Dat wou ik ook al zeggen.quote:
Zou best bekeken programma zijnquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wou ik ook al zeggen.
Waar laat je die?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou best bekeken programma zijn![]()
Mensen een jaar lang opsluiten en ze enkel pozza laten eten en diegene die de meeste pozza's heeft gegeten in dat jaar krijgt een levenslange voorraad aan pozza's
Dan hoeft degene geen pizza meer denk ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou best bekeken programma zijn![]()
Mensen een jaar lang opsluiten en ze enkel pozza laten eten en diegene die de meeste pozza's heeft gegeten in dat jaar krijgt een levenslange voorraad aan pozza's
Dat is juist het mooie aan dat concept. Je kunt lekker cashen door het programma en je bent maar een beetje kwijt aan de prijsquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan hoeft degene geen pizza meer denk ik
Dat is wel weer waar jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie aan dat concept. Je kunt lekker cashen door het programma en je bent maar een beetje kwijt aan de prijs
Daar zijn middelen voor héquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 19:53 schreef R-woud93 het volgende:
FOK! met ads is echt niet te doen, wat een aids is dat zeg
Nee, ik heb gewoon meteen een abo aangeschaftquote:
Oh ik gebruik gewoon add blocker enzo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 19:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon meteen een abo aangeschaft
Ach, icm met crewkorting is het niet zo duur allemaal.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 19:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh ik gebruik gewoon add blocker enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |