abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_205676254
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 14:53 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Je zou een heel valide punt hebben als niet juist de VVD zich had geprofileerd als de partij die de instroom ging aanpakken en het CDA daarover ook aardig wat pruttelde.

Nou kun je zeggen je moet kijken naar wat partijen doen en niet wat ze zeggen te zullen doen, maar de bedrieger valt meer te verwijten dan de bedrogene en de bedrieglijke media hebben de bedrieger geholpen de bedrogene te bedriegen.
Als de stemmer na 12 jaar nog niet door hebt dat er een groot verschil zit tussen wat de VVD zegt en wat ze doen, is dat toch echt de stemmer aan te rekenen hoor.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 15:08:27 #202
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_205676255
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 15:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dat geeft je geen enkel recht om op anderen af te geven aangezien je niks doet om die mensen te helpen. Dus bek dicht Taco, kom maar terug als je er 3 in huis hebt.
Zij hoeven ook niks te doen om ze te helpen, dat doet het coa namelijk voor ze. Mooi hoe dat werkt toch? Hoef ik mn bek niet te houden. Tevens claim ik nergens religieus te zijn en is dit hele dorp er om bekend in de regio.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_205676263
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 15:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]
Zij hoeven ook niks te doen om ze te helpen, dat doet het coa namelijk voor ze. Mooi hoe dat werkt toch? Hoef ik mn bek niet te houden. Tevens claim ik nergens religieus te zijn en is dit hele dorp er om bekend in de regio.
Trump is ook religieus.. ik zag hem een keer met een bijbel zwaaien.
pi_205676266
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 15:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]
Ik woon in een dorp van 10k met 900 asielzoekers. Het enige dat ze doen is naar de aldi en terug lopen. Het is me wat.
En de postbode, op welke bank zit die tegenwoordig? Ik neem aan dat het verenigingsleven zichzelf ondertussen al ontbonden heeft?
pi_205676267
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 14:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]
De grote vervanging. Alleen noem je het beestje niet bij de naam.
Maar met deze hoeveelheid instroom en verblijfsvergunning die uitgedeeld worden en de afgelopen jaren uitgedeeld zijn worden we toch vervangen? Dat is simpele wiskunde en het boeit niet of het wel of geen complot is: het IS aan de gang.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_205676293
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 15:07 schreef Shotty het volgende:

[..]
Als de stemmer na 12 jaar nog niet door hebt dat er een groot verschil zit tussen wat de VVD zegt en wat ze doen, is dat toch echt de stemmer aan te rekenen hoor.
Ook ja. Maar van stemwijzer tot debatten en interviews, en zelfs menig fokker die zich er op voor laat staan verkiezingsprogramma's te lezen, de hele verkiezingen worden teruggebracht tot een ideeenstrijdje op de vierkante centimeter alsof die partijen daadwerkelijk zouden willen doen gaan doen wat ze zeggen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 15:15:08 #207
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205676298
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 15:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]
Dus je zit in een dorp dat 3x groter is met 3x meer
Asielzoekers ? Die 300 kunnen er makkelijk bij jullie bij komen volgens mij, kan die 900 man de rest een beetje wegwijs maken. Lijkt me beter dan ze in een klein dorpje te droppen, win-win.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205676305
quote:
2s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 09:56 schreef Gunner het volgende:

[..]
Er is niets mis met een stukje multi-culti zolang men integreert en wil werken (dat zouden we hier op fok moeten kunnen waarderen). Geeft niet hoor, ik ben ook opgevoed met het idee dat bijvoorbeeld surinamers luie varkens zijn maar als ik in m'n huidige werkomgeving kijk zijn dat de hardstwerkende en vriendelijkste mensen die ik ken.

Begrijp me niet verkeerd ik vind de werkwijze van de overheid heel bijzonder en verkeerd, en ik begrijp de angst en onvrede van de gemeenschap zeer begrijpelijk maar ik vind hoe het in zo'n dorp er aan toe gaat gewoon wel grappig :P ;)
Suriname is door de geschiedenis van slavernij en contractarbeid nogal een smeltkroes.
Het hebben over de Surinamer is onzinnig.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_205676336
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 12:48 schreef Homey het volgende:

[..]
De asielzoeker is berekenend: waar kan ik snel een paspoort, een woning en een uitkering krijgen? Dan ga je niet naar Hongarije, maar naar Nederland.
Dat klopt en dat maakt ook goed duidelijk dat het helemaal niet gaat over enkel vluchten naar veiligheid.
Daarnaast zijn degenen die hier terecht weten te komen degenen die duizenden dollars kunnen betalen aan mensensmokkelaars, terwijl degenen die de hulp het hardste nodig hebben terecht komen in vluchtelingenkampen in de regio (meestal in de 3e wereld).
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_205676359
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Hoe doet Denemarken dat dan met hun vele linkse partijen?
Juist linkse partijen horen tegen immigratie te zijn, en dan vooral tegen arbeidsmigratie.
pi_205676426
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Hoe doet Denemarken dat dan met hun vele linkse partijen?
Denemarken is een veel soevereiner land dan Nederland. Nationalisme is daar ook meer geaccepteerd iets, ook onder linkse kiezers. Hier in Nederland is nationalisme van eigen bodem in linkse kringen not done.
pi_205676543
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 15:33 schreef Homey het volgende:

[..]
Hier in Nederland is nationalisme van eigen bodem in linkse kringen not done.
In Nederland werd je 20 jaar geleden al van school gestuurd als je met 'n Nederlands vlaggetje op je jas rondliep, want dan was je een rechts-extremist. Sowieso, trots zijn op je vaderland, bah. Dat is alleen mooi als je in een ander land geboren bent en het hier prominent uitdraagt.

^O^
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_205676675
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 22:41 schreef lily het volgende:

[..]
Zo gaat dat ja.
Wij wonen in een klein dorp met 2500 inwoners en vorig jaar november werden er 450 vluchtelingen hier geplaatst. In paviljoenen op een braakliggend terrein aan de rand van het dorp.

Dit kregen wij ook een dag voordat ze kwamen pas te horen.
Gezellig :{
En hoe is dat afgelopen? Hoe is de sfeer erdoor veranderd? Of stel ik nu een retorische vraag?
Internet wetten!
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt.
pi_205676702
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 14:59 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Bron voor dat religie zo'n ding is in Albergen? Mensen zijn ook regelmatig kut en hypocriet zonder dat ze religieus zijn hoor.

edit: De kerk is juist gesloten omdat het financieel niet meer haalbaar is: https://tubbergen.nieuws.(...)erleden-komen-samen/
[..]

dat is mooi, kan het COA de kerk ook lopen.
Klier? Ik? Kijk lekker naar je zelf !
pi_205676711
Waar halen ze dan eigenlijk het personeel voor de AZC's vandaan? Daar was toch een tekort aan?

https://www.rtlnieuws.nl/(...)lingen-ter-apel-nood
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_205676715
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 15:59 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Gezellig :{
En hoe is dat afgelopen? Hoe is de sfeer erdoor veranderd? Of stel ik nu een retorische vraag?
Tja. Wat zal ik zeggen.
De overlast valt mee. Maar ik woon toevallig vlakbij. Het terrein ligt aan de rand van het dorp en ik woon daar ook. Overlast beperkt zich tot troep langs de weg.

Om het dorp in te komen moeten ze langs mij dus lopen er dagelijks 450 mensen heen en weer langs ons huis en die drukte ben ik niet gewend. Maar ja, je kunt ze moeilijk kwalijk nemen dat ze lopen :D
Er is hier geen bal te doen. Hier is niks, in de wijde omtrek niet.. We hebben 1 supermarkt en daar lopen ze allemaal massaal heen iedere dag. Verder is hier gewoon niets. 2500 inwoners. Slaapdorpje.

Ze zijn ook niet te benijden natuurlijk.

(Wel werd er een pakket bij een van de buren bezorgd die blijkbaar voor een van hen bedoeld was. Vol met telefoons, creditcards en cash (dollars, veel) dus er zal wel wat spelen maar ik merk het niet verder).
pi_205676735
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 16:06 schreef tesssssssss het volgende:
Waar halen ze dan eigenlijk het personeel voor de AZC's vandaan? Daar was toch een tekort aan?

Die trekken ze weg bij de lokale ondernemers en horeca, zo roeit de overheid.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 16:14:07 #218
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205676758
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 16:07 schreef lily het volgende:

[..]
Tja. Wat zal ik zeggen.
De overlast valt mee. Maar ik woon toevallig vlakbij. Het terrein ligt aan de rand van het dorp en ik woon daar ook. Overlast beperkt zich tot troep langs de weg.

Om het dorp in te komen moeten ze langs mij dus lopen er dagelijks 450 mensen heen en weer langs ons huis en die drukte ben ik niet gewend. Maar ja, je kunt ze moeilijk kwalijk nemen dat ze lopen :D
Er is hier geen bal te doen. Hier is niks, in de wijde omtrek niet.. We hebben 1 supermarkt en daar lopen ze allemaal massaal heen iedere dag. Verder is hier gewoon niets. 2500 inwoners. Slaapdorpje.

Ze zijn ook niet te benijden natuurlijk.

(Wel werd er een pakket bij een van de buren bezorgd die blijkbaar voor een van hen bedoeld was. Vol met telefoons, creditcards en cash (dollars, veel) dus er zal wel wat spelen maar ik merk het niet verder).
De rijkere migranten laten zo hun bezittingen overkomen in afwachting van hun verblijfsstatus
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 16:17:37 #219
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205676788
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 16:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]
De rijkere migranten laten zo hun bezittingen overkomen in afwachting van hun verblijfsstatus
Ja want oh wat zijn ze toch zielig.

Bij de overheid hebben ze kilo’s boter op het hoofd.
pi_205676830
Ik ben toch wel benieuwd voor hoeveel die toko nu eigenlijk verkocht is. Als eigenaar had ik het COA toch niet te zuinig een poot uitgedraaid
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_205676832
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 15:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]
Mijn bron is dat ik in de regio geboren ben. Maar als je wat wil lezen, zelfs op wikipedia is een apart kopje aan de religie in de buurt geweid. Meeste cda-stemmers van het land ook procentueel gezien.
Geboren bent maar je betrekt nu een krakershol?
Vakman pur sang
pi_205676894
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 14:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]
Tja, dan moet je bij die religieuzen wezen. Ik wijs ze alleen op hun hypocrisie. Kennelijk gaat de naastenliefde niet verder dan de voordeur.
Dat is ook zo, die extreme Moslims gooien toch ook op alles wat ze niet bevalt een bom. Of ze steken ze neer. Of schieten ze neer.

Vermoorden, kort samengevat.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 16:35:06 #223
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_205676925
Ik ben inmiddels overleden
pi_205677077
twitter
Op vrijdag 2 december 2022 18:43 schreef ChevyCaprice het volgende: Is goed. Mail maar een end weg. Daag.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 16:53:45 #225
183088 El_Thijs
Brabo Bastard
pi_205677100
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 16:06 schreef tesssssssss het volgende:

Ach, het is gewoon dumpen en dan zie maar wat er gebeurt. Zolang ze maar verplaatst zijn toch?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')