abonnement Unibet Coolblue
  zondag 21 augustus 2022 @ 20:18:22 #151
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_205706970
quote:
Dit wordt echt een kansloze exercitie voor Lotto, en misschien is dat maar beter ook.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_205707001
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 20:18 schreef Mani89 het volgende:

[..]
Dit wordt echt een kansloze exercitie voor Lotto, en misschien is dat maar beter ook.
Ik denk ook dat is klaar is inderdaad. Vandaag in Hamburg was normaal gesproken de laatste kans voor een hele bak punten voor Lotto.

Of Ewan moet nog een keer zijn Sanremo-benen vinden op het WK en daar 600 punten scoren, maar laten we alsjeblieft hopen dat dat niet gebeurt.
pi_205707596
Misschien niet netjes maar ik ga even heel erg speculeren richting Ewan: Die vind degradatie wel best omdat hij dan transfervrij naar een andere ploeg kan? Heeft nog een contract t/m 2024 bij Lotto.
  Redactie Sport zondag 21 augustus 2022 @ 22:10:05 #154
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205708289
Lotto is natuurlijk ook gewoon Ewan en lucht. (en De Lie komt er vast wel)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_205708518
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 20:21 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Ik denk ook dat is klaar is inderdaad. Vandaag in Hamburg was normaal gesproken de laatste kans voor een hele bak punten voor Lotto.

Of Ewan moet nog een keer zijn Sanremo-benen vinden op het WK en daar 600 punten scoren, maar laten we alsjeblieft hopen dat dat niet gebeurt.
Plouay? Veld is daar wel erg mager als je de voorlopige lijst bekijkt.
  zondag 21 augustus 2022 @ 22:40:04 #156
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205708574
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lotto is natuurlijk ook gewoon Ewan en lucht. (en De Lie komt er vast wel)
Ze hebben inderdaad weinig interessante renners meer. Sowieso ook een hoop koersen waar ze weinig te bieden hebben. Als je ziet hoe Alpecin de afgelopen jaren een mooi programma heeft kunnen rijden is dat voor Lotto ook helemaal geen verkeerd vooruitzicht.
  Redactie Sport zondag 21 augustus 2022 @ 22:47:12 #157
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205708649
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 22:40 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ze hebben inderdaad weinig interessante renners meer. Sowieso ook een hoop koersen waar ze weinig te bieden hebben. Als je ziet hoe Alpecin de afgelopen jaren een mooi programma heeft kunnen rijden is dat voor Lotto ook helemaal geen verkeerd vooruitzicht.
Voor de wedstrijden in Vlaanderen zullen ze wel uitgenodigd worden, het lastigste wordt de grote ronden. Daarvoor moeten ze toch iemand halen die tot de verbeelding spreekt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_205708665
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 22:35 schreef wimderon het volgende:

[..]
Plouay? Veld is daar wel erg mager als je de voorlopige lijst bekijkt.
Ja, zou nog kunnen, al waren het weinig sprints daar de laatste jaren.
pi_205708675
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 21:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Misschien niet netjes maar ik ga even heel erg speculeren richting Ewan: Die vind degradatie wel best omdat hij dan transfervrij naar een andere ploeg kan? Heeft nog een contract t/m 2024 bij Lotto.
Ik meen mijn interview voor de Tour te herinneren waarin hij zei sowieso te blijven.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_205708781
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 22:48 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Ja, zou nog kunnen, al waren het weinig sprints daar de laatste jaren.
Zal ook afwachten worden wat Wout/Jumbo wil. Als zij de koers wat zwaarder willen maken, wordt het vast geen spint van een grotere groep. En dan dit keer wel de goede kant op kijken als een ander aangaat.
pi_205711006
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 22:50 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Ik meen mijn interview voor de Tour te herinneren waarin hij zei sowieso te blijven.
Okay, we zullen zien.
pi_205711501
Morgen weer een 1.1 kans voor De Lie in Zottegem. Wel wat meer tegenstand ditmaal met o.a. Groenenwegen, Demare, Nizzolo.
pi_205711701
Het zou jammer zijn voor Lotto vanwege de traditie, maar met Quick-Step, Alpecin en Wanty hebben we in Belgiė al meer dan genoeg World Tour teams.
pi_205711764
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 12:57 schreef Chiappucci het volgende:
Het zou jammer zijn voor Lotto vanwege de traditie, maar met Quick-Step, Alpecin en Wanty hebben we in Belgiė al meer dan genoeg World Tour teams.
Waarbij Lotto (ook vanuit het verleden) wel veel meer een ploeg is die zich vooral richt op de Belgen t.o.v. de andere 3. QS is eigenlijk altijd wel een internationale ploeg geweest, terwijl Alpecin en Wanty zich ook meer zijn gaan richten op buitenlandse renners sinds ze de groei richting WT hebben gemaakt.

Maar misschien dat het voor Lotto daarom ook geen probleem is om een niveau lager te gaan. Alleen het eventueel missen van de Giro en Tour is dan een groot nadeel, al speelt dat volgend jaar waarschijnlijk nog niet.
  maandag 22 augustus 2022 @ 13:24:15 #165
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_205712006
Ik heb deze even uit een ander draadje gekopieerd.

Past wellicht hier ook wat beter.

De Vuelta start kosten met die 3 dagen 14,9 Miljoen.

Leuk om ons land op TV te zien, al betwijfel ik of de spin-off dat waard. Iemand die cijfers kan overleggen wat het voor bv Rotterdam en Amsterdam (Tour, Giro) extra heeft opgeleverd?

Had dat geld niet geinvesteerd kunnen worden aan (jeugd)koersen in eigen land?

Ik vroeg me oprecht af of Mevrouw van Zetten uit Tiel en Jan met de Pet langs de weg enig idee hadden waar ze naar aan het kijken waren.

Enkele opmerkingen die ik op en langs het parcours:

In Den Bosch vroeg een mevrouw waarom ze zover omfietsen naar Utrecht.
De kortste weg is toch circa 60km. :')

Mensen die kinderen op de stoeprand laten zitten. |:(

Thv Kerkdriel werd een toeschouwer onwel (minder dan een minuut voor het passeren van de koplopers) vervolgens wil men de ziekenwagen uit de koers dwingen te laten stoppen. :o

Publiek dat meer oog heeft voor de helikopter dan voor de renners die pal voor hun neus voorbij komen. :N

In Breda kreeg een security het bijna klaar om in de zone na de finish (waar de verzorgers staan) deze bijna weg te duwen. Vervolgens wil dezelfde security medewerker ook nog de renners van de weg af hebben. _O-

Wellicht handig dat men voortaan bij zo’n grote rondes voorlichting geeft aan mensen hoe eea werkt.
Een soort Sire campagne.
Net efkes anges
  maandag 22 augustus 2022 @ 13:27:43 #166
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205712045
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 13:24 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik heb deze even uit een ander draadje gekopieerd.

Past wellicht hier ook wat beter.

De Vuelta start kosten met die 3 dagen 14,9 Miljoen.

Leuk om ons land op TV te zien, al betwijfel ik of de spin-off dat waard. Iemand die cijfers kan overleggen wat het voor bv Rotterdam en Amsterdam (Tour, Giro) extra heeft opgeleverd?

Had dat geld niet geinvesteerd kunnen worden aan (jeugd)koersen in eigen land?

Ik vroeg me oprecht af of Mevrouw van Zetten uit Tiel en Jan met de Pet langs de weg enig idee hadden waar ze naar aan het kijken waren.

Enkele opmerkingen die ik op en langs het parcours:

In Den Bosch vroeg een mevrouw waarom ze zover omfietsen naar Utrecht.
De kortste weg is toch circa 60km. :')

Mensen die kinderen op de stoeprand laten zitten. |:(

Thv Kerkdriel werd een toeschouwer onwel (minder dan een minuut voor het passeren van de koplopers) vervolgens wil men de ziekenwagen uit de koers dwingen te laten stoppen. :o

Publiek dat meer oog heeft voor de helikopter dan voor de renners die pal voor hun neus voorbij komen. :N

In Breda kreeg een security het bijna klaar om in de zone na de finish (waar de verzorgers staan) deze bijna weg te duwen. Vervolgens wil dezelfde security medewerker ook nog de renners van de weg af hebben. _O-

Wellicht handig dat men voortaan bij zo’n grote rondes voorlichting geeft aan mensen hoe eea werkt.
Een soort Sire campagne.
In Utrecht op zaterdag waren ze de stickers bij de finish al weg aan het halen terwijl nog niet iedereen gefinisht was :P
pi_205713241
quote:
Thv Kerkdriel werd een toeschouwer onwel (minder dan een minuut voor het passeren van de koplopers) vervolgens wil men de ziekenwagen uit de koers dwingen te laten stoppen.
Die zijn dan toch ook verplicht om te stoppen voor een medisch geval, zoals een onwelwording?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_205713745
Matje woensdag weer van start in de Druivenkoers
pi_205714964
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 16:53 schreef Faraday01 het volgende:
Matje woensdag weer van start in de Druivenkoers
erg mooi

Flink getraind in Spanje de afgelopen weken. Hopelijk kan die enigszins in de buurt komen van het niveau van 2021.
pi_205715014
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2022 15:54 schreef franklop het volgende:

[..]
Die zijn dan toch ook verplicht om te stoppen voor een medisch geval, zoals een onwelwording?
Lijkt me logisch bij een noodgeval.

Verder vraag ik me ook af of 3 dagen een investering van 15 miljoen waard is.
pi_205715035
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 16:53 schreef Faraday01 het volgende:
Matje woensdag weer van start in de Druivenkoers
Meestal is hij goed na een DNF.
pi_205715036
Benieuwd naar de rest van het programma van Mathieu, denk niet dat hij naar Canada gaat
pi_205715070
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 19:32 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Lijkt me logisch bij een noodgeval.

Verder vraag ik me ook af of 3 dagen een investering van 15 miljoen waard is.
Was laatst een item over op de radio. Over de Tourstart in Utrecht in 2015 werd gezegd dat het financieel onderaan de streep een verlies opleverde, maar dat werd gecompenseerd doordat ze in de jaren daarna nog steeds de positieve invloed merkten op de stad..

Al kun je zoiets eigenlijk nooit meten. Als in het 2e half jaar van 2015 en in 2016 het aantal buitenlandse toeristen hoger was dan in de 1,5 jaar daarvoor, kun je dat dan rechtstreeks linken aan de Tourstart?
  Redactie Sport maandag 22 augustus 2022 @ 19:43:55 #174
451829 crew  H.Vviv
pi_205715096
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2022 19:35 schreef Marcoss het volgende:
Benieuwd naar de rest van het programma van Mathieu, denk niet dat hij naar Canada gaat
Nee, volgens mij start zijn ploeg daar niet eens.

twitter
pi_205715128
Weekendje Canada is ook een duur grapje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')