abonnement Unibet Coolblue
  zondag 21 augustus 2022 @ 23:11:49 #76
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_205708861
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 22:28 schreef Mani89 het volgende:

[..]
Je moet alles op waarde schatten natuurlijk, sommige topics verdienen niet anders dan zulke reacties snap je.
Ik post alleen in topics van JohnDDD.
  zondag 21 augustus 2022 @ 23:14:55 #77
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_205708891
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 23:11 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Ik post alleen in topics van JohnDDD.
Een echte fijnproever.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 21 augustus 2022 @ 23:28:00 #78
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_205709044
Ach Wijnaldum
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 21 augustus 2022 @ 23:28:33 #79
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_205709051
Ik heb ook even teruggelezen, maar ik begrijp de kritiek van Maximus wel.
  Redactie Sport zondag 21 augustus 2022 @ 23:40:58 #80
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205709139
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 23:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb ook even teruggelezen, maar ik begrijp de kritiek van Maximus wel.
Maar het is wel iets wat echt al jaren speelt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 22 augustus 2022 @ 00:06:05 #81
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205709248
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 23:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb ook even teruggelezen, maar ik begrijp de kritiek van Maximus wel.
Wat is die kritiek?
pi_205709351
Henk Fraser _O-
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  maandag 22 augustus 2022 @ 00:58:57 #83
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205709372
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 00:48 schreef El-Stinho het volgende:
Henk Fraser _O-
Mensen wilden hem bij Feyenoord zien :'(
pi_205709389
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 00:58 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Mensen wilden hem bij Feyenoord zien :'(
Henk Fraser symboliseert de club FC Utrecht. Iedereen doet daar maar wat, met een coach die vanuit angst denkt voorop _O_.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_205709575
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 00:58 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Mensen wilden hem bij Feyenoord zien :'(
Mag nog steeds
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 22 augustus 2022 @ 07:53:31 #86
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205709677
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 22:35 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Ook bij atletiek had je er nog wel idioten bijzitten, maar reporten heeft schijnbaar geen zin.
Er zijn eén of twee reports geweest, volgens mij. Dus dat viel verder wel mee. Tijdens de Spelen is het beduidend erger vaak :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport / Supervogel maandag 22 augustus 2022 @ 07:53:56 #87
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_205709679
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 00:06 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Wat is die kritiek?
Volgens mij begint het hier ergens

maxi-mus in VBL / [VBL SC #8151] Welkom terug maxi-mus
  Redactie Sport maandag 22 augustus 2022 @ 07:54:11 #88
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205709682
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 07:53 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Er zijn eén of twee reports geweest, volgens mij. Dus dat viel verder wel mee.
Ik zal de volgende keer iets strakker op de reportknop zitten (dan kijk ik zelf ook wat vaker live)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 22 augustus 2022 @ 07:55:18 #89
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205709686
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 07:54 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik zal de volgende keer iets strakker op de reportknop zitten (dan kijk ik zelf ook wat vaker live)
Ja ik heb veel dingen zelf ook niet live kunnen zien, helaas inherent aan zo'n multisportevenement (ook al voelde het totaal niet als een multisportevenement, mijns inziens).
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport maandag 22 augustus 2022 @ 07:58:45 #90
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205709696
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 07:55 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja ik heb veel dingen zelf ook niet live kunnen zien, helaas inherent aan zo'n multisportevenement (ook al voelde het totaal niet als een multisportevenement, mijns inziens).
Voor een deel. De onderdelen in het park in Munchen (Mountainbiken, Triatlon, Roeien in mindere mate) gaven mij wel een multisportevenement-gevoel. Maar omdat de NOS vaak koos voor slechts Baanwielrennen en Zwemmen, wat ook nog eens in een ander land is, en daarna voor enkel Atletiek, kreeg je er ook weinig van mee.

Ik had toch wel iets meer van beachvolleybal mee willen krijgen, bijvoorbeeld. Al was het maar in korte samenvattingen. De NOS had best iets meer ruimte mogen vragen/krijgen om wat samenvattingen in te vliegen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 22 augustus 2022 @ 08:03:00 #91
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205709704
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 07:58 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Voor een deel. De onderdelen in het park in Munchen (Mountainbiken, Triatlon, Roeien in mindere mate) gaven mij wel een multisportevenement-gevoel. Maar omdat de NOS vaak koos voor slechts Baanwielrennen en Zwemmen, wat ook nog eens in een ander land is, en daarna voor enkel Atletiek, kreeg je er ook weinig van mee.

Ik had toch wel iets meer van beachvolleybal mee willen krijgen, bijvoorbeeld. Al was het maar in korte samenvattingen. De NOS had best iets meer ruimte mogen vragen/krijgen om wat samenvattingen in te vliegen.
Oh roeien en vlakwater waren in hetzelfde park als het veredelde veldrijden en de triatlon? Dat had ik niet echt door eigenlijk :+

En zwemmen stond inderdaad überhaupt los van dit hele evenement, wel een tikkeltje raar van de LEN dat ze het dan alsnog gelijktijdig plannen, waardoor je er toch een stuk minder van kunt zien. In elk geval de reguliere kijker, die natuurlijk niet met een VPN Zweedse TV gaat kijken ofzo.

Gelukkig had Munich 2022 van vrijwel alles livestreams op YT met een Amerikaanse VPN of iets dergelijks, dus dan was alles ook prima terug te kijken wat niet op de PLAYER of NOS was en wat je dan niet had opgenomen bij een niet-terugkijkbare buitenlandse zender.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport maandag 22 augustus 2022 @ 08:08:40 #92
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205709717
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 08:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Oh roeien en vlakwater waren in hetzelfde park als het veredelde veldrijden en de triatlon? Dat had ik niet echt door eigenlijk :+

En zwemmen stond inderdaad überhaupt los van dit hele evenement, wel een tikkeltje raar van de LEN dat ze het dan alsnog gelijktijdig plannen, waardoor je er toch een stuk minder van kunt zien. In elk geval de reguliere kijker, die natuurlijk niet met een VPN Zweedse TV gaat kijken ofzo.

Gelukkig had Munich 2022 van vrijwel alles livestreams op YT met een Amerikaanse VPN of iets dergelijks, dus dan was alles ook prima terug te kijken wat niet op de PLAYER of NOS was en wat je dan niet had opgenomen bij een niet-terugkijkbare buitenlandse zender.
Ja dat zij Stekelenburg volgens mij, dusja dat is niet de meest betrouwbare bron ooit. :D Maar het zal niet aan precies hetzelfde water zijn geweest, ik vond de entourage bij het Roeien weer niet fantastisch (wel een stuk beter dan in Tokio, dat was wel de lelijkste setting ooit)

Maar ik vond dat je daar zeker op de Hollander weer belachelijk weinig van mee kreeg.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_205709757
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 23:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb ook even teruggelezen, maar ik begrijp de kritiek van Maximus wel.
Eens hoor. Alhoewel het hier in WLR erger is geweest. Toen hier een grote groep in hun Voetbal Inside periode zaten (ik noem geen namen) waren de livetopics niet te harden (in mijn ogen). Enkel schijtlolligheid, spelletjes en dopingbeschuldigingen.

Toen stond ik ook bijna op het punt om te vertrekken en werd ik (terecht) zuur genoemd. Nu is de balans beter (of ik kan er beter mee dealen).
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_205709765
Ik vind het vooral heel erg grappig dat mensen een internetforum zo verschrikkelijk serieus nemen.

Al die drama om niks, waar gáát dit over joh.
  Redactie Sport maandag 22 augustus 2022 @ 08:39:41 #95
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205709791
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 08:29 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Eens hoor. Alhoewel het hier in WLR erger is geweest. Toen hier een grote groep in hun Voetbal Inside periode zaten (ik noem geen namen) waren de livetopics niet te harden (in mijn ogen). Enkel schijtlolligheid, spelletjes en dopingbeschuldigingen.

Toen stond ik ook bijna op het punt om te vertrekken en werd ik (terecht) zuur genoemd. Nu is de balans beter (of ik kan er beter mee dealen).
De oude VI memes zijn er nog steeds wel (net als het pooltjesgeneuzel maar daar ben ik zelf ook nogal fanatiek in) , qua dopingbeschuldigingen is er wel een stuk verbeterd, dat is wel goed want om iedere prestatie maar af te doen als doping is wel frustrerend en zorgt niet echt voor iets constructiefs nee.

Maar ik kan me de irritaties wel voorstellen hoor.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_205709835
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 08:39 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
De oude VI memes zijn er nog steeds wel (net als het pooltjesgeneuzel maar daar ben ik zelf ook nogal fanatiek in) , qua dopingbeschuldigingen is er wel een stuk verbeterd, dat is wel goed want om iedere prestatie maar af te doen als doping is wel frustrerend en zorgt niet echt voor iets constructiefs nee.

Maar ik kan me de irritaties wel voorstellen hoor.
De VI memes zijn niet meer zo irritant als ze waren, omdat het nu meer afgewisseld wordt met inhoud. Uiteindelijk mag er ook gelachen worden en iedereen heeft zijn eigen humor.

In VBL check ik enkel het Feyenoord topic nog, maar post er zelden (want ik kijk gewoon te weinig voetbal tegenwoordig). En dat geldt voor veel sporten. Ik kijk bv regelmatig langlaufen en biatlon, maar post weinig omdat ik het niet genoeg volg om een bijdrage te leveren. En omdat ik vaak dingen terugkijk, dus dat het een beetje spuit11 is.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  maandag 22 augustus 2022 @ 09:14:53 #97
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_205709988
Arno Vermeulen die even gaat uitleggen wat een voetballer moet gaan doen als ie net een kind heeft gekregen :') Brrrr.
  maandag 22 augustus 2022 @ 10:09:35 #98
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205710331
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2022 08:49 schreef Steven184 het volgende:

[..]
De VI memes zijn niet meer zo irritant als ze waren, omdat het nu meer afgewisseld wordt met inhoud. Uiteindelijk mag er ook gelachen worden en iedereen heeft zijn eigen humor.

In VBL check ik enkel het Feyenoord topic nog, maar post er zelden (want ik kijk gewoon te weinig voetbal tegenwoordig). En dat geldt voor veel sporten. Ik kijk bv regelmatig langlaufen en biatlon, maar post weinig omdat ik het niet genoeg volg om een bijdrage te leveren. En omdat ik vaak dingen terugkijk, dus dat het een beetje spuit11 is.
Ik vind WLR echt een verademing. Kan wel zeggen dat ik dankzij dit groepje mensen de sport meer ben gaan volgen en deze SC is ook 90% van de tijd leuk om in mee te posten.

In VBL beperk ik me echt tot het Feyenoordtopic (waar ik eigenlijk weinig mis mee vind) en af en toe een livetopic of nieuwstopic, maar heb totaal geen behoefte om daar in een ander clubtopic of de SC te komen. Veel te veel vervelende users. Ik weet niet hoe het er precies aan toe gaat in het Ajax topic, maar als ik de verhalen zo hoor snap ik dat de lol er wel af is bij @maxi-mus.

Hopelijk blijft ie hier gewoon meeposten ondanks dat we hem soms plagen met z'n politieke voorkeur :)
  Redactie Sport maandag 22 augustus 2022 @ 10:25:46 #99
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205710432
Ik vind bij het PSV-topic ook niet zo veel mis, om eerlijk te zijn. Geen idee hoe er het in het Ajax topic aan toe gaat. SC kom ik ook niet snel, is gewoon net niet helemaal mijn ding. Livetopics kom ik wel, omdat dat toch wat makkelijker een wedstrijd volgt die ik niet kijk (Eredivisie) of voor wat vermaak tijdens een matig Europees potje.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_205710488
De nieuwe VVD is uit:

VVD'ers in Noord-Holland: gemeenten kraken onder asielcijfers - https://nos.nl/l/2441634

VVD'ers die klagen over de gevolgen van VVD beleid en regeren, schaamteloze rubriek.
Jack does it in real time...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')