abonnement Unibet Coolblue
pi_205782721
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 09:44 schreef Mrsloveable het volgende:
Lichamen van twee kinderen in op Nieuw-Zeelandse veiling gekochte koffers

De menselijke resten die afgelopen week zijn aangetroffen in koffers die op een veiling van een Nieuw-Zeelandse opslagruimte waren gekocht, blijken van twee kinderen te zijn.

De Nieuw-Zeelandse politie meldt dat hun lichamen waarschijnlijk al jaren in de opslagruimte lagen. De kinderen zouden tussen de vijf en tien jaar oud zijn geweest.

De koffers werden door een familie gekocht in Auckland, de grootste stad van het land. De familie opende de koffers thuis nietsvermoedend en belde de politie meteen na de ontdekking. De gezinsleden gelden op dit moment niet als verdachten in de zaak.

De politie zoekt uit hoe en wanneer de kinderen om het leven zijn gekomen en zegt goede voortgang te maken met het DNA-onderzoek.

Bron:https://www.nu.nl/buitenl(...)ekochte-koffers.html
Lijkt mij toch een raar geurtje aan te zitten als je zoiets koopt?
  maandag 29 augustus 2022 @ 11:12:25 #27
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205782734
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 11:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
Lijkt mij toch een raar geurtje aan te zitten als je zoiets koopt?
Als het er vier jaar inzit, ruikt het wss ongeveer als gedroogd vlees; dat spul wat ze in een dierenwinkel verkopen.
  donderdag 15 september 2022 @ 09:16:22 #28
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_205981696


quote:
Zuid-Koreaanse vrouw (42) opgepakt na gruwelijke koffervondst

SEOUL/WELLINGTON - De vondst van botten in koffers in Nieuw-Zeeland vorige maand heeft woensdag geleid tot een arrestatie in Zuid-Korea. Een 42-jarige vrouw is er opgepakt op verdenking van moord van haar toen 7- en 10-jarige kinderen. De menselijke resten van de twee werden vorige maand aangetroffen in koffers die op een veiling waren gekocht door een nietsvermoedende familie.

De vrouw ontkent haar kinderen te hebben gedood. „Ik heb het niet gedaan”, zei ze tegen verslaggevers terwijl ze door agenten werd begeleid vanuit een politiebureau.

De Koreaanse autoriteiten, die op verzoek van de Nieuw-Zeelandse politie naar de vrouw op zoek waren, hebben de arrestatie volgens The Guardian in de stad Ulsan verricht. Eind vorige maand meldden de autoriteiten in Auckland al op zoek te zijn naar een in Korea geboren vrouw met de Nieuw-Zeelandse nationaliteit. Zij zou mogelijk een familielid en misschien zelfs de moeder van de aangetroffen kinderen zijn geweest.

De kopers van de koffers in Nieuw-Zeelands grootste stad Auckland vonden de botten en belden meteen daarna de politie. Die meldde later dat de lichamen waarschijnlijk al jaren in de koffers in een opslagruimte lagen. De kinderen zouden tussen de vijf en tien jaar oud zijn geweest. De verantwoordelijke inspecteur Tofilau Fa’amanuia Vaaelua noemde dat toen „zeer schokkend voor de lokale gemeenschap.”

’Afschuwelijk’
De zaak heeft in Nieuw-Zeeland veel aandacht gekregen en de politie kreeg „overweldigende steun” van de bevolking bij het onderzoek, stelt Vaaelua. „Hoe lang je dit werk ook doet, zo’n afschuwelijke geval wordt nooit makkelijk”, zei hij.

De gearresteerde vrouw blijft in Zuid-Korea vastzitten totdat zij aan Nieuw-Zeeland uitgeleverd kan worden.
bron: https://www.telegraaf.nl/(...)welijke-koffervondst
  donderdag 15 september 2022 @ 10:28:14 #29
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205982538
Dit is net zo krankzinnig als dat ze die kinderen in een paar bananendozen bij haar op zolder had bewaard.

Welke idioot stopt zijn slachtoffers nou in een koffer die vervolgens op een veiling wordt aangeboden 8)7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')