pi_205977565
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 20:10 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Absoluut genieten inderdaad, helaas is dat dus niet mogelijk en dat is eigenlijk strontvervelend in dit soort gevallen. Het is zelfs zo dat jij als burger verplicht bent om hulp te bieden of in te schakelen wanneer jij Mike op de grond ziet liggen in hulpeloze toestand.
"Ik kan geen EHBO, mijn telefoon was leeg en er was verder niemand in de buurt."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205977660
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 20:30 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
"Ik kan geen EHBO, mijn telefoon was leeg en er was verder niemand in de buurt."
Daar kom je wel mee weg ja
pi_205978830
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 20:06 schreef DW457 het volgende:

[..]
Ooh, het lijkt me zo leuk om als brandweerman aan te komen bij hem als zijn huis in de fik staat :D nee, sorry, we kunnen niet blussen, want tsja, ander land enzo. En we weten niet met wie we zaken doen en we hebben geen contract met een natte handtekening enzo
Gaat niet meer gebeuren. In zijn nieuwste filmpje trekt hij de deur voor het laatst achter zich dicht en vertelt hij zelfverzekerd dat hij met de kopers heeft afgesproken dat ze het geld rechtstreeks aan hem geven en dat de notaris er geen aanspraak op maakt om het naar de hypotheekbank door te sluizen.
Dat die alsnog beslag kan leggen op goederen, zegt Mike er even niet bij.
pi_205979224
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 22:05 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Gaat niet meer gebeuren. In zijn nieuwste filmpje trekt hij de deur voor het laatst achter zich dicht en vertelt hij zelfverzekerd dat hij met de kopers heeft afgesproken dat ze het geld rechtstreeks aan hem geven en dat de notaris er geen aanspraak op maakt om het naar de hypotheekbank door te sluizen.
Dat die alsnog beslag kan leggen op goederen, zegt Mike er even niet bij.
Nog 3 maanden lang filmpjes over vorderingen en komend jaar filmpjes over een koning Mike die geen "paleis" heeft :D *O* En vervolgens de overwintering.. :')
pi_205979230
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 22:05 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Gaat niet meer gebeuren. In zijn nieuwste filmpje trekt hij de deur voor het laatst achter zich dicht en vertelt hij zelfverzekerd dat hij met de kopers heeft afgesproken dat ze het geld rechtstreeks aan hem geven en dat de notaris er geen aanspraak op maakt om het naar de hypotheekbank door te sluizen.
Dat die alsnog beslag kan leggen op goederen, zegt Mike er even niet bij.
Mike geeft zelf al aan vanaf oktober geen energie meer te betalen. Want ja, dat kan gewoon :')
Nu zou het mij heel erg verbazen wanneer zulke schulden niet bekent zijn bij de notaris.
Die worden toch gewoon ingehouden van de opbrengst?
Als ik Mike zo hoor, dan gaat de verkoop niet door wanneer er zaken van de opbrengst worden ingehouden.

Hij gaat een live doen als de afspraak met de notaris is geweest. Ben heel erg benieuwd.
https://www.facebook.com/100074735310502/videos/3442592599397130
pi_205979372
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 22:33 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Mike geeft zelf al aan vanaf oktober geen energie meer te betalen. Want ja, dat kan gewoon :')
Nu zou het mij heel erg verbazen wanneer zulke schulden niet bekent zijn bij de notaris.
Die worden toch gewoon ingehouden van de opbrengst?
Als ik Mike zo hoor, dan gaat de verkoop niet door wanneer er zaken van de opbrengst worden ingehouden.

Hij gaat een live doen als de afspraak met de notaris is geweest. Ben heel erg benieuwd.
https://www.facebook.com/100074735310502/videos/3442592599397130
:')
pi_205983523
Ophef tijdens de verkoop, zoals wel verwacht :o
Mike tekent blijkbaar toch nog, onder dwang, onder bestuursrecht ipv priverecht wat hij wilde
Beschuldigingen vliegen weer over tafel. Politie was ook gebeld :7
Er wordt minder geld op de rekening van Mike gestort dan verwacht.

https://www.facebook.com/100074735310502/videos/485322633446338
pi_205984354
Wappies proberen van Dissel te framen... maar doen dat natuurlijk knullig.
twitter
pi_205984844
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:06 schreef Bluesdude het volgende:
Wappies proberen van Dissel te framen... maar doen dat natuurlijk knullig.
[ twitter ]
jezus wat slecht
pi_205985987
"Graag een tweedekamerdebat", zei de Heliumkabouter. En dan dat vodje wat door moet gaan als bewijs. :')
zelfs Huig Plug had beter werk afgeleverd.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205989837
Mike :') _O-

Maar waar gaat-ie nu wonen dan? Hij heeft dus schijnbaar iets geregeld? Enkeltje GGZ lijkt me het beste.
The only way you can be original, is to be yourself.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')