Absoluut. En ik ben er blij mee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:14 schreef sportfreak het volgende:
Het uptempo was duidelijk in opmars vergeleken met 10 jaar hiervoor.
Ik denk dat de winst van France Gall daar een groot deel aan heeft mee gedragen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:14 schreef sportfreak het volgende:
Het uptempo was duidelijk in opmars vergeleken met 10 jaar hiervoor.
Niet echt, misschien de hook van Duitsland.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:16 schreef NailQueen het volgende:
Heb ik iets gemist aan Duitsland en Denemarken?
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik denk dat de winst van France Gall daar een groot deel aan heeft mee gedragen.
De winnaar van 1963 had een expliciete plaats voor de gitaar op het podium, maar strikt gesproken was dat niet de artiest.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:20 schreef NailQueen het volgende:
Waarschijnlijk heb ik het mis maar is dit de eerste inzending waar de artiest de gitaar speelt?
quote:Åse Maria Kleveland (born 18 March 1949) is a Norwegian singer, guitarist, politician and activist.
A well-known folk singer and traditional guitarist in Norway, she was appointed Minister of Culture in Norway in 1990, and held the position until 1996
Ruslana kwam nog tot kamerlid, maar niet verder dan datquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:22 schreef sportfreak het volgende:
En nog aardige carriére hierna. Hoeveel ESF deelnemers kunnen zeggen dat ze minister zijn geworden?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |