abonnement Unibet Coolblue
pi_205729820
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 11:18 schreef Ang3l het volgende:

[..]
5 spellen, 20 eur... 5 x 20 = 100,-
Tadaa! het verschil is al terugverdiend :P

Ja. Dat zei ik net al 2x. Dat het 5x kost om terug te verdienen en ik nog niet aan de 5 spellen zit.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 11:20:47 #77
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205729834
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 11:19 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ja. Dat zei ik net al 2x. Dat het 5x kost om terug te verdienen en ik nog niet aan de 5 spellen zit.
Omdat jij vaak gamed op de PC, vandaar dat IK zei "de PS5 gamer".
De gemiddelde gamer speelt toch wel meer dan 5 spellen in de lifetime van zijn console?

Dat je t NU nog niet heb terugverdiend wil niet zeggen dat je t niet GAAT terugverdienen ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_205729869
#TeamAng3l
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_205729871
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 11:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Omdat jij vaak gamed op de PC, vandaar dat IK zei "de PS5 gamer".
De gemiddelde gamer speelt toch wel meer dan 5 spellen in de lifetime van zijn console?

Dat je t NU nog niet heb terugverdiend wil niet zeggen dat je t niet GAAT terugverdienen ;)
Ja tegen de tijd dat ik het ga doen. Betaal ik voor het gemak. Prima dat jij dat niet waard vind. Maar gemak voor geld stellen maakt je nog geen dief van eigen portemonnee. Ik ga ook met de auto naar mijn werk ipv met de fiets uit gemak. Of maakt me dat ook een dief uit eigen portemonnee :(

Dus vind je stelling niet kloppen. Of we zijn allemaal dieven uit eigen portemonnee omdat iedereen dingen doet die extra geld kosten wat niet nodig is. Dat kan ook.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_205729873
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 11:24 schreef StateOfMind het volgende:
#TeamAng3l
Altijd al geweten. Wel fijn dat je nu uit de kast bent :+
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 11:28:34 #81
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205729894
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 11:24 schreef StateOfMind het volgende:
#TeamAng3l
Maakt mij verder niet uit als iemand meer wil betalen voor iets hoor, terwijl t niet nodig is want het geeft geen voordelen ;)

Maar een ROI (Return on Investment) wil niet zeggen dat je t op willekeurig welke plek in de tijd al terugverdiend moet hebben. De ene gamed sowieso meer dan de ander, dus die periode is voor elke gamer anders. Maar ik durf je te garanderen dat ELKE speler het terugverdiend gedurende de periode dat ze de console gebruiken. ZO enorm zijn de verschillen per spel nl wel, store vs fysieke winkel. 20 eur op 1 spel (wat op de hoogtij dagen 70 kost) is echt relatief veel verschil.

De PS store is gewoonweg overpriced, zelfs in aanbiedingstijden is het 9 van de 10 x nog duurder dan ff op budgetgaming.nl kijken. Af en toe heb je een leuke aanbdieing in de store, en dan koop ik zelf ook digitaal ipv fysiek, maar dat is eerer uitzondering an regel qua bedragen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 11:30:38 #82
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205729908
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 11:25 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ja tegen de tijd dat ik het ga doen. Betaal ik voor het gemak. Prima dat jij dat niet waard vind. Maar gemak voor geld stellen maakt je nog geen dief van eigen portemonnee. Ik ga ook met de auto naar mijn werk ipv met de fiets uit gemak. Of maakt me dat ook een dief uit eigen portemonnee :(

Dus vind je stelling niet kloppen. Of we zijn allemaal dieven uit eigen portemonnee omdat iedereen dingen doet die extra geld kosten wat niet nodig is. Dat kan ook.
Je maakt een kromme vergelijking, want de auto geeft als voordeel droog, sneller, geen zadelpijn etc.
Het enige voordeel van digitaal is 1 dag verschil in spelen, want digitaal is meteen te downloadne en bestellen in de winkel meestal 1 dag.

Welke voordelen zie jij aan digitaal dan nog meer?
(op t esthetische van de console na dan, wat een kwestie van smaak is)
T spel speelt niet sneller, niet beter, de graphics zijn niet anders.

Kastruimte van je doosjes met discs? (zou kunnen :D )
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_205729912
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 11:25 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Altijd al geweten. Wel fijn dat je nu uit de kast bent :+
:(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_205729923
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 11:28 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Maakt mij verder niet uit als iemand meer wil betalen voor iets hoor, terwijl t niet nodig is want het geeft geen voordelen ;)

Maar een ROI (Return on Investment) wil niet zeggen dat je t op willekeurig welke plek in de tijd al terugverdiend moet hebben. De ene gamed sowieso meer dan de ander, dus die periode is voor elke gamer anders. Maar ik durf je te garanderen dat ELKE speler het terugverdiend gedurende de periode dat ze de console gebruiken. ZO enorm zijn de verschillen per spel nl wel, store vs fysieke winkel. 20 eur op 1 spel (wat op de hoogtij dagen 70 kost) is echt relatief veel verschil.

De PS store is gewoonweg overpriced, zelfs in aanbiedingstijden is het 9 van de 10 x nog duurder dan ff op budgetgaming.nl kijken. Af en toe heb je een leuke aanbdieing in de store, en dan koop ik zelf ook digitaal ipv fysiek, maar dat is eerer uitzondering an regel qua bedragen.
Maar ik kocht al vrijwel nooit fysiek games voor de ps4. En daar was het ook al goedkoper :D Dus in mijn geval. iemand die toch alleen al download bespaar ik 100 euro.

Dus geen dief. Dus niet eens dat het voor iedereen zo is. En zo heb ik vrienden die het zelfde hebben. Mijn laatste fysieke game was fifa 15 geloof ik :P

van de rest best doelloos deze discussie maar moeten toch wat zo op de woensdag ochtend :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 11:36:04 #85
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205729948
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 11:31 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
:(
Welcome to the dark back side, we have cookies!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_205729960
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 11:30 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Je maakt een kromme vergelijking, want de auto geeft als voordeel droog, sneller, geen zadelpijn etc.
Het enige voordeel van digitaal is 1 dag verschil in spelen, want digitaal is meteen te downloadne en bestellen in de winkel meestal 1 dag.

Welke voordelen zie jij aan digitaal dan nog meer?
(op t esthetische van de console na dan, wat een kwestie van smaak is)
T spel speelt niet sneller, niet beter, de graphics zijn niet anders.

Kastruimte van je doosjes met discs? (zou kunnen :D )
Voordeel is dat ik niet naar een winkel hoef. Of geen gedoe met postnl. Zeker weten dat je vanaf min 1 je spel kunt spelen. Al geïnstalleerd staat. Geen hoesjes hoef te bewaren en disc heb die kapot kunnen gaan. En niet van disc hoef te wisselen als ik een ander spel wil spelen. En als ik me verveel kan ik door de store bladeren en 10 min later een nieuw spel spelen. Gewoon gemak dus eigenlijk

En die vergelijking met de auto is overdreven. Maar zo zijn er nog wel 233223x andere dingen doe we voor gemak doen die geld kosten wat niet nodig is. Licht laten branden. Oplader in stopcontact laten zitten. Onnodig veel water gebruiken. Douchen langer dan 2 min. Want in 2 min kan je prima schoon zijn. etc etc etc
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 11:39:09 #87
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205729970
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 11:32 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Maar ik kocht al vrijwel nooit fysiek games voor de ps4. En daar was het ook al goedkoper :D Dus in mijn geval. iemand die toch alleen al download bespaar ik 100 euro.

Dus geen dief. Dus niet eens dat het voor iedereen zo is. En zo heb ik vrienden die het zelfde hebben. Mijn laatste fysieke game was fifa 15 geloof ik :P

van de rest best doelloos deze discussie maar moeten toch wat zo op de woensdag ochtend :D
Van download naar download bespaar je idd de 100.
Maar ik snap de voordelen van download niet.
Download is altijd duurder dan fysiek.

Dus als je allene in de pool van de idioten kijkt, dan ben je geen dief.
Kijk je in de pool van PS-console gamers, dan wel :P
Referentiekader!

Eigenlijk best wel van de zotte dat digitaal gamen duurder is dan fysiek, want geen hoesje, niks printen, geen materiaalkosten etc.
Da's dus echt enkel en alleen omdat er maar 1 supplier is: PS store zelf. Daarom kunnen ze dat doen.
En zo kunnen ze mensen richting een PS now etc pushen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_205729996
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 11:39 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Van download naar download bespaar je idd de 100.
Maar ik snap de voordelen van download niet.
Download is altijd duurder dan fysiek.

Dus als je allene in de pool van de idioten kijkt, dan ben je geen dief.
Kijk je in de pool van PS-console gamers, dan wel :P
Referentiekader!

Eigenlijk best wel van de zotte dat digitaal gamen duurder is dan fysiek, want geen hoesje, niks printen, geen materiaalkosten etc.
Da's dus echt enkel en alleen omdat er maar 1 supplier is: PS store zelf. Daarom kunnen ze dat doen.
En zo kunnen ze mensen richting een PS now etc pushen.
He wat? In de pool van idioten? gaan we nu van dief naar idioot zijn omdat ik downloaden fijner vind.
er zijn zoveel mensen die alleen downloaden.

En ja dat het dom is dat het duurder is ben ik het mee eens
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 11:42:12 #89
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205729998
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 11:37 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Voordeel is dat ik niet naar een winkel hoef.
Ik ook niet.

quote:
Of geen gedoe met postnl.
Zelden.

quote:
Zeker weten dat je vanaf min 1 je spel kunt spelen.
Sure, die geef ik je ;)

quote:
Al geïnstalleerd staat.
Die ook.

quote:
Geen hoesjes hoef te bewaren en disc heb die kapot kunnen gaan.
Die eerste wel, die tweede nooit gehad.

quote:
En niet van disc hoef te wisselen als ik een ander spel wil spelen.
5 seconden werk

quote:
En als ik me verveel kan ik door de store bladeren en 10 min later een nieuw spel spelen.
En hoe vaak doe je dat met 5 games per jaar? :P

Voor mij is het zo: Ik zou altijd voor de keuze gaan (en daar heb ik dan 100,- eur meer voor over) om niet afhankelijk te zijn van 1 store, 1 leverancier en 1 prijs.

Maar ieder z;n ding.
Dief. Idioot!

:P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 11:42:36 #90
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205730002
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 11:42 schreef over_hedge het volgende:

[..]
He wat? In de pool van idioten? gaan we nu van dief naar idioot zijn omdat ik downloaden fijner vind.
er zijn zoveel mensen die alleen downloaden.

En ja dat het dom is dat het duurder is ben ik het mee eens
Het was een grapje :*
Ik had er een ;) achter moeten zetten.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 11:45:10 #91
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205730032
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 11:32 schreef over_hedge het volgende:

van de rest best doelloos deze discussie maar moeten toch wat zo op de woensdag ochtend :D
True, maar ik kan nog maar een uurtje ranten want ik heb vanmiddag vrij *O*
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_205730043
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 11:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik ook niet.
[..]
Zelden.
[..]
Sure, die geef ik je ;)
[..]
Die ook.
[..]
Die eerste wel, die tweede nooit gehad.
[..]
5 seconden werk
[..]
En hoe vaak doe je dat met 5 games per jaar? :P

Voor mij is het zo: Ik zou altijd voor de keuze gaan (en daar heb ik dan 100,- eur meer voor over) om niet afhankelijk te zijn van 1 store, 1 leverancier en 1 prijs.

Maar ieder z;n ding.
Dief.

:P
Zelden. Is dus al niet nooit.

Disc kapot heb ik wel eens meegemaakt. En nee niet vaak. Maar 1x is al irritant.

En ja is 5 seconden werk. Of nouja iets meer. Kast met spellen staat stukje verder op :P Maar dan nog is het makkelijker als je gewoon meteen kan switchen en verder gaan waar je was. Dus gewoon gemak. Sure geen big deal. Maar toch best fijn.

En hoe vaak ik dat doe. Op de ps5 niet zo heel vaak. Omdat ik dat vooral op steam doe. Maar zo af en toe als er een leuke sale is koop is nog wel eens een psvr game oid

Dus best wat voordelen. En ja voor die voordelen betaal je wel extra
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 11:51:17 #93
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205730099
Sinds de PS5 is het switchen van games echt super easy. Die krengen zijn zo opgestart.
Dat viel me biJ Witcher 3 wecht op hoeveel de laadtijd is verminderd tussen PS4 en PS5 O+
Sowieso speel ik meestal maar 1 tegelijk, want ik ken mezelf: dan maak ik niks meer af :D


Ik kan nu bv wel eens "ff 20 minuutjes cyberpunk doen". Dat hoefde ik met de PS4 niet te proberen :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_205730122
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 11:51 schreef Ang3l het volgende:
dan maak ik niks meer af
Ik maak spellen bijna nooit af. Vooral open world games niet.

Cyberpunk
Assassins creed valhalla
RDR2
Gta 5
Elden ring
Borderlands

Allemaal niet uitgespeeld :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 11:57:19 #95
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205730167
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 11:53 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ik maak spellen bijna nooit af. Vooral open world games niet.

Cyberpunk
Assassins creed valhalla
RDR2
Gta 5
Elden ring
Borderlands

Allemaal niet uitgespeeld :')
Omdat je te veel switched :P
Tussen je supersnelle digitale content!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_205730659
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 10:43 schreef Drankster het volgende:

[..]
Extremely?

Je kan de d-pad en linker thumbstick niet eens wisselen.

PASS.
'Extremely' is inderdaad behoorlijk overdreven. Zit zelf al een tijdje te denken om paddles te (laten) bouwen op m'n controller omdat mij dat veel meer profijt zou opleveren met wat ik speel (Battle Royal), eerst maar even deze nieuwe controller proberen binnenkort :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2022 12:40:04 ]
  woensdag 24 augustus 2022 @ 14:29:39 #97
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_205731629
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 11:36 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Welcome to the dark back side, we have cookies!
Voor, tijdens, of na?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator woensdag 24 augustus 2022 @ 14:35:38 #98
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_205731677
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Voor, tijdens, of na?
Hopelijk tijdens, altijd fijn een snack tussendoor om ff op adem te komen.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_205739215
Sony verhoogt per direct de prijs van de PlayStation 5

Gelukkig heb ik een PS5 en een Series X :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')