abonnement Unibet Coolblue
pi_205699232
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Maar wanneer je in de buurt bent kan je toch altijd even kijken of ze nog wat leuks heeft?

Heb vandaag veel tgtg gegeten. Fruit in de yoghurt, later op de dag ook, nog, brood bij de lunch en vanavond de lasagne gemaakt (waar ik nog wel 3 dagen van kan eten). Ook de appeltjes tot moes gekookt. Fruit voor in m'n yoghurt hoef ik de komende maand ook niet meer de halen, net als brood
Zeker :Y

Jouw pakketten zagen er zo goed uit. Ideaal als je er zo lang mee kunt doen ook.

Gaat het een beetje met je?
Spoilers!
pi_205699251
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bij thuiskomst hadden die kutboeren de lantaarnpaal voor mijn huis versierd met een vlag }:|
De over alles klagende muizenbuurman heeft ook zo'n foute vlag opgehangen aan de buitenkant van het balkon. Dat mag niet (volgens huishoudelijk regelement) maar de beide andere bestuursleden zijn met vakantie, en ik ga er niet in mijn eentje.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205699277
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 21:22 schreef derLudolf het volgende:
Hoe kom je daar eigenlijk allemaal zo bij? Forum of FB groep waar

De snuffelgans ben ik een paar jaar elke werkdag langs gereden. Waarom de snuffelgans, want het lijkt een domme naam: Coevorden wordt ook wel Ganzenstad genoemd.

Staphorst en Nieuwleusen is geen Drenthe hè. Als ik het geweten dat je daar was het ik je een goede Italiaan in Ommen aangeraden :)
Neuh, ik Google gewoon en lees de reviews van alle kringlopen en kies er dan een aantal die mij het tofste lijken. Al zeggen de foto's vaak nog meer dan de reviews. Mensen klagen in reviews echt over de stomste dingen. Is me vooral opgevallen dat er veel 1 ster reviews zijn van mensen omdat ze een mondkapje moesten dragen.
pi_205699374
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:19 schreef Myraela het volgende:

[..]
Neuh, ik Google gewoon en lees de reviews van alle kringlopen en kies er dan een aantal die mij het tofste lijken. Al zeggen de foto's vaak nog meer dan de reviews. Mensen klagen in reviews echt over de stomste dingen. Is me vooral opgevallen dat er veel 1 ster reviews zijn van mensen omdat ze een mondkapje moesten dragen.
Wat een prachtige kast liet je eerder zien O+
Spoilers!
pi_205699395
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Zeker :Y

Jouw pakketten zagen er zo goed uit. Ideaal als je er zo lang mee kunt doen ook.

Gaat het een beetje met je?
Het is zo'n raar gevoel. Weet ook dat ik me echt niet schuldig hoef te voelen dat ik er niet meer ben geweest, dat trok ze niet. Haar man zei dat ze nog veel plannen had de komende week, tekst van de kaart, de muziek, de ceremonie, maar ook de administratie aan haar man uitleggen (dat was een beetje haar kindje, hij is van de techniek)

Ze was ook de enige oud collega waar ik contact mee had en zij had ook nauwelijks contact met oud collega's terwijl ze er meer dan 40 jaar heeft gewerkt. Ik was de enige die nu gebeld is, de rest krijgt of een kaart of zal maandag gebeld worden op kantoor. De enige die haar ook kende is iemand hier in de flat maar die is gisteren op vakantie gegaan. Heb haar net wel gebeld om even flink te janken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205699402
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 20:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Vriendin is vannacht overleden -O-
Ach.. ;( sterkte :*
pi_205699410
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat een prachtige kast liet je eerder zien O+
Plaatje he. O+ En hij loopt zo tof door in de hoek. Ik dacht dat dat precies zou passen in het nieuwe huis, dus ik had hem al bijna ingepakt. En toen kwam die partypooper van een man van me met de plattegrond en om me te vertellen dat het raam te ver doorloopt. ;(
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 22:36:05 #283
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205699546
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:19 schreef Myraela het volgende:

[..]
Neuh, ik Google gewoon en lees de reviews van alle kringlopen en kies er dan een aantal die mij het tofste lijken. Al zeggen de foto's vaak nog meer dan de reviews. Mensen klagen in reviews echt over de stomste dingen. Is me vooral opgevallen dat er veel 1 ster reviews zijn van mensen omdat ze een mondkapje moesten dragen.
Dat wandmeubel dat je plaatste was volgens mij Pastoe,
Wij hebben al onze meubels van kringloopwinkels maar vooral ook van E-Bay. Dat laatste zoekt erg gemakkelijk. Heel het huis ingericht met Interlübke, Leolux, Rolf Benz, Hulsta, .
Mensen die net zijn gescheiden en prachtige meubels voor een prikkie wegdoen omdat het hun herinnerd aan hun ex. Of een leren bank of stoel waar de kat aan bezig is geweest die je cadeau krijgt. Naar de stoffeerder en hij is als nieuw.
22 jaar geleden woonde ik in Düsseldorf en om de hoek van een groot pand waar veel start-ups zich heel hip vestigden, na een jaar of wat gingen ze dan vaak over de kop, kwamen de meubels bij het grof vuil en een nieuwe huurder erin. Ik kan me nog onder mijn kont schoppen dat ik daar maar zelden toesloeg.
pi_205699568
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Dat wandmeubel dat je plaatste was volgens mij Pastoe,
Wij hebben al onze meubels van kringloopwinkels maar vooral ook van E-Bay. Dat laatste zoekt erg gemakkelijk. Heel het huis ingericht met Interlübke, Leolux, Rolf Benz, Hulsta, .
Mensen die net zijn gescheiden en prachtige meubels voor een prikkie wegdoen omdat het hun herinnerd aan hun ex. Of een leren bank of stoel waar de kat aan bezig is geweest die je cadeau krijgt. Naar de stoffeerder en hij is als nieuw.
22 jaar geleden woonde ik in Düsseldorf en om de hoek van een groot pand waar veel start-ups zich heel hip vestigden, na een jaar of wat gingen ze dan vaak over de kop, kwamen de meubels bij het grof vuil en een nieuwe huurder erin. Ik kan me nog onder mijn kont schoppen dat ik daar maar zelden toesloeg.
Patijn is het, volgens mij. Maar wel een goed idee om even een zoekopdracht in te stellen op Marktplaats.
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 22:40:45 #285
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205699586
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:19 schreef Myraela het volgende:

[..]
Neuh, ik Google gewoon en lees de reviews van alle kringlopen en kies er dan een aantal die mij het tofste lijken. Al zeggen de foto's vaak nog meer dan de reviews. Mensen klagen in reviews echt over de stomste dingen. Is me vooral opgevallen dat er veel 1 ster reviews zijn van mensen omdat ze een mondkapje moesten dragen.
Ja, dat is ook wel het slag volk dat ik er veel zie inderdaad.
In hoeverre kun je op foto's of recenties afgaan vraag ik me af want ja, ze hebben geen vast assortiment dat je even bij een leverancier kunt bestellen.

Mocht je ooit een camera tegenkomen waarop Leica staat mag je het voor elke prijs onder de ¤200 voor me meenemen :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205699592
Die kringloop bij mij in de buurt heeft (of in ieder geval had) veel van dat soort kasten. Een vriendin haalt te daar regelmatig vandaan (en ruilt in)
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 22:43:00 #287
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205699601
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:40 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ja, dat is ook wel het slag volk dat ik er veel zie inderdaad.
In hoeverre kun je op foto's of recenties afgaan vraag ik me af want ja, ze hebben geen vast assortiment dat je even bij een leverancier kunt bestellen.

Mocht je ooit een camera tegenkomen waarop Leica staat mag je het voor elke prijs onder de ¤200 voor me meenemen :P
https://www.ebay.de/itm/3(...)tkp%3ABk9SR8KG8c_XYA
pi_205699605
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:40 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ja, dat is ook wel het slag volk dat ik er veel zie inderdaad.
In hoeverre kun je op foto's of recenties afgaan vraag ik me af want ja, ze hebben geen vast assortiment dat je even bij een leverancier kunt bestellen.

Mocht je ooit een camera tegenkomen waarop Leica staat mag je het voor elke prijs onder de ¤200 voor me meenemen :P
Moet even nadenken en kijken of die er nog zit, maar in Huissen ben ik wel eens bij een kringloop geweest waar de eigenaar voor de leuk heel veel schrijfmachines en camera's had staan.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205699616
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:40 schreef derLudolf het volgende:
Ja, dat is ook wel het slag volk dat ik er veel zie inderdaad.
In hoeverre kun je op foto's of recenties afgaan vraag ik me af want ja, ze hebben geen vast assortiment dat je even bij een leverancier kunt bestellen.

Mocht je ooit een camera tegenkomen waarop Leica staat mag je het voor elke prijs onder de ¤200 voor me meenemen :P
Foto's geven wel een goed beeld van wat ze aannemen/inkopen. En gewoon van hoe groot en vol het is. Uit de reviews haal ik dan voornamelijk of de prijzen redelijk zijn.

Camera's kijk ik eigenlijk nooit naar. :D De hele hoek met electronica sla ik graag over.
pi_205699625
Hier ook 2 giga Interlubke kasten van Marktplaats voor niks. Fijn is dat.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 22:46:34 #291
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205699638
Prijzen voor analoge kameras stijgen alweer een tijdje, maar een jaar of 10 geleden kon je op Ebay hele hasselblad uitrustingen kopen voor heel weinig. Toen dat nieuw was had dat de prijs van een leuke auto. In Analoge fotografietijden was Hasselblad het non plus ultra.
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 22:47:11 #292
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205699646
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:45 schreef Vanyel het volgende:
Hier ook 2 giga Interlubke kasten van Marktplaats voor niks. Fijn is dat.
Kan geen ikea tegenop. :-)
pi_205699648
Sterkte Kaatje
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205699650
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Die kringloop bij mij in de buurt heeft (of in ieder geval had) veel van dat soort kasten. Een vriendin haalt te daar regelmatig vandaan (en ruilt in)
Oh dat is wel tof! Dit soort kasten zie ik eigenlijk zelden tot nooit bij de kringloop. De kleinere jaren 50 kastjes wel soms, maar vaak in niet al te beste staat en zelfs dan nog best aan de prijs.
pi_205699661
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:47 schreef Myraela het volgende:

[..]
Oh dat is wel tof! Dit soort kasten zie ik eigenlijk zelden tot nooit bij de kringloop. De kleinere jaren 50 kastjes wel soms, maar vaak in niet al te beste staat en zelfs dan nog best aan de prijs.
Ik ga er binnenkort wel eens langs en maak wat foto's. Er is veel zooi maar ook dat soort kasten dus.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 22:50:16 #296
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205699679
quote:
Oh ja, ik had vooral meetzoekers in m'n hoofd

Ik was laatst in Frankfurt a/M in de Leica store/gallerij. Poah wat stond daar ook veel moois.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205699708
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ga er binnenkort wel eens langs en maak wat foto's. Er is veel zooi maar ook dat soort kasten dus.
Is dat die kringloop die je me had getipt? Die van buiten ook echt een rommeltje is. :D
pi_205699709
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Het is zo'n raar gevoel. Weet ook dat ik me echt niet schuldig hoef te voelen dat ik er niet meer ben geweest, dat trok ze niet. Haar man zei dat ze nog veel plannen had de komende week, tekst van de kaart, de muziek, de ceremonie, maar ook de administratie aan haar man uitleggen (dat was een beetje haar kindje, hij is van de techniek)

Ze was ook de enige oud collega waar ik contact mee had en zij had ook nauwelijks contact met oud collega's terwijl ze er meer dan 40 jaar heeft gewerkt. Ik was de enige die nu gebeld is, de rest krijgt of een kaart of zal maandag gebeld worden op kantoor. De enige die haar ook kende is iemand hier in de flat maar die is gisteren op vakantie gegaan. Heb haar net wel gebeld om even flink te janken.
Sterkte Kaatje
I solemnly swear i'm up to no good
pi_205699722
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:53 schreef Myraela het volgende:

[..]
Is dat die kringloop die je me had getipt? Die van buiten ook echt een rommeltje is. :D
Ja die (schaapsdrift)
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 22:57:12 #300
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205699745
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:50 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Oh ja, ik had vooral meetzoekers in m'n hoofd

Ik was laatst in Frankfurt a/M in de Leica store/gallerij. Poah wat stond daar ook veel moois.
Zoekopdracht op ebay zetten en rustig afwachten, je niet mee laten slepen in het steeds hoger bieden. Een veiling die op bv Dinsdagmiddag afloopt bereikt meestal een veel lagere prijs dan eentje die op Zondagavond afloopt. Een biedrobot gebruiken helpt ook. Laatste seconden pas een bod uitbrengen dan is de kans dat je overboden wordt lager.

Ik heb een heel enorm servies van Engels porselein uit begin vorige eeuw, voldoende voor een 20-25 personen, het zou niet misstaan op het Loo. Echt prachtig, voor een habbekrats bij elkaar verzameld voor de leuk. Staat nu in een vitrienekast mooi te zijn. Was ook de reden waarom ik van mezelf niet ook aan Hasselblad verzamelen ben begonnen, had ik nog een kast vol gehad.
Aan de andere kant, inmiddels is dat weer enorm gestegen in waarde.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')