Afvlaggen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iedereen ging voor Merlier. Degenen met de joker werden beloond met tien extra bonuspunten. @:Aguero gaat aan kop.
Nee, het mag niet dezelfde ploeg zijn. Uiteindelijk gebruik je op deze manier alle 23 ploegen (21 etappes + voorspelling leider 2e rustdag en voorspelling eindwinnaar).quote:Op maandag 22 augustus 2022 14:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Even voor mijn goede orde:;
Moet je keuze voor het klassement ook een andere renner/ploeg bevatten dan dat je al gekozen hebt? Dus etappe 1 had ik TVJ mag ik dan nu nog TVJ doen voor de klassementsvraag? Of telt die hierin niet mee.
Dan klopt mijn vermoeden dus inderdaad, thanks.quote:Op maandag 22 augustus 2022 14:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nee, het mag niet dezelfde ploeg zijn. Uiteindelijk gebruik je op deze manier alle 23 ploegen (21 etappes + voorspelling leider 2e rustdag en voorspelling eindwinnaar).
hoe kom ik bij IGD aan een rood vinkje?quote:Op zondag 21 augustus 2022 17:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel McLay en dat bleek een goede keuze met tien bonuspunten. @:Aguero gaat nog steeds aan kop. @:crv doet goede zaken met Pedersen en het inzetten van de joker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |