abonnement Unibet Coolblue
pi_205702062
Menno is een aardige gast maar ik zou echt knettergek van hem worden. Zelf heb ik ook zo'n collega, het lijkt wel of zulke types nooit rust nodig hebben. En uit alles blijkt dat die Natasja hem niet wil.

Overigens vind ik het wel kwalijk dat laatstgenoemde gewoon twee werkpaarden zoekt die haar B&B opknappen. Ik zou daar ook niet de hele dag gaan beunen hoor, rot eens op.
  zondag 21 augustus 2022 @ 11:19:10 #228
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_205702302
quote:
9s.gif Op zondag 21 augustus 2022 10:19 schreef Benny het volgende:
Dolletjes!
Weer een (uit de hand gelopen) discussie over racisme / seksime / polarisatie / milieu * op een plek waar dat totaal irrelevant is.

* Doorhalen wat niet van toepassing is
Er zijn plekken waar racisme irrelevant is ja?
Lijkt me dat, als het het geval is, dat altijd, overal aangewezen moet worden.

Wilde ik toch even gezegd hebben. :)

[ Bericht 8% gewijzigd door Duderinnetje op 21-08-2022 12:10:22 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_205702687
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 11:19 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Er zijn plekken waar racisme irrelevant is ja?
Lijkt me dat, als het het geval is, dat altijd, overal aangewezen moet worden.

Wilde ik toch even gezegd hebben. :)
"discussie over racisme" is letterlijk wat ik zeg :)

Heel wat anders dan wat je nu suggereert.

Maar dat is op zich al weer een andere discussie die nog minder relevant is hier

BTW... Om relevant te zijn/blijven:
Pascal, uit seizoen 2, is straks te zien in de nieuwe serie Hockeyvaders
  zondag 21 augustus 2022 @ 12:32:52 #230
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_205702791
quote:
14s.gif Op zondag 21 augustus 2022 12:18 schreef Benny het volgende:

[..]
"discussie over racisme" is letterlijk wat ik zeg :)

Heel wat anders dan wat je nu suggereert.

Maar dat is op zich al weer een andere discussie die nog minder relevant is hier

BTW... Om relevant te zijn/blijven:
Pascal, uit seizoen 2, is straks te zien in de nieuwe serie Hockeyvaders
De discussie is, hoop ik, ook hier niet irrelevant.
Edit: misschien gebruik je het woord irrelevant anders dan bedoeld.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_205702798
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 20:26 schreef timmmmm het volgende:
Linksom of rechtsom is het een beetje raar om een man die je een paar dagen kent helemaal af te fakkelen omdat je niet bij elkaar past
Natasja nam het ook allemaal veel te persoonlijk op. Ze zijn niet elkaars type, dat kan. Neem dan gewoon in goed overleg afscheid. En doordat ze het zo persoonlijk opnam, wordt ze zo fel.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_205704681
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 00:39 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik erger mij rot aan dit soort commentaar. Dat je die vent belachelijk maakt om zijn tepelpiercings, snap ik nog wel een beetje. Maar waarom hem een indo of zelfs een pinda noemen? Wat the fuck is dit? Schrijven hier alleen witte kale mannen mee op dit forum? En nee, ben niet perse voor de cancelcultuur of ander gezeik, maar het ergert mij wel. Die Menno vind ik een doorgeslagen positief energierijke man. Of misschien ligt dat juist wel aan zijn.....

Jesusmina!
Eens. Je wijst hier terecht op en dat lijkt mij geenszins irrelevant.

quote:
10s.gif Op zondag 21 augustus 2022 00:53 schreef sly-nl het volgende:

Menno is veel te kruiperig/nederig en geeft juist het vroegere bestaande vooroordeel dat Indo's allemaal baboes zijn weer een nieuw gezicht :{w Harm-Jan zal ook wel een Indo wezeh ;)
:{ :{ :{
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205705233
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 12:34 schreef Fascination het volgende:

[..]
Natasja nam het ook allemaal veel te persoonlijk op. Ze zijn niet elkaars type, dat kan. Neem dan gewoon in goed overleg afscheid. En doordat ze het zo persoonlijk opnam, wordt ze zo fel.
Natasja luisterde totaal niet naar wat Jan zei inderdaad ...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_205705252
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Natasja luisterde totaal niet naar wat Jan zei inderdaad ...
Nee, ze was duidelijk klaar met hem. :D
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 21 augustus 2022 @ 17:43:24 #235
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_205705484
Wat ik zo jammer vind.....

Oke, Jan kwam op tv over als een zoutloze zak chips. Of dat wel of niet realiteit is...dat laat ik in het midden.
Maar waarom HAAT naar die man?

HAAT is in mijn ogen iemand volledig afbranden met allerlei hele nare dingen enzo. Als je iemand gewoon kritiek geeft of een mening hebt, zonder iemand de huid vol te schelden :? Is er niks aan de hand.
Of noemt men dat ook al haat tegenwoordig?

Ps. Ik ben blij dat er mensen zichzelf durven zijn op tv en niet bang zijn en zich daarom als een voorbeeld persoon gedragen.
The secret of getting ahead is getting started
pi_205705535
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 17:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat ik zo jammer vind.....

Oke, Jan kwam op tv over als een zoutloze zak chips. Of dat wel of niet realiteit is...dat laat ik in het midden.
Maar waarom HAAT naar die man?

HAAT is in mijn ogen iemand volledig afbranden met allerlei hele nare dingen enzo. Als je iemand gewoon kritiek geeft of een mening hebt, zonder iemand de huid vol te schelden :? Is er niks aan de hand.
Of noemt men dat ook al haat tegenwoordig?

Ps. Ik ben blij dat er mensen zichzelf durven zijn op tv en niet bang zijn en zich daarom als een voorbeeld persoon gedragen.
Mensen nemen het zelf ook allemaal veel te persoonlijk op. Alsof ze al jaren de beste vriend zijn van de deelnemers.

Het hoe en waarom is voer voor psychologen.
  zondag 21 augustus 2022 @ 18:56:09 #238
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_205706153
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 16:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Eens. Je wijst hier terecht op en dat lijkt mij geenszins irrelevant.
[..]
:{ :{ :{
In het kader van de non-irrelevantie mag je je best uitspreken ipv het vaag te houden :{w
love & heet
  zondag 21 augustus 2022 @ 20:16:54 #239
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_205706954
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 17:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat ik zo jammer vind.....

Oke, Jan kwam op tv over als een zoutloze zak chips. Of dat wel of niet realiteit is...dat laat ik in het midden.
Maar waarom HAAT naar die man?

HAAT is in mijn ogen iemand volledig afbranden met allerlei hele nare dingen enzo. Als je iemand gewoon kritiek geeft of een mening hebt, zonder iemand de huid vol te schelden :? Is er niks aan de hand.
Of noemt men dat ook al haat tegenwoordig?

Ps. Ik ben blij dat er mensen zichzelf durven zijn op tv en niet bang zijn en zich daarom als een voorbeeld persoon gedragen.
Dit is overigens ook een zwaar overtrokken post. "Haat" is altijd verwerpelijk en een uiterst zieke emotie.

Maar afzeiken (afzeik-tv) is iets totaal anders. Jan is een saaie en vervelende kerel die niets toe te voegen heeft in B&B (bij de minstens zo vervelende Natas :P ) en toch, met z'n zure harses, zichzelf opdringt in tv programma's of desnoods onbetaalde reclames.

Het hele idee van dit topic is o.a. lekker afzeiken en daar is niets mis mee.

Zie eigenlijk zelden echte haat in dit topic.

Als je dat dan ziet en je daar zo aan stoort, zou je op zo'n post moeten reageren in plaats van in het wilde weg wat te roepen zonder concreet te zijn.
love & heet
pi_205707021
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 12:34 schreef Fascination het volgende:

[..]
Natasja nam het ook allemaal veel te persoonlijk op. Ze zijn niet elkaars type, dat kan. Neem dan gewoon in goed overleg afscheid. En doordat ze het zo persoonlijk opnam, wordt ze zo fel.
Volgens mij is er vanuit de productie wel enige druk om iemand zo lang mogelijk aan B&B boord te houden.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_205707100
Ik heb misschien niet alle posts even scherp, maar ik lees ze altijd wel met in het achterhoofd dat mensen reageren op bepaalde beelden en gedrag daarop te zien is (of lijkt te zijn).

Kritiek daarop zie ik daarom niet als haat richting een persoon, want die paar snippertjes zullen nooit een volledig beeld zijn.
Het legen van een racistische onderbuik heeft al helemaal niets te maken met de persoon die op tv is, maar kwalijk is het wel.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_205707130
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Natasja luisterde totaal niet naar wat Jan zei inderdaad ...
Maar hij formuleerde sommige dingen ook wel een beetje cryptisch toch? Waardoor het op twee manieren te interpreteren was en Natasja interpreteerde het op de negatiefste afschuiverige manier en raakte daardoor nog geïrriteerder en luisterde nog slechter.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  zondag 21 augustus 2022 @ 20:54:31 #243
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205707416
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 21:24 schreef tja77 het volgende:

[..]
Klopt, maar zij interpreteert dingen wel heel raar. Hij is introvert en zegt dat hij zich niet prettig voelt als er de hele familie bij zit.
Dan begint zij te mekkeren, dus je legt de schuld bij mij? Nee zuurpruim, luister naar wat hij zegt.
Terwijl ze zelf wel alles bij hem neerlegt. Ze vraagt of hij wat wil drinken, geeft hij antwoord wordt ze boos 8)7 enz.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zondag 21 augustus 2022 @ 20:57:34 #244
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205707447
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 20:32 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Maar hij formuleerde sommige dingen ook wel een beetje cryptisch toch? Waardoor het op twee manieren te interpreteren was en Natasja interpreteerde het op de negatiefste afschuiverige manier en raakte daardoor nog geïrriteerder en luisterde nog slechter.
Sommige dingen wel, hij had vast niet de energie om echt tegen haar in te gaan :+ ik vond haar ook niet helemaal fair, want zo open heeft ze zichzelf ook niet opgesteld. En ook geregeld passief agressief reageren.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zondag 21 augustus 2022 @ 22:01:37 #245
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205708205
Zo, ook weer bijgekeken (en vanaf morgen kan ik weer live kijken :))
Jammer dat Ruud weg is, vond hem eerst nogal arrogant overkomen, maar bleek toch wel een leuke man.
En Jan, tja dat was niet zo'n goede match. Vond Natas ook wel een beetje vinnig op hem.
Menno zou ik zelf niet mee samen kunnen leven, maar ik begin hem wel sympathieker te vinden, hij heeft wel een goed hart volgens mij. (haha ik had er helemaal geen aandacht aan geschonken dat hij blijkbaar Indonesisch is, was me ook niet echt opgevallen, die tepelpiercings en tatoeage leidden de aandacht daarvan af denk ik :D).
Het lijkt erop dat het bij HansI weer geen succes gaat worden, Denise had het er toch al over dat Hans nog niet echt los is van Libera. Maar we zullen zien.
Volgende week is de laatste week alweer :o
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_205708312
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 22:01 schreef MizzezAmy het volgende:

Het lijkt erop dat het bij HansI weer geen succes gaat worden, Denise had het er toch al over dat Hans nog niet echt los is van Libera. Maar we zullen zien.
Ja, eens.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205708322
Aflevering van morgen is ook best weer de moeite waard.
  zondag 21 augustus 2022 @ 22:16:01 #248
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_205708351
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 22:01 schreef MizzezAmy het volgende:

Volgende week is de laatste week alweer :o
ik dacht eerst "vijf dagen per week, 7 weken lang, my god" maar het vliegt voorbij :o
  zondag 21 augustus 2022 @ 22:20:22 #249
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205708383
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 22:16 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
ik dacht eerst "vijf dagen per week, 7 weken lang, my god" maar het vliegt voorbij :o
Haha dat klinkt alsof je niet vrijwillig kijkt :D
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  zondag 21 augustus 2022 @ 22:29:31 #250
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_205708465
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 22:20 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Haha dat klinkt alsof je niet vrijwillig kijkt :D
Oh ja zeker wel hoor :D ik dacht alleen na seizoen 1 dat het niet overtroffen kom worden en dat het teveel saaiheid zou worden. :P

Ik had het fout :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')