abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 17 augustus 2022 @ 22:21:26 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_205670863
Vuilnisman. Kan deze zak ook mee?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 17 augustus 2022 @ 23:06:47 #2
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_205671382
o|O
  woensdag 17 augustus 2022 @ 23:46:26 #3
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_205671648
Is Hansie Hansie beter dan? :o
pi_205671990
Wat is er mis met deze man? Heeft ie iemand niet aangerand? Is TS jaloers?

Zoveel vragen...

Ohnee, VBL :')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Trouwste user 2022 donderdag 18 augustus 2022 @ 08:08:49 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_205672315
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 02:43 schreef Het_Bokje het volgende:
Wat is er mis met deze man? Heeft ie iemand niet aangerand? Is TS jaloers?

Zoveel vragen...

Ohnee, VBL :')
Waarom beantwoord je je eigen vragen :?

Je lijkt Jeroen Stekelenburg wel.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_205672479
Liever Jeroentje Stekelenburg die even 10 minuten interviews afneemt dan een half uur Gregga Sedoc die tijdens live sport uitlegt hoe we moeten hordenlopen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Trouwste user 2022 donderdag 18 augustus 2022 @ 08:36:10 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_205672483
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liever Jeroentje Stekelenburg die even 10 minuten interviews afneemt dan een half uur Gregga Sedoc die tijdens live sport uitlegt hoe we moeten hordenlopen.
Wil je lever of long kanker ?

pi_205672493
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 08:36 schreef tong80 het volgende:

[..]
Wil je lever of long kanker ?

Goed punt, maar toen Stekelenburg 'even een introductie' deed tijdens het WK vond ik hem niet half zo storend als nu hij tussen allerlei onzin van Rivkah/Egbers met Sedoc door ook nog zijn plasje moet doen.
  Trouwste user 2022 donderdag 18 augustus 2022 @ 08:42:38 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_205672542
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Goed punt, maar toen Stekelenburg 'even een introductie' deed tijdens het WK vond ik hem niet half zo storend als nu hij tussen allerlei onzin van Rivkah/Egbers met Sedoc door ook nog zijn plasje moet doen.
Ik stoor me het meest aan de NPO dat ze doen alsof de kijkers een Teleac-cursus sport zien. Leuk het duiden. Doet aan het eind van de uitzending. En dan summier to the point. Dit is pure minachting. Bij het wielrennen overschakelen naar de Belg, terwijl Stef Clement goed is, vind ik snobistisch. Nu is het te billeken.

pi_205672574
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 08:42 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik stoor me het meest aan de NPO dat ze doen alsof de kijkers een Teleac-cursus sport zien. Leuk het duiden. Doet aan het eind van de uitzending. En dan summier to the point. Dit is pure minachting. Bij het wielrennen overschakelen naar de Belg, terwijl Stef Clement goed is, vind ik snobistisch. Nu is het te billeken.

Ik vind Joris 'overacting' van der Berg wel vervelend en het Vlaams commentaar prima. Dus schakel daar wel vaak op in, maar als het een keer de NOS is, nouja. Clement inderdaad geen problemen mee, goede gast. Ik vind hem ook altijd prettig bij de Avondetappe.

Voetbal kijk ik nooit bij de Belg, maar voor atletiek (en tijdens de OS) kijk ik er liever naar. Zij knallen gewoon sport op je scherm, in plaats van steeds maar dat stukje duiding. Ik hoor van mijn omgeving altijd dat gelul over sport heel vermoeiend is.
  Trouwste user 2022 donderdag 18 augustus 2022 @ 08:51:01 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_205672605
Weet je Mexicanobakker. Jij, mijn moeder en ik zijn bovengemiddeld geïnteresseerd in sport. Mijn ma belt me 's nachts op tijdens de spelen. Ma is 82 en baalt als ze visite krijgt in het verzorgingscentrum tijdens een sportwedstrijd. Dat is wat anders dan tante Ans uit Tiel die geen benul heeft. Dat verschil kennen ze niet bij de NPO. Daar zijn Tom Egberts en Dione de Graaf en die nieuwe lesbienne samen met tante uit Tiel de maatstaf.

pi_205688165
Familie van die keeper?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Trouwste user 2022 zaterdag 20 augustus 2022 @ 03:10:32 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_205692220
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 19:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Familie van die keeper?
Ha ha ha. Wat goedkoop.

Vandaag weer heerlijk geërgerd.

pi_205692286
Ik snap niet waarom ze Krek analyse laten doen, beste prestatie was EK kampioen indoor op 60 meter horden.
Alsof je Bram van Polen laat duiden hoe Mesi eigenlijk vaker de bal af zou moeten spelen, kan me zo voorstellen dat de belangrijkste kwalificatie van de man zijn kleurtje is omdat ze anders gezeik krijgen bij de NOS dat er alleen blanke mannen sport analyse doen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205692288
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 05:54 schreef raptorix het volgende:
Ik snap niet waarom ze Krek analyse laten doen, beste prestatie was EK kampioen indoor op 60 meter horden.
Alsof je Bram van Polen laat duiden hoe Mesi eigenlijk vaker de bal af zou moeten spelen, kan me zo voorstellen dat de belangrijkste kwalificatie van de man zijn kleurtje is omdat ze anders gezeik krijgen bij de NOS dat er alleen blanke mannen sport analyse doen.
Sedoc heeft charisma en huisvrouwen soppen op ‘m. In combinatie met zijn topsportverleden snap ik deze keuze nog wel. Maar er zitten genoeg patjepeejers bij de NOS die ze ooit eens in een vlaag van verstandsverbijstering een rolletje hebben toegekend en waar ze vervolgens nooit meer vanaf komen.
U MAD?
pi_205692289
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 06:00 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Sedoc heeft charisma en huisvrouwen soppen op ‘m. In combinatie met zijn topsportverleden snap ik deze keuze nog wel. Maar er zitten genoeg patjepeejers bij de NOS die ze ooit eens in een vlaag van verstandsverbijstering een rolletje hebben toegekend en waar ze vervolgens nooit meer vanaf komen.
Ik kijk veel liever naar een frisse jongeman als Ayolt Kloosterboer die gewoon een vak heeft geleerd.
Krek is echt een marge sporter.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205692512
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 06:04 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik kijk veel liever naar een frisse jongeman
Jouw probleem.
U MAD?
pi_205692638
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 22:21 schreef tong80 het volgende: