abonnement Unibet Coolblue
pi_205699042
Ik vond wel dit..
twitter

Het lijkt me niet dat Tapper van hoge CNN top opdracht kreeg positiever te tweeten over Trump-entourage ed
Zulke opdrachten/verzoeken gelden meestal de programma-inhoud.
Ik ervaar Tapper toch wel positief links van het midden
pi_205699120
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:05 schreef Bluesdude het volgende:
Ik vond wel dit..
[ twitter ]
Het lijkt me niet dat Tapper van hoge CNN top opdracht kreeg positiever te tweeten over Trump-entourage ed
Zulke opdrachten/verzoeken gelden meestal de programma-inhoud.
Ik ervaar Tapper toch wel positief links van het midden
Ja, die zag ik idd. En ja, ik vind Tapper ook altijd humane gozer, aardige vent (en dat is vaak links van het midden).
I´m back.
pi_205699146
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:01 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Ik denk niet dat dit een hele goede strategie is voor de GOP zo vlak voor de verkiezingen.
Ik begin ineens helemaal te begrijpen waarom Biden in 2020 gewonnen heeft, hij HOEFT helemaal niets te doen. De tegenstander schiet zichzelf in de voet, valt zelf op zijn zwaard, schiet in eigen doel, loopt in zijn eigen ongeluk. En het enige dat de Dems eigenlijk moeten doen is er voor zorgen dat er meer van dit soort mafklappers zich kandidaat stellen. Operatie Destabilisatie
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_205699198
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:11 schreef Sabata het volgende:

[..]
Ik begin ineens helemaal te begrijpen waarom Biden in 2020 gewonnen heeft, hij HOEFT helemaal niets te doen. De tegenstander schiet zichzelf in de voet, valt zelf op zijn zwaard, schiet in eigen doel, loopt in zijn eigen ongeluk. En het enige dat de Dems eigenlijk moeten doen is er voor zorgen dat er meer van dit soort mafklappers zich kandidaat stellen. Operatie Destabilisatie
Dit was ook de taktiek in 2016 door een mafklapper als Trump op de lijst proberen te krijgen. Maar dat faalde toch even jammerlijk. In 2020 toen het er in gedreund was wat voor mafklapper Trump ook daadwerkelijk was bij een groter deel van de bevolking en dat het geen zekerheidje was, toen won Biden ja. Daar had je eigenlijk een Reaganesque overwinning moeten zien natuurlijk, gezien zijn opponent, maar het was alsnog erg spannend.

Ik vind het maar gevaarlijk spel wat ze spelen.
pi_205699225
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:14 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Dit was ook de taktiek in 2016 door een mafklapper als Trump op de lijst proberen te krijgen. Maar dat faalde toch even jammerlijk. In 2020 toen het er in gedreund was wat voor mafklapper Trump ook daadwerkelijk was bij een groter deel van de bevolking en dat het geen zekerheidje was, toen won Biden ja. Daar had je eigenlijk een Reaganesque overwinning moeten zien natuurlijk, gezien zijn opponent, maar het was alsnog erg spannend.

Ik vind het maar gevaarlijk spel wat ze spelen.
Ok, goed punt. Denk dat Hilary inderdaad veel te arrogant die campagne in ging, en als je dan moet kiezen tussen een mafklapper die roept wat jij denkt of de gemene tante die je een sukkel noemt en je huis komt stelen, ja dan is het snel afgelopen
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Overall beste user 2022 zaterdag 20 augustus 2022 @ 22:19:36 #56
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205699291
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:14 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Dit was ook de taktiek in 2016 door een mafklapper als Trump op de lijst proberen te krijgen. Maar dat faalde toch even jammerlijk. In 2020 toen het er in gedreund was wat voor mafklapper Trump ook daadwerkelijk was bij een groter deel van de bevolking en dat het geen zekerheidje was, toen won Biden ja. Daar had je eigenlijk een Reaganesque overwinning moeten zien natuurlijk, gezien zijn opponent, maar het was alsnog erg spannend.

Ik vind het maar gevaarlijk spel wat ze spelen.
De Democraten zorgden dat Trump de kandidaat werd? I beg to differ.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205699312
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:19 schreef Ulx het volgende:

[..]
De Democraten zorgden dat Trump de kandidaat werd? I beg to differ.
De taktiek vanuit het Democratische kamp was Trump en andere extreme kandidaten te normaliseren zodat de kans vergroot werd dat een van hen de kandidaat werd.

pi_205699340
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:16 schreef Sabata het volgende:

[..]
Ok, goed punt. Denk dat Hilary inderdaad veel te arrogant die campagne in ging, en als je dan moet kiezen tussen een mafklapper die roept wat jij denkt of de gemene tante die je een sukkel noemt en je huis komt stelen, ja dan is het snel afgelopen
Hillary misschien een beetje arrogant, maar ze heeft vooral verloren (niet de popular vote) door fake news etc. ben ik me nu wel van bewust ook. Ik trapte daar ook in, moet ik bekennen.
I´m back.
  Overall beste user 2022 zaterdag 20 augustus 2022 @ 22:24:39 #59
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205699393
De DNC kan gewoon heel veel spotjes maken met dit soort uitspraken van Republikeinen. Ook die enforsed GOP kandidaat uit OK die zegt dat Joden kinderen van Satan zijn zal heel wat normale mensen wegjagen bij de GOP. Of die knakker die wil invoeren dat je iedere federale ambtenaar mag doodschieten. De Dems moeten dit soort buitenkansjes gewoon pakken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205699441
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:20 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
De taktiek vanuit het Democratische kamp was Trump en andere extreme kandidaten te normaliseren zodat de kans vergroot werd dat hij de kandidaat werd.

[ afbeelding ]
Nah ja op zich zou dat ook wel gelukt zijn (de polls gaven dat ook aan) ware het niet dat er allerlei andere factoren gingen meespelen zoals de inmenging van Rusland, Comey's onderzoeken naar Hillary Clinton's emails (vlak voor de verkiezing) en de niet aflatende smeercampagne aan haar adres waardoor de opkomst van de Democraten heel erg laag was.

Trump zelf had er niet eens op gerekend dat hij zou winnen :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205699556
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:27 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nah ja op zich zou dat ook wel gelukt zijn (de polls gaven dat ook aan) ware het niet dat er allerlei andere factoren gingen meespelen zoals de inmenging van Rusland, Comey's onderzoeken naar Hillary Clinton's emails (vlak voor de verkiezing) en de niet aflatende smeercampagne aan haar adres waardoor de opkomst van de Democraten heel erg laag was.

Trump zelf had er niet eens op gerekend dat hij zou winnen :D
Ja, het leek heel lang supergoed te gaan inderdaad ... dat was ook nog de tijd dat men op Fox News zoiets had van "we steunen deze man maar mondjesmaat". Althans, dat was mijn indruk. Als Clinton met 10% had gewonnen was het echt heel fijn geweest. Het probleem is alleen dat de prijs die betaald werd door te verliezen zo groot was.

Althans, kijkend naar het hooggerechtshof had een andere Republikeinse kandidaat dat waarschijnlijk net zo gedaan, dus in dat opzicht maakt het niet veel uit. Wat wel een verschil maakt is het ondermijnen van de democratie zelf.
pi_205699590
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:27 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nah ja op zich zou dat ook wel gelukt zijn (de polls gaven dat ook aan) ware het niet dat er allerlei andere factoren gingen meespelen zoals de inmenging van Rusland, Comey's onderzoeken naar Hillary Clinton's emails (vlak voor de verkiezing) en de niet aflatende smeercampagne aan haar adres waardoor de opkomst van de Democraten heel erg laag was.

Trump zelf had er niet eens op gerekend dat hij zou winnen :D
Ja, goeie samenvatting, plus veel filmpjes op allerlei media die Hillary onderuit trapten. Zo is het. Ze had echt wel president moeten worden. Dan hadden we deze shit allemaal nooit gehad.
I´m back.
pi_205699604
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:37 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ja, het leek heel lang supergoed te gaan inderdaad ... dat was ook nog de tijd dat men op Fox News zoiets had van "we steunen deze man maar mondjesmaat". Althans, dat was mijn indruk. Als Clinton met 10% had gewonnen was het echt heel fijn geweest. Het probleem is alleen dat de prijs die betaald werd door te verliezen zo groot was.

Althans, kijkend naar het hooggerechtshof had een andere Republikeinse kandidaat dat waarschijnlijk net zo gedaan, dus in dat opzicht maakt het niet veel uit. Wat wel een verschil maakt is het ondermijnen van de democratie zelf.
Ja echt desastreuze gevolgen heeft 4 jaar Trump gehad. Het ironische ervan is ook nog eens dat een heleboel Democraten het ook niet nodig vonden om te gaan stemmen want Clinton zou toch wel gaan winnen :'(
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205699640
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]
Ja, goeie samenvatting, plus veel filmpjes op allerlei media die Hillary onderuit trapten. Zo is het. Ze had echt wel president moeten worden. Dan hadden we deze shit allemaal nooit gehad.
Ze won uiteindelijk ook wel de popular vote.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 22:49:35 #65
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_205699671
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:43 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ja echt desastreuze gevolgen heeft 4 jaar Trump gehad. Het ironische ervan is ook nog eens dat een heleboel Democraten het ook niet nodig vonden om te gaan stemmen want Clinton zou toch wel gaan winnen :'(
Of mensen die op Trump stemden omdat ze het wel een goede grap vonden.

En natuurlijk helpt de gerrymandering en het feit dat het bepaalde groepen niet echt makkelijk wordt gemaakt om te stemmen ook niet mee.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_205699678
quote:
84s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:46 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ze won uiteindelijk ook wel de popular vote.
Ja, klopt, merkte dat al op in #58.
I´m back.
  Overall beste user 2022 zaterdag 20 augustus 2022 @ 22:51:37 #67
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205699692
En dat de Dems de neiging hebben om niet op de bal te letten speelt ook mee. Zie je hier ook. Als het gaat om de congresverkiezingen van 2022 gaat het heel snel over Hillary Clinton. Dat is een hele domme tactiek. Volkomen bezopen als je mij vraagt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 20 augustus 2022 @ 22:57:32 #68
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205699747
twitter


Heeft hij gelijk? Is hij de zelfcensuur door het steeds te hebben over 'Soros' of 'de linkse Elite' in plaats van over de Joden gewoon terecht zat?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205699820
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:57 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Heeft hij gelijk? Is hij de zelfcensuur door het steeds te hebben over 'Soros' of 'de linkse Elite' in plaats van over de Joden gewoon terecht zat?
Dit soort vragen zijn wellicht leuker aan de Republikeinse kliek die doorgaans in BNW rondhangt.
pi_205699879
Goh wat een verrassing:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 zaterdag 20 augustus 2022 @ 23:37:56 #71
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205700052
quote:
3s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 23:07 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Dit soort vragen zijn wellicht leuker aan de Republikeinse kliek die doorgaans in BNW rondhangt.
Die zie je inderdaad weinig meer. Jammer, ik had hun mening wel willen weten of dit.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205700223
De security van Mar Il Legal is top. Rocket science
twitter
pi_205700339
quote:
In Mr. Trump's last weeks in office, Mr. Meadows, with the president's blessing, prodded federal law enforcement agencies to declassify a binder of Crossfire Hurricane materials that included unreleased information about the F.B.I.'s investigative steps and text messages between two former top F.B.I. officials, Peter Strzok and Lisa Page, who had sharply criticized Mr. Trump in their private communications during the 2016 election.

The F.B.I. worried that releasing more information could compromise the bureau, according to people familiar with the debate. Mr. Meadows dismissed those arguments, saying that Mr. Trump himself wanted the information declassified and disseminated, they said.

Just three days before Mr. Trump’s last day in office, the White House and the F.B.I. settled on a set of redactions, and Mr. Trump declassified the rest of the binder. Mr. Meadows intended to give the binder to at least one conservative journalist, according to multiple people familiar with his plan. But he reversed course after Justice Department officials pointed out that disseminating the messages between Mr. Strzok and Ms. Page could run afoul of privacy law, opening officials up to suits.

None of those documents or any other materials pertaining to the Russia investigation were believed to be in the cache of documents recovered by the F.B.I. during the search of Mar-a-Lago, according to a person with knowledge of the situation.
twitter

twitter

De documenten mbt Crossfire Hurricane (onderzoek naar banden tussen Rusland en leden van Trump's campagneteam) zijn dus nog zoek?!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 zondag 21 augustus 2022 @ 00:06:48 #74
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205700341
Alsof dat nog wat uitmaakt in dat spionnennest.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 21 augustus 2022 @ 00:17:46 #75
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205700416
Chaos in de GOP nu ze weten dat de Demp op 53 zetels staan in de peilingen voor de Senaat.

twitter


twitter


[ Bericht 31% gewijzigd door Ulx op 21-08-2022 00:23:09 ]
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')