abonnement Unibet Coolblue
pi_205691828
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 00:42 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Zal best, ik denk dat elke premier wel eens zo gefeest heeft alleen wordt het niet altijd opgenomen en lekt het niet altijd uit.
Mark R heeft meer dan 10 jaar over zijn studie gedaan. Dat krijg je niet voor elkaar als je iedere avond braaf aan het leren bent hoor.
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 00:50:40 #52
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_205691858
Hoe ze in andere Europese landen feesten:

Engeland:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankrijk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oostenrijk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hongarije:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zijn net mensen :Y
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_205691906
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 00:50 schreef monkyyy het volgende:
Hoe ze in andere Europese landen feesten:

Engeland:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankrijk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oostenrijk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hongarije:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zijn net mensen :Y
lol wtf, die plaatjes hebben toelichting nodig :D
Krekker is de bom!
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 01:05:51 #54
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_205691950
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 00:59 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
lol wtf, die plaatjes hebben toelichting nodig :D
Toelichting staat bovenaan :?
pi_205691961
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 01:05 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Toelichting staat bovenaan :?
Waar? Landnaam is geen toelichting lijkt mij, of zie ik wat over het hoofd?
Krekker is de bom!
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 01:15:55 #56
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_205691995
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 00:59 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
lol wtf, die plaatjes hebben toelichting nodig :D
Bojo die tijdens strenge lockdowns lekker aan het feesten is
Macron op campagne
Oostenrijkse politici die zich om laten kopen door een Russische oligarch
Hongaarse conservatieve politicus die een hoer neukt in een hotel
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_205692414
Het zwakste is, is dat ze voor de smaad en lastercampagne door der knieën is gegaan en een drugstest heeft ondergaan...

De gemiddelde Fin is 30 min nadat die in de kroeg is aangeland zo kachel lam dat die onder begeleiding naar huis moet..
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_205692457
Diegene die meedeed en dat filmpje heeft gedeeld zou je toch ook afknallen?
Vakman pur sang
pi_205692477
Al kan ik een beetje de kritiek wel begrijpen in eigen land. Persoonlijk niet natuurlijk.

Ze is geen minister ofzo maar de premier van het land wat nu in een conflict met Rusland kan geraken. En meer problemen moet ze het land het hoofd bieden.
Mensen willen dan een sterke leider zien en zien nu een filmpje waar ze als een 20jarige ligt gek te doen. Tuurlijk moet kunnen, maar laat je niet filmen muts, toon leiderschap.

Trouwens, ik vind die vibe in het filmpje een beetje alsof het voor de groepsseks is.
Vakman pur sang
pi_205692584
quote:
Marin zegt dat ze op de feestjes alleen alcohol heeft gedronken en wild heeft gefeest. Ze zegt tegen een Finse krant bereid te zijn een drugstest te ondergaan. "Ik heb niets te verbergen. Ik heb geen drugs gebruikt."
'Coolste premier van de wereld'

Marin maakte duidelijk dat ze naast haar werk en gezinsleven ook tijd met haar vrienden doorbrengt. "Net als veel mensen van mijn leeftijd." Ze zei ook het niet nodig te vinden daar iets aan te veranderen en dat ze hoopt dat dat wordt geaccepteerd.
Goed zo. Gewoon jezelf blijven.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 09:34:34 #61
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205692839
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 08:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Al kan ik een beetje de kritiek wel begrijpen in eigen land. Persoonlijk niet natuurlijk.

Ze is geen minister ofzo maar de premier van het land wat nu in een conflict met Rusland kan geraken. En meer problemen moet ze het land het hoofd bieden.
Mensen willen dan een sterke leider zien en zien nu een filmpje waar ze als een 20jarige ligt gek te doen. Tuurlijk moet kunnen, maar laat je niet filmen muts, toon leiderschap.

Trouwens, ik vind die vibe in het filmpje een beetje alsof het voor de groepsseks is.
Leiderschap is je niet verhullen en stiekem doen, maar laten zien wie je bent, waar je voor staat en zelf regie erover pakken.
Nou, dát doet ze behoorlijk goed

Marin _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205692879
Wanneer lekt een sauna filmpje?
.
pi_205692980
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 00:45 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Mark R heeft meer dan 10 jaar over zijn studie gedaan. Dat krijg je niet voor elkaar als je iedere avond braaf aan het leren bent hoor.
7 jaar.. waarvan 2 jaar hoofdbestuur JOVD
pi_205692995
Ik zie weinig reden tot commotie. Misschien wel handig om dit soort filmpjes privé te houden, maar een feestje op zijn tijd is niets mis mee.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205693012
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 08:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Al kan ik een beetje de kritiek wel begrijpen in eigen land. Persoonlijk niet natuurlijk.

Ze is geen minister ofzo maar de premier van het land wat nu in een conflict met Rusland kan geraken. En meer problemen moet ze het land het hoofd bieden.
Mensen willen dan een sterke leider zien en zien nu een filmpje waar ze als een 20jarige ligt gek te doen. Tuurlijk moet kunnen, maar laat je niet filmen muts, toon leiderschap.

Trouwens, ik vind die vibe in het filmpje een beetje alsof het voor de groepsseks is.
nee hoor. Poetin gezinde op rechter kant van het spectrum willen een sterke leider (heerser), meeste liberalen willen een mens met kwaliteiten en visie, zolang zijzelf het eens zijn met visie van die persoon.

Verschil tussen ik sta achter de leider VS ik sta achter de visie van de leider.
pi_205693023
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 17:17 schreef maily het volgende:
Fophef :{w
Pareltje !
Zelf bedacht ?
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
  Spellchecker zaterdag 20 augustus 2022 @ 10:01:54 #67
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 10:02:52 #68
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_205693046
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 09:39 schreef Fer het volgende:
Wanneer lekt een sauna filmpje?
Boh! :9~
pi_205693096
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 09:53 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
7 jaar.. waarvan 2 jaar hoofdbestuur JOVD
Mijn headcanon blijft het 10+ jaar. Maar in RL zit je niet 2 jaar in het hoofdbestuur van de JOVD zonder 2 flinke jaarringen van alle drank.
pi_205693115
Er is ook gewoon geen ophef. Ja oppositie probeert er een slaatje uit te slaan, schandaalpers vindt het sappig en zelfs reguliere media lijken gewoon graag het filmpje te willen delen voor de views. Het oogt immers net wat prettiger dan het eerder aangehaalde filmpje van een dansende Theresa May. En ach, het soort mensen dat denkt dat je een geopolitiek conflict beslecht door zo nors mogelijk in een camera te kijken zal hier ongetwijfeld wel weer een enorm probleem van maken, maar die kun je sowieso al niet erg serieus nemen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_205693174
Een 36 jarige die feest. Als dat geen geen teken van de teloorgang van de beschaving is weet ik het ook niet meer _O-
pi_205693213
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 10:25 schreef Hugo862 het volgende:
Een 36 jarige die feest. Als dat geen geen teken van de teloorgang van de beschaving is weet ik het ook niet meer _O-
Tipje van de ijsberg.
Straks blijkt dat ze ook wel eens seks heeft
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_205693217
Jammer dat het filmpje maar zo kort is, had graag de orgie die later op dat feest ongetwijfeld heeft plaatsgevonden gezien.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_205693223
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 10:33 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Tipje van de ijsberg.
Straks blijkt dat ze ook wel eens seks heeft
Alleen lelijke oude mannen mogen seks hebben. :{w
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205693231
quote:
15s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 10:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Alleen lelijke oude mannen mogen seks hebben. :{w
Dan heeft half Fok geluk.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205693234
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 10:36 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Dan heeft half Fok geluk.
Dan moeten ze 't wel met elkaar doen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205693318
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 10:33 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Tipje van de ijsberg.
Straks blijkt dat ze ook wel eens seks heeft
nee dat heeft ze niet, want ze is regeringsleider. Die hebben geen sex
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205693323
Benieuwd naar de uitslag van de drugstest. :)

Maar goed... als ze maar helder is op de belangrijke momenten.

  zaterdag 20 augustus 2022 @ 10:53:12 #79
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_205693546
quote:
15s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 10:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Alleen lelijke oude mannen mogen seks hebben. :{w
Dat zullen ze dan met elkaar moeten doen.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_205693563
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 10:50 schreef Jemoederniet het volgende:
Benieuwd naar de uitslag van de drugstest. :)
Dikke Mo levert goed spul maar is aan de prijs.
Delano levert net wat mindere kwaliteit maar voor een goede prijs.
Die man achter het station levert alleen maar troep, we vermoeden dat hij het zelf ook neemt.
Rachid hebben we ook gevraagd maar het bleek dat die voorlopig binnen zit.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_205693640
Zou de Nederlandse regering ook eens moeten doen, dansen. Is in elk geval nuttiger dan dit geniks van de afgelopen negen maanden.
Verder vind ik dat deze huppelkut ook gewoon aan het werk moet. Lachen doe je maar na je pensioen.
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 11:41:03 #83
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_205693659
Jeugd of een vrouw heeft plezier. Uiteraard zijn de conservatieven weer boos. Dat gaat in tegen alles waar ze voor staan.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_205693722
Ik vind eigenlijk wat dat hier stevig tegen opgetreden moet worden. Zomaar filmpjes verspreiden van privemomenten is natuurlijk de kanker van onze tijd, op zich iets tussen de betrokkenen maar aangezien het de premier is mag de Finse geheime dienst wel even uitzoeken welke van de gasten dat gedaan heeft met wel motief. Als het politiek is, wat het overduidelijk is geworden, dan is het landsbelang in het geding.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_205695046
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 11:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vind eigenlijk wat dat hier stevig tegen opgetreden moet worden. Zomaar filmpjes verspreiden van privemomenten is natuurlijk de kanker van onze tijd, op zich iets tussen de betrokkenen
He, een redelijke mening van Weltschmerts

quote:
maar aangezien het de premier is mag de Finse geheime dienst wel even uitzoeken welke van de gasten dat gedaan heeft met wel motief. Als het politiek is, wat het overduidelijk is geworden, dan is het landsbelang in het geding.
Gelukkig, de wereld staat niet op zijn kop want de verwachte prut staat er ook bij.
Wat bedoel je met dat? Dronken worden en uitbundig dansen? Wat heeft het met landsbelang te maken?
pi_205695182
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 09:57 schreef Korenfok het volgende:

[..]
nee hoor. Poetin gezinde op rechter kant van het spectrum willen een sterke leider (heerser), meeste liberalen willen een mens met kwaliteiten en visie, zolang zijzelf het eens zijn met visie van die persoon.

Verschil tussen ik sta achter de leider VS ik sta achter de visie van de leider.
Nee hoor, zeg je, en dan leg je precies uit, uit welke hoek de kritiek komt.
Dan zeg je: ja klopt, dat komt door conservatief…blabla
Vakman pur sang
pi_205695229
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 11:38 schreef Magister_Artium het volgende:
Zou de Nederlandse regering ook eens moeten doen, dansen. Is in elk geval nuttiger dan dit geniks van de afgelopen negen maanden.
Verder vind ik dat deze huppelkut ook gewoon aan het werk moet. Lachen doe je maar na je pensioen.
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 14:58:18 #88
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_205695289
Zie het probleem sowieso niet, wij hadden vroeger Ancilla van de Leest van de PP, daar zijn nog smeuďger fotos en videos (?) van :9~

Helaas nooit Premier geweest ;(
pi_205695292
Putin grijp je kans
pi_205695324
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 11:38 schreef Magister_Artium het volgende:
Zou de Nederlandse regering ook eens moeten doen, dansen. Is in elk geval nuttiger dan dit geniks van de afgelopen negen maanden.
Verder vind ik dat deze huppelkut ook gewoon aan het werk moet. Lachen doe je maar na je pensioen.


Onze eigen Nederlandse, dansende held. _O_
pi_205695390
Zij is geweldig.
pi_205695525
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 14:28 schreef qajariaq het volgende:

[..]
He, een redelijke mening van Weltschmerts
En nog redelijk tot je genomen ook, althans dat stukje.

quote:
Gelukkig, de wereld staat niet op zijn kop want de verwachte prut staat er ook bij.
Wat bedoel je met dat? Dronken worden en uitbundig dansen? Wat heeft het met landsbelang te maken?
Als je privebeelden van de premier verspreidt met de intentie of het effect dat die compromitterend zouden kunnen zijn dan lijkt me dat het landsbelang aan te gaan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_205696949
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 11:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Jeugd of een vrouw heeft plezier. Uiteraard zijn de conservatieven weer boos. Dat gaat in tegen alles waar ze voor staan.
Das niet meer dan logisch. Als het aan de conservatieven had gelezen stond deze Marin gewoon met een stuk of 8 koters om haar heen achter het aanrecht. Die vinden vrouwen gewoon broedmachines voor thuis.
pi_205696956
Fophef
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 19:39:52 #95
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205697161
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 11:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vind eigenlijk wat dat hier stevig tegen opgetreden moet worden. Zomaar filmpjes verspreiden van privemomenten is natuurlijk de kanker van onze tijd, op zich iets tussen de betrokkenen maar aangezien het de premier is mag de Finse geheime dienst wel even uitzoeken welke van de gasten dat gedaan heeft met wel motief. Als het politiek is, wat het overduidelijk is geworden, dan is het landsbelang in het geding.
Geheel mee eens.
Dat pogen te besmeuren met zaken die legaal zijn moet afgeremd worden. Het bestraffen privé zaken zomaar te openbaren en/of aan de haal te gaan zou daarin helpend zijn.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_205760957
Belachelijk ook dat ze zich zo moet verantwoorden...

https://www.telegraaf.nl/(...)en-ook-maar-een-mens
pi_205763878
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 07:59 schreef Bocaj het volgende:
Belachelijk ook dat ze zich zo moet verantwoorden...

https://www.telegraaf.nl/(...)en-ook-maar-een-mens
Ze heeft zich wel als een amateur in de verdediging laten drukken. Eerst die drugstest en nu dit..... :')
pi_205764014
quote:
De leider van nationalistische Finnenpartij, de grootste oppositiepartij in het Finse parlement, wil dat de premier op drugsgebruik wordt getest. Volgens sommigen zou een raptekst die in de video is te horen naar drugs kunnen verwijzen.
Laat me raden; die nationalistische Finnenpartij onderhoudt, net als de FvD, warme banden met het Kremlin? :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_205764321
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 15:50 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Laat me raden; die nationalistische Finnenpartij onderhoudt, net als de FvD, warme banden met het Kremlin? :')
Het is toch om te kotsen. Dame heeft een gezellig - filmpje daarvan komt naar buiten - en direct zijn er hyena's die haar proberen te framen als 'onverantwoordelijk, degeneraat enz'...

Ik hoop dat ze niet zwicht.
  zaterdag 27 augustus 2022 @ 16:23:35 #100
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_205764439
Lekker boeiend.

Als het land in lockdown zit zouden ze een punt hebben, nu niet. Misschien moeten die oppositieleden zelf eens naar buiten en een feestje bezoeken.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')