abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_205667677
quote:
De eigenaar van United Dance Company, het bedrijf dat onder andere Dance Valley en Dutch Valley organiseert, is in april in Madrid aangehouden op verdenking van verkrachting. Het vermeende slachtoffer doet vandaag haar betoog op Instagram. Brian B. zegt dat hij inderdaad is aangehouden, maar hij ontkent de vrouw te hebben verkracht.

De 52-jarige Carol Sepúlvada schrijft op Instagram dat ze op 10 april door B. is verkracht. Hij zou na een avond stappen met haar zijn meegelopen naar haar appartement, omdat hij een door haar gemaakt kunstwerk wilde zien waar ze die avond over hadden gepraat. "Zodra ik de deur opende, begon de nachtmerrie", schrijft ze.
Diezelfde nacht aangehouden

"Hij duwde mij het huis in en verkrachtte me hardhandig." Voordat B. vertrok, zou hij hebben gezegd dat hij haar zou vermoorden als ze er met iemand over zou praten.

De vrouw deed nog diezelfde nacht aangifte, waarna B. om 2.00 uur 's nachts werd aangehouden in het hotel in Madrid waar hij met zijn vrouw en baby zou zijn geweest. Hij is volgens Sepúlvada een paar weken geleden vrijgelaten in afwachting van de rechtszaak.

Over de reden van haar uitgebreide post op Instagram schrijft ze: "Ik spreek me uit omdat hij vrij is. Omdat als iemand me vermoord, ik op zijn minst wil dat mijn familie en jij weten wie het heeft gedaan." Ook hoopt ze dat het justitieel systeem sneller gaat werken in dit soort zaken. "Hij is een vrij man, een die nu andere vrouwen pijn kan doen." Ze zegt zelf nog steeds verschillende medische behandelingen te ondergaan voor de gevolgen van de verkrachting.
Reactie Brian B.

B. schrijft in reactie in een verklaring: "Het klopt dat ik eerder dit jaar in Spanje ben aangehouden, maar in de strafprocedure die naar aanleiding van de beschuldigingen heeft plaatsgevonden, waarin beide versies van het verhaal werden gehoord, ben ik door de Spaanse rechter vrijgelaten. Ik ontkende, en ontken nog steeds de beschuldigingen van deze vrouw." Hij zegt de gerechtelijke procedure dan ook 'met vertrouwen' tegemoet te zien.
https://www.msn.com/nl-nl(...)ilsignout&li=BBoPOOe
I'm sliding like a lizard on my belly and back
pi_205667903
Wat een boutgast.
Anoniem
pi_205667995
Wat een klootzak.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_205668070
Waarom ie nou opeens Brian "B." moet heten. Net alsof je onze ex-koningin "voormalig koningin der Nederlanden Beatrix van O." gaat noemen in de media... :) Iedereen weet wie dit is.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_205668320
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 19:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een boutgast.
Is dat waar de B voor staat? Brian Boutgast.
pi_205668504
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 19:35 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Is dat waar de B voor staat? Brian Boutgast.
Nee Bouali. Brian Bouali.
pi_205668590
Benieuwd of naar aanleiding hiervan meer verhalen naar buiten gaan komen
pi_205668670
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 19:54 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Broertje van Jos? :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205668845
Ja, dat weet je van te voren bij iemand die Brian heet.
Moeten zij weten
  Spellchecker woensdag 17 augustus 2022 @ 21:49:11 #11
197773 crew  maily
mevrouwtje oeps
pi_205670252
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 19:54 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Broer van A. ?
pi_205670611
Wel geinig dat als je Google'd: "Carol Sepúlvada"

Gerelateerde zoekopdrachten: "Brian Bout Dance Valley"

:D

https://www.roddelpraat.n(...)gd-van-verkrachting/

De comments :')

quote:
Bigblackcocksmatter zegt:

Uit eigen ervaring weet ik dat als een vrouw nee zegt, het soms na een paar k^nkerklappen toch ja wordt. En daarna die vetvlek lekker vol jakkeren met zaad

Charly Lutser zegt:

En zo is het! Al kan het tegenstribbelen ook wel fijn zijn... daar worden de gaatjes extra strak van.

Jan Joris zegt:

Het is inderdaad neuken of geneukt worden. En desnoods druk je een kussen op haar mond als ze het hard gilt als je in haar klaar komt.

Heerlijk, een vrouw vol spuiten met zaad als ze het (1) niet zag aan komen. (2) na een goede worsteling je het toch lukt te penetreren. (3) je haar daarna regelmatig tegen komt in de stad.
Waarom word dat roddelpraat niet offline gehaald?

[ Bericht 29% gewijzigd door Het_Bokje op 17-08-2022 22:13:10 ]
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')