Hoeveel je die nog kunt laten droppen dus.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:37 schreef H_T het volgende:
Net thuis, binnen was het nog 26,5 graden. Benieuwd hoeveel ik daar nog af kan krijgen voor ik ga slapen
Exact! 2 graden is de tussenstand, maar als ik de ramen dicht doe gaat de temperatuur waarschijnlijk weer omhoogquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoeveel je die nog kunt laten droppen dus.
Mweh, toch wel een te negatief stukje voor Sieneke. Ze was niet geweldig, maar ze deed hartstikke haar best tijdens het songfestival. Dat we niet doorgingen, lag niet aan haar en ik vind haar topquote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:53 schreef Guanabana het volgende:
https://www.mediacourant.(...)neke-zoekt-diepgang/
Sieneke Peeters gooit het twaalf jaar na haar Songfestival-debacle over een andere boeg. De zangeres, bekend van het afschuwelijke liedje Sha-La-Lie, wil de diepgang in zichzelf gaan zoeken.
Ik denk niet dat we het met Loekz of Vinzzent heel veel beter gedaan zouden hebbenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mweh, toch wel een te negatief stukje voor Sieneke. Ze was niet geweldig, maar ze deed hartstikke haar best tijdens het songfestival. Dat we niet doorgingen, lag niet aan haar en ik vind haar top
Nee, dat denk ik ook niet. Vooral Loekz niet, met hun midden-oosterse invloeden in het liedje, want dan gaan ze op ons stemmenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 01:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we het met Loekz of Vinzzent heel veel beter gedaan zouden hebben
Het zegt ook wel wat dat Sieneke vaak wordt aangehaald als voorbeeld van een flop, terwijl ze lang niet de enige flop was in die tijd. Maar haar inzending is blijkbaar wel memorabeler dan Hind, Edsilia en Joan Frankaquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 01:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet. Vooral Loekz niet, met hun midden-oosterse invloeden in het liedje, want dan gaan ze op ons stemmen
De 3j's, ook uit die tijd, zijn laatste geworden in de semi. Treble wordt vaak gezien als de slechtste Nederlandse inzending van deze eeuw, maar ja, als het over Sieneke gaat, dan gaat het vaak ook over haar songfestivaldeelname. De 3j's hebben nog wat mooie hits gescoord, Treble is al uit elkaar en Hind en Edsilia zijn gevestigde namen. Over Joan Franka hoor je vaak wel: "Ow, dat was toch die indiaan?".quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 01:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Het zegt ook wel wat dat Sieneke vaak wordt aangehaald als voorbeeld van een flop, terwijl ze lang niet de enige flop was in die tijd. Maar haar inzending is blijkbaar wel memorabeler dan Hind, Edsilia en Joan Franka
Ik vrees wel een beetje voor, nu hij niet meer voor Rusland en Moldavië de inzendingen kan bedenken, dat hij ineens voor andere landen op zal duiken voor ESF 2023. Bulgarije zelf of zo.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:12 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Philipp Kirkorov komt schijnbaar nog steeds dat soort landen in met zijn Bulgaarse paspoort
o fuck that sucksquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 07:10 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen. Voor mij begon hij slecht. Ik draaide me on en gaapte tegelijk en toen heb ik iets vreselijk geblesseerd in mijn bovenrug/schouderblad. Het doet heel veel pijn, ik kan geen pijnvrije houding vinden. Lig al een uur klaarwakker.
Het voelt alsof ik de aanhechting van de ribben aan mijn ruggewervel op meerdere plaatsen heb verrektquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 07:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
o fuck that sucks
wellicht iets in je rug verrekt oid
Kan je helaas dagen mee zoet zijn om van d epijn af te komen, rug is mijn zwakke punt dus ik heb het geregeld
Jakkesquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 07:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het voelt alsof ik de aanhechting van de ribben aan mijn ruggewervel op meerdere plaatsen heb verrekt![]()
Ik ken wel lage rugpijn en een pijnlijke monnikskapspier maar dit is nieuw.
Vanmiddag organiseer ik een bbq voor 10 man
Ik zit nu achter mijn bureau. Maar kan me totaal niet concentreren, iedere houding doet pijn. Liggen, staan of zitten maakt niet uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:03 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jakkes![]()
Kon je opstaan? Of lig je nog?
hopen dat je assistentie hebt vanmiddagquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 07:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het voelt alsof ik de aanhechting van de ribben aan mijn ruggewervel op meerdere plaatsen heb verrekt![]()
Ik ken wel lage rugpijn en een pijnlijke monnikskapspier maar dit is nieuw.
Vanmiddag organiseer ik een bbq voor 10 man
Ja, gelukkig welquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hopen dat je assistentie hebt vanmiddag
als ik weer eens door m'n rug ga (heb het op alle plekken gehad al) dan moet ik ook regelmatig rondlopen anders roest ik snel vast, dan kan ik helemaal niet meer opstaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel![]()
Vanochtend moet ik nog werken. Maar ik kan nog geen 5 minuten zittendus ik loop telkens maar rondjes.
Hopelijk neemt de pijn snel wat af. Aan mijn cocktail van pijnstillers zal het niet liggen
Ik merk idd dat als ik zit, ik heel snel stijf wordt en de pijn ook weer toeneemt. Lopen gaat beter.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik weer eens door m'n rug ga (heb het op alle plekken gehad al) dan moet ik ook regelmatig rondlopen anders roest ik snel vast, dan kan ik helemaal niet meer opstaan.
Mijn plannen zijn om als een oud wijf rond te lopen omdat ik weer eens iets aan mijn rug heb, maar daar wil je het niet over hebben en nu weet ik even niet wat ik verder moet zeggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik merk idd dat als ik zit, ik heel snel stijf wordt en de pijn ook weer toeneemt. Lopen gaat beter.
Voel me echt een oud wijf nu![]()
Laten we het over iets leuks hebbenWat zijn ieders plannen voor het weekend?
Ik doe de ramen 's nachts eigenlijk nooit dicht, of het moet echt heel hard regenen of heel koud zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Exact! 2 graden is de tussenstand, maar als ik de ramen dicht doe gaat de temperatuur waarschijnlijk weer omhoog
Die optredens waren niet alleen slecht, maar ook wel echt gênant. Die anderen faalden een stuk onopvallender.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 02:20 schreef molloot200 het volgende:
Uit “die tijd” zijn Sieneke, Joan Franka en De Toppers naar mijn idee (in elk geval in mijn omgeving) wel de drie die het best onthouden worden en het meest geassocieerd worden met de Nederlandse rampjaren op het ESF.
Ik heb nog geen plannen, maar misschien ga ik even met een fruitmand richting Twente voor een geblesseerde Fokster.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mijn plannen zijn om als een oud wijf rond te lopen omdat ik weer eens iets aan mijn rug heb, maar daar wil je het niet over hebben en nu weet ik even niet wat ik verder moet zeggen.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mijn plannen zijn om als een oud wijf rond te lopen omdat ik weer eens iets aan mijn rug heb, maar daar wil je het niet over hebben en nu weet ik even niet wat ik verder moet zeggen.
Ik heb ze zelfs als het 20 graden vriest nog op een miniem kiertje. Ik móet het gevoel van frisse licht hebben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik doe de ramen 's nachts eigenlijk nooit dicht, of het moet echt heel hard regenen of heel koud zijn.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb nog geen plannen, maar misschien ga ik even met een fruitmand richting Twente voor een geblesseerde Fokster.
Ik heb een paar ramen op kiepstand 's nachts, maar dat koelt minder goed dan helemaal open. Die zijn dus niet echt dicht, maar wel 'dichter'quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik doe de ramen 's nachts eigenlijk nooit dicht, of het moet echt heel hard regenen of heel koud zijn.
Beterschapquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik merk idd dat als ik zit, ik heel snel stijf wordt en de pijn ook weer toeneemt. Lopen gaat beter.
Treble is misschien ook nog wel zo'n inzending waarvan veel mensen zich niet echt beseffen dat het een inzending was, zelfs al weten veel mensen het wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die optredens waren niet alleen slecht, maar ook wel echt gênant. Die anderen faalden een stuk onopvallender.
Al ontspringt Treble wel vaak de dans als het om gênant slechte inzendingen gaat. Misschien is dat toch iets te lang terug of komen ze er als blonde vrouwen iets makkelijker mee weg.
Jij ook sterkte.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:13 schreef Arizona het volgende:
[..]Sterkte dan maar! Gaan we gezellig samen rondjes lopen
Dan zou ik ze wel dicht hebben. Het verschil in temperatuur hierbinnen met buiten is meestal zo'n 10 graden als het raam niet dicht is. Als het buiten -20 is zou dat voor mijn slaapkamer ongeveer -10 betekenen en dat vind zelfs ik iets te fris worden.quote:[..]
Ik heb ze zelfs als het 20 graden vriest nog op een miniem kiertje. Ik móet het gevoel van frisse licht hebben.
Oh ja, kiepstand heb ik niet. Alleen open als een deur ramen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb een paar ramen op kiepstand 's nachts, maar dat koelt minder goed dan helemaal open. Die zijn dus niet echt dicht, maar wel 'dichter'
Ik denk dat het wel goed gaat als we allebei dezelde kant op lopen! Tegen de klok in doen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij ook sterkte.
Lijkt me een heel goed plan.
Moeten we dan ook nog een schema maken, of denk je dat het wel goed gaat als we beide gewoon whenever rond gaan lopen steeds.
[..]
Dan zou ik ze wel dicht hebben. Het verschil in temperatuur hierbinnen met buiten is meestal zo'n 10 graden als het raam niet dicht is. Als het buiten -20 is zou dat voor mijn slaapkamer ongeveer -10 betekenen en dat vind zelfs ik iets te fris worden.
Ja, ze hadden ook een hit met Ramaganana in die tijd. Misschien dat alleen die is blijven hangen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Treble is misschien ook nog wel zo'n inzending waarvan veel mensen zich niet echt beseffen dat het een inzending was, zelfs al weten veel mensen het wel.
Elke keer dat ik het lees heb ik ook nog even iets van "Huh, was dat een inzending? Oh ja, natuurlijk was dat een inzending, een slechte ook nog.", terwijl ik echt wel weet dat ze hebben meegedaan. Zou je me echter zomaar een paar slechte inzendingen vragen, dan zou ik ze niet uit mijn hoofd kunnen noemen.
Ik vraag me sowieso af hoeveel frisse lucht er naar binnen komt met die kiepstand. Echt merkbaar verandert de temperatuur niet in elk geval.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb een paar ramen op kiepstand 's nachts, maar dat koelt minder goed dan helemaal open. Die zijn dus niet echt dicht, maar wel 'dichter'
Tegen de klok in is perfect, zowel mijn rondje naar de winkel als mijn rondje door het park is die kant op.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goed gaat als we allebei dezelde kant op lopen! Tegen de klok in doen?
Gelukkig kan ik me de “muziek” van Treble niet meer voor de geest halenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ze hadden ook een hit met Ramaganana in die tijd. Misschien dat alleen die is blijven hangen.
Dat zou best kunnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ze hadden ook een hit met Ramaganana in die tijd. Misschien dat alleen die is blijven hangen.
Of dat ze denken dat Ramaganana en Amambanda hetzelfde nummer zijn, en daar heb ik best begrip voorquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Minder dan met het raam echt open, maar hopelijk meer dan met het raam echt dicht. De windrichting maakt natuurlijk ook wel uit hoe effectief ze zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af hoeveel frisse lucht er naar binnen komt met die kiepstand. Echt merkbaar verandert de temperatuur niet in elk geval.
Alleen geluid komt dan wel prima naar binnen
Het was nog wel een nummer 1-hit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen.
Al moest ik dat nummer wel even opzoeken en kwam het me daarna ook niet heel bekend voor. Ik denk dat Treble zich gewoon nooit echt sterk op mijn radar heeft bevonden.
Een collectieve foute herinnering zou wel kunnen inderdaad. Een soort Mandela-effect bij Treble, waarbij ik dan op zich wel blij ben dat Nelson eerst was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Of dat ze denken dat Ramaganana en Amambanda hetzelfde nummer zijn, en daar heb ik best begrip voor
Dat laatste is wel prettig idd, anders hadden we moeten spreken over een Treble-effect bij Nelson Mandela en dat klinkt toch een beetje disrespectvol.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een collectieve foute herinnering zou wel kunnen inderdaad. Een soort Mandela-effect bij Treble, waarbij ik dan op zich wel blij ben dat Nelson eerst was.
Sieneke kunnen we nog beschouwen als een guilty pleasure wat leuk is om mee te zingen. Loekz had ons echt voor schut gezet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 01:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet. Vooral Loekz niet, met hun midden-oosterse invloeden in het liedje, want dan gaan ze op ons stemmen
Loekz had wel de grootheid Frans Bauer achter zich staan. Gegarandeerde punten uit Duitsland!quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sieneke kunnen we nog beschouwen als een guilty pleasure wat leuk is om mee te zingen. Loekz had ons echt voor schut gezet.
Best wel ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is het erg als ik geen idee heb wie Loekz is?
Wie, Treble?quote:
Op 100%NL nog niet voorbij horen komen, iig niet op de momenten dat ik luister.quote:
Ja dat is erg Loektor!quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik laat het pride weekend in Grunn voor wat het is. Ik ga denk ik in de tuin werken en opnieuw brownies maken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Stukje ESF nostalgie Luctor!quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Daar zijn ze te goed voor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op 100%NL nog niet voorbij horen komen, iig niet op de momenten dat ik luister.
Die heb ik niet.quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sieneke kunnen we nog beschouwen als een guilty pleasure wat leuk is om mee te zingen. Loekz had ons echt voor schut gezet.
Nee joh, dat is veel te lang geleden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat we in het retro topic het NSF van 2010 gaan terugkijken
Het is de meest verschrikkelijke Nederlandse inzending aller tijden vind ik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die optredens waren niet alleen slecht, maar ook wel echt gênant. Die anderen faalden een stuk onopvallender.
Al ontspringt Treble wel vaak de dans als het om gênant slechte inzendingen gaat. Misschien is dat toch iets te lang terug of komen ze er als blonde vrouwen iets makkelijker mee weg.
Zaterdag is 1956 aan de beurt. Dat was in de prehistorie.(Ik weet ook nog niet zeker of ik daar bij benquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee joh, dat is veel te lang geleden.
Cee in de zon op het terras. Leest op het forum dat Treble niet het beste wasquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is de meest verschrikkelijke Nederlandse inzending aller tijden vind ik.
verzonden vanaf een Praags terrasje genietend van een glas verse limonade
Eén winnaar en de rest wordt tweede, net de Mini Playbackshowquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zaterdag is 1956 aan de beurt. Dat was in de prehistorie.(Ik weet ook nog niet zeker of ik daar bij ben)
Ik moest woensdag ook weer wennen aan het OV. Ik dacht, de metro rijdt elke 10 minuten. Bleek het zomerrooster te zijn dat hij eens in de 20 minuten reed... En ik was m'n OV chipkaart vergetenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou ik ga ook weer eens met de trein hoor in Nederland.
Ik wilde een kaartje kopen, had de automaat een storing.
Ik had toen echt zoiets van 'ok, en nu?'
Gezocht of er nog een andere automaat was, die binnen gevonden en die deed het gelukkig wel.
Ik ga al weg.quote:
Ja, op weg naar Utrecht. Over 9 minuten heb ik mijn trein.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik moest woensdag ook weer wennen aan het OV. Ik dacht, de metro rijdt elke 10 minuten. Bleek het zomerrooster te zijn dat hij eens in de 20 minuten reed... En ik was m'n OV chipkaart vergeten
Op naar Utrecht toch?
Iedereen heeft drop, behalve ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:53 schreef Cyan9 het volgende:
Die heb ik allemaal opgegeten gisteravond. @:TT
quote:
Troost je met de gedachte dat @Cyan9 blijkbaar al zijn drop heeft opgegeten en het nu dus waarschijnlijk ook niet meer heeft.quote:
Ik heb ook geen dropquote:
Ik heb altijd een voorraadje en nu ik er niet zo veel meer heb heb ik over. Zoet of zout?quote:
quote:
We zitten in hetzelfde schuitje, maar...quote:
we hebben een redderquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb altijd een voorraadje en nu ik er niet zo veel meer heb heb ik over. Zoet of zout?
Zoutquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb altijd een voorraadje en nu ik er niet zo veel meer heb heb ik over. Zoet of zout?
Nou ja, ik heb nu niks meer. Dat afpakken wordt dus lastig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Al jullie drop afpakken en zelf houden
Zoute ruitjes of dubbelzoutquote:
Dan dubbelzoutquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 13:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zoute ruitjes of dubbelzout
Mijn favoriet zijn heksenhyl zoet, salmiak tongen en mannekes pis
[ afbeelding ]
Die mannekes zijn lekker jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 13:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zoute ruitjes of dubbelzout
Mijn favoriet zijn heksenhyl zoet, salmiak tongen en mannekes pis
[ afbeelding ]
Ja wat moet je daar nu van zeggen? Dan is mijn geboortejaar 1952 iets van de Oude Steentijd?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zaterdag is 1956 aan de beurt. Dat was in de prehistorie.(Ik weet ook nog niet zeker of ik daar bij ben)
Oeps..quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:38 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ja wat moet je daar nu van zeggen? Dan is mijn geboortejaar 1952 iets van de Oude Steentijd?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:38 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ja wat moet je daar nu van zeggen? Dan is mijn geboortejaar 1952 iets van de Oude Steentijd?
Of een avocado.quote:
Wij zijn net als goede wijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:38 schreef summer52 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:37 schreef ijs_beer het volgende:
Wel mooi dat het CDA altijd op het moment dat ik mild over ze dreig te worden, mijn afkeer van ze altijd weer even weet aan te wakkeren.
#Wopkeiseennattewind
Ik neem aan dat ze niet verwachten dat iemand ze meteen de hele weg brengt, lijkt me ook wel eens leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:58 schreef GeorgeM het volgende:
2 jonge liftsters willen naar Praag.
Meisjes, meisjes![]()
Gelukkig was het niet @:Cee
En kunnen ze dan ook niet beter aan de andere kant van de snelweg gaan staan ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 18:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze niet verwachten dat iemand ze meteen de hele weg brengt, lijkt me ook wel eens leuk eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |