Waarom beantwoord je je eigen vragenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 02:43 schreef Het_Bokje het volgende:
Wat is er mis met deze man? Heeft ie iemand niet aangerand? Is TS jaloers?
Zoveel vragen...
Ohnee, VBL
Wil je lever of long kanker ?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liever Jeroentje Stekelenburg die even 10 minuten interviews afneemt dan een half uur Gregga Sedoc die tijdens live sport uitlegt hoe we moeten hordenlopen.
Goed punt, maar toen Stekelenburg 'even een introductie' deed tijdens het WK vond ik hem niet half zo storend als nu hij tussen allerlei onzin van Rivkah/Egbers met Sedoc door ook nog zijn plasje moet doen.quote:
Ik stoor me het meest aan de NPO dat ze doen alsof de kijkers een Teleac-cursus sport zien. Leuk het duiden. Doet aan het eind van de uitzending. En dan summier to the point. Dit is pure minachting. Bij het wielrennen overschakelen naar de Belg, terwijl Stef Clement goed is, vind ik snobistisch. Nu is het te billeken.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed punt, maar toen Stekelenburg 'even een introductie' deed tijdens het WK vond ik hem niet half zo storend als nu hij tussen allerlei onzin van Rivkah/Egbers met Sedoc door ook nog zijn plasje moet doen.
Ik vind Joris 'overacting' van der Berg wel vervelend en het Vlaams commentaar prima. Dus schakel daar wel vaak op in, maar als het een keer de NOS is, nouja. Clement inderdaad geen problemen mee, goede gast. Ik vind hem ook altijd prettig bij de Avondetappe.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik stoor me het meest aan de NPO dat ze doen alsof de kijkers een Teleac-cursus sport zien. Leuk het duiden. Doet aan het eind van de uitzending. En dan summier to the point. Dit is pure minachting. Bij het wielrennen overschakelen naar de Belg, terwijl Stef Clement goed is, vind ik snobistisch. Nu is het te billeken.
Ha ha ha. Wat goedkoop.quote:
Sedoc heeft charisma en huisvrouwen soppen op ‘m. In combinatie met zijn topsportverleden snap ik deze keuze nog wel. Maar er zitten genoeg patjepeejers bij de NOS die ze ooit eens in een vlaag van verstandsverbijstering een rolletje hebben toegekend en waar ze vervolgens nooit meer vanaf komen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 05:54 schreef raptorix het volgende:
Ik snap niet waarom ze Krek analyse laten doen, beste prestatie was EK kampioen indoor op 60 meter horden.
Alsof je Bram van Polen laat duiden hoe Mesi eigenlijk vaker de bal af zou moeten spelen, kan me zo voorstellen dat de belangrijkste kwalificatie van de man zijn kleurtje is omdat ze anders gezeik krijgen bij de NOS dat er alleen blanke mannen sport analyse doen.
Ik kijk veel liever naar een frisse jongeman als Ayolt Kloosterboer die gewoon een vak heeft geleerd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 06:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sedoc heeft charisma en huisvrouwen soppen op ‘m. In combinatie met zijn topsportverleden snap ik deze keuze nog wel. Maar er zitten genoeg patjepeejers bij de NOS die ze ooit eens in een vlaag van verstandsverbijstering een rolletje hebben toegekend en waar ze vervolgens nooit meer vanaf komen.
Jouw probleem.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 06:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik kijk veel liever naar een frisse jongeman
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:21 schreef tong80 het volgende:
Vuilnisman. Kan deze zak ook mee?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |