abonnement Unibet Coolblue
pi_205731527
Leuk Tele, in mijn stadje. Ik woonde vlakbij het Charité ziekenhuis. In welk park hadden jullie gewandeld? Was dat toevallig Rehberge? Ik wil ook graag weer eens terug naar Berlijn....
pi_205731539
Ik wil ook terug naar Berlijn. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 augustus 2022 @ 14:16:25 #278
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205731547
Ik ook.
Eerst Wenen. :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205731550
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 14:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil ook terug naar Berlijn. ;(
Ik ben al 8 jaar ofzo niet geweest ;(
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205731554
Ik ga eerst naar Glasgow :o
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205731617
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 14:13 schreef Jagärtrut het volgende:
Leuk Tele, in mijn stadje. Ik woonde vlakbij het Charité ziekenhuis. In welk park hadden jullie gewandeld? Was dat toevallig Rehberge? Ik wil ook graag weer eens terug naar Berlijn....
We hebben een rondje om de Plötzensee gewandeld. Dat is bij Wedding. We zijn erna doorgewandeld naar metrostation Westhafen. :)
pi_205731652
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 14:28 schreef Tele6 het volgende:

[..]
We hebben een rondje om de Plötzensee gewandeld. Dat is bij Wedding. We zijn erna doorgewandeld naar metrostation Westhafen. :)
ha, ja, leuk! De Plötzensee ging ik regelmatig zwemmen. Er is ook een strandje waar je wel legaal in kan, al gingen veel mensen inderdaad illegaal zwemmen.
pi_205731717
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 14:32 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
ha, ja, leuk! De Plötzensee ging ik regelmatig zwemmen. Er is ook een strandje waar je wel legaal in kan, al gingen veel mensen inderdaad illegaal zwemmen.
Ja, we zijn langs het strandje gekomen. ¤8 voor een middag zwemmen, ik snap wel dat mensen voor illegaal gaan.
pi_205731731
Advertentie voor een appartement, ¤1195 exclusief voor 70 m2. Mooie locatie en als ik de foto's zie, lijkt het appartement in prima staat. Woonkamer, ensuite eetkamer, en slaapkamer. Kleine keuken.
¤1200 is wel een boel geld zeg. Ik heb het wel, maar dan zou ik een stuk minder kunnen sparen dan nu. Wat op zich natuurlijk ook niet uitmaakt, want wat heb je nou helemaal aan spaargeld nu. Zolang ik een zinnige buffer heb is het goed genoeg.

Twijfel twijfel :X
pi_205731902
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 14:44 schreef Tele6 het volgende:
Advertentie voor een appartement, ¤1195 exclusief voor 70 m2. Mooie locatie en als ik de foto's zie, lijkt het appartement in prima staat. Woonkamer, ensuite eetkamer, en slaapkamer. Kleine keuken.
¤1200 is wel een boel geld zeg. Ik heb het wel, maar dan zou ik een stuk minder kunnen sparen dan nu. Wat op zich natuurlijk ook niet uitmaakt, want wat heb je nou helemaal aan spaargeld nu. Zolang ik een zinnige buffer heb is het goed genoeg.

Twijfel twijfel :X
Gaan kijken kan geen kwaad toch?
pi_205731910
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 15:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Gaan kijken kan geen kwaad toch?
Ik heb nu idd om een bezichtiging gevraagd ^O^
We zien wel. :D
pi_205731926
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 14:44 schreef Tele6 het volgende:
Advertentie voor een appartement, ¤1195 exclusief voor 70 m2. Mooie locatie en als ik de foto's zie, lijkt het appartement in prima staat. Woonkamer, ensuite eetkamer, en slaapkamer. Kleine keuken.
¤1200 is wel een boel geld zeg. Ik heb het wel, maar dan zou ik een stuk minder kunnen sparen dan nu. Wat op zich natuurlijk ook niet uitmaakt, want wat heb je nou helemaal aan spaargeld nu. Zolang ik een zinnige buffer heb is het goed genoeg.

Twijfel twijfel :X
Pffff da's inderdaad veel geld. En exclusief, stel dat je ook nog eens 800 euro g/e bij moet betalen?
kijken is natuurlijk nooit verkeerd.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205732256
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 15:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Pffff da's inderdaad veel geld. En exclusief, stel dat je ook nog eens 800 euro g/e bij moet betalen?
kijken is natuurlijk nooit verkeerd.
800 g/e? Is dat niet heeel veel? Daar kom ik met mijn nieuwe tarief voor een vrijstaand huis nog niet aan. Of heb ik dan meer mazzel dan ik denk?
pi_205732289
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 15:52 schreef Tuindier het volgende:

[..]
800 g/e? Is dat niet heeel veel? Daar kom ik met mijn nieuwe tarief voor een vrijstaand huis nog niet aan. Of heb ik dan meer mazzel dan ik denk?
Voorlopig wel. Kwam dat van de week een paar keer tegen, van 200 en dan het nieuwe bedrag (en da's geschat) 800 per maand. En van Tele is natuurlijk geen stookgeschiedenis in dat huis bekend, dus speelt de leverancier op safe.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205732390
Mijn schoonmoeders voorschot is van 370 naar 1100 gegaan _O-

Ze woont in een klein arbeiders rijtjeshuis. Ze weigert om haar gewoonten aan te passen en kan het betalen dus tja. Ik vond die 370 voor haar al exorbitant.
Spoilers!
pi_205732465
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 16:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn schoonmoeders voorschot is van 370 naar 1100 gegaan _O-

Ze woont in een klein arbeiders rijtjeshuis. Ze weigert om haar gewoonten aan te passen en kan het betalen dus tja. Ik vond die 370 voor haar al exorbitant.
Pffff dan zou ik best wel even gaan huilen.

Moest vanmiddag naar de praktijkondersteuner voor de jaarlijkse controle. Bloeddruk (met medicatie) en bloedwaarden allemaal prima in orde. Maar dat gewicht, dat raak ik maar niet kwijt. Kreeg van haar de tip om eens op een website te kijken voor leefstijlbegeleiding. Maar meteen doorgepakt, een centrum uitgekozen die mij wel aansprak (er zaten ook wat zwevende mensen tussen) en doorgegeven aan de POH. Zij gaat mij dan aanmelden. Is een 2 jarig traject met coaching, dieetadviezen, metingen etc. Eerste half jaar moet je ook bij hen sporten (2x per week), daarna kan het ook ergens anders.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 24 augustus 2022 @ 16:15:21 #292
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_205732479
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 16:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Pffff dan zou ik best wel even gaan huilen.

Moest vanmiddag naar de praktijkondersteuner voor de jaarlijkse controle. Bloeddruk (met medicatie) en bloedwaarden allemaal prima in orde. Maar dat gewicht, dat raak ik maar niet kwijt. Kreeg van haar de tip om eens op een website te kijken voor leefstijlbegeleiding. Maar meteen doorgepakt, een centrum uitgekozen die mij wel aansprak (er zaten ook wat zwevende mensen tussen) en doorgegeven aan de POH. Zij gaat mij dan aanmelden. Is een 2 jarig traject met coaching, dieetadviezen, metingen etc. Eerste half jaar moet je ook bij hen sporten (2x per week), daarna kan het ook ergens anders.
Wat goed dat je gelijk actie onderneemt :)
Kom je dan ook gezellig hier meeposten? LIF / [Dieetclub] #974
pi_205732563
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 16:15 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Wat goed dat je gelijk actie onderneemt :)
Kom je dan ook gezellig hier meeposten? LIF / [Dieetclub] #974
Ik heb daar wel eens gepost maar ben daar niet zo trouw :D
Was een tijd geleden begonnen met een programma en dat ging redelijk qua afvallen. Maar echt, 1 dag gesmokkeld (kreeg een etentje aangeboden omdat ik mensen had geholpen), en ik was meer dan terug bij af. En toen ben ik ook maar eens op zoek gegaan naar negatieve commentaren op dat programma (was best een zoektocht) en dat bleek dus ook. Prima programma, maar wel voor de rest van je leven. En dat betekende in feite dat je bij etentjes haast je eigen eten moest meenemen. Daarbij was het best duur, alles wat je moest kopen (was zo'n 100 euro voor mezelf kwijt exclusief brood wat je weer ergens moest bestellen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205732570
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 16:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Pffff dan zou ik best wel even gaan huilen.

Moest vanmiddag naar de praktijkondersteuner voor de jaarlijkse controle. Bloeddruk (met medicatie) en bloedwaarden allemaal prima in orde. Maar dat gewicht, dat raak ik maar niet kwijt. Kreeg van haar de tip om eens op een website te kijken voor leefstijlbegeleiding. Maar meteen doorgepakt, een centrum uitgekozen die mij wel aansprak (er zaten ook wat zwevende mensen tussen) en doorgegeven aan de POH. Zij gaat mij dan aanmelden. Is een 2 jarig traject met coaching, dieetadviezen, metingen etc. Eerste half jaar moet je ook bij hen sporten (2x per week), daarna kan het ook ergens anders.
Wat goed dat je het dan ook gewoon doet O+

Mijn moeder hikt er nu al een jaar tegen aan maar heeft nu ook eindelijk een afspraak gemaakt.
pi_205732671
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 16:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Pffff dan zou ik best wel even gaan huilen.

Moest vanmiddag naar de praktijkondersteuner voor de jaarlijkse controle. Bloeddruk (met medicatie) en bloedwaarden allemaal prima in orde. Maar dat gewicht, dat raak ik maar niet kwijt. Kreeg van haar de tip om eens op een website te kijken voor leefstijlbegeleiding. Maar meteen doorgepakt, een centrum uitgekozen die mij wel aansprak (er zaten ook wat zwevende mensen tussen) en doorgegeven aan de POH. Zij gaat mij dan aanmelden. Is een 2 jarig traject met coaching, dieetadviezen, metingen etc. Eerste half jaar moet je ook bij hen sporten (2x per week), daarna kan het ook ergens anders.
Goed gedaan!
Spoilers!
pi_205732768
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 16:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Goed gedaan!
Dit is ook een fysio. Dus onderling overleg over mijn kapotte lijf is wat makkelijker. En het sporten is net zo duur als bij fysiofitness. Ergens anders was het 2x zo duur. En dan heb je ook nog een paar locaties op de Geitenbult (pokke eind berg op fietsen) of Papendal (pokke eind ver)
We have far more in common than that which devides us..
pi_205732829
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 15:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Voorlopig wel. Kwam dat van de week een paar keer tegen, van 200 en dan het nieuwe bedrag (en da's geschat) 800 per maand. En van Tele is natuurlijk geen stookgeschiedenis in dat huis bekend, dus speelt de leverancier op safe.
Ok, I stand corrected dan.
pi_205732860
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 16:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dit is ook een fysio. Dus onderling overleg over mijn kapotte lijf is wat makkelijker. En het sporten is net zo duur als bij fysiofitness. Ergens anders was het 2x zo duur. En dan heb je ook nog een paar locaties op de Geitenbult (pokke eind berg op fietsen) of Papendal (pokke eind ver)
Dat klinkt goed zeg! Korte lijnen en goede samenwerking kunnen echt veel verschil maken.

Ik ga straks voor het eerst betaald sporten bij mijn revalidatiecentrum. 1 keer in de week begeleid in een groep en onbeperkt vrij sporten. Dat kost maar 25 euro per maand, mijn vaste fysio doet de begeleiding en alles is hagelnieuw en met zeer goed werkende airco. Het is ook altijd rustig en er is geen harde muziek. In het uur met begeleiding zit ook een half uur een groepsactiviteit. Ik ben heel benieuwd.
Spoilers!
pi_205732917
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 17:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat klinkt goed zeg! Korte lijnen en goede samenwerking kunnen echt veel verschil maken.

Ik ga straks voor het eerst betaald sporten bij mijn revalidatiecentrum. 1 keer in de week begeleid in een groep en onbeperkt vrij sporten. Dat kost maar 25 euro per maand, mijn vaste fysio doet de begeleiding en alles is hagelnieuw en met zeer goed werkende airco. Het is ook altijd rustig en er is geen harde muziek. In het uur met begeleiding zit ook een half uur een groepsactiviteit. Ik ben heel benieuwd.
Da's echt geen geld.
Groepsactiviteit ben ik niet zo goed in (vind het al lastig om te snappen wat ze bij Nederland in Beweging bedoelen, ik donder regelmatig bijna om. Iets met m'n linker arm en tegelijkertijd met m'n rechter been iets doen kan ik echt niet _O- )
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 augustus 2022 @ 17:41:56 #300
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205733228
Ik ga qua energie van drie tientjes naar zes tientjes in februari is de verwachting :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')