abonnement Unibet Coolblue
pi_205682257
Joehoeee, komt ie dan he

Nov 6, 2019
Pandemic simulation exercise spotlights massive preparedness gap
Event 201, hosted by the Johns Hopkins Center for Health Security, envisions a fast-spreading coronavirus with a devastating impact


Dit doen we met onze zorghelden:


Just a reminder..
Modbreak:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/modbreak

MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).

Verschillende video's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest gevaccineerde land in de wereld.



Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)

'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'

:+ :+ :+

Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geaccepteerde ridiculiteit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter


The show must go on folks!





twitter
pi_205682259
Game on

Precies, een game.
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 01:17:51 #3
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205682261
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 01:16 schreef koosbasterd het volgende:
Joehoeee, komt ie dan he

Nov 6, 2019
Pandemic simulation exercise spotlights massive preparedness gap
Event 201, hosted by the Johns Hopkins Center for Health Security, envisions a fast-spreading coronavirus with a devastating impact


Dit doen we met onze zorghelden:
[ afbeelding ]

Just a reminder..
Modbreak:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/modbreak

MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).

Verschillende video's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest gevaccineerde land in de wereld.

[ afbeelding ]

Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)

'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'

:+ :+ :+

Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geaccepteerde ridiculiteit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ twitter ]

The show must go on folks!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ twitter ]
Good job soldier _O_
Lach met een schone bips
pi_205682263
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 01:17 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Good job soldier _O_
Neee, geen soldier.
alsjeblieft niet
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 01:19:28 #5
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205682264
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 01:17 schreef koosbasterd het volgende:
Precies, een game.
Misschien dat een mod de topic titel naar jouw opmerking kan veranderen

"precies, een game."

Past perfect
Lach met een schone bips
pi_205682266
Ging aardig offtopic net maar was wel leuk. Is er ook iets van een esoterisch draadje ergens?
pi_205682269
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 01:19 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Misschien dat een mod de topic titel naar jouw opmerking kan veranderen

"precies, een game."

Past perfect
Het leven is idd een spel. Begin daar wel steeds meer achter te komen. Nu nog de spelregels goed leren kennen :+
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 01:21:15 #8
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205682270
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 01:19 schreef Bananenbennie het volgende:
Ging aardig offtopic net maar was wel leuk. Is er ook iets van een esoterisch draadje ergens?
Geen idee, maar wel jammer dat je niet even een banaan opende met je grote topic... Oh wacht ff.

Geen idee, vriend. Ik ben ook wel geinteresseerd in die materie :)
Lach met een schone bips
pi_205682272
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 01:19 schreef Bananenbennie het volgende:
Ging aardig offtopic net maar was wel leuk. Is er ook iets van een esoterisch draadje ergens?
Altijd wel interessant
Soms is offtopic niet zo erg lijkt me. soms even een zijstraatje tussendoor, daarna weer terug
Mocht het te veel uitweiden kan men altijd naar algemeen

BNW / Algemeen Complotten-topic #72- Ditjes en datjes
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 01:24:17 #10
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205682275
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 01:19 schreef Bananenbennie het volgende:
Ging aardig offtopic net maar was wel leuk. Is er ook iets van een esoterisch draadje ergens?
Maar je kan ook een openingspost hierover maken natuurlijk, ik denk dat best veel mensen interesse hebben in een topic als dit. Als ie er al is dan is ie waarschijnlijk erg oud. Dus nieuw leven inblazen met een nieuw topic kan altijd :)
Lach met een schone bips
pi_205682286
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 01:24 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Maar je kan ook een openingspost hierover maken natuurlijk, ik denk dat best veel mensen interesse hebben in een topic als dit. Als ie er al is dan is ie waarschijnlijk erg oud. Dus nieuw leven inblazen met een nieuw topic kan altijd :)
^O^

BNW / Tricked by the light - reïncarnatie, how to hack the matrix
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 03:29:09 #12
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205682359
Fabuleus bericht dit op de MSM, zijn Children's Health Defence halen ze neer... Maar in het hele bericht gaat het er eigenlijk om dat Jr. een gek is. Niks over zijn CHD? Ja op einde een heueeeel klein beetje... Framing anyone?

https://www.ad.nl/buitenl(...)jr-offline~ada9424b/

Ligt misschien aan mij, maar waarom stopt een land als Denemarken met het injecteren van -18?
Lach met een schone bips
pi_205683138
twitter
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:22:38 #14
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205683624
Mag ik even zeggen
Wauw
Mooie mensen hier O+ O+ O+
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:26:40 #15
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205683654
quote:
Ga ik vanavond kijken.

Want wat je nu allemaal zegt over 'niet naar het licht gaan' heeft mijn interesse gewekt.
To BG or not to BG!
pi_205684721
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205686294
Zo alles teruggelezen.
Wat een berichten weer, hoop dat die oversterfte niet het gevolg is van het vaccin. Anders wordt het nog zwaarder de komende tijd.
pi_205686332
twitter


“Nearly all cases are from men having sex with men”
“7,500 cases erbij in een week, van 27,500 naar 35.000”
“Report suggest that breakthrough cases are occurring”



Haha covid all over again. Vaccineren begint en de aantallen schieten omhoog. En wie zijn gevaccineerd, mannen die aids hebben of aan de prep zitten. En die worden nu ziek.

Zei het laatst al. Wat een shitshow.

[ Bericht 26% gewijzigd door _I op 19-08-2022 15:55:13 ]
pi_205686587
twitter

“Lockdowns”.. okee, denk het niet, maar stel dat het zo is, is het dan een goed idee om het vast te leggen in een wet dat de overheid lockdowns kan inzetten naar believen.

Nucleaire fake aanval - lockdown
Monkeypox - lockdown

Hoop echt dat die wet er volgende maand niet doorkomt. Anders denk ik echt dat we voor alles vast komen te zitten.
pi_205686605
https://www.who.int/news/(...)s-variants-new-names

Nieuwe naam voor de apenpokken: Clade I en II


:+

(Gaat me om de vergelijking met event 201, gaat me niet om de apenpokken)
pi_205687758
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 15:41 schreef mir1986 het volgende:
Zo alles teruggelezen.
Wat een berichten weer, hoop dat die oversterfte niet het gevolg is van het vaccin. Anders wordt het nog zwaarder de komende tijd.
Dat is het natuurlijk (deels) wel. Dat vaccin was niet ongevaarlijk. Maar goed, wat dan nog. Oversterfte zal wat jaren hoger zijn. Ok en dan?
Betekent alleen dat we iets meer mensen sterven dan gemiddeld.
Hoezo krijgen we het daar zwaarder door?
Vakman pur sang
pi_205687851
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat is het natuurlijk (deels) wel. Dat vaccin was niet ongevaarlijk. Maar goed, wat dan nog. Oversterfte zal wat jaren hoger zijn. Ok en dan?
Betekent alleen dat we iets meer mensen sterven dan gemiddeld.
Hoezo krijgen we het daar zwaarder door?
Meer lockdowns en andere infantiele maatregelen. Want die oversterfte (en extra zkh opnames) gaan ze natuurlijk weer proberen te linken aan nieuwe virussen.
pi_205687920
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 19:05 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Meer lockdowns en andere infantiele maatregelen. Want die oversterfte (en extra zkh opnames) gaan ze natuurlijk weer proberen te linken aan nieuwe virussen.
Dat lijkt me toch sterk?
Vakman pur sang
pi_205687950
Medici en onderzoekers kunnen bij een nieuw virus even overspannen reageren en op de emotie handelen waardoor onjuiste beslissingen genomen waren. Maar lang houden ze dat niet vol, de waarheid achterhaalt het altijd.
Als het vaccin een te groot risico was zal dat ook uitkomen in peer reviewed onderzoeken, al zal Pfizer (bijvoorbeeld) daar wel wat miljarden voor over hebben om te stoppen. Maar dat lukt niet.
Vakman pur sang
pi_205688060
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 19:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Medici en onderzoekers kunnen bij een nieuw virus even overspannen reageren en op de emotie handelen waardoor onjuiste beslissingen genomen waren. Maar lang houden ze dat niet vol, de waarheid achterhaalt het altijd.
Als het vaccin een te groot risico was zal dat ook uitkomen in peer reviewed onderzoeken, al zal Pfizer (bijvoorbeeld) daar wel wat miljarden voor over hebben om te stoppen. Maar dat lukt niet.
Het is al aangetoond in peer reviewed onderzoeken. Maar zolang de farmaceuten de media in hun zak hebben kunnen ze doorgaan met de misleiding.
pi_205688130
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 19:24 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Het is al aangetoond in peer reviewed onderzoeken. Maar zolang de farmaceuten de media in hun zak hebben kunnen ze doorgaan met de misleiding.
Neuh niet lang.
Vakman pur sang
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 20:11:46 #27
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205688609
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 19:31 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Neuh niet lang.
Duurt nu toch al 2.5 jaar :)
Lach met een schone bips
pi_205688840
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 20:11 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Duurt nu toch al 2.5 jaar :)
Kijk jij snapt het.
pi_205689001
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 20:11 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Duurt nu toch al 2.5 jaar :)
In mijn ogen zijn we er al een paar maand klaar mee.
Vakman pur sang
pi_205689132
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
In mijn ogen zijn we er al een paar maand klaar mee.
The Great Reset dendert anders in volle vaart door.
pi_205689358
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 20:37 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
The Great Reset dendert anders in volle vaart door.
Zou het? Meeh.
Vakman pur sang
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 20:51:46 #32
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205689386
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 20:11 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Duurt nu toch al 2.5 jaar :)
Plus ze willen kinderen nu ook prikken of iemand nou klaar is met corona of niet . Sommige mensen zijn er al jaren klaar mee.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 20:56:15 #33
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205689462
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 19:31 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Neuh niet lang.
Moet je eens kijken hoe lang ze het met roken hebben volgehouden. Was in de jaren 70 al bekend hoe slecht het was maar de lobby was enorm sterk.
To BG or not to BG!
pi_205689746
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 20:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Zou het? Meeh.
Wat is er vlgs jou nu veranderd dan? Alles wordt gesloopt en we krijgen er straks een social credit systeem voor terug. Of je nou wil of niet.
pi_205689845
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 21:12 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Wat is er vlgs jou nu veranderd dan? Alles wordt gesloopt en we krijgen er straks een social credit systeem voor terug. Of je nou wil of niet.
Nou dat is het punt.
Hier, bij ons is alles weer bij het oude.
Dus wat is er veranderd?
Vakman pur sang
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 21:47:50 #36
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205690323
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
In mijn ogen zijn we er al een paar maand klaar mee.
Joah, tot de volgende prikronde de Bivalente prik die beschermt tegen het oude virus en de Omicron variant. Denk je echt dat "we" er al klaar mee zijn? Die prikkies moeten gezet worden of het nou nodig is of niet. Zijn besteld en belastinggeld weggooien heeft onze overheid een hekel aa......n.............. Wacht ff.... Normaal vinden ze dat niet erg, maar met de prikken wel.

Voor mij was het in Maart 2020 al klaar, maar er lopen nog zat mensen rond die dit echt als een gevaar zien. Zo lang al die mensen op blijven draven dan zijn we er nog niet klaar mee.

Al heb ik wel gezegd in het vorige topic of topic ervoor dat ik verwacht dat binnen 2 maanden die corrupte bende met een Tedros voorop van de WHO deze BS als endemisch gaat bestempelen want ook zij zien dat er nog te weinig mensen in mee gaan. Zien wat ze dan bedenken, Apenpokken gaat ook bijna niemand in mee :)
Lach met een schone bips
pi_205690363
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 21:47 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Joah, tot de volgende prikronde de Bivalente prik die beschermt tegen het oude virus en de Omicron variant. Denk je echt dat "we" er al klaar mee zijn? Die prikkies moeten gezet worden of het nou nodig is of niet. Zijn besteld en belastinggeld weggooien heeft onze overheid een hekel aa......n.............. Wacht ff.... Normaal vinden ze dat niet erg, maar met de prikken wel.

Voor mij was het in Maart 2020 al klaar, maar er lopen nog zat mensen rond die dit echt als een gevaar zien. Zo lang al die mensen op blijven draven dan zijn we er nog niet klaar mee.

Al heb ik wel gezegd in het vorige topic of topic ervoor dat ik verwacht dat binnen 2 maanden die corrupte bende met een Tedros voorop van de WHO deze BS als endemisch gaat bestempelen want ook zij zien dat er nog te weinig mensen in mee gaan. Zien wat ze dan bedenken, Apenpokken gaat ook bijna niemand in mee :)
Huh? Nee ik denk dat het klaar is.
Vakman pur sang
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 21:50:08 #38
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205690371
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier, bij ons is alles weer bij het oude.
Alles had bij het oude kunnen blijven zonder de hysterie :)
Lach met een schone bips
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 21:50:56 #39
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205690383
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Huh? Nee ik denk dat het klaar is.
Ik hoop het, ben wel toe aan 2019
Lach met een schone bips
pi_205690434
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 21:50 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik hoop het, ben wel toe aan 2019
Dat gevoel heb ik echt al een half jaar weer helemaal.
Je had nu ook op lowlands kunnen zitten hè?
Vakman pur sang
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 21:55:52 #41
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205690458
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat gevoel heb ik echt al een half jaar weer helemaal.
Je had nu ook op lowlands kunnen zitten hè?
Festivals boeien me niet zoveel meer, ben meer van het vrij reizen. Nu moet ik voor veel landen nog een test doen. Of voor andere landen een paar prikken halen wat ik nooit zal doen. Gewoon weer normaal wereldwijd.
Lach met een schone bips
pi_205690497
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat gevoel heb ik echt al een half jaar weer helemaal.
Je had nu ook op lowlands kunnen zitten hè?
Jij hebt duidelijk je huiswerk niet goed gedaan.
pi_205690632
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 21:58 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Jij hebt duidelijk je huiswerk niet goed gedaan.
Ja als je het opzoekt wel zeker.
Maar als je gewoon weer goed gaat leven dan zie je dat het ook gewoon weer kan al heel lang.
Niet te lang in blijven hangen.
Vakman pur sang
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 22:20:01 #44
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205690741
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja als je het opzoekt wel zeker.
Maar als je gewoon weer goed gaat leven dan zie je dat het ook gewoon weer kan al heel lang.
Niet te lang in blijven hangen.
Maar iemand die 3x geprikt is mag zonder test veel landen in, iemand die niet geprikt is moet eerst testen, en/of quarantaine.. Waar zie jij dat dit gewoon is? Vraag ik me serieus af, de prikken helpen niet tegen verspreiding. Waar mee geprikt is doet niks tegen de huidige variant die "zou" rondgaan.

Wat is er normaal dan? Duitsland wil vanaf September een kleurensysteem in laten gaan als die gek van een Lauterbach het erdoor krijgt. Ernstje hier heeft ook wilde plannen.

Ik kan je eerlijk zeggen dat ik het nog niet echt normaal kan vinden, tuurlijk het dagelijks leven gaat nu in NL gewoon weer door. Maar zie nog steeds guppen vakkenvullen bij de Coop met een shirt aan met "wij houden 1.5m afstand, doet u mee?"
Lach met een schone bips
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 22:22:19 #45
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205690768
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 21:55 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Festivals boeien me niet zoveel meer, ben meer van het vrij reizen. Nu moet ik voor veel landen nog een test doen. Of voor andere landen een paar prikken halen wat ik nooit zal doen. Gewoon weer normaal wereldwijd.
En niks is belangrijker dan vrijheid . Dit vind ik wel een toepasselijke quote

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 22:23:12 #46
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205690784
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 22:22 schreef Summers het volgende:

[..]
En niks is belangrijker dan vrijheid . Dit vind ik wel een toepasselijke quote

[ afbeelding ]
Deze is O+
Lach met een schone bips
pi_205690805
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 22:22 schreef Summers het volgende:

[..]
En niks is belangrijker dan vrijheid . Dit vind ik wel een toepasselijke quote

[ afbeelding ]
Ik dacht altijd dat liberalisme een politieke opvatting was waar veel mensen zich in kunnen vinden, maar met een beetje propaganda waait het van liberalisme/ vrijheid zo richting "veiligheid".

Ook het gemak en gebrek aan tegenspraak bij allerhande grondwet schendingen... Wij hebben ook een constitutioneel hof nodig.

De rechter kiest vrolijk impliciet welk type conservatief denken voor zou mogen gaan mbt verschillende grondwetten, danwel geeft die autoriteit aan de regering na een "adequate toetsing" wat inhoudt: mening van een groepje gekozen (door het kabinet zelf note bene)
"experts" zoals Marion Koopmans. Totale nietsnutten is gebleken maar helaas is dat de meerderheid van de samenleving niet duidelijk...

Dan zegt Koopmans "ja is nodig, die inperking van grondrechten" en dan is het klaar, genoeg onderbouwing voor de rechter.

Hoe breng je daar iets tegenin? Kan niet. Altijd wel papers te vinden die het zwakke verhaal van OMT leden onderuit halen. Maar die afweging kunnen die experts zelf klaarblijkelijk niet eens maken. Zijn ze onethisch of incapabel? Ik blijf de vraag stellen.

Maar het voelt allemaal absurdistisch.

Stikstof probleem van nu is overigens nog extremere wetenschappelijke flauwekul, heeft iemand daar een rapport van gezien voor de echte wetenschappelijke onderbouwing? Ik wil dat eigenlijk al maanden onder ogen krijgen en ben er nog niks van tegengekomen.

Desondanks zijn de gebruikelijke overheidsnapraters helemaal 100% overtuigd dat het nodig is en proportioneel is. Zombies zijn het, totaal gehersenspoeld.

Gebrek aan zelf nadenken. Ook al kennen ze de informatie dat interne wetenschappers van D66 het er niet mee eens zijn en geen podium krijgen in het debat.

Clownsworld.

En de wereld gaat extremer worden qua controle. We gaan richting sociaal krediet met CO2 per individu. Daar moet je immers iedere transactie voor kunnen volgen per persoon, de staat weet dan precies wat je koopt.

En je weet wat Justin Trudeau deed. Onmogelijk maken van transacties... Op basis van een foute noodwet. En die zit nog op zijn stoel.

Een staat die je autoriteit moet geven om een transactie te doen is een doodenge staat.

[ Bericht 27% gewijzigd door ludovico op 19-08-2022 22:37:31 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 22:27:21 #48
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205690829
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 22:24 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik dacht altijd dat liberalisme een politieke opvatting was waar veel mensen zich in kunnen vinden, maar met een beetje propaganda waait het van liberalisme/ vrijheid zo richting "veiligheid".
Godverdomme hij reageert weer een keer echt ergens op en meteen zo scherp _O_
Lach met een schone bips
pi_205690837
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 22:20 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Maar iemand die 3x geprikt is mag zonder test veel landen in, iemand die niet geprikt is moet eerst testen, en/of quarantaine.. Waar zie jij dat dit gewoon is? Vraag ik me serieus af, de prikken helpen niet tegen verspreiding. Waar mee geprikt is doet niks tegen de huidige variant die "zou" rondgaan.

Wat is er normaal dan? Duitsland wil vanaf September een kleurensysteem in laten gaan als die gek van een Lauterbach het erdoor krijgt. Ernstje hier heeft ook wilde plannen.

Ik kan je eerlijk zeggen dat ik het nog niet echt normaal kan vinden, tuurlijk het dagelijks leven gaat nu in NL gewoon weer door. Maar zie nog steeds guppen vakkenvullen bij de Coop met een shirt aan met "wij houden 1.5m afstand, doet u mee?"
Weet ik niks van.
Ben afgelopen jaar in 8 landen geweest alweer inmiddels zonder enig Corona gedoe.
Ik weet dat heel normale mensen geen dingen meer doen tegen hun wil inmiddels, wegens klaar ermee.
Dus ze kunnen wel willen maar doen is er niet van.
Geen mens onder de 50 gaat nog een prik doen.
Vakman pur sang
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 22:29:09 #50
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205690847
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Weet ik niks van.
Ben afgelopen jaar in 8 landen geweest alweer inmiddels zonder enig Corona gedoe.
Ik weet dat heel normale mensen geen dingen meer doen tegen hun wil inmiddels, wegens klaar ermee.
Dus ze kunnen wel willen maar doen is er niet van.
Geen mens onder de 50 gaat nog een prik doen.
Ben je waarschijnlijk in de EU gebleven, of Mexico die doen ook niet zo gek. Of je hebt je prikken gehad, ja dan hoef je alleen je prikbewijs te laten zien.
Lach met een schone bips
pi_205690907
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 22:29 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ben je waarschijnlijk in de EU gebleven, of Mexico die doen ook niet zo gek. Of je hebt je prikken gehad, ja dan hoef je alleen je prikbewijs te laten zien.
Nergens een bewijs hoeven laten zien en ja binnen Europa. Wat moet ik in de VS of Azië?
Vakman pur sang
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 22:35:45 #52
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205690918
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nergens een bewijs hoeven laten zien en ja binnen Europa. Wat moet ik in de VS of Azië?
Ja en sommige mensen willen wel wat verder weg op een normale manier, en ja ik kan zonder test of prik in de EU nu ook overal terecht. Maar wat moet ik in de EU? Woon er al.
Lach met een schone bips
pi_205690935
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ja en sommige mensen willen wel wat verder weg op een normale manier, en ja ik kan zonder test of prik in de EU nu ook overal terecht. Maar wat moet ik in de EU? Woon er al.
Das gewoon verwend gedrag, je hebt bijna alles wat er is, bergen, hoog laag, zee, cultuur, warm koud, sneeuw, ed
Vakman pur sang
pi_205690943
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 22:27 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Godverdomme hij reageert weer een keer echt ergens op en meteen zo scherp _O_
Heb er een halve rand van gemaakt qua actualiteiten.

Onteigenen is ook een grondwet schending... Met de boeren nu.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 22:40:21 #55
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205690960
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 22:24 schreef ludovico het volgende:
Stikstof probleem van nu is overigens nog extremere wetenschappelijke flauwekul, heeft iemand daar een rapport van gezien voor de echte wetenschappelijke onderbouwing? Ik wil dat eigenlijk al maanden onder ogen krijgen en ben er nog niks van tegengekomen.
Dit is ook de grootste bullshit aller tijden... Maar we hebben het land nodig. Als je in wat andere topics terug kijkt zie je wel dat ik daar ook wat verder op ingegaan ben. Dus laat het daar maar even bij. Maar je hebt gelijk :)
Lach met een schone bips
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 22:40:56 #56
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205690967
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 22:38 schreef ludovico het volgende:

[..]
Heb er een halve rand van gemaakt qua actualiteiten.

Onteigenen is ook een grondwet schending... Met de boeren nu.
Goffedomme je was me net voor.
Lach met een schone bips
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 22:41:49 #57
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205690977
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Das gewoon verwend gedrag, je hebt bijna alles wat er is, bergen, hoog laag, zee, cultuur, warm koud, sneeuw, ed
Wat is verwend gedrag? 1 of max 2x per jaar ver weg of pochen met 8x per jaar op reis geweest binnen de EU?? _O-
Lach met een schone bips
pi_205691008
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 22:38 schreef ludovico het volgende:

[..]
Heb er een halve rand van gemaakt qua actualiteiten.

Onteigenen is ook een grondwet schending... Met de boeren nu.
Ja stikstof is hele grote flauwekul.
Vooral als je gaat doorvragen.
Wat als we niks doen. Wat dan?
Dan gaat alles kapot in de natuur.
Wat dan?
Nou bepaalde planten en beestjes
En dan wat dan?
Nou dan zijn die er niet meer
Nou en dan wat dan?
Euh euh, ja het is nu of nooit.
Wat is nu of nooit
Bramen en pijpesteootje groeit overal
Ja en als we niks doen
Nou ja dan maken die de grond na een paar groeijaren vanzelf stikstof arm.
Ja en dan
Ja dan groeien de andere planten als heide weer
En dan
Ja dan hebben we teveel heide
En dan
Ja dan gaan de blauwstipvlinders naar Afrika
En dan..
Vakman pur sang
pi_205691021
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Wat is verwend gedrag? 1 of max 2x per jaar ver weg of pochen met 8x per jaar op reis geweest binnen de EU?? _O-
Dat was ook een keer voor werk.
Maar toevallig ook vaak gevlogen dit jaar ter ontspanning :)
Vakman pur sang
pi_205691028
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 22:40 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dit is ook de grootste bullshit aller tijden... Maar we hebben het land nodig. Als je in wat andere topics terug kijkt zie je wel dat ik daar ook wat verder op ingegaan ben. Dus laat het daar maar even bij. Maar je hebt gelijk :)
Tis wel weer een methode van gebrekkige wetenschap inzetten om grondrechtschendend beleid door te drukken.

Wordt allemaal gepikt.

De democratie wordt valt mij op op veel punten uitgehold.

De partijleiding zit in de handjes van het WEF. Die bepalen de koers, wat de meerderheid vindt in ons land doet er niet toe. De partijtop bepaalt stemgedrag.

En de EU commissie wordt gekozen door ons kabinet, valt zelfs buiten wat de meeste stemmen van ons parlement vinden.... En die bepaalt weer de meest ingrijpende wetten binnen ons land ondertussen. Stikstof wet is ook een resultante van natura2000 beheer wat EU beleid is.

En dan het referendum ook nog eens afschaffen. De democratie is hier flink uitgehold.

Ik snij het onderwerp aan omdat die grondrechtenschendingen bij Corona net zozeer aanwezig is, en dat het doorgedrukt kan worden met gebrekkig mandaat allemaal. En de rechter gaat er ook in mee op basis van mening van een naar willekeur te kiezen expert...

Wat mij betreft is onze democratie super zwak op dit moment.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 22:48:16 #61
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205691032
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja stikstof is hele grote flauwekul.
Vooral als je gaat doorvragen.
Wat als we niks doen. Wat dan?
Dan gaat alles kapot in de natuur.
Wat dan?
Nou bepaalde planten en beestjes
En dan wat dan?
Nou dan zijn die er niet meer
Nou en dan wat dan?
Euh euh, ja het is nu of nooit.
Wat is nu of nooit
Bramen en pijpesteootje groeit overal
Ja en als we niks doen
Nou ja dan maken die de grond na een paar groeijaren vanzelf stikstof arm.
Ja en dan
Ja dan groeien de andere planten als heide weer
En dan
Ja dan hebben we teveel heide
En dan
Ja dan gaan de blauwstipvlinders naar Afrika
En dan..
Als de grond gezond is heb je geen klaver, is er te weinig stikstof gaat klaver groeien. Te weinig kalk in de grond dan krijg je paardebloemen, die halen de kalk omhoog. De natuur regelt zichzelf. Verschraling van de bodem is het probleem, en dat ligt niet bij de boeren.
Lach met een schone bips
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 22:48:55 #62
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205691040
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat was ook een keer voor werk.
Maar toevallig ook vaak gevlogen dit jaar ter ontspanning :)
Dus ik mag Kees laten rusten? :)
Lach met een schone bips
pi_205691051
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Als de grond gezond is heb je geen klaver, is er te weinig stikstof gaat klaver groeien. Te weinig kalk in de grond dan krijg je paardebloemen, die halen de kalk omhoog. De natuur regelt zichzelf. Verschraling van de bodem is het probleem, en dat ligt niet bij de boeren.
Jij snapt het ;)
Vakman pur sang
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 22:51:26 #64
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205691069
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 22:48 schreef ludovico het volgende:
Wat mij betreft is onze democratie super zwak op dit moment.
Je bent dapperder dan ik dat je nog over democratie spreekt.

Wel fijne vakantie gehad?
Lach met een schone bips
pi_205691077
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja stikstof is hele grote flauwekul.
Vooral als je gaat doorvragen.
Wat als we niks doen. Wat dan?
Dan gaat alles kapot in de natuur.
Wat dan?
Nou bepaalde planten en beestjes
En dan wat dan?
Nou dan zijn die er niet meer
Nou en dan wat dan?
Euh euh, ja het is nu of nooit.
Wat is nu of nooit
Bramen en pijpesteootje groeit overal
Ja en als we niks doen
Nou ja dan maken die de grond na een paar groeijaren vanzelf stikstof arm.
Ja en dan
Ja dan groeien de andere planten als heide weer
En dan
Ja dan hebben we teveel heide
En dan
Ja dan gaan de blauwstipvlinders naar Afrika
En dan..
Tis niet eens duidelijk wat de depositie is bij natura2000 gebieden. Dat is niet gemeten. Op basis van antwoorden op Kamervragen van omtzigt en vd Plas.

En de staat van de natuur, waar het note bene om draait, is ook niet vastgelegd.

Clowns. Alsof het allemaal rocket science is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205691091
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 22:48 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tis wel weer een methode van gebrekkige wetenschap inzetten om grondrechtschendend beleid door te drukken.

Wordt allemaal gepikt.

De democratie wordt valt mij op op veel punten uitgehold.

De partijleiding zit in de handjes van het WEF. Die bepalen de koers, wat de meerderheid vindt in ons land doet er niet toe. De partijtop bepaalt stemgedrag.

En de EU commissie wordt gekozen door ons kabinet, valt zelfs buiten wat de meeste stemmen van ons parlement vinden.... En die bepaalt weer de meest ingrijpende wetten binnen ons land ondertussen. Stikstof wet is ook een resultante van natura2000 beheer wat EU beleid is.

En dan het referendum ook nog eens afschaffen. De democratie is hier flink uitgehold.

Ik snij het onderwerp aan omdat die grondrechtenschendingen bij Corona net zozeer aanwezig is, en dat het doorgedrukt kan worden met gebrekkig mandaat allemaal. En de rechter gaat er ook in mee op basis van mening van een naar willekeur te kiezen expert...

Wat mij betreft is onze democratie super zwak op dit moment.
Hm ja maar wereldwijd heeft de EU nog wel redelijk gepresteerd. Het glas is niet altijd halfvol.
Had niet willen ruilen met Canada, Australië, nieuw Zeeland afgelopen 2 jaar.
De VS is ook steeds opgefokten, China is op oorlogspad.
Alleen Rusland kan ons nog redden. Mooi land dat O+
Vakman pur sang
pi_205691101
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Als de grond gezond is heb je geen klaver, is er te weinig stikstof gaat klaver groeien. Te weinig kalk in de grond dan krijg je paardebloemen, die halen de kalk omhoog. De natuur regelt zichzelf. Verschraling van de bodem is het probleem, en dat ligt niet bij de boeren.
De natuur regelt zichzelf inderdaad, als je de natuur de natuur laat en niet extreem belast met intensieve veeteelt en externe bronnen gebruikt om de veestapel bij te voeren zodat ze zoveel mogelijk melk produceren of zo snel mogelijk naar de slacht kunnen.
pi_205691110
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Je bent dapperder dan ik dat je nog over democratie spreekt.

Wel fijne vakantie gehad?
En dat op basis van een virus wat misschien hooguit een factor 2 schadelijker was dan je reguliere griep. En dan nog in een permanente wet willen gieten ook... Zonder evaluatie van effectiviteit van de maatregelen, die maatregelen mogelijk maken per reguliere wet.

Fucking clowns.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 22:54:43 #69
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205691115
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 22:53 schreef SjonShitcoin het volgende:

[..]
De natuur regelt zichzelf inderdaad, als je de natuur de natuur laat en niet extreem belast met intensieve veeteelt en externe bronnen gebruikt om de veestapel bij te voeren zodat ze zoveel mogelijk melk produceren of zo snel mogelijk naar de slacht kunnen.
Mein Gott!!! Nicht diese scheisse wieder!!!!
Lach met een schone bips
pi_205691128
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 22:51 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tis niet eens duidelijk wat de depositie is bij natura2000 gebieden. Dat is niet gemeten. Op basis van antwoorden op Kamervragen van omtzigt en vd Plas.

En de staat van de natuur, waar het note bene om draait, is ook niet vastgelegd.

Clowns. Alsof het allemaal rocket science is.
Natura2000 beschrijft puur en alleen dat de natuur zo goed mogelijk in stand moet worden gehouden.
Een land kan dan zelf kiezen of een korhoender hier hoort of gewoon een Poolse kip is die hier niet kan aarden.
En ineens zeggen we tegen de boeren:
Jullie hebben een probleem hè?
Vakman pur sang
pi_205691137
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Hm ja maar wereldwijd heeft de EU nog wel redelijk gepresteerd. Het glas is niet altijd halfvol.
Had niet willen ruilen met Canada, Australië, nieuw Zeeland afgelopen 2 jaar.
De VS is ook steeds opgefokten, China is op oorlogspad.
Alleen Rusland kan ons nog redden. Mooi land dat O+
Ja beetje jammer van die oorlog.

Flinke onderschatting van Putin iig. Die had gewoon moeten opgeven als het niet binnen 2 weken was gelukt om Zelensky af te zetten.

Nu is het pure dood en verderf.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205691153
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Natura2000 beschrijft puur en alleen dat de natuur zo goed mogelijk in stand moet worden gehouden.
Een land kan dan zelf kiezen of een korhoender hier hoort of gewoon een Poolse kip is die hier niet kan aarden.
En ineens zeggen we tegen de boeren:
Jullie hebben een probleem hè?
Precies dat dus, maar het is een theoretische oefening, niet een praktische.

En is dat dan werkelijk voldoende onderbouwing voor extremistisch beleid?

Ik hoop dat VVD doodbloed.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205691154
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 22:56 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja beetje jammer van die oorlog.

Flinke onderschatting van Putin iig. Die had gewoon moeten opgeven als het niet binnen 2 weken was gelukt om Zelensky af te zetten.

Nu is het pure dood en verderf.
Ik lul natuurlijk dat ik Rusland een mooi land vind ;) je hebt van die overspannen Zelensky pijpers hier die dan pocoloco gaan als je dat zegt. :P
Vakman pur sang
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 23:00:24 #74
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205691174
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik lul natuurlijk dat ik Rusland een mooi land vind ;) je hebt van die overspannen Zelensky pijpers hier die dan pocoloco gaan als je dat zegt. :P
Geloof dat je in BNW niet veel van die pijpers gaat vinden _O-
Lach met een schone bips
pi_205691175
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik lul natuurlijk dat ik Rusland een mooi land vind ;) je hebt van die overspannen Zelensky pijpers hier die dan pocoloco gaan als je dat zegt. :P
Corruptie en armoede heb je wel in Rusland. Dat zorgt er meer voor dat ik het met ze te doen heb.

Begrijp die haat niet tegen de reguliere Rus. Nog tegen de geïndoctrineerde soldaat.

Maar die oorlog moet asap ophouden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205691179
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 22:57 schreef ludovico het volgende:

[..]
Precies dat dus, maar het is een theoretische oefening, niet een praktische.

En is dat dan werkelijk voldoende onderbouwing voor extremistisch beleid?

Ik hoop dat VVD doodbloed.
Het is absoluut doodziek beleid.

En daar wordt ineens van alles bijgehaald.
Net als die user hier net, die meldt op een agressieve toon dat de grootschalige veeteelt eeg zielig is voor de dieren.
Ja dat was het al 100 jaar maar ineens zijn we daar boos om naar de boeren toe. (Als consument nog wel)
Das toch belachelijk, dan ben je echt te dom om te poepen en praat je maar wat mensen na (die ook te dom zijn om te poepen)
Vakman pur sang
pi_205691184
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Geloof dat je in BNW niet veel van die pijpers gaat vinden _O-
Die lezen wel mee hoor, met van die aders in de slaap die dan beginnen te pulseren. ;)
Vakman pur sang
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 23:03:25 #78
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205691188
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Het is absoluut doodziek beleid.

En daar wordt ineens van alles bijgehaald.
Net als die user hier net, die meldt op een agressieve toon dat de grootschalige veeteelt eeg zielig is voor de dieren.
Ja dat was het al 100 jaar maar ineens zijn we daar boos om naar de boeren toe. (Als consument nog wel)
Das toch belachelijk, dan ben je echt te dom om te poepen en praat je maar wat mensen na (die ook te dom zijn om te poepen)
Ik ben 100% pro bio veehouderij, en liefst nog permacultuur. Maar nu mensen hun levenswerk af willen nemen voor dingen die gewoon niet waar zijn en alleen om het land te doen is? Das wel beetje fout denk ik ja. Kan er ook slecht tegen dat de boeren de schuld krijgen terwijl natuurmonumenten de grond meer schade aan doet dan welke boer ook.

Hoh ik vergeet staatsbosbeheer..... Net zo'n gekken die de boel verneuken
Lach met een schone bips
pi_205691205
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik ben 100% pro bio veehouderij, en liefst nog permacultuur. Maar nu mensen hun levenswerk af willen nemen voor dingen die gewoon niet waar zijn en alleen om het land te doen is? Das wel beetje fout denk ik ja. Kan er ook slecht tegen dat de boeren de schuld krijgen terwijl natuurmonumenten de grond meer schade aan doet dan welke boer ook.
Natuurmonumenten, daar zag ik laatst ook iets over..Ohja die gingen bij Remkes geen mm toegeven aan gemaakte afspraken (die niet gemaakt zijnoverigens)
Ik dacht nog: jullie zijn gewoon een activistenpartij geworden. Ga gewoon je natuur beter beheren droeftoeters.
Net als het gejank van waterschappen op het klimaat, de mens, drinkwater verbruik…
Hou je bek en ga voor dat grote geld wat je krijgt gewoon harder werken en beter waterbeheer doen.
Vakman pur sang
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 23:09:32 #80
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205691228
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Natuurmonumenten, daar zag ik laatst ook iets over..Ohja die gingen bij Remkes geen mm toegeven aan gemaakte afspraken (die niet gemaakt zijnoverigens)
Ik dacht nog: jullie zijn gewoon een activistenpartij geworden. Ga gewoon je natuur beter beheren droeftoeters.
Net als het gejank van waterschappen op het klimaat, de mens, drinkwater verbruik…
Hou je bek en ga voor dat grote geld wat je krijgt gewoon harder werken en beter waterbeheer doen.
Het is allemaal leuk, en ziet er prachtig uit. Net als wat staatsbosbeheer doet.... Maar dat is niet de natuur. Laat die omgevallen bomen in een bos liggen en kijk wat er gebeurt. Als de Veluwe vol groeit als bos is dat de natuur. Zelfde voor de duinen... Dat is de natuur, niet in stand houden wat er nu is. Dat is de natuur manipuleren.
Lach met een schone bips
pi_205691229
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Mein Gott!!! Nicht diese scheisse wieder!!!!
Te ingewikkeld?
pi_205691232
Brrrr Kaag en van der Wal janken over Hoekstra.
Kut wijven
Vakman pur sang
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 23:10:18 #83
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205691235
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 23:09 schreef SjonShitcoin het volgende:

[..]
Te ingewikkeld?
Nein, gewoon de moeite van antwoorden niet waard beste vriend.
Lach met een schone bips
pi_205691247
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Natuurmonumenten, daar zag ik laatst ook iets over..Ohja die gingen bij Remkes geen mm toegeven aan gemaakte afspraken (die niet gemaakt zijnoverigens)
Ik dacht nog: jullie zijn gewoon een activistenpartij geworden. Ga gewoon je natuur beter beheren droeftoeters.
Net als het gejank van waterschappen op het klimaat, de mens, drinkwater verbruik…
Hou je bek en ga voor dat grote geld wat je krijgt gewoon harder werken en beter waterbeheer doen.
En wie hebben er grote invloed binnen de waterschappen? Juist, de boeren.
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 23:12:00 #85
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205691248
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Brrrr Kaag en van der Wal janken over Hoekstra.
Kut wijven
Politieke nonsens, als Hoekstra niks zegt is ie af met boeren achterban bij CDA. Voor de Bühne dus.
Lach met een schone bips
pi_205691260
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nein, gewoon de moeite van antwoorden niet waard beste vriend.
Omdat er geen logica aan te verbinden is inderdaad :').

Maar trap lekker in het zorgvuldig gefabriceerde sprookje van BigAgro
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 23:13:39 #87
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205691265
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 23:13 schreef SjonShitcoin het volgende:

[..]
Omdat er geen logica aan te verbinden is inderdaad :').

Maar trap lekker in het zorgvuldig gefabriceerde sprookje van BigAgro
_O- _O- Moest serieus lachen
Lach met een schone bips
pi_205691267
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 23:11 schreef SjonShitcoin het volgende:

[..]
En wie hebben er grote invloed binnen de waterschappen? Juist, de boeren.
Totaal niet man, das water en vuur _O-
Vakman pur sang
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 23:14:50 #89
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205691275
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Totaal niet man, das water en vuur _O-
Eensch, de waterschappen kunnen het grondwaterpijl verhogen wanneer ze willen. Zelfs nu hartje zomer.
Lach met een schone bips
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 23:17:00 #90
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205691291
Maarreh ff ontopic, zit er C19 in het grondwater? Asking for a friend :)
Lach met een schone bips
pi_205691292
Maar dit is BNW dus kan hier wel een hersenspinsel opwerpen.
Op de radio hoorde ik begin deze week van een magnetismestorm. Dit kwam omdat de zon de laatste tijd heel actief was volgens wetenschappers…en mega veel gas uitstootte.

Ho wacht..kan dit toevallig iets te maken hebben net het warme weer van de laatste tijd, nee? Echt niet?

https://scientias.nl/zon-(...)en-niet-uitgesloten/

quote:
. Dat we nu steeds vaker te maken krijgen met extreem ruimteweer, is overigens niet toevallig. Het heeft alles te maken met het zonnemaximum waar we op afstevenen. Onze moederster doorloopt grofweg een 11 jaar durende cyclus die gekenmerkt wordt door een zonneminimum – een periode waarin de zon heel rustig is en weinig zonnevlekken en zonnevlammen genereert – en een zonnemaximum, waarin de ster juist veel actiever is. In 2020 zijn we een nieuwe zonnecyclus ingerold: de 25e. En de verwachting is dat onze moederster de komende jaren steeds actiever zal worden en rond 2025 een piek bereikt.
Maar klimaatveranderingen komen altijd 100% door de mens, door CO2 volgens 100.000 wetenschappers.
Vakman pur sang
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 23:18:53 #92
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205691304
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar dit is BNW dus kan hier wel een hersenspinsel opwerpen.
Op de radio hoorde ik begin deze week van een magnetismestorm. Dit kwam omdat de zon de laatste tijd heel acties was volgens wetenschappers…en mega veel gas uitstootte.

Ho wacht..kan dit toevallig iets te maken hebben net het warme weer van de laatste tijd, nee? Echt niet?

https://scientias.nl/zon-(...)en-niet-uitgesloten/
[..]

Vanaf 2025 gaan de temperaturen dalen, nieuwe kleine ijstijd *O* Maar dan ligt het aan alle beperkingen die ons opgelegd zijn en niet aan de zon natuurlijk.
Lach met een schone bips
pi_205691393
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 23:18 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Vanaf 2025 gaan de temperaturen dalen, nieuwe kleine ijstijd *O* Maar dan ligt het aan alle beperkingen die ons opgelegd zijn en niet aan de zon natuurlijk.
https://www.klimaatfeiten.nl/oorzaken/zon

Je moet het niet gelijk geloven, maar deze site laat wel flink wat data en onderzoeken zien dat de zoncyclus direct te wijten is aan de temp op aarde.

Ik ben er al langere tijd vrij zeker van dat we achter een dood paard aanlopen met dat klimaat gedoe.
We moeten wel wat aan de omgang met uitstoten gaan doen, maar rustig aan en geloven dat we het als mens goed doen.
Vakman pur sang
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 23:37:22 #94
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205691451
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
https://www.klimaatfeiten.nl/oorzaken/zon

Je moet het niet gelijk geloven, maar deze site laat wel flink wat data en onderzoeken zien dat de zoncyclus direct te wijten is aan de temp op aarde.

Ik ben er al langere tijd vrij zeker van dat we achter een dood paard aanlopen met dat klimaat gedoe.
We moeten wel wat aan de omgang met uitstoten gaan doen, maar rustig aan en geloven dat we het als mens goed doen.
Ik geloof al heel lang dat de temperatuur op aarde een cyclus is waar we als mens geen zak aan kunnen veranderen.

Wat we wel kunnen doen is de luchtkwaliteit verbeteren, maar dat heeft dan weer niks met klimaat te maken maar zal wel de algehele gezondheid bevorderen wereldwijd.
Lach met een schone bips
pi_205691884
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
https://www.klimaatfeiten.nl/oorzaken/zon

Je moet het niet gelijk geloven, maar deze site laat wel flink wat data en onderzoeken zien dat de zoncyclus direct te wijten is aan de temp op aarde.

Ik ben er al langere tijd vrij zeker van dat we achter een dood paard aanlopen met dat klimaat gedoe.
We moeten wel wat aan de omgang met uitstoten gaan doen, maar rustig aan en geloven dat we het als mens goed doen.
Denk dat de echte hint dat man caused climate change een serieus ding is gevonden wordt bij de snelheid van én correlatie temperatuur en CO2 over lange rijdsreken.

Maar dan moeten de temperatuurmetingen wel accuraat zijn van het verleden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 01:07:35 #96
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205691957
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 00:55 schreef ludovico het volgende:

[..]
Denk dat de echte hint dat man caused climate change een serieus ding is gevonden wordt bij de snelheid van én correlatie temperatuur en CO2 over lange rijdsreken.

Maar dan moeten de temperatuurmetingen wel accuraat zijn van het verleden.
Gelukkig helpt de smog tegen de ergste hittegolf in China nu :)

Block the sun..

Allemaal nonsens.
Lach met een schone bips
pi_205692258
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 01:07 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Gelukkig helpt de smog tegen de ergste hittegolf in China nu :)

Block the sun..

Allemaal nonsens.
De nonsense is wmb te vinden in het radicalisme qua beleid terwijl overal in de wereld nieuwe kolencentrales gestart worden.

Preferen we echt energie armoede boven wat CO2 uitstoot? Long term zo insignificant allemaal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205692341
https://www.irishtimes.co(...)aths-in-ireland-cso/
Irish times; zo’n 5400 doden toegewezen aan covid, 183 bleken er uiteindelijk alleen aan covid te zijn overleden.

Met of aan.. Wat een woordje verschil kan maken.
pi_205692349
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Totaal niet man, das water en vuur _O-
Kijk nog eens.
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 09:08:55 #100
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205692675
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik ben 100% pro bio veehouderij, en liefst nog permacultuur. Maar nu mensen hun levenswerk af willen nemen voor dingen die gewoon niet waar zijn en alleen om het land te doen is? Das wel beetje fout denk ik ja. Kan er ook slecht tegen dat de boeren de schuld krijgen terwijl natuurmonumenten de grond meer schade aan doet dan welke boer ook.

Hoh ik vergeet staatsbosbeheer..... Net zo'n gekken die de boel verneuken
Staatsbosbeheer /Natuurbeheer/waterschappen allemaal 1 pot nat en geen van allen bezit de kennis om de juiste dingen te doen.
Werken met computermodelletjes die plots niet uitkomen omdat de natuur niet werkt volgens een model _O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 09:10:59 #101
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205692683
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
https://www.klimaatfeiten.nl/oorzaken/zon

Je moet het niet gelijk geloven, maar deze site laat wel flink wat data en onderzoeken zien dat de zoncyclus direct te wijten is aan de temp op aarde.

Ik ben er al langere tijd vrij zeker van dat we achter een dood paard aanlopen met dat klimaat gedoe.
We moeten wel wat aan de omgang met uitstoten gaan doen, maar rustig aan en geloven dat we het als mens goed doen.
Zullen we dan eerst in landen als China beginnen.. waar er daadwerkelijk wat te behalen valt..
Wat we hier in NL doen heeft nog niet het effect van een miniscule druppel
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 09:13:28 #102
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205692695
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 06:53 schreef SjonShitcoin het volgende:

[..]
Kijk nog eens.
Misschien moet je zelf je ogen eens open doen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205692936
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 09:13 schreef greysbones het volgende:

[..]
Misschien moet je zelf je ogen eens open doen
Wie hebben er geborgde zetels in de waterschappen? Juist de boeren.

mUh dEmoCratiE!!??

Waarom wordt het grondwaterpeil bewust laag gehouden in veel gebieden? Dan kunnen de boeren lekker makkelijk met hun trekkers over het land.
pi_205693791
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Het is allemaal leuk, en ziet er prachtig uit. Net als wat staatsbosbeheer doet.... Maar dat is niet de natuur. Laat die omgevallen bomen in een bos liggen en kijk wat er gebeurt. Als de Veluwe vol groeit als bos is dat de natuur. Zelfde voor de duinen... Dat is de natuur, niet in stand houden wat er nu is. Dat is de natuur manipuleren.
Het groeit natuurlijk niet vol als bos met bomen als je de natuur z'n gang laat gaan. Als je de natuur z'n gang laat gaan, dan worden er veel waardevolle bloemen/planten verdrongen door bijvoorbeeld invasieve exoten. Hetzelfde wanneer je je tuin niet bijhoudt. Kun je ook wel zeggen, dat is de natuur, maar dan heb je straks alleen nog maar brandnetels of zevenblad of iets anders dat alles overwoekert. En volgens mij zie ik toch regelmatig ook omgevallen bomen die wel blijven liggen. Zolang ze geen gevaar opleveren voor de recreanten. Want dan ben je weer verantwoordelijk, mocht die boom schade toebrengen aan een persoon. En als een gemeente de berenklauw z'n gang laat gaan, dan wordt daar ook niemand blij van.
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 12:25:30 #105
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205694044
twitter

:X :X :X
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 12:30:25 #106
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205694086
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 12:36:18 #107
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205694138
twitter


Nog even over dat klimaat gelul _O_
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 13:02:12 #108
24329 KNAK
ff w88,......
pi_205694338

Flink aantal soortgelijke berichtjes te vinden. Ze helpen niet om volkeren (weer) in de Corona - hoek te duwen. Ze zullen hun targets wel hebben bereikt, of ze hebben nog iets moois achter de hand waarmee ze volkeren vrijwillig (weer) hun hoekje in krijgen

Bijna najaar. Het wordt wel spannend zo.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)wachten-nieuw-vaccin

De spuiten staan in ieder geval al klaar ):O

Edit..
YouTube maakt binnen 5 minuten gehakt van elke geüploade COVID video _O-

[ Bericht 8% gewijzigd door KNAK op 20-08-2022 13:49:25 ]
Mai pben rai~!
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 14:50:21 #109
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205695222
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 11:59 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Het groeit natuurlijk niet vol als bos met bomen als je de natuur z'n gang laat gaan. Als je de natuur z'n gang laat gaan, dan worden er veel waardevolle bloemen/planten verdrongen door bijvoorbeeld invasieve exoten. Hetzelfde wanneer je je tuin niet bijhoudt. Kun je ook wel zeggen, dat is de natuur, maar dan heb je straks alleen nog maar brandnetels of zevenblad of iets anders dat alles overwoekert. En volgens mij zie ik toch regelmatig ook omgevallen bomen die wel blijven liggen. Zolang ze geen gevaar opleveren voor de recreanten. Want dan ben je weer verantwoordelijk, mocht die boom schade toebrengen aan een persoon. En als een gemeente de berenklauw z'n gang laat gaan, dan wordt daar ook niemand blij van.
Dus de natuur mag niet de natuur zijn.
Enkel wat een aantal politici vinden dat de natuur moet zijn
Zoals dat prachtige natuurgebied, waar de heckrunderen en koningspaarden sterven van de honger .. want dat is de natuur ( volgens hen)
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205695423
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 13:02 schreef KNAK het volgende:

Flink aantal soortgelijke berichtjes te vinden. Ze helpen niet om volkeren (weer) in de Corona - hoek te duwen. Ze zullen hun targets wel hebben bereikt, of ze hebben nog iets moois achter de hand waarmee ze volkeren vrijwillig (weer) hun hoekje in krijgen

Bijna najaar. Het wordt wel spannend zo.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)wachten-nieuw-vaccin

De spuiten staan in ieder geval al klaar ):O

Edit..
YouTube maakt binnen 5 minuten gehakt van elke geüploade COVID video _O-
Mooie woordkeuze altijd hè?
quote:
Dat beaamt ook viroloog Marion Koopmans. Volgens haar zal het aantal infecties zeker toenemen in het najaar, doordat mensen vaker binnen zitten, dichter bij elkaar zijn en mogelijk door de opkomst van nieuwe varianten die misschien besmettelijker zijn.

Maar er is een beetje hoop. "Als er geen gekke gingen gebeuren, verwacht ik niet dat we net zoveel problemen zullen krijgen als we eerder hebben gezien.
“Maar er is een beetje hoop”
Nee er is nauwlijks een probleem. _O-
Vakman pur sang
pi_205695660

big if true.
pi_205699278
twitter
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 22:51:37 #113
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205699691
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 16:03 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ afbeelding ]
big if true.
Ik weet niet of het klopt, maar gezien dat onderzoek in Thailand op 2 scholen hou ik mijn hart vast.
Lach met een schone bips
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 22:59:05 #114
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205699764
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:19 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Raar dat er opeens stond gevoelige content en ik moest klikken om het te zien . Komt zeker door het woordje Truth _O-
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 23:01:48 #115
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205699782
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:59 schreef Summers het volgende:

[..]
Raar dat er opeens stond gevoelige content en ik moest klikken om het te zien . Komt zeker door het woordje Truth _O-
Twitter had al aangekondigd content te gaan verbergen laatst :)
Lach met een schone bips
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 23:12:02 #116
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205699858
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 23:01 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Twitter had al aangekondigd content te gaan verbergen laatst :)
Ridiculous :+Een paar dagen geleden was Trump trending en ging inene van 3 miljoen naar 1,8 miljoen tweets.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 23:15:21 #117
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205699885
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 23:12 schreef Summers het volgende:

[..]
Ridiculous :+Een paar dagen geleden was Trump trending en ging inene van 3 miljoen naar 1,8 miljoen tweets.
Ja maar, ja maar............ Ik kan geen zinnig antwoord geven :(
Lach met een schone bips
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 23:21:49 #118
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205699938
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 23:12 schreef Summers het volgende:

[..]
Ridiculous :+Een paar dagen geleden was Trump trending en ging inene van 3 miljoen naar 1,8 miljoen tweets.
Btw, wat is "inene" nou weer voor woord, dat gebruiken ze hier in de achterhoek... Maar is toch geen woord???
Lach met een schone bips
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 23:49:10 #119
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205700164
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Btw, wat is "inene" nou weer voor woord, dat gebruiken ze hier in de achterhoek... Maar is toch geen woord???
Ik gebruik het ook in Amsterdam _O-
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 23:50:17 #120
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205700177
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 23:49 schreef Summers het volgende:

[..]
Ik gebruik het ook in Amsterdam _O-
Lol, globalist dat je er rondloopt.
Lach met een schone bips
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 23:50:49 #121
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205700181
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 23:50 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Lol, globalist dat je er rondloopt.
Gaan we schelden o|O
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 23:51:31 #122
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205700191
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 23:50 schreef Summers het volgende:

[..]
Gaan we schelden o|O
nooit, was meer een speldenprik *;
Lach met een schone bips
pi_205700431
Altijd leuk die WOB-stukken :+

https://danielvdtuin.subs(...)nktank-desinformatie

quote:
Wob-documenten: Een jaar vóór de epidemie heeft het Rijk een Denktank Desinformatie opgericht.

35 experts beïnvloeden het publiek in kranten, vakbladen, op social media en televisie over vaccins.

De deelnemers, waaronder wetenschappers en communicatiedeskundigen, beïnvloeden het publiek, zorgverleners en journalisten over de vermeende positieve effecten van coronavaccins. Dit doen zij in samenwerking met zes overheidsinstanties en grote techbedrijven zoals Google en Facebook. De denktank heeft een vertrouwelijk karakter. Dit blijkt uit een reconstructie met wob-documenten en andere officiële overheidsbronnen.

Sinds het uitroepen van de epidemie treden veel Bekende Nederlanders en allerlei deskundigen in de media naar voren om het officiële narratief van het Rijk te verkondigen. Eerder werd al bekend dat de autoriteiten hiervoor influencers uit het artiestencircuit inhuurde. Zij kregen duizenden euro’s per bericht op social media betaald. Ook bleek uit wob-documenten dat er bij het ministerie van Volksgezondheid een Denktank Desinformatie actief is.

Deze groepering houdt zich bezig met het ondermijnen van kritische geluiden over vaccins op social media en in de massamedia. De denktank is onderdeel van de Vaccinatiealliantie. Hierbij zijn minimaal 100 personen betrokken.1 Ondanks de vele inspanningen, waaronder debunken, prebunken, het opheffen van social media accounts, verwijderen van berichten en video’s en het op grote schaal wegfilteren van kritische geluiden met algoritmes is de denktank niet geslaagd in haar doel: de vaccinatiegraad voor het Rijksvaccinatieprogramma is in 2022 namelijk met één tot twee procentpunt gedaald.
pi_205700469
quote:
Ollongren was al bezig toch.. Mbt ministerie van waarheid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205700493
Ahja de tijden dat je discussies had over of er seizoenseffecten bestaan voor Covid..

Ik ben er wel gewoon klaar mee. Als je denkt dat gras blauw is mag je prima zelf weten maar dan heb je naar mijn idee gewoon een psychisch probleem.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205700500
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 00:25 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ollongren was al bezig toch.. Mbt ministerie van waarheid.
En Robbert Dijkgraaf.

Zou me niets verbazen trouwens als die Maarten Keulemans van de Volkskrant ook bij die 35 "experts" hoort. Er valt weer veel op zijn plaats. Echt heel veel.
pi_205700529
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 00:28 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
En Robbert Dijkgraaf.

Zou me niets verbazen trouwens als die Maarten Keulemans van de Volkskrant ook bij die 35 "experts" hoort. Er valt weer veel op zijn plaats. Echt heel veel.
Maarten zegt soms wel iets buiten de kaders van propaganda... Maar hij is wel behoorlijk blind ja.

Robbert Dijkgraaf zegt woke Bullcrap op Twitter. Vraag me af of het een robot is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205700560
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 00:31 schreef ludovico het volgende:

[..]
Maarten zegt soms wel iets buiten de kaders van propaganda... Maar hij is wel behoorlijk blind ja.

Hij is systematisch elk kritisch geluid aan het debunken. Hij weet vlgs mij heel goed hoe de vork in de steel zit.
pi_205700600
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 14:50 schreef greysbones het volgende:

[..]
Dus de natuur mag niet de natuur zijn.
Enkel wat een aantal politici vinden dat de natuur moet zijn
Zoals dat prachtige natuurgebied, waar de heckrunderen en koningspaarden sterven van de honger .. want dat is de natuur ( volgens hen)
Ik zeg niet dat de natuur niet de natuur mag zijn. Maar je kunt de natuur niet altijd maar z'n gang laten gaan. Dus er is beheer nodig. En je doet nu net alsof ik het maar oké vind dat er dieren sterven van de honger. Maar zo gaat dat altijd hier. Niet reageren op de inhoud van mijn post, maar er gewoon iets anders bijhalen zoals de Oostvaardersplassen om een punt te maken. En daarom is blijkbaar alles wat maar met natuurbeheer te maken heeft fout.
  zondag 21 augustus 2022 @ 09:13:19 #130
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205701587
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 00:28 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
En Robbert Dijkgraaf.

Zou me niets verbazen trouwens als die Maarten Keulemans van de Volkskrant ook bij die 35 "experts" hoort. Er valt weer veel op zijn plaats. Echt heel veel.
_O_ _O_ _O_
Keulemans
De man die krom probeert te lullen wat recht is
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zondag 21 augustus 2022 @ 09:14:07 #131
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205701592
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 00:39 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat de natuur niet de natuur mag zijn. Maar je kunt de natuur niet altijd maar z'n gang laten gaan. Dus er is beheer nodig. En je doet nu net alsof ik het maar oké vind dat er dieren sterven van de honger. Maar zo gaat dat altijd hier. Niet reageren op de inhoud van mijn post, maar er gewoon iets anders bijhalen zoals de Oostvaardersplassen om een punt te maken. En daarom is blijkbaar alles wat maar met natuurbeheer te maken heeft fout.
Over het algemeen zit natuurbeheer er erg vaak naast..

En de mens laten bepalen welk plantje wel mag groeien en welk plantje niet heeft niks meer met natuur te maken
Dat is mijn punt
In NL hebben we geen natuur meer
Cultuurgrond wel.. dat is iets heel anders
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zondag 21 augustus 2022 @ 11:23:22 #132
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205702324
twitter


Geen woorden voor
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205702652
quote:
99s.gif Op zondag 21 augustus 2022 09:13 schreef greysbones het volgende:

[..]
_O_ _O_ _O_
Keulemans
De man die krom probeert te lullen wat recht is
Wat een marginaal schertsfiguur is dat he. In de Volkskrant schreef hij dat de aanpassing van de definitie van een pandemie maar een gerucht op internet is. :') En dat mag zich dan wetenschapsjournalist noemen.
  zondag 21 augustus 2022 @ 12:32:07 #134
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205702789
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 12:11 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Wat een marginaal schertsfiguur is dat he. In de Volkskrant schreef hij dat de aanpassing van de definitie van een pandemie maar een gerucht op internet is. :') En dat mag zich dan wetenschapsjournalist noemen.
Die titel mogen ze hem per direct met terugwerkende kracht afpakken
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205703064
ludovico in COR / [COR-Feedback] Covid-19 #13 Feedback, klachten of complimenten

Myocarditus als bijwerking voor Covid moet je een bron voor aanleveren op FOK anders censureren ze je plat.

Ik had alle bronnen moeten opslaan op de pc ofzo. Je komt over de tijd genoeg zaken tegen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 21 augustus 2022 @ 16:41:48 #136
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205704871
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 13:07 schreef ludovico het volgende:
ludovico in COR / [COR-Feedback] Covid-19 #13 Feedback, klachten of complimenten

Myocarditus als bijwerking voor Covid moet je een bron voor aanleveren op FOK anders censureren ze je plat.

Ik had alle bronnen moeten opslaan op de pc ofzo. Je komt over de tijd genoeg zaken tegen.
Even gelezen en direct duidelijk waarom ik daar dus niet post..
Volgens mij hadden we een aantal posten geleden een post over aangekochte personen die het overheidsnarretief verdedigen ..
Komt dichtbij zo
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205706554
quote:
99s.gif Op zondag 21 augustus 2022 16:41 schreef greysbones het volgende:

[..]
Even gelezen en direct duidelijk waarom ik daar dus niet post..
Volgens mij hadden we een aantal posten geleden een post over aangekochte personen die het overheidsnarretief verdedigen ..
Komt dichtbij zo
Ja verschrikkelijk joh, ministerie van waarheid mensen zijn er toch een hoop, maarja hey, in het verleden ook communisme en nazisme gezien in de wereld.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205707188
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 13:07 schreef ludovico het volgende:
ludovico in COR / [COR-Feedback] Covid-19 #13 Feedback, klachten of complimenten

Myocarditus als bijwerking voor Covid moet je een bron voor aanleveren op FOK anders censureren ze je plat.

Ik had alle bronnen moeten opslaan op de pc ofzo. Je komt over de tijd genoeg zaken tegen.
weer in de clinch geweest ? :+

en waarom bron ivm myocarditis?
Ze verklaren zelf al ganse tijd dat je myocarditis kan krijgen van covid.
ze zullen echter nooit toegeven dat het een gevolg van de prik kan zijn. Nee dat zal alt het gevolg van covid zijn en dankzij je prikken is het niets erger...wees blij !
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205707201
quote:
99s.gif Op zondag 21 augustus 2022 16:41 schreef greysbones het volgende:

[..]
Even gelezen en direct duidelijk waarom ik daar dus niet post..
Volgens mij hadden we een aantal posten geleden een post over aangekochte personen die het overheidsnarretief verdedigen ..
Komt dichtbij zo
ik lees maar zet daar geen letter meer neer.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator zondag 21 augustus 2022 @ 21:27:07 #140
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205707814
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 20:39 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
ik lees maar zet daar geen letter meer neer.
You're a braver man than me, zelfs lezen daar is me al teveel :D
Lach met een schone bips
  zondag 21 augustus 2022 @ 21:55:10 #141
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205708139
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 21:27 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
You're a braver man than me, zelfs lezen daar is me al teveel :D
Als een nagel op schoolbord ;(
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205708260
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 21:27 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
You're a braver man than me, zelfs lezen daar is me al teveel :D
die "ouwe belgen" hé ;)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator zondag 21 augustus 2022 @ 22:34:31 #143
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205708510
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 21:55 schreef Summers het volgende:

[..]
Als een nagel op schoolbord ;(
Dat nog niet eens, maar de simpelheid om alles wat niet in het straatje past weg te zetten als gek... Kan er slecht mee overweg :)
Lach met een schone bips
  Moderator zondag 21 augustus 2022 @ 22:34:52 #144
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205708515
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 22:07 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
die "ouwe belgen" hé ;)
Ouwe Vlaamse krijger ben je :D
Lach met een schone bips
  Moderator zondag 21 augustus 2022 @ 22:47:22 #145
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205708650
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 22:07 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
die "ouwe belgen" hé ;)
Ben trouwens wel pro Vlaanderen bij Nederland. Reden Vlaams stoofvlees :9
Lach met een schone bips
pi_205708991
twitter


Zou vast niet mogen in het COR topic, maar wat is hier BNW aan? Het is serieuze data-analyse, dit zijn de statistische feiten in die gebieden.

Covid paspoorten doen niks. Zoals ik eerder zei, het is discriminatie.

De rechter oordeelde anders omdat Koopmans zei dat het wel zou kunnen werken, maar dat was al in die tijd overduidelijk Bullcrap, en in die tijd was zo een onderzoek ook al mogelijk.

Maar dit moet niet nog een keer kunnen, sowieso ook veel te veel macht voor ondemocratisch gekozen beleidsmakers.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205709024
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 20:38 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
weer in de clinch geweest ? :+

en waarom bron ivm myocarditis?
Ze verklaren zelf al ganse tijd dat je myocarditis kan krijgen van covid.
ze zullen echter nooit toegeven dat het een gevolg van de prik kan zijn. Nee dat zal alt het gevolg van covid zijn en dankzij je prikken is het niets erger...wees blij !
Het gaat mij er om dat feiten worden bestempeld als complottheorie "ga maar naar BNW" soort monopolie op de waarheid en ontkenning van de waarheid spreek je dan over.

Want ze weten het heus wel, maar voeren een toneelspel op en ontkrachten alles met de zwakste Bullcrap, het moet allemaal peer reviewed in the lancet staan anders telt het niet. En zelfs dan telt de debunk van nu.nl zwaarder als dat het narratief ondersteund.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205709096
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 22:47 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ben trouwens wel pro Vlaanderen bij Nederland. Reden Vlaams stoofvlees :9
Met paardenvlees?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator zondag 21 augustus 2022 @ 23:40:49 #149
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205709136
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 23:34 schreef ludovico het volgende:

[..]
Met paardenvlees?
Vlees is vlees voor mij :) Beste friet stoofvlees heb ik in Vlaanderen gegeten. Wat erin zat? Geen idee, maar was verdomd lekker!
Lach met een schone bips
  Moderator zondag 21 augustus 2022 @ 23:42:40 #150
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205709147
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 23:23 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]

Zou vast niet mogen in het COR topic, maar wat is hier BNW aan? Het is serieuze data-analyse, dit zijn de statistische feiten in die gebieden.

Covid paspoorten doen niks. Zoals ik eerder zei, het is discriminatie.

De rechter oordeelde anders omdat Koopmans zei dat het wel zou kunnen werken, maar dat was al in die tijd overduidelijk Bullcrap, en in die tijd was zo een onderzoek ook al mogelijk.

Maar dit moet niet nog een keer kunnen, sowieso ook veel te veel macht voor ondemocratisch gekozen beleidsmakers.
Mijn nichtje, toendertijd 16 heeft de vaccinaties genomen zodat ze naar McDonalds kon met haar vriendinnen........... Mijn zusje en dus haar moeder is er niet blij mee.
Lach met een schone bips
pi_205709168
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Mijn nichtje, toendertijd 16 heeft de vaccinaties genomen zodat ze naar McDonalds kon met haar vriendinnen........... Mijn zusje en dus haar moeder is er niet blij mee.
Ik ben gevaxxed vanwege Amerika tripje.

Ken iemand met menstruatie afwijking van 6 maanden...

Zelf voelde ik lichte klachten bij mijn hart, die was dus wel wat verstoord.

Familie van vriendin een meisje waarbij de vaxx een auto immuunziekte heeft getriggerd...

Sowieso hebben we hier ook de kennis van de vrouwen (en jong ook! Verpleegkundigen / artsen) die overleden zijn danwel ernstige bijwerkingen hadden van het astrazenica vaccin.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator zondag 21 augustus 2022 @ 23:47:48 #152
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205709171
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 23:34 schreef ludovico het volgende:

[..]
Met paardenvlees?
Owww, als je niet snel in België komt maar toevallig wel in Tegelen in Limburg.... Op marktplein stond daar altijd een frietkraam, fucking lekker stoofvlees ook. Geloof zoervleis heet het daar. Stopten we vroeger als mijn ouders ons naar opa en oma brachten :) Die woonden bij Roermond... Altijd feest, verse friet en stoofvlees :D Woonden er nogal ver vandaan.
Lach met een schone bips
  Moderator zondag 21 augustus 2022 @ 23:49:17 #153
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205709179
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 23:47 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik ben gevaxxed vanwege Amerika tripje.

Ken iemand met menstruatie afwijking van 6 maanden...

Zelf voelde ik lichte klachten bij mijn hart, die was dus wel wat verstoord.

Familie van vriendin een meisje waarbij de vaxx een auto immuunziekte heeft getriggerd...

Sowieso hebben we hier ook de kennis van de vrouwen (en jong ook! Verpleegkundigen / artsen) die overleden zijn danwel ernstige bijwerkingen hadden van het astrazenica vaccin.
Ik weet bro, heb je al eerder gezegd dat ik twijfelde om ook aan die Novashit te gaan omdat ik moet reizen. Gelukkig voor mij niet meer nodig. Negatieve antigeentest 72u voor vertrek is genoeg.
Lach met een schone bips
pi_205709182
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 23:47 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Owww, als je niet snel in België komt maar toevallig wel in Tegelen in Limburg.... Op marktplein stond daar altijd een frietkraam, fucking lekker stoofvlees ook. Geloof zoervleis heet het daar. Stopten we vroeger als mijn ouders ons naar opa en oma brachten :) Die woonden bij Roermond... Altijd feest, verse friet en stoofvlees :D Woonden er nogal ver vandaan.
Zuurvlees, klopt ja.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205709188
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 23:49 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik weet bro, heb je al eerder gezegd dat ik twijfelde om ook aan die Novashit te gaan omdat ik moet reizen. Gelukkig voor mij niet meer nodig. Negatieve antigeentest 72u voor vertrek is genoeg.
7 dood ofzo? Allemaal leeftijd rond de 20-30? Hoeveel prikken kreeg die groep? 100.000?

Dat is echt een ontoelaatbaar risico, maar het is ook niet voor niks uit de roulatie gehaald.

Misschien dat 65+ nog wel had gekund toentertijd naar zo genuanceerd zijn ze nooit geweest.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator zondag 21 augustus 2022 @ 23:51:54 #156
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205709191
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 23:49 schreef ludovico het volgende:

[..]
Zuurvlees, klopt ja.
Ik maak het ook nog wel eens zelf, recept van mijn dooie pa die dus de Limbolander was :)

Dan bestel je in NL geen frietje stoofvlees meer :D
Lach met een schone bips
pi_205709200
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 23:51 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik maak het ook nog wel eens zelf, recept van mijn dooie pa die dus de Limbolander was :)

Dan bestel je in NL geen frietje stoofvlees meer :D
Ik maak ook zelf met riblappen.

Tamelijk simpel gerecht verder. Paar bruin bier of rode wijn, wortel, ui, laurier, zout en peper...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator zondag 21 augustus 2022 @ 23:54:02 #158
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205709203
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 23:51 schreef ludovico het volgende:

[..]
7 dood ofzo? Allemaal leeftijd rond de 20-30? Hoeveel prikken kreeg die groep? 100.000?

Dat is echt een ontoelaatbaar risico, maar het is ook niet voor niks uit de roulatie gehaald.

Misschien dat 65+ nog wel had gekund toentertijd naar zo genuanceerd zijn ze nooit geweest.
Zat onderzoeken inmiddels dat prikken onder de 50 geen meerwaarde oplevert... My bet is dat het klaar is. Nog ff extra ronde pushen waar bijna geen animo voor is. En door naar de volgende. Was al voorspeld, 10 jaar van Pandemietjes...
Lach met een schone bips
  Moderator zondag 21 augustus 2022 @ 23:54:34 #159
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205709207
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 23:53 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik maak ook zelf met riblappen.

Tamelijk simpel gerecht verder. Paar bruin bier of rode wijn, wortel, ui, laurier, zout en peper...
Je vergeet de echte appelstroop en boterhammen
Lach met een schone bips
pi_205709215
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 23:54 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Je vergeet de echte appelstroop en boterhammen
Dat is een optie ja. Maar die boterham lost niet zo lekker op is mijn mening, beter een meelpapje tegen het einde.

5
middelgrote uien


700 g

runderriblappen


50 g

ongezouten roomboter


3 el

tarwebloem


500 ml

kraanwater


1
runderbouillontablet


2 el

wittewijnazijn


1 tl

kristalsuiker


2
gedroogde laurierblaadjes


4
kruidnagels


Naja, beetje paprikapoeder nog en knoflook als je het mij vraagt.

Ik kijk altijd naar recepten zoals hierboven en laat de domme Bullcrap zoals kruidnagel achterwege. Wat een idioten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 00:02:06 #161
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205709234
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 23:57 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat is een optie ja. Maar die boterham lost niet zo lekker op is mijn mening, beter een meelpapje tegen het einde.

5
middelgrote uien

700 g

runderriblappen

50 g

ongezouten roomboter

3 el

tarwebloem

500 ml

kraanwater

1
runderbouillontablet

2 el

wittewijnazijn

1 tl

kristalsuiker

2
gedroogde laurierblaadjes

4
kruidnagels

Naja, beetje paprikapoeder nog en knoflook als je het mij vraagt.

Ik kijk altijd naar recepten zoals hierboven en laat de domme Bullcrap zoals kruidnagel achterwege. Wat een idioten.
Zal het originele Limbo recept van mijn pa er morgen ff bij zoeken voor je. Die heeft hij van mijn oma.. Is echt lekkerder dan je je kan voorstellen. Maar de Vlamingen kunnen er ook wat van.
Lach met een schone bips
pi_205709244
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 00:02 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Zal het originele Limbo recept van mijn pa er morgen ff bij zoeken voor je. Die heeft hij van mijn oma.. Is echt lekkerder dan je je kan voorstellen. Maar de Vlamingen kunnen er ook wat van.
I'm interested.

Wel een beetje winters recept verder.

En ik kom er wel uit met de ingrediënten, beetje overbodig om die stappen uit te schrijven denk ik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 00:07:38 #163
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205709252
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 00:05 schreef ludovico het volgende:

[..]
I'm interested.

Wel een beetje winters recept verder.

En ik kom er wel uit met de ingrediënten, beetje overbodig om die stappen uit te schrijven denk ik.
Haha dat had ik al wel begrepen, meer de ingrediënten... Want ik volg als ik het maak het recept dus van mijn pa wat hij weer van zijn moeder had. En in jouw recept mis ik echt de azijn, de kruidnagel ook. en de rinze appelstroop en brood. Maar dan moet je het wat langer op laten staan. Maar verschil proef je ook wel.

Ontopic. Covid is KUT (voor er weer geveegd gaat worden)
Lach met een schone bips
pi_205709308
twitter
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205709536
https://rumble.com/v1e6zj(...)e-of-the-all-ca.html

De nieuwe wereld 2(?) weken van YouTube, vanwege deze uitzending. Nog 2x zo een fout maken en het kanaal ligt er af.

=) vanwege dat interview.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205709556
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 03:13 schreef ludovico het volgende:
https://rumble.com/v1e6zj(...)e-of-the-all-ca.html

De nieuwe wereld 2(?) weken van YouTube, vanwege deze uitzending. Nog 2x zo een fout maken en het kanaal ligt er af.

=) vanwege dat interview.
Ze jagen iedereen van youtube af, die kritisch is. Gisteren was een ander kanaal naar rumble verhuist omdat ze ook strikes hadden. van de nieuwe wereld heb ik ook vids gezien

vid vanmiddag ff kijken

Echt gaaf die censuur (NOT)
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  maandag 22 augustus 2022 @ 07:36:10 #167
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205709637
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 05:40 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Ze jagen iedereen van youtube af, die kritisch is. Gisteren was een ander kanaal naar rumble verhuist omdat ze ook strikes hadden. van de nieuwe wereld heb ik ook vids gezien

vid vanmiddag ff kijken

Echt gaaf die censuur (NOT)
Echt ziekelijk die censuur :N
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 22 augustus 2022 @ 08:06:06 #168
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205709710
twitter


Deze wilde ik jullie niet onthouden
Mooie quote om de dag mee te beginnen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 22 augustus 2022 @ 08:07:51 #169
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205709715
twitter


Eh nee! :(
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 22 augustus 2022 @ 08:11:30 #170
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205709722
twitter


Vakantie voorbij? Worden we wakker???
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 22 augustus 2022 @ 08:14:20 #171
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205709726
twitter


Ze is officieel koekoek nu
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 22 augustus 2022 @ 08:26:14 #172
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205709750
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 22 augustus 2022 @ 11:03:14 #173
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205710661
twitter


Wie wil er snel rijk worden ???
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 22 augustus 2022 @ 11:44:01 #174
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205711014
twitter

Wie houden ze nog voor de gek?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205711097
quote:
99s.gif Op maandag 22 augustus 2022 08:07 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

Eh nee! :(
ze willen iedereen chippen :(
Ik hoop dat ouders zo slim zijn hierin niet mee te gaan.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  maandag 22 augustus 2022 @ 11:59:15 #176
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205711132
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 11:54 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
ze willen iedereen chippen :(
Ik hoop dat ouders zo slim zijn hierin niet mee te gaan.
Het is voor de veiligheid van uw kind
Bij vermissing kunnen we uw kind altijd traceren..
Hoeveel denk je dat erin stinken
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 22 augustus 2022 @ 12:21:43 #177
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205711337
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 23:47 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Owww, als je niet snel in België komt maar toevallig wel in Tegelen in Limburg.... Op marktplein stond daar altijd een frietkraam, fucking lekker stoofvlees ook. Geloof zoervleis heet het daar. Stopten we vroeger als mijn ouders ons naar opa en oma brachten :) Die woonden bij Roermond... Altijd feest, verse friet en stoofvlees :D Woonden er nogal ver vandaan.
Soer vleis laatst nog zelf gemaakt, Zuiderse stoofpot van azijn, basterdsuiker, stroop en ontbijtkoek, ik vind het lekker als het wat gepeperd is. Koek - en speculaaskruiden horen er ook in.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 22 augustus 2022 @ 13:08:32 #178
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205711809
quote:
99s.gif Op maandag 22 augustus 2022 11:59 schreef greysbones het volgende:

[..]
Het is voor de veiligheid van uw kind
Bij vermissing kunnen we uw kind altijd traceren..
Hoeveel denk je dat erin stinken
Van die “ ik heb niks te verbergen “ roepers , wals maar over me heen en vergeet je schoenen niet af te vegen aan me .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 22 augustus 2022 @ 15:04:19 #179
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205712896
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 13:08 schreef Summers het volgende:

[..]
Van die “ ik heb niks te verbergen “ roepers , wals maar over me heen en vergeet je schoenen niet af te vegen aan me .
Juist _O_ _O_
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205713868
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 00:02 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Zal het originele Limbo recept van mijn pa er morgen ff bij zoeken voor je. Die heeft hij van mijn oma.. Is echt lekkerder dan je je kan voorstellen. Maar de Vlamingen kunnen er ook wat van.
Zou je mij dat recept kunnen DM-en, please? O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 22 augustus 2022 @ 17:24:50 #181
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205714019
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 17:07 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Zou je mij dat recept kunnen DM-en, please? O+
Je kunt het ook googelen, als je het helemaal goed wil doen dan moet je het 24 uur laten marineren in azijn met laurier, kruidnagels en peper en zout.

Nu terug naar corona.



:{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_205714063
Vind het niet erg dat er zo nu en dan offtopic word gegaan, maar er zijn grenzen :{w
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205714075
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205714388
Ik zeg maar niks :X

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205714407
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205714417
Niet op fok toch? :D

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205714422
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205714430
Amen _O_

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205714446
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205714464
Hoe voelt het om telkens weer gelijk te krijgen *O*

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205714476
*O*

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205714487
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205714492
Spuit me maar helemaal vol :9~

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205714501
Thou shalt not question us

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205714518
Huisdieren zijn next :r

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205714623
twitter

Dat zou helemaal schofterig zijn!

Verklaart wel waar al die mensen zijn gebleven. :+
pi_205714631
https://www.telegraaf.nl/(...)odelijker-dan-corona

Britse CBS: lockdown lijkt dodelijker dan corona

Maarten Keulemans op twitter het natuurlijk meteen weer debunken :')
  maandag 22 augustus 2022 @ 18:44:29 #198
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205714643
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2022 18:05 schreef Ali_boo het volgende:
Ik zeg maar niks :X

[ twitter ]
Je verdiend als bedrijf natuurlijk meer als je een andere doelgroep aanboort , meer winst maken dan het jaar ervoor :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 22 augustus 2022 @ 18:55:55 #199
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205714724
quote:
11s.gif Op maandag 22 augustus 2022 18:10 schreef Ali_boo het volgende:
Niet op fok toch? :D

[ twitter ]
We verdenken enkele Mods
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 22 augustus 2022 @ 18:59:36 #200
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205714751
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 18:42 schreef Bananenbennie het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)odelijker-dan-corona

Britse CBS: lockdown lijkt dodelijker dan corona

Maarten Keulemans op twitter het natuurlijk meteen weer debunken :')
Linkje? Kan ik de popcorn erbij pakken

Gevonden!
Keulemans wordt aan alle kanten onderuit gehaald
Zijn dagen lijken geteld ?

[ Bericht 5% gewijzigd door greysbones op 22-08-2022 19:15:34 ]
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205714767
Fauci piept er ook tussenuit per december.
pi_205714774
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 18:44 schreef Summers het volgende:

[..]
Je verdiend als bedrijf natuurlijk meer als je een andere doelgroep aanboort , meer winst maken dan het jaar ervoor :Y
Misschien kan ik een stukje context bij moeten voegen

- Er werd eerst geclaimd dat je apenpokken kan krijgen door huidcontact ( wat niet waar bleek te zijn)
- Nu is het bekend geworden dat je het alleen kan krijgen als je gay seks hebt
- Een kid heeft nu apenpokken
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205714821
quote:
99s.gif Op maandag 22 augustus 2022 18:59 schreef greysbones het volgende:

[..]
Linkje? Kan ik de popcorn erbij pakken
https://twitter.com/mkeulemans/status/1561373412211187713

De reacties zijn wel weer popcornwaardig ja, echt prachtig hoe die man wordt aangepakt 8-)
  maandag 22 augustus 2022 @ 19:16:01 #204
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205714851
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 19:12 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
https://twitter.com/mkeulemans/status/1561373412211187713

De reacties zijn wel weer popcornwaardig ja, echt prachtig hoe die man wordt aangepakt 8-)
_O- _O_ _O_ _O_
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205714890
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 19:07 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Dit is het covid-topic toch? Waarom ga je dan posten over apenpokken?
Degene die hier recepten komt uitwisselen in deze reeks, komt mij de les lezen waarom ik post over virussen in het coronatopic _O-

Laat het pseudo modden achterwege, daar kan je een ban voor krijgen. En jij gaat mij hier niet vertellen hoe ik het forum moet runnen ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 22-08-2022 21:49:11 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205714987
Stuur een email naar de staf als je ontevreden bent over mijn functioneren hier
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205715017
Misschien een soort 'BNW Huis Tuin en Recepten' topic zou leuk zijn?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205715034
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 19:32 schreef Tingo het volgende:
Misschien een soort 'BNW Huis Tuin en Recepten' topic zou leuk zijn?
Leuk idee, ik ben voor , alternatieve recepten _O_

Het enige wat ik vraag om het buiten het coronatopic om te doen

Heb genoeg off topic reacties voor vandaag gezien :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205715076
twitter

Het was voor sommigen in ieder geval zeer lucratief, die hele coronazwendel.
pi_205715098
twitter

En Attje, stond ook vooraan om artsen hun BIG registratie af te pakken.

Pek en veren, allemaal!
pi_205715120
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2022 19:29 schreef Ali_boo het volgende:
Stuur een email naar de staf als je ontevreden bent over mijn functioneren hier
Ik ben niet ontevreden over je functioneren hoor.

Niks dan respect (ik schreef recept :( ) Je maakt er zelf een heel verhaal van ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_205715242
quote:
Behandelen we Covidpatiënten nu anders dan aan begin pandemie? Longarts Bart Lambrecht: “We gebruiken medicijnen zo oud als de straat”

Er is één groot verschil tussen de recente en eerdere behandeling van Covid in ons land: de medicijnen die gebruikt worden om patiënten erbovenop te helpen. Niet alleen preventief zijn er heel wat meer mogelijkheden, maar ook hevige infecties worden nu met specifieke medicijnen aangepakt. Medicijnen die soms zo oud zijn als de straat, of middelen gemaakt met lama-antilichamen.

https://www.hln.be/binnen(...)-de-straat~a99f8998/
Sorry dat het een abonnee artikel is … maar titel zegt al veel ;)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 20:10:06 #213
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205715257
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 20:08 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Sorry dat het een abonnee artikel is … maar titel zegt al veel ;)
Hoop niet dat ze Ivermectine gebruiken, dat is een paardenmiddel :)
Lach met een schone bips
pi_205715288
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 20:10 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Hoop niet dat ze Ivermectine gebruiken, dat is een paardenmiddel :)
Weet nog hoe ze lachten met Trump

quote:
“Ook mensen die bijvoorbeeld een kankerbehandeling ondergaan, kunnen in het ziekenhuis een infuus krijgen met antistoffen”, legt Lambrecht uit. Voormalig Amerikaans president Donald Trump kreeg zo’n cocktail met monoklonale antistoffen nadat hij positief getest had op corona. Dat was toen niet helemaal volgens het boekje, want het middel was nog niet geregistreerd, zelfs niet als noodmedicijn. Intussen zijn al meerdere van deze behandelingen goedgekeurd en worden ze in België terugbetaald voor iedereen met bewezen verzwakte afweer.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 20:15:37 #215
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205715306
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 20:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Weet nog hoe ze lachten met Trump
[..]

Het is 1 grote shitshow geweest vriend, maar meer en meer lijkt nu eindelijk naar buiten te komen. Ben trots op iedereen hier die het vanaf begin af aan niet geloofd heeft. Meen ik serieus! O+
Lach met een schone bips
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 20:21:14 #216
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205715350
Vraag me overigens nog wel echt af waar die spuiten nou daadwerkelijk voor bedoelt zijn geweest, zou het echt alleen om geld gedraaid hebben?

Als dat waar is verdienen een aantal mensen publiekelijke executies. (Als dat waar is). Maar misschien zit er nog veel meer achter. Hoop dat we het ooit zullen weten, of misschien dat er niks gebeurt. Dat zou nog beter zijn, al zegt mijn gevoel wat anders.
Lach met een schone bips
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 20:26:50 #217
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205715402
@Ali_boo excuus voor de thread fuck afgelopen nacht :)

Mag ook wel gezegd worden :D Ging wel echt lang de verkeerde kant op :+

Maar ben weer back on topic.
Lach met een schone bips
pi_205715431
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 19:47 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik ben niet ontevreden over je functioneren hoor.

Niks dan respect (ik schreef recept :( ) Je maakt er zelf een heel verhaal van ;)
Die loveyoulongtime heeft t allemaal over recepten begonnen.
(Je kan hem gewoon PMen, maar let maar op,misschien vraag ie aan een lingerie foto van je)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 20:32:15 #219
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205715459
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 20:29 schreef Tingo het volgende:

[..]
Die loveyoulongtime heeft t allemaal over recepten begonnen.
(Je kan hem gewoon PMen, maar let maar op,misschien vraag ie aan een lingerie foto van je)
Te laat :+

Al PM gestuurd (heb naakt gevraagd 8-) )

Zonder gekheid, wel bizar dat er zoveel naar buiten komt net voor ze nieuwe prikronde willen beginnen.
Lach met een schone bips
pi_205715807
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 20:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
Vraag me overigens nog wel echt af waar die spuiten nou daadwerkelijk voor bedoelt zijn geweest, zou het echt alleen om geld gedraaid hebben?

Ook een stukje depopulatie en crowdcontrol natuurlijk.
pi_205716042
twitter

‘T is ‘n draadje!

Mij vallen alleen andere zaken op. :P
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 21:17:30 #222
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205716178
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2022 21:11 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
‘T is ‘n draadje!

Mij vallen alleen andere zaken op. :P
Ben niet geprikt, mijn waste water is clean :)
Lach met een schone bips
  maandag 22 augustus 2022 @ 21:20:23 #223
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205716232
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 20:57 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ook een stukje depopulatie en crowdcontrol natuurlijk.
Hoever kunnen ze gaan inderdaad
Hoe goed werkt de psyopps
En ik geloof er nog steeds in dat het niet goed is voor je eigen immuunsysteem
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 21:21:29 #224
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205716241
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 20:57 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ook een stukje depopulatie en crowdcontrol natuurlijk.
In den beginnen dacht ik wel dat depopulatie het idee was, vraag het me nu sterk af. Zie in mijn omgeving nog niet veel gebeuren.

Dat de prikken schade toe kunnen brengen, ja daar ben ik wel zeker van. En op de lange termijn? Who knows?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het allemaal heel apart begin te vinden, en laten we elkaar ook niet gek maken. Time will tell.
Lach met een schone bips
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 21:24:45 #225
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205716280
quote:
99s.gif Op maandag 22 augustus 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:

[..]
Hoever kunnen ze gaan inderdaad
Hoe goed werkt de psyopps
En ik geloof er nog steeds in dat het niet goed is voor je eigen immuunsysteem
Sowieso weet nog niemand wat die spike die zo lang in je lichaam blijft doet na de prik... Mij lijkt het geen goed idee, maar ben dan ook geen specialist. Volg liever mijn onderbuik gevoel :D

Wil je dat boek nog Greys? Heb er zelfs nog een vervolg op gevonden tussen de oude boeken van die ouwe metselaars Opa van me :D
Lach met een schone bips
pi_205716321
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 20:32 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Te laat :+

Al PM gestuurd (heb naakt gevraagd 8-) )

Zonder gekheid, wel bizar dat er zoveel naar buiten komt net voor ze nieuwe prikronde willen beginnen.
Tnx :*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_205716337
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 21:21 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
In den beginnen dacht ik wel dat depopulatie het idee was, vraag het me nu sterk af. Zie in mijn omgeving nog niet veel gebeuren.

Dat de prikken schade toe kunnen brengen, ja daar ben ik wel zeker van. En op de lange termijn? Who knows?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het allemaal heel apart begin te vinden, en laten we elkaar ook niet gek maken. Time will tell.
Er is toch oversterfte sinds de uitrol van de vaccins? En een piek na elk vaccinatieronde? Het is voor mij zonneklaar wat die prikken doen.
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 21:29:50 #228
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205716381
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 21:27 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Er is toch oversterfte sinds de uitrol van de vaccins? En een piek na elk vaccinatieronde? Het is voor mij zonneklaar wat die prikken doen.
Eensch, er is oversterfte.. Maar als die prikken ervoor bedoeld zouden zijn geweest zouden er veel sneller mensen bij bosjes vallen toch?
Lach met een schone bips
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 21:30:26 #229
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205716389
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 21:26 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Tnx :*
Jij ook voor de foto O+

@Tingo Jealous as hell *O*
Lach met een schone bips
  maandag 22 augustus 2022 @ 21:30:56 #230
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205716401
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 21:24 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Sowieso weet nog niemand wat die spike die zo lang in je lichaam blijft doet na de prik... Mij lijkt het geen goed idee, maar ben dan ook geen specialist. Volg liever mijn onderbuik gevoel :D

Wil je dat boek nog Greys? Heb er zelfs nog een vervolg op gevonden tussen de oude boeken van die ouwe metselaars Opa van me :D
Ja!
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 22 augustus 2022 @ 21:31:45 #231
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205716415
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 21:30 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Jij ook voor de foto O+

@:tingo Jealous as hell *O*
Zitten jullie nu te sjansen :D
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205716538
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 21:29 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Eensch, er is oversterfte.. Maar als die prikken ervoor bedoeld zouden zijn geweest zouden er veel sneller mensen bij bosjes vallen toch?
Dan konden ze niet door blijven prikken zoals nu.
pi_205716542
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 21:27 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Er is toch oversterfte sinds de uitrol van de vaccins? En een piek na elk vaccinatieronde? Het is voor mij zonneklaar wat die prikken doen.
Jaarlijks gaat 0.8% van de bevolking pleitte, dus als 1/1250 kapot zou gaan aan een prik zit je pas op 10% oversterfte. Het zal minder zijn dan dat en dan vervalt het in de normale bandbreedte... Hier ga je denk ik weinig vinden. Tenzij je dus gewoon vaccinatiestatus mee zou kunnen nemen in je onderzoek.

Tenzij je op leeftijd toetst...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205716574
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 21:39 schreef ludovico het volgende:

[..]
Jaarlijks gaat 0.8% van de bevolking pleitte, dus als 1/1250 kapot zou gaan aan een prik zit je pas op 10% oversterfte. Het zal minder zijn dan dat en dan vervalt het in de normale bandbreedte... Hier ga je denk ik weinig vinden.
Die prikken slopen je immuunsysteem. We gaan daar de komende jaren de gevolgen zeker nog van zien.
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 21:40:45 #235
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205716583
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 21:39 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Dan konden ze niet door blijven prikken zoals nu.
Ik ben het redelijk eens met Ludo's uitleg hierover, hey maar wat er op de lange termijn gebeuren kan weet niemand. Maar op dit moment ben ik het met Ludo eens.
Lach met een schone bips
pi_205716592
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 21:21 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
In den beginnen dacht ik wel dat depopulatie het idee was, vraag het me nu sterk af. Zie in mijn omgeving nog niet veel gebeuren.

Dat de prikken schade toe kunnen brengen, ja daar ben ik wel zeker van. En op de lange termijn? Who knows?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het allemaal heel apart begin te vinden, en laten we elkaar ook niet gek maken. Time will tell.
Zelfs ik ben nog niet dood neergevallen *O* En ik heb toch al 3 prikken in mijn mik zitten.
Heb ook nog nooit corona gehad :7

Het begin vh coronatijdperk had ik trouwens wel begrip voor de maatregelen. Niemand wist toen nog iets.

Het begrip nam snel af met het alcoholverbod (niet dat ik na 20.00 uur 's avonds nog in een supermarkt kom en alcohol drink. Maar het idee dat de overheid mij gaat zeggen wat ik wel of niet mag, dat klopt niet) en daarna de avondklok. Die had ik op dag 2 al overtreden :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_205716602
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 21:40 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Die prikken slopen je immuunsysteem. We gaan daar de komende jaren de gevolgen zeker nog van zien.
Denk dat het meevalt dat vatbaarder zien ze inderdaad wel een periode terug maar langer dan dat ben ik nog niet tegengekomen.

En je weet ik vind Vaccin voor Covid voor veel mensen totale kolder. Zeker nu.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 22 augustus 2022 @ 21:42:06 #238
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205716606
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2022 21:39 schreef ludovico het volgende:

[..]
Jaarlijks gaat 0.8% van de bevolking pleitte, dus als 1/1250 kapot zou gaan aan een prik zit je pas op 10% oversterfte. Het zal minder zijn dan dat en dan vervalt het in de normale bandbreedte... Hier ga je denk ik weinig vinden. Tenzij je dus gewoon vaccinatiestatus mee zou kunnen nemen in je onderzoek.

Tenzij je op leeftijd toetst...
Precies eerst vooral de oudjes
Dat valt het minst op
En des te meer prikken des te meer er om vallen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205716619
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2022 21:39 schreef ludovico het volgende:

[..]
Jaarlijks gaat 0.8% van de bevolking pleitte, dus als 1/1250 kapot zou gaan aan een prik zit je pas op 10% oversterfte. Het zal minder zijn dan dat en dan vervalt het in de normale bandbreedte... Hier ga je denk ik weinig vinden. Tenzij je dus gewoon vaccinatiestatus mee zou kunnen nemen in je onderzoek.

Tenzij je op leeftijd toetst...
Tenzij tenzij....
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 21:42:57 #240
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205716625
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 21:41 schreef ludovico het volgende:

[..]
Denk dat het meevalt dat vatbaarder zien ze inderdaad wel een periode terug maar langer dan dat ben ik nog niet tegengekomen.

En je weet ik vind Vaccin voor Covid voor veel mensen totale kolder. Zeker nu.
Meen tot 2 weken na injectie is je immuun systeem down, dat is wat ik gelezen heb. En daarna gaat ie weer up.
Lach met een schone bips
pi_205716636
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 21:40 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik ben het redelijk eens met Ludo's uitleg hierover, hey maar wat er op de lange termijn gebeuren kan weet niemand. Maar op dit moment ben ik het met Ludo eens.
Volgens Malone bij de nieuwe wereld zijn er overheden die myocarditus incidentie hebben vastgepint op 1/5000, dat wordt zegmaar gewoon geaccepteerd nu volgens hem.

Mag ook wel.

Maar die risico's zijn ook scheef verdeeld, jonge mannen hebben heel wat meer risico dan gemiddeld.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 21:43:52 #242
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205716640
Ben eerlijk gezegd wel wat milder geworden tegenover maanden terug :D
Lach met een schone bips
  maandag 22 augustus 2022 @ 21:44:13 #243
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205716645
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 21:42 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Meen tot 2 weken na injectie is je immuun systeem down, dat is wat ik gelezen heb. En daarna gaat ie weer up.
Hier om me heen steeds meer hartklachten
De een dodelijk de ander niet..
Ik vind er wel wat van
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 21:45:08 #244
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205716662
quote:
99s.gif Op maandag 22 augustus 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:

[..]
Hier om me heen steeds meer hartklachten
De een dodelijk de ander niet..
Ik vind er wel wat van
Ik hoop alleen dat ik gelijk heb Greys, dus dat het mee zal vallen. Hoe zeggen ze dat? "De wens is de vader van de gedachte"
Lach met een schone bips
pi_205716676
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 21:42 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Tenzij tenzij....
Ja je moet wat specifieker zoeken dan de cijfers die het CBS met iedereen deelt om wat te vinden. Dat is het punt...

Je zou wel wat kunnen vinden maar dan moet die data eerst vrijgegeven worden. Dat is het punt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 21:46:29 #246
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205716693
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 21:41 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Zelfs ik ben nog niet dood neergevallen *O* En ik heb toch al 3 prikken in mijn mik zitten.
Heb ook nog nooit corona gehad :7

Het begin vh coronatijdperk had ik trouwens wel begrip voor de maatregelen. Niemand wist toen nog iets.

Het begrip nam snel af met het alcoholverbod (niet dat ik na 20.00 uur 's avonds nog in een supermarkt kom en alcohol drink. Maar het idee dat de overheid mij gaat zeggen wat ik wel of niet mag, dat klopt niet) en daarna de avondklok. Die had ik op dag 2 al overtreden :@
Gelukkig ben je er nog *;

@Tingo nog meer jaloers nu? :+
Lach met een schone bips
pi_205716700
Er zijn verschillende badges, sommige zijn zeer dodelijk. De spuit nemen is russisch roulette. Check deze video voor meer uitleg:

https://rumble.com/vsdhbi(...)en-willem-engel.html

Voormalig Pfizer vice president Yeadon heeft precies hetzelfde verklaard.
pi_205716720
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 21:46 schreef Bananenbennie het volgende:
Er zijn verschillende badges, sommige zijn zeer dodelijk. De spuit nemen is russisch roulette. Check deze video voor meer uitleg:

https://rumble.com/vsdhbi(...)en-willem-engel.html

Voormalig Pfizer vice president Yeadon heeft precies hetzelfde verklaard.
Ik geloof hier totaal niet in verder maareh, ff om erin mee te gaan.

Kan je je batch etc dan nog achterhalen? Wat moet er gebeuren?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 22 augustus 2022 @ 21:48:53 #249
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205716728
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 21:45 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik hoop alleen dat ik gelijk heb Greys, dus dat het mee zal vallen. Hoe zeggen ze dat? "De wens is de vader van de gedachte"
Ik hoop het ook lylt
Maar zie gekke dingen om me heen
En dat is niet omdat ik oud ben en enkel oude mensen om me heen heb.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205716738
ik ben nog steeds onder de indruk van dat @loveyoulongtime een man is. Jarenlang dacht ik dat hij een vrouw is :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 21:49:45 #251
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205716742
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 21:46 schreef Bananenbennie het volgende:
Er zijn verschillende badges, sommige zijn zeer dodelijk. De spuit nemen is russisch roulette. Check deze video voor meer uitleg:

https://rumble.com/vsdhbi(...)en-willem-engel.html

Voormalig Pfizer vice president Yeadon heeft precies hetzelfde verklaard.
Heel eerlijk verklaard Yeadon zichzelf een beetje groter dan ie was bij Pfizer....

WTF zit ik hier BNW tegen te spreken.... Ok, ik ga mezelf ophangen nu.
Lach met een schone bips
  maandag 22 augustus 2022 @ 21:49:56 #252
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205716747
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 21:49 schreef mascara-klodder het volgende:
ik ben nog steeds onder de indruk van dat @:loveyoulongtime een man is. Jarenlang dacht ik dat hij een vrouw is :')
_O- _O- _O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 21:50:26 #253
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205716750
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 21:49 schreef mascara-klodder het volgende:
ik ben nog steeds onder de indruk van dat @:loveyoulongtime een man is. Jarenlang dacht ik dat hij een vrouw is :')
Ik heb vele kanten, maar mijn vrouwelijke kant is echt beroerd hoor
Lach met een schone bips
pi_205716753
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 21:48 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik geloof hier totaal niet in verder maareh, ff om erin mee te gaan.

Kan je je batch etc dan nog achterhalen? Wat moet er gebeuren?
Ja die kun je achterhalen. En opzoeken of je een slechte hebt gehad. Maar dan had je het waarschijnlijk wel gemerkt ;)
pi_205716800
quote:
99s.gif Op maandag 22 augustus 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:

[..]
_O- _O- _O-
Hij/zij is een HOAX!!!! :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 21:54:52 #256
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205716811
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 21:54 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Hij/zij is een HOAX!!!! :+
Shut up!! Jurkjes staan me gewoon niet.
Lach met een schone bips
pi_205716818
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 21:48 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik geloof hier totaal niet in verder maareh, ff om erin mee te gaan.

Kan je je batch etc dan nog achterhalen? Wat moet er gebeuren?
Staat gewoon op de uitdraai die je hebt meegekregen.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 21:57:00 #258
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205716853
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 21:55 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Staat gewoon op de uitdraai die je hebt meegekregen.
Ludo heeft Novavax gehad, weet niet of ze het daar ook bij vermelden. Geloof bij Pfizer wel.
Lach met een schone bips
pi_205716869
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Shut up!! Jurkjes staan me gewoon niet.
:D

Ik moest vandaag trouwens aan jullie denken. Keek naar de herinneringen op Facebook en daar kwam dit voorbij. Zelfs toen ben ik niet dood neergevallen :+



Inentingen trouwens gedaan bij de KLM. GGD had geen plek :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 22 augustus 2022 @ 21:58:34 #260
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205716873
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Shut up!! Jurkjes staan me gewoon niet.
Pics
Anders geloven we het niet :D
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 22 augustus 2022 @ 21:59:23 #261
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205716889
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 21:58 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
:D

Ik moest vandaag trouwens aan jullie denken. Keek naar de herinneringen op Facebook en daar kwam dit voorbij. Zelfs toen ben ik niet dood neergevallen :+

[ link | afbeelding ]
_O_ _O_ _O_
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 22:02:57 #262
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205716934
quote:
99s.gif Op maandag 22 augustus 2022 21:58 schreef greysbones het volgende:

[..]
Pics
Anders geloven we het niet :D
Uhhmm, gaat lastig worden.... Heb geen jurkjes in huis, nog nooit gehad. Anders had ik het gedaan hoor :+
Lach met een schone bips
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 22:05:28 #263
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205716977
Best wel killing als er aan je mannelijkheid getwijfeld word......

Denk dat ik me maar opsluit in mijn kamer voor een week ofzo, even tot mezelf komen.

En bedankt Mascara-klodder :(

On-Topic! Toch vraag ik me af of die prikken echt zo dodelijk zijn, tuurlijk zijn er wel gevallen. Maar de ene kant zegt is compleet veilig, en de andere kant zegt het zijn death jabs.. Ik weet het echt niet.
Lach met een schone bips
pi_205716983
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 21:55 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Staat gewoon op de uitdraai die je hebt meegekregen.
Heb ik niet meer denk?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205717000
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 22:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
Best wel killing als er aan je mannelijkheid getwijfeld word......

Denk dat ik me maar opsluit in mijn kamer voor een week ofzo, even tot mezelf komen.

En bedankt Mascara-klodder :(

On-Topic! Toch vraag ik me af of die prikken echt zo dodelijk zijn, tuurlijk zijn er wel gevallen. Maar de ene kant zegt is compleet veilig, en de andere kant zegt het zijn death jabs.. Ik weet het echt niet.
Mega dodelijk zal het niet zijn, als het 1/10k zou zijn zou ik het veel vinden. Het valt iig niet op in de totaal statistieken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205717003
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Uhhmm, gaat lastig worden.... Heb geen jurkjes in huis, nog nooit gehad. Anders had ik het gedaan hoor :+
Kom maar halen hier hoor, ik maak de foto's wel :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 22:07:34 #267
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205717017
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 22:06 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Kom maar halen hier hoor, ik maak de foto's wel :+
Ik mag niet reizen, zit in quarantaine :6
Lach met een schone bips
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 22:09:47 #268
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205717051
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 22:06 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mega dodelijk zal het niet zijn, als het 1/10k zou zijn zou ik het veel vinden. Het valt iig niet op in de totaal statistieken.
Ik zie het inderdaad ook niet, had het wel verwacht moet ik eerlijk zeggen. Maar op dit moment? Ik kan het echt niet zo gevaarlijk vinden als dat door velen beweerd wordt op dit moment. Ga ik daarom die prik wel halen? Nee natuurlijk niet. Ik kijk het mooi aan, zo lang ik niet gedwongen ben zoals jij doe ik het niet.
Lach met een schone bips
  maandag 22 augustus 2022 @ 22:09:53 #269
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205717053
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 22:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
Best wel killing als er aan je mannelijkheid getwijfeld word......

Denk dat ik me maar opsluit in mijn kamer voor een week ofzo, even tot mezelf komen.

En bedankt Mascara-klodder :(

On-Topic! Toch vraag ik me af of die prikken echt zo dodelijk zijn, tuurlijk zijn er wel gevallen. Maar de ene kant zegt is compleet veilig, en de andere kant zegt het zijn death jabs.. Ik weet het echt niet.
Ga er tussen in zitten
Des te meer prikken
Des te meer problemen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205717095
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 22:05 schreef ludovico het volgende:

[..]
Heb ik niet meer denk?
De app downloaden een optie? Geen idee of je het daar op kan zien.

Is toch gewoon door de GGD geprikt?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 22:12:41 #271
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205717116
quote:
99s.gif Op maandag 22 augustus 2022 22:09 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ga er tussen in zitten
Des te meer prikken
Des te meer problemen
Dat wel, maar zijn het echt death jabs? Ik geloof het niet meer, waar ze wel voor zijn zou ik wel heel graag willen weten en ik heb echt geen idee. Tegen C19 doet het niks, dat is wel heel duidelijk.
Lach met een schone bips
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 22:17:37 #272
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205717199
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 22:11 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
De app downloaden een optie? Geen idee of je het daar op kan zien.

Is toch gewoon door de GGD geprikt?
Volgens mij worden alleen bij de mRNA prikken de batches meegegeven. Kan ook zijn omdat het nog vrij nieuw is en ze het als onderzoek gebruiken.
Lach met een schone bips
pi_205717293
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 22:09 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik zie het inderdaad ook niet, had het wel verwacht moet ik eerlijk zeggen. Maar op dit moment? Ik kan het echt niet zo gevaarlijk vinden als dat door velen beweerd wordt op dit moment. Ga ik daarom die prik wel halen? Nee natuurlijk niet. Ik kijk het mooi aan, zo lang ik niet gedwongen ben zoals jij doe ik het niet.
Zeker als je jong bent en al antistoffen hebt ist dikke kolder. Zeker met deze variant.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205717298
twitter
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 22:27:16 #275
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205717371
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 22:23 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Maar wat doet die schade op de lange termijn? Dat weet ook nog steeds niemand. Maar dat Denemarken gestopt is met -18 prikken zet me wel aan het denken.....
Lach met een schone bips
  maandag 22 augustus 2022 @ 22:28:43 #276
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205717400
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 22:31:39 #277
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205717437
quote:
Ach pfizer heeft al aangegeven dat ze zelf verspreidende vaccins kunnen maken.................. Dat is pas echt eng.
Lach met een schone bips
  maandag 22 augustus 2022 @ 22:35:01 #278
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205717498
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ach pfizer heeft al aangegeven dat ze zelf verspreidende vaccins kunnen maken.................. Dat is pas echt eng.
Maar dat is iets wat ze al veel langer kunnen toch
Ze hebben niet voor niks tig bio labs
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205717505
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 22:11 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
De app downloaden een optie? Geen idee of je het daar op kan zien.

Is toch gewoon door de GGD geprikt?
Yep, maar zie weinig daar joh, en dat scherm wordt zo fel met die QR in je bakkus.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205717526
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 22:27 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Maar wat doet die schade op de lange termijn? Dat weet ook nog steeds niemand. Maar dat Denemarken gestopt is met -18 prikken zet me wel aan het denken.....
Nou, in het meest negatieve geval, heeft Jan Bonte gefilosofeerd, binnen 10 jaar tijd best hoge sterftekans, als in tientallen procenten. Maar dat is op basis van.. Bepaalde hartschade en je weet niet in welke ernst het is bij die myocarditus van de vaccins... Of dat het zich helemaal herstelt etc. You don't know.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 22:52:56 #281
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205717743
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 22:37 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nou, in het meest negatieve geval, heeft Jan Bonte gefilosofeerd, binnen 10 jaar tijd best hoge sterftekans, als in tientallen procenten. Maar dat is op basis van.. Bepaalde hartschade en je weet niet in welke ernst het is bij die myocarditus van de vaccins... Of dat het zich helemaal herstelt etc. You don't know.
Ik weet het niet, en hoop het beste. Kan er alleen niet helemaal gerust op zijn. Alleen zo beroerd als ik eerder dacht dat het zou worden geloof ik niet meer.
Lach met een schone bips
pi_205717798
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 22:52 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik weet het niet, en hoop het beste. Kan er alleen niet helemaal gerust op zijn. Alleen zo beroerd als ik eerder dacht dat het zou worden geloof ik niet meer.
Ik vind jonge mensen zo forceren wat te nemen wat schade kan doen gewoon uiterst onethisch. Er zullen maar overlijdens van geweest zijn..

Astra heeft het sowieso, daar hoor je niemand over.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 22:59:02 #283
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205717821
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 22:56 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik vind jonge mensen zo forceren wat te nemen wat schade kan doen gewoon uiterst onethisch. Er zullen maar overlijdens van geweest zijn..

Astra heeft het sowieso, daar hoor je niemand over.
Mooiste is nog dat familieleden die na vaccinatieschade de overheid aangeklaagd hebben van de rechter te horen hebben gekregen "het was een eigen keus". Meen in Australië en Frankrijk inmiddels.

Maar nog is de vaccinatie schade redelijk beperkt denk ik.
Lach met een schone bips
pi_205717840
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Mooiste is nog dat familieleden die na vaccinatieschade de overheid aangeklaagd hebben van de rechter te horen hebben gekregen "het was een eigen keus". Meen in Australië en Frankrijk inmiddels.

Maar nog is de vaccinatie schade redelijk beperkt denk ik.
Toch. 7 jonge vrouwen bij Astra.
Dat had covid nooit gepresteerd. Dat vaccin was voor die groep jonge vrouwen dus gewoon gevaarlijker dan covid zelf.

Maar dat gegeven gaat zo langs mensen heen joh, helemaal overtuigd dat Covid heel dodelijk is voor iederen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 23:02:20 #285
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205717862
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2022 23:00 schreef ludovico het volgende:

[..]
Toch. 7 jonge vrouwen bij Astra.
Dat had covid nooit gepresteerd. Dat vaccin was voor die groep jonge vrouwen dus gewoon gevaarlijker dan covid zelf.

Maar dat gegeven gaat zo langs mensen heen joh, helemaal overtuigd dat Covid heel dodelijk is voor iederen.
Dat is toch ook de waanzin van dit alles? En dat is ook waarom ik mij afvraag waar die prikken echt voor bedoelt zijn.
Lach met een schone bips
pi_205717910
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 23:02 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dat is toch ook de waanzin van dit alles? En dat is ook waarom ik mij afvraag waar die prikken echt voor bedoelt zijn.
Tis gewoon dat medicijnen altijd bijwerkingen hebben incl hele extreme of zelfs dodelijke.

https://rumble.com/v1e6zj(...)e-of-the-all-ca.html

Zijn wel meer voorbeelden van uit de geschiedenis, extern rommelen met chemische processen in het menselijk lijf heeft gewoon weleens neveneffecten. We kunnen niet alles perfect sturen. Sterker nog, het lijf zelf verneukt het dus ook gewoon af en toe.

Zo snel mogelijk de drukte op de ziekenhuizen verlichten was denk ik gewoon de reden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 23:10:51 #287
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205717944
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 23:06 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tis gewoon dat medicijnen altijd bijwerkingen hebben incl hele extreme of zelfs dodelijke.

https://rumble.com/v1e6zj(...)e-of-the-all-ca.html

Zijn wel meer voorbeelden van uit de geschiedenis, extern rommelen met chemische processen in het menselijk lijf heeft gewoon weleens neveneffecten. We kunnen niet alles perfect sturen. Sterker nog, het lijf zelf verneukt het dus ook gewoon af en toe.

Zo snel mogelijk de drukte op de ziekenhuizen verlichten was denk ik gewoon de reden.
Dit denk ik niet, andere vaccins met zoveel bijwerkingen werden al heel snel gestopt. De zorg? wereldwijd? Ook in landen met genoeg capaciteit? Nee gaat er bij mij niet in. Prikken met iets wat niet werkt, en doorprikken met dezelfde zooi voor een totaal andere mutatie? Ik geloof het niet.

Wat ik eerder al zei, als dit alles om geld ging vanuit de big pharma? Dan moeten er mensen hangen.
Lach met een schone bips
pi_205717959
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dit denk ik niet, andere vaccins met zoveel bijwerkingen werden al heel snel gestopt. De zorg? wereldwijd? Ook in landen met genoeg capaciteit? Nee gaat er bij mij niet in. Prikken met iets wat niet werkt, en doorprikken met dezelfde zooi voor een totaal andere mutatie? Ik geloof het niet.

Wat ik eerder al zei, als dit alles om geld ging vanuit de big pharma? Dan moeten er mensen hangen.
Nergens is de capaciteit op orde denk ik.. En als je denkt dat de bijwerking minder erg is dan covid blijf je doorprikken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 23:15:14 #289
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205717980
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 23:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nergens is de capaciteit op orde denk ik.. En als je denkt dat de bijwerking minder erg is dan covid blijf je doorprikken.
Weet ik niet, is dat zo? Maar al vroeg genoemde werkende medicatie die niet gebruikt mocht worden? Is dat niet puur winstbejag aangezien die andere medicatie heel goedkoop is?

Dat de U.S. overheid voor de pandemie alle Ivermectine voor humaan gebruik opgekocht heeft? Is dat niet raar?
Lach met een schone bips
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 23:16:26 #290
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205717989
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 23:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nergens is de capaciteit op orde denk ik.. En als je denkt dat de bijwerking minder erg is dan covid blijf je doorprikken.
Dat PCR testen door NL al in 2017 besteld zijn, is toch raar?
Lach met een schone bips
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 23:17:26 #291
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205717995
Dat die prikken niet zo dodelijk zijn als ik dacht, ja dat klopt. Maar toch stinkt er heel veel aan deze zaak.
Lach met een schone bips
pi_205718033
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 23:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
Dat die prikken niet zo dodelijk zijn als ik dacht, ja dat klopt. Maar toch stinkt er heel veel aan deze zaak.
Volgens David Icke kunnen ze met 5G gevaccineerden heel gericht ziek maken/uitschakelen. Misschien komt dat nog. En dan zeggen ze dat het een nieuwe coronagolf is.
pi_205718037
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Weet ik niet, is dat zo? Maar al vroeg genoemde werkende medicatie die niet gebruikt mocht worden? Is dat niet puur winstbejag aangezien die andere medicatie heel goedkoop is?

Dat de U.S. overheid voor de pandemie alle Ivermectine voor humaan gebruik opgekocht heeft? Is dat niet raar?
Er zit sowieso rare shit in maar ik heb geen overtuigend bewijs gezien dat invermectine een goed idee was.

Hydroxy chloroquine was een tamelijk schadeloos middel dat weleens werkte en op lage dosis.. Tjah.. En een plausibel verhaal erachter.

Dat had ik wel geprobeerd maar er zijn afgezien van die zaken andere middeltjes. Monocle antibodies oid noemen ze.

Trump kreeg ze, Biden kreeg ze.. Er zijn wel wat main stream middeltjes ook die wel werken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205718039
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dat PCR testen door NL al in 2017 besteld zijn, is toch raar?
Zeker.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 23:39:49 #295
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205718124
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 23:23 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Volgens David Icke kunnen ze met 5G gevaccineerden heel gericht ziek maken/uitschakelen. Misschien komt dat nog. En dan zeggen ze dat het een nieuwe coronagolf is.
Andere theorie is de uitrol van telefoonmasten, Spaanse griep enz..

Ik weet het niet maat, zie tot nog toe niet veel geks om me heen gebeuren.
Lach met een schone bips
pi_205718148
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Andere theorie is de uitrol van telefoonmasten, Spaanse griep enz..

Ik weet het niet maat, zie tot nog toe niet veel geks om me heen gebeuren.
Zware druk op ambulanceritten niet meegekregen? Stond in de Vokskrant zelfs.
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 23:45:07 #297
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205718149
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 23:24 schreef ludovico het volgende:

[..]
Zeker.
Zou het echt als uitrol gebruikt zijn/opgezet zijn? Winstbejag en doorvoeren van de 2030 agenda?

Zou wel serieus goed gepland zijn, heb er wel over gespeculeerd hoor... Maar lijkt er echt steeds meer op.
Lach met een schone bips
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 23:46:47 #298
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205718161
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 23:44 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Zware druk op ambulanceritten niet meegekregen? Stond in de Vokskrant zelfs.
Is ook warm geweest en droog, kunnen oudjes niet zo goed tegen. Net als Covid :)
Lach met een schone bips
pi_205718162
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Zou het echt als uitrol gebruikt zijn/opgezet zijn? Winstbejag en doorvoeren van de 2030 agenda?

Zou wel serieus goed gepland zijn, heb er wel over gespeculeerd hoor... Maar lijkt er echt steeds meer op.
Geen idee joh, zou wel een enorm risico geweest zijn.

Maar dat digitale id gebeuren komt wel heel handig uit. Ivm corona passen etc.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 22 augustus 2022 @ 23:49:00 #300
24329 KNAK
ff w88,......
pi_205718168
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 23:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
Dat die prikken niet zo dodelijk zijn als ik dacht, ja dat klopt. Maar toch stinkt er heel veel aan deze zaak.
Lange termijn...

We zitten mogelijk nog midden in de C19-campagne. Eerst eens dit najaar aanschouwen waar ze mee gaan komen.

Korte termijn heeft al wat turbulentie.. ook maar eens zien wat het op de lange termijn gaat doen.
Het is allemaal zo fucking onzinnig wat gaande is, tel daarbij op al die andere onbegrijpelijke zaken en de bijzondere/bizarre ontwikkelingen in de wereld en C19 met alle spuitjes/beperkingen/veranderingen passen er precies mooi tussen
Mai pben rai~!
pi_205718176
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Is ook warm geweest en droog, kunnen oudjes niet zo goed tegen. Net als Covid :)
Het dorre hout was al opgeruimd tijdens de eerste golf. Dat er juist na de vaccnaties weer zo'n druk op ambulante zorg is gekomen is niet logisch.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')