abonnement Unibet Coolblue
pi_205677804
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 17:35 schreef vipergts het volgende:

[..]
Zelf met 27 gezinnen van vijf is die 300 raar.
...en dan is die hele organisatie ook nog een zootje.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)lingen-ter-apel-nood

Dat kan toch niet goed blijven gaan.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 18:04:46 #252
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_205677813
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 18:01 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Tja en toen er in het dorp waar ik woonde een azc kwam moesten de twee lokale supers permanente beveiliging inhuren.

Anekdotisch bewijs is geen bewijs.
Klopt, maar altijd beter dan alleen afgaan op het onderbuikje.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_205677818
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 17:48 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Gloednieuw ook nog eens. Het kan allemaal niet op. AZC's, noodopvang, crisisnoodopvang het mag wat kosten.
Ja maar gebruiken doen ze het niet. :')
Het is koud, het is guur....
pi_205677830
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 18:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]
Klopt, maar altijd beter dan alleen afgaan op het onderbuikje.
Je ziet toch wat er in Ter Apel gebeurt, dat is geen onderbuikje

Het is gewoon niet georganiseerd.

Al waren het de smurfen die daar woonden.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_205677836
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 18:01 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Tja en toen er in het dorp waar ik woonde een azc kwam moesten de twee lokale supers permanente beveiliging inhuren.

Anekdotisch bewijs is geen bewijs.
In NL zijn we steeds meer gek van Veiligheidskunde.
De belangrijkste maatregel is altijd de bron wegnemen of zoveel mogelijk voorkomen.

Dus een machine met veel lawaai, dempen ipv hele dagen met oordoppen rondlopen.
Een gat in de vloer stevig afsluiten ipv een hekkie eromheen.

Nu heb je een dorp met de minste overtredingen per 1000 inwoners in NL en zonder geweldszaken.
Er komt een AZC, waarom zouden die mensen die bron van onveiligheid niet pleiten te ontnemen?
Meestal is 100% veilig maar de kans is ontzettend groot dat 1 vd 300 minder veilig is.

Meiden die er dagelijks langsfietsen moeten misschien overwegen pepperspray aan te schaffen, de kans is 99/100 dat dit niet nodig is maar de kans is er ineens gekomen, zonder bewuste keuze van de inwoners.
Vakman pur sang
  donderdag 18 augustus 2022 @ 18:09:37 #256
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_205677843
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 17:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Hoe bedoel je?
Die daar gelijk weer racisme roepen op Twittert
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 18 augustus 2022 @ 18:11:49 #257
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_205677851
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 18:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]
Klopt, maar altijd beter dan alleen afgaan op het onderbuikje.
Dat is waar :)
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 18 augustus 2022 @ 18:15:41 #258
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_205677870
Al die racisme roepers op het internet willen het Autochtonen Nederlandse volk decimeren, vernietigen. Dat zijn echt de uber racisten en staatsgevaarlijk. Blankenhaters
pi_205677925
Hier staat ook nog een vacature open voor een kok, mocht iemand geïnteresseerd zijn:

https://www.ad.nl/utrecht(...)n-in-actie~aa681cec/
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 18:28:32 #260
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_205677999
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 18:22 schreef tesssssssss het volgende:
Hier staat ook nog een vacature open voor een kok, mocht iemand geïnteresseerd zijn:

https://www.ad.nl/utrecht(...)n-in-actie~aa681cec/
"In een petitie vragen de asielzoekers onder meer om leefgeld zodat ze zelf kunnen koken."

Ja koekoek :')
  donderdag 18 augustus 2022 @ 18:32:52 #261
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_205678050
https://www.telegraaf.nl/(...)lbergen-te-voorkomen
quote:
ALBERGEN - Een groep ondernemers in Albergen gaat tot het uiterste om te voorkomen dat er asielzoekers in hotel 't Elhuys komen te wonen.
Ze willen de horecagelegenheid kopen, ook al heeft het COA het hotel al gekocht en is het koopcontract getekend.
De gebruikelijke procedure rond bestemmingsplanwijziging is niet gevolgd. ,,
Iedere juridische strohalm pakken we nu aan", laat woordvoerder Hennie de Haan namens de omwonenden weten.
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_205678063
quote:
Hennie de Haan van de Nederlandse Vakbond Pluimveehouders...

Die mag van mij in het lijstje bij Benno Baksteen _O-
pi_205678103
Als ik in dat dorp woonde ging ik ook tot het uiterste. Zijn ze nou helemaal gek geworden in dit land. Albergen is de dupe van de incompetentie van deze overheid met dit asielbeleid van shit. Niks gaaf landje, flikker toch op.
pi_205678116
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 18:34 schreef Shotty het volgende:

[..]
Hennie de Haan van de Nederlandse Vakbond Pluimveehouders...

Die mag van mij in het lijstje bij Benno Baksteen _O-
Dat is wel wat jaartjes bekend al hè?
Vakman pur sang
pi_205678272
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 10:54 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Is er echt ergens wel draagvlak om deze ellende vlakbij te krijgen ?
Volgens mij niet en daarom gaat men tot dwang over.
Er zijn europeanen die noord afrikanen aan de kust per boot ophalen, dus ik neem aan van wel.

Plus hordes d66 stemmers en "jij bent welkom" zingers.

Maja k maak me er niet druk over. Goed voor de huizenprijzen >:)
  donderdag 18 augustus 2022 @ 19:02:45 #266
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205678400
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 18:51 schreef SOG het volgende:

[..]
Er zijn europeanen die noord afrikanen aan de kust per boot ophalen, dus ik neem aan van wel.

Plus hordes d66 stemmers en "jij bent welkom" zingers.

Maja k maak me er niet druk over. Goed voor de huizenprijzen >:)
Totdat die welkom-zingers zelf 500 man in hun straat krijgen.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 19:04:49 #267
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_205678418
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 18:51 schreef SOG het volgende:

[..]
Er zijn europeanen die noord afrikanen aan de kust per boot ophalen, dus ik neem aan van wel.

Plus hordes d66 stemmers en "jij bent welkom" zingers.

Maja k maak me er niet druk over. Goed voor de huizenprijzen >:)
Zoveel zijn dat er niet hoor, dan zou het ook de krant niet halen hé ? :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_205678750
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 18:37 schreef Seeburg54 het volgende:
Als ik in dat dorp woonde ging ik ook tot het uiterste. Zijn ze nou helemaal gek geworden in dit land. Albergen is de dupe van de incompetentie van deze overheid met dit asielbeleid van shit. Niks gaaf landje, flikker toch op.
dat dorp is daarnaast ook de dupe door andere gemeenten. Iedereen weigert, ja dan moet papa overheid maar ingrijpen. Ik denk ook hier buitenproportioneel, maar dat 'we zoeken het zelf wel uit en hebben de overheid niet nodig'mentaliteit is vermoeiend.
pi_205678768
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 19:42 schreef Malavita het volgende:

[..]
dat dorp is daarnaast ook de dupe door andere gemeenten. Iedereen weigert, ja dan moet papa overheid maar ingrijpen. Ik denk ook hier buitenproportioneel, maar dat 'we zoeken het zelf wel uit en hebben de overheid niet nodig'mentaliteit is vermoeiend.
Er staat een compleet gloedjenieuw AZC in Delft op het TUterrein, dat is al weken klaar. :')
Het is koud, het is guur....
pi_205679259
Hopelijk vertellen die asielzoekers tegen hun 300 neven in het thuisland dat je in Nederland niet meer hoeft te wezen.
pi_205679269
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 20:27 schreef RamboDirk het volgende:
Hopelijk vertellen die asielzoekers tegen hun 300 neven in het thuisland dat je in Nederland niet meer hoeft te wezen.
Eigenlijk zouden ze op een varkensboerderij moeten werken. Eens zien hoeveel er dan omdraaien.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205679464
Waar dit ook weer over gaat, net als zoveel problemen, is het totale gebrek aan visie op de zaken van dienst.

Puur beschamend gewoon niks doen en het blikje voor je uitschoppen. Dit speelt vooral in Nederland. Op diverse deelproblemen zie je omringende regeringen van landen wel beslissingen nemen. Althans je krijgt het idee dat er meegedacht wordt voor de burger. Dat is hier volstrekt afwezig. Ik vraag me oprecht af hoe lang we dit nog pikken...

Het is een prefect (perfect) voorbeeld van de vlucht naar voren: niets doen, afwachten, en hopen dat het probleem zich vanzelf oplost. En dan is dat weer te danken aan de regering onder de strakke leiding van "visionair" Rutte.

Zo niks dit, onze volksvertegenwoordiging. :'(

Het is denk ik ook verstikkend voor andere partijen, die Rutte indoctrinatie die alles dood lijkt te slaan omdat ze toch altijd weer winnen. Zo ontmoedigend. Het maakt de politiek heel onaantrekkelijk voor frisse jonge mensen met ideeën.

[ Bericht 4% gewijzigd door Bart2002 op 18-08-2022 20:49:14 ]
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 21:13:05 #273
37248 BertV
Handgemaakt
pi_205679987
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 20:28 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Eigenlijk zouden ze op een varkensboerderij moeten werken. Eens zien hoeveel er dan omdraaien.
Het harde werken bedoel je? Wat enige link met de islam lijkt mij ver gezocht.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_205680073
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 20:27 schreef RamboDirk het volgende:
Hopelijk vertellen die asielzoekers tegen hun 300 neven in het thuisland dat je in Nederland niet meer hoeft te wezen.
Precies, Koninkrijk Zonnedael is voor de bescheten lifecoaches.
pi_205680125
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 20:42 schreef Bart2002 het volgende:
Waar dit ook weer over gaat, net als zoveel problemen, is het totale gebrek aan visie op de zaken van dienst.

Puur beschamend gewoon niks doen en het blikje voor je uitschoppen. Dit speelt vooral in Nederland. Op diverse deelproblemen zie je omringende regeringen van landen wel beslissingen nemen. Althans je krijgt het idee dat er meegedacht wordt voor de burger. Dat is hier volstrekt afwezig. Ik vraag me oprecht af hoe lang we dit nog pikken...

Het is een prefect (perfect) voorbeeld van de vlucht naar voren: niets doen, afwachten, en hopen dat het probleem zich vanzelf oplost. En dan is dat weer te danken aan de regering onder de strakke leiding van "visionair" Rutte.

Zo niks dit, onze volksvertegenwoordiging. :'(

Het is denk ik ook verstikkend voor andere partijen, die Rutte indoctrinatie die alles dood lijkt te slaan omdat ze toch altijd weer winnen. Zo ontmoedigend. Het maakt de politiek heel onaantrekkelijk voor frisse jonge mensen met ideeën.
Mwoah weet ik niet, het zijn juist andere partijen die pro immigratie zijn, en Rutte is zijn energie en weerstand kwijt en schopt het blikje maar eens doelloos voor zich uit.
Vakman pur sang
pi_205680147
Albergen :')
pi_205680251
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 20:42 schreef Bart2002 het volgende:
Waar dit ook weer over gaat, net als zoveel problemen, is het totale gebrek aan visie op de zaken van dienst.

Puur beschamend gewoon niks doen en het blikje voor je uitschoppen. Dit speelt vooral in Nederland. Op diverse deelproblemen zie je omringende regeringen van landen wel beslissingen nemen. Althans je krijgt het idee dat er meegedacht wordt voor de burger. Dat is hier volstrekt afwezig. Ik vraag me oprecht af hoe lang we dit nog pikken...

Het is een prefect (perfect) voorbeeld van de vlucht naar voren: niets doen, afwachten, en hopen dat het probleem zich vanzelf oplost. En dan is dat weer te danken aan de regering onder de strakke leiding van "visionair" Rutte.

Zo niks dit, onze volksvertegenwoordiging. :'(

Het is denk ik ook verstikkend voor andere partijen, die Rutte indoctrinatie die alles dood lijkt te slaan omdat ze toch altijd weer winnen. Zo ontmoedigend. Het maakt de politiek heel onaantrekkelijk voor frisse jonge mensen met ideeën.
Ruttes verknochtheid aan het pluche begint nu ook z'n vloek te worden. Het is een man zonder visie, maar als hij na twee kabinetsritten (een jaartje of acht) zijn heil elders was gaan zoeken, had iemand anders voor de puinhopen van zijn beleid (of beter gezegd het gebrek aan beleid) mogen opdraaien. Nu echter zit hij er zo ontzettend lang dat hij en de zijnen de eigen eerder gelegde drollen teruggeworpen krijgen. Enerzijds vind ik het mooi om te zien dat alles nu tegelijkertijd in het gezicht van de werkelijk verantwoordelijken aan het ontploffen is, anderzijds schieten we er als burgers natuurlijk niet zo heel veel mee op. Ondanks het gelul over "nieuw elan" blijft men volhardend aanklooien, en redelijke politieke alternatieven zijn er niet echt.
pi_205680295
Waarom begint de dwang niet bij de gemeente met het meeste draagvlak?

Dus daar waar procentueel gezien de meeste mensen gestemd hebben op de coalitiepartijen.

Onder voorbehoud dat die gemeente nog niets gedaan heeft aan opvang.

In die gemeentes zou er dan toch veel minder bezwaar moeten zijn.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_205680348
Bijna 60% van Tubbergen heeft voor CDA en VVD gestemd. Succes ermee jongens.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_205680546
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 21:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ondanks het gelul over "nieuw elan" blijft men volhardend aanklooien, en redelijke politieke alternatieven zijn er niet echt.
Dit zeer zeker. Het beschamende aan dat "nieuwe elan" is dat je weet dan het enkel een marketingkreet is en dat het nergens omschreven staat wat het nou precies inhoudt. Zo hebben we dus reclamemensen als bestuurders.

Zoals ik al schreef: het is ook zo frustrerend voor nieuwe mensen daar omdat je al weet dat je geen poot aan de grond krijgt bij de gevestigde orde. Het zal mijn tijd wel duren maar voor onze kinderen en kleinkinderen is het dramatisch natuurlijk. Die erven een failliete bananenrepubliek.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 22:01:25 #281
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205680666
Vandaag opnieuw demonstratie in Albergen



Toffe Cane Corso (mooie kop) heeft die gast ^O^

[ Bericht 4% gewijzigd door the-eye op 18-08-2022 22:06:50 ]
pi_205680743
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 21:33 schreef Montagui het volgende:
Waarom begint de dwang niet bij de gemeente met het meeste draagvlak?

Dus daar waar procentueel gezien de meeste mensen gestemd hebben op de coalitiepartijen.

Onder voorbehoud dat die gemeente nog niets gedaan heeft aan opvang.

In die gemeentes zou er dan toch veel minder bezwaar moeten zijn.
Dat is dus in Tubbergen het geval
pi_205680783
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 22:07 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Dat is dus in Tubbergen het geval
Dan lijkt me de keuze voor dat hotel in die gemeente een voorgecalculeerd opzetje.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_205680889
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 21:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Enerzijds vind ik het mooi om te zien dat alles nu tegelijkertijd in het gezicht van de werkelijk verantwoordelijken aan het ontploffen is
Dat denk ik niet. De consensus is dat immigratie de schuld van links is. En ook dat de zittende regering daar niets aan kan doen. Het is wel geniale (giftige) marketing. Terwijl de enigen die er iets mee opschieten de vrinden van Rutte zijn.

Dat is bekend onder degenen die een beetje nadenken. Alleen zijn die met weinigen.
Of dat ooit nog goed komt... Enkel een ouderwetse revolutie kan ons helpen denk ik. Alleen gebeurt alles in NL 50 jaar later zodat ik (59) dit w.s. niet meer ga meemaken. Maar ik wens hen die het initiatief nemen alle goeds.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_205680937
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 20:42 schreef Bart2002 het volgende:
Waar dit ook weer over gaat, net als zoveel problemen, is het totale gebrek aan visie op de zaken van dienst.

Puur beschamend gewoon niks doen en het blikje voor je uitschoppen. Dit speelt vooral in Nederland. Op diverse deelproblemen zie je omringende regeringen van landen wel beslissingen nemen. Althans je krijgt het idee dat er meegedacht wordt voor de burger. Dat is hier volstrekt afwezig. Ik vraag me oprecht af hoe lang we dit nog pikken...

Het is een prefect (perfect) voorbeeld van de vlucht naar voren: niets doen, afwachten, en hopen dat het probleem zich vanzelf oplost. En dan is dat weer te danken aan de regering onder de strakke leiding van "visionair" Rutte.

Zo niks dit, onze volksvertegenwoordiging. :'(

Het is denk ik ook verstikkend voor andere partijen, die Rutte indoctrinatie die alles dood lijkt te slaan omdat ze toch altijd weer winnen. Zo ontmoedigend. Het maakt de politiek heel onaantrekkelijk voor frisse jonge mensen met ideeën.
pi_205680981
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 22:22 schreef Gehrman het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Niks overkomt je, je laat het gebeuren.
Vakman pur sang
pi_205681024
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 22:22 schreef Gehrman het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Henk K. bevond zich terdege op een positie waar dat wel geregeld had kunnen worden en het iets minder zou overkomen als iets wat je overkomt.

Wat opvalt is dat ze nooit verantwoordelijkheid nemen terwijl je het vanuit die positie wel bent. Dat fatalistische "het overkomt je" is puur beschamend. Labbekak. Zoals iedereen bij de VVD eigenlijk. Is een puur egoïstisch ingestelde partij. Voor onze groep en verder kan iedereen de kolere krijgen. Hetzelfde als huidig moderator C. ook nog altijd beweert. Het is een soort visie. Maar dus puur uit egoïsme en eigenbelang geboren.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 22:37:06 #288
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205681136
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 22:29 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Henk K. bevond zich terdege op een positie waar dat wel geregeld had kunnen worden en het iets minder zou overkomen als iets wat je overkomt.

Wat opvalt is dat ze nooit verantwoordelijkheid nemen terwijl je het vanuit die positie wel bent. Dat fatalistische "het overkomt je" is puur beschamend. Labbekak. Zoals iedereen bij de VVD eigenlijk. Is een puur egoïstisch ingestelde partij. Voor onze groep en verder kan iedereen de kolere krijgen. Hetzelfde als huidig moderator C. ook nog altijd beweert. Het is een soort visie. Maar dus puur uit egoïsme en eigenbelang geboren.
Wie draagt de verantwoordelijkheid volgens jou voor de portefeuille immigratie ?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 22:37:37 #289
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205681146
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 22:29 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Henk K. bevond zich terdege op een positie waar dat wel geregeld had kunnen worden en het iets minder zou overkomen als iets wat je overkomt.

Wat opvalt is dat ze nooit verantwoordelijkheid nemen terwijl je het vanuit die positie wel bent. Dat fatalistische "het overkomt je" is puur beschamend. Labbekak. Zoals iedereen bij de VVD eigenlijk. Is een puur egoïstisch ingestelde partij. Voor onze groep en verder kan iedereen de kolere krijgen. Hetzelfde als huidig moderator C. ook nog altijd beweert. Het is een soort visie. Maar dus puur uit egoïsme en eigenbelang geboren.
Overigens even een mention voor @CoolGuy aangezien we hier niet doen aan pseudo-anonimiseren
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205681210
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 22:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Wie draagt de verantwoordelijkheid volgens jou voor de portefeuille immigratie ?
Die is er dacht ik niet. Het is een smeltkroes van belangen en dictaten vanuit de EU.
Mogelijk spreekt Henk K. daar de waarheid omdat ie ook geen flauw benul had van wie er werkelijk aan de knoppen draaide. Maar zeg dat dan. Uit het artikel blijkt dat hij "jaren" het woord voerde over dit onderwerp. Maar toch doet ie alsof het een fenomeen is wat helemaal buiten hem om ging. Dat is vrij vals.

Edit: volgens de laatste stand van zaken:

https://www.rijksoverheid(...)en/eric-van-der-burg

Eric is een belijdend lid van de VVD. Zoals voorheen Kamps dat ook was.

[ Bericht 8% gewijzigd door Bart2002 op 18-08-2022 22:53:31 ]
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_205681356
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 21:33 schreef Montagui het volgende:
Waarom begint de dwang niet bij de gemeente met het meeste draagvlak?

Dus daar waar procentueel gezien de meeste mensen gestemd hebben op de coalitiepartijen.

Onder voorbehoud dat die gemeente nog niets gedaan heeft aan opvang.

In die gemeentes zou er dan toch veel minder bezwaar moeten zijn.
De dwang hoort te liggen bij gemeentes zonder opvang.

Ik woon zelf al jaren vlakbij een AZC met geen noemenswaardige overlast. Ik weet dat wanneer mensen bijelkaar zijn je altijd wel wat hebt (zie voetbalfans en agenten en halve winkelcentra die het moeten ontgelden) maar het is met eens in de jaren een klein opstootje intern in het AZC niet nieuwswaardig imho.

De meeste overlast die NL'ers van asielzoekers hebben is de gedachte eraan.
pi_205681454
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 22:53 schreef Beathoven het volgende:
De dwang hoort te liggen bij gemeentes zonder opvang.
Je kunt je ook afvragen of het een goede zaak is om alles wat er geregeld dient te worden in NL af te schuiven op gemeentes. Wat je weet is dat je prima rijksambtenaren hebt op een ministerie van dienst die er blijkbaar geen zin in hebben of het ook niet weten of die het een goed idee vinden omdat te doen gewoon omdat het kan, dat doorschuiven.

Het is zeer waarschijnlijk dat een gemeente daar de capaciteiten helemaal niet voor heeft. En zoiets met grote inspanning en 0 ervaring moet gaan optuigen om probleem x met oplossing y te gaan regelen.

Ik zie het echt als het afschuiven van de verantwoordelijkheid blijkbaar ook omdat het kan. Maar je weet zeker dat als je je probleem doorschuift dat je bezig bent met pure volksverlakkerij als politicus. Niet mooi.

Het is pure machtspolitiek a la Rusland om het probleem door te ketsen naar gemeentes die weten dat ze dat niet mogen en kunnen weigeren. Het is wachten op de gemeentes die gewoon "Njet" zeggen tegen dit soort dictaten.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_205681553
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 22:59 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Je kunt je ook afvragen of het een goede zaak is om alles wat er geregeld dient te worden in NL af te schuiven op gemeentes. Wat je weet is dat je prima rijksambtenaren hebt op een ministerie van dienst die er blijkbaar geen zin in hebben of het ook niet weten of die het een goed idee vinden omdat te doen gewoon omdat het kan, dat doorschuiven.

Het is zeer waarschijnlijk dat een gemeente daar de capaciteiten helemaal niet voor heeft. En zoiets met grote inspanning en 0 ervaring moet gaan optuigen om probleem x met oplossing y te gaan regelen.

Ik zie het echt als het afschuiven van de verantwoordelijkheid blijkbaar ook omdat het kan. Maar je weet zeker dat als je je probleem doorschuift dat je bezig bent met pure volksverlakkerij als politicus. Niet mooi.

Het is pure machtspolitiek a la Rusland om het probleem door te ketsen naar gemeentes die weten dat ze dat niet mogen en kunnen weigeren. Het is wachten op de gemeentes die gewoon "Njet" zeggen tegen dit soort dictaten.
Vuile landsveraarder ben je
Vakman pur sang
pi_205681569
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Vuile landsveraarder ben je
Als je maar geen afgehakt paardenhoofd in mijn bed legt dan ben ik gerust. De woordenstrijd kan ik nog wel aan. :)

Dus shoot oude rups.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_205681589
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 23:10 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Als je maar geen afgehakt paardenhoofd in mijn bed legt dan ben ik gerust. De woordenstrijd kan ik nog wel aan. :)
Je bent tegen gelukkige Nederlanders en voor chaos en geweld?
Vakman pur sang
pi_205681598
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Je bent tegen gelukkige Nederlanders en voor chaos en geweld?
Weet niet hoe je die "conclusie" daar zo uithaalt. Maar leg het maar uit als je dat kunt.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_205681604
In mijn gemeente kwamen ze er pas achter dat in een vandervalk hotel vijftig asielzoekers gehuisvest waren toen ze er al twee weken zaten. Gemeente nooit geïnformeerd...
pi_205681614
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 23:13 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Weet niet hoe je die "conclusie" daar zo uithaalt. Maar leg het maar uit als je dat kunt.
Ben je voor of tegen immigranten?
Vakman pur sang
pi_205681628
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ben je voor of tegen immigranten?
Tering.. Je kunt wel lezen, de Nederlandse taal zeg maar? Als e.e.a. in het Italiaans vertaald moet worden dan kan dat vast wel.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_205681636
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 23:15 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Tering.. Je kunt wel lezen, de Nederlandse taal zeg maar? Als e.e.a. in het Italiaans vertaald moet worden dan kan dat vast wel.
Voor of tegen?
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')