als je het hebt over de klimaatverandering?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:45 schreef Hyaenidae het volgende:
Net alsof dat ene fuck boeit, zien die mensen niet in dat ze dan allemaal al dood zijn?
Het maakt mij geen zak uit hoe het over 100 jaar zal zijn want dan ben ik er toch niet meer.
Ik ben van mening dat je beter nu kunt genieten van het leven en niet moet gaan treuren over scenario's die je sowieso nooit mee gaat maken.
Klacht: Mensen die zich druk maken over de wereld over 100 jaar
Welke ellende? Dat het gemiddeld 1 graadje warmer wordt op aarde? Zie ik alleen maar als iets positiefs, maak er maar 5 graden vanquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:49 schreef koemleit het volgende:
[..]
als je het hebt over de klimaatverandering?
dat maak jij nog mee, de ellende die daaruit voortkomt. (er vanuit gaande dat je onder de 50 bent en niet terminaal).
Maar misschien eventueel jouw achterkleinkinderen. Tja, wie dan leeft die dan zorgt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:45 schreef Hyaenidae het volgende:
Net alsof dat ene fuck boeit, zien die mensen niet in dat ze dan allemaal al dood zijn?
Het maakt mij geen zak uit hoe het over 100 jaar zal zijn want dan ben ik er toch niet meer.
Ik ben van mening dat je beter nu kunt genieten van het leven en niet moet gaan treuren over scenario's die je sowieso nooit mee gaat maken.
Heb je geen kinderen, dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:45 schreef Hyaenidae het volgende:
Geen kinderwens?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:45 schreef Hyaenidae het volgende:
Laten we eerst maar eens alle armoede en honger op de wereld oplossen voor de mensen die nu bestaan voordat we een bedje gaan proberen te spreiden voor denkbeeldige mensen in de toekomstquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Maar misschien eventueel jouw achterkleinkinderen. Tja, wie dan leeft die dan zorgt.
Misschien eens eerst dan beginnen met castraties in Afrika, ik snap nog steeds niet dat er heel mijn leven hongernegers geboren die ontwikkelingshulp nodig hebben. Waarom steeds doorfokken als je niet de middelen hebt om die kinderen in leven te houden? Of überhaupt een fatsoenlijk leven te geven.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 18:30 schreef the-eye het volgende:
[..]
Laten we eerst maar eens alle armoede en honger op de wereld oplossen voor de mensen die nu bestaan voordat we een bedje gaan proberen te spreiden voor denkbeeldige mensen in de toekomst
Als dat eerste is gelukt praten we verder
Mij werd vroeger op school verteld dat, dat komt door gebrek aan voorlichting. Wat achteraf gezien behoorlijk racistisch is. Net alsof ze daar achterlijk zijn en niet weten waar kinderen vandaan komenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 18:38 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Misschien eens eerst dan beginnen met castraties in Afrika, ik snap nog steeds niet dat er heel mijn leven hongernegers geboren die ontwikkelingshulp nodig hebben. Waarom steeds doorfokken als je niet de middelen hebt om die kinderen in leven te houden? Of überhaupt een fatsoenlijk leven te geven.
En als ze vervolgens een jaar of 20 zijn trekken ze naar Europa, omdat het daar zo kut is.
En zitten wij hier opgescheept met die asielzoekers.
Wat is er racistisch aan? Alsof een onvoorbereid, weinig voorgelicht potje neuken iets met huidskleur en/of etnische achtergrond te maken heeft?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 18:42 schreef the-eye het volgende:
Wat achteraf gezien behoorlijk racistisch is.
Ik moet mijn kelder even checken, moment.quote:
Juist. En dan moeten de westerlingen eens ophouden alles voor een koopje te willen hebben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 18:30 schreef the-eye het volgende:
[..]
Laten we eerst maar eens alle armoede en honger op de wereld oplossen voor de mensen die nu bestaan voordat we een bedje gaan proberen te spreiden voor denkbeeldige mensen in de toekomst
Als dat eerste is gelukt praten we verder
In dat deel van Nederland dat op dat moment nog niet in zee verdwenen is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
Ach, over 100 jaar zitten ze nog te zeiken over het weer.
Ja, dan heb je Zwolle aan zee. Urk is dan weer een eiland.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:13 schreef Eightyone het volgende:
[..]
In dat deel van Nederland dat op dat moment nog niet in zee verdwenen is.
Ik schiet ze in hun neus dan hebben we oorlogquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bovendien, over 3 jaar komen immers de aliens ons redden.
Misschien geef je daarmee richting die aliens wel aan dat je anaal vernederd wil worden. Weet jij veel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:15 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik schiet ze in hun neus dan hebben we oorlog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |