abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 woensdag 17 augustus 2022 @ 17:14:01 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_205666953
Angelina Jolie is degene die Brad Pitt heeft aangeklaagd omdat ze door hem zou zijn aangevallen in een privévliegtuig. In 2016 had een onbekende vrouw haar ‘toenmalige echtgenoot’ om die reden aangeklaagd, maar nu wordt na veel geruchten duidelijk dat het inderdaad om Jolie en Pitt gaat.



Verschillende Amerikaanse nieuwswebsites, waaronder Puck en Rolling Stone, schrijven dat Jolie aan een FBI-agent heeft verteld dat ze ‘fysiek en verbaal is aangevallen’ door Pitt terwijl zij met hun kinderen in het toestel zaten. Pitt zou zijn toenmalige vrouw hebben meegenomen naar de achterkant van het vliegtuig, waar hij naar haar schreeuwde dat ze ‘de familie verwoest’.

Daarnaast zou zich nog een fysiek voorval hebben voorgedaan, maar daarover treedt Jolie niet in detail. Ze zou daarbij onder andere aan haar elleboog een verwonding hebben opgelopen. Ook zou Pitt veel gedronken hebben en zijn bier over haar heen gegooid hebben. Het team van Pitt heeft nog niet gereageerd.

Pitt en Jolie trouwden in 2014 en hebben samen zes kinderen. In 2016 kondigde het stel aan na een relatie van twaalf jaar uit elkaar te gaan. Sindsdien liggen de twee in een vechtscheiding.

https://www.ad.nl/show/an(...)-vliegtuig~adb38830/

*O*

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_205666998
Jolie O+

Mooie lippen, knieën, en drinkt bloed. :9~ _O_

Brad Pitt :')
pi_205667081

pindazakje
pi_205667222
quote:
Lekker boeiend.

Of nou ja, vooral makkelijk.
pi_205667321
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 17:52 schreef YStec het volgende:

[..]
Lekker boeiend.

Of nou ja, vooral makkelijk.
Hoezo makkelijk? Ik lees een reactie boven mij dat ze mooie knieën heeft, dus daar was ik wel benieuwd naar.
Maar ik vind ze persoonlijk juist helemaal niet mooi. Dunne iele broze beentjes :r
pindazakje
pi_205667618
quote:
Walgelijke knieën.Zou zeker NIET doen
pi_205667701
quote:
O+ :9~ zo sexy _O_
pi_205667715
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 18:02 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Hoezo makkelijk? Ik lees een reactie boven mij dat ze mooie knieën heeft, dus daar was ik wel benieuwd naar.
Maar ik vind ze persoonlijk juist helemaal niet mooi. Dunne iele broze beentjes :r
Man, je hebt geen smaak. :{w
pi_205667724
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 18:32 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Walgelijke knieën.Zou zeker NIET doen
:')





[ Bericht 25% gewijzigd door laforest op 17-08-2022 18:54:41 ]
  Trouwste user 2022 woensdag 17 augustus 2022 @ 21:04:41 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_205669444
Lelijk wijf

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_205669806
Lol, bij het topic 'Verspookte Celebs' moet ik direct aan haar denken. :D

Womb Raider *O*
Puntknieen _O_
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Trouwste user 2022 woensdag 17 augustus 2022 @ 21:28:35 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_205669863
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 21:25 schreef Het_Bokje het volgende:
Lol, bij het topic 'Verspookte Celebs' moet ik direct aan haar denken. :D

Womb Raider *O*
Puntknieen _O_
Puntige

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_205671307
#teambrad



[ Bericht 95% gewijzigd door Claudia_x op 17-08-2022 23:07:06 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 13:00:00 #14
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_205675151
quote:
Ah het klassieke KLB / Puntige knieen
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_205675283
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:00 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ah het klassieke KLB / Puntige knieen
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 17:05 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat een belachelijk goor wijf man.

Nekschot waardig.
pindazakje
pi_205677476
Ik kwam hier overigens wat andere informatie tegen: Jolie heeft een aanklacht tegen de FBI ingediend om documenten in te kunnen zien die duidelijk maken waarom indertijd is besloten Pitt niet te vervolgen. Er wordt in dat artikel bovendien specifieker ingegaan op wat er zou zijn gebeurd tijdens het incident in het vliegtuig:

De ‘Maleficent’-actrice beweerde dat Pitt vier keer tegen het plafond van het vliegtuig had geslagen. Hij brulde bovendien dat Jolie hun familie kapot maakte. Toen de kinderen vroegen: “Gaat het, mama?”, antwoordde Pitt: “Nee, ze is niet in orde. Ze verpest dit gezin. Ze is gek.” Op dat moment schreeuwde één van de kinderen, Maddox: “Ze is niet gek, maar jij wel. Jij klootzak!”. Volgens het rapport rende Pitt naar het kind toe, maar hield Jolie hem tegen. Als gevolg liep ze verwondingen op aan haar rug en haar elleboog. Jolie diende foto’s van haar vermeende verwondingen in bij de FBI en toonde vervolgens ook de dagboeken van hun kinderen.

Op een ander moment tijdens de vlucht zei Jolie dat Pitt bier over haar goot terwijl ze probeerde te slapen. Uiteindelijk had ze genoeg van zijn pestgedrag en vertelde ze dat ze de kinderen naar een hotel in Californië zou brengen, om te rusten. Waarop Pitt schreeuwde: “Je neemt mijn verdomde kinderen niet mee.” Hij werd opnieuw agressief en duwde haar aan de kant. Hij zou het gezin twintig minuten hebben tegengehouden om uit te stappen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205677545
Ik weet natuurlijk totaal niet wat er is gebeurd, maar als ik een gokje mag wagen: Jolie heeft al jaren problemen (getuige onder andere haar anorexia) en is geen leuke partner, Pitt worstelt daar al die tijd mee en geraakt op den duur uit ellende aan de drank, de kinderen zijn zich niet van de rol van hun moeder bewust en zijn geneigd haar kant te kiezen omdat ze wel het gefrustreerde gedrag van hun vader zien, Jolie wentelt zich in slachtofferschap, Pitt probeert nog altijd wanhopig om discreet te blijven en de hele shitshow uit de pers te houden. Er lijken parallellen te zijn met Depp-Heard. Een pijnlijk verschil is dat Jolie Pitt bij de kinderen vandaan heeft geprobeerd te houden, wat buiten alle proportie lijkt. Maar hé, ik was er niet bij.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205677562
6 jaar geleden?
pi_205677571
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 17:36 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet natuurlijk totaal niet wat er is gebeurd, maar als ik een gokje mag wagen: Jolie heeft al jaren problemen (getuige onder andere haar anorexia) en is geen leuke partner, Pitt worstelt daar al die tijd mee en geraakt op den duur uit ellende aan de drank, de kinderen zijn zich niet van de rol van hun moeder bewust en zijn geneigd haar kant te kiezen omdat ze wel het gefrustreerde gedrag van hun vader zien, Jolie wentelt zich in slachtofferschap, Pitt probeert nog altijd wanhopig om discreet te blijven en de hele shitshow uit de pers te houden. Er lijken parallellen te zijn met Depp-Heard. Een pijnlijk verschil is dat Jolie Pitt bij de kinderen vandaan heeft geprobeerd te houden, wat buiten alle proportie lijkt. Maar hé, ik was er niet bij.
Brad Pitt is sowieso cult na de laatste Tarantino-film. Hopelijk stopt ie.
pi_205677581
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 17:37 schreef FlauwKapsel het volgende:
6 jaar geleden?
Het is in 2016 gebeurd en in 2017 is besloten niet tot vervolging van Pitt over te gaan, maar er lopen nog steeds allerlei rechtszaken volgens mij. Welke weet ik niet precies.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205677595
tja vrouwen kan je niet vertrouwen(Heard) dat blijkt steeds maar weer dus team Pitt in deze
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_205677601
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 17:38 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Het is in 2016 gebeurd en in 2017 is besloten niet tot vervolging van Pitt over te gaan, maar er lopen nog steeds allerlei rechtszaken volgens mij. Welke weet ik niet precies.
Wadden gezeik. Dus het O.M. wil er niet aan dus probeert ze maar civielrechterlijk d'r gelijk te krijgen. En dan? Zij is in feite een nobuddy en ik gok dat brad die kinderen ook niet wil.
pi_205677603
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 17:38 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Brad Pitt is sowieso cult na de laatste Tarantino-film. Hopelijk stopt ie.
Nee joh, die heeft het in zich om in de voetsporen van Robert Redford te treden. Die heeft in 2017 nog gespeeld in Our souls at night, wat ik een mooie, kleine film vond. Hij was toen al 80+. Geweldige man, nog steeds knap. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205677626
quote:
16s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 17:40 schreef FlippingCoin het volgende:
tja vrouwen kan je niet vertrouwen(Heard) dat blijkt steeds maar weer dus team Pitt in deze
Brad die Bruce Lee in elkaar slaat (op zich niet heel leuk want ik denk ook niet dat bruce lee zo was) en de familie die over de rooie raakt en nog steeds zuur is. _O- (wat dus wel leuk is)
pi_205677643
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 17:41 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Nee joh, die heeft het in zich om in de voetsporen van Robert Redford te treden. Die heeft in 2017 nog gespeeld in Our souls at night, wat ik een mooie, kleine film vond. Hij was toen al 80+. Geweldige man, nog steeds knap. O+
Die rol was de beste die ie ooit speelde (in ieder geval meest hilarische) en die film m'n favoriete Tarantino-film.
pi_205677658
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 17:41 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Wadden gezeik. Dus het O.M. wil er niet aan dus probeert ze maar civielrechterlijk d'r gelijk te krijgen. En dan? Zij is in feite een nobuddy en ik gok dat brad die kinderen ook niet wil.
Die wil juist héél graag tijd met zijn kinderen doorbrengen.

Even opgezocht: er is in ieder geval nog gedoe over de wijnbusiness, waar Jolie haar aandeel volgens Pitt heimelijk in verkocht zou hebben (bron). En Jolie is het er niet mee eens dat Pitt gedeelde voogdij over de kinderen heeft gekregen (bron).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205677708
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 17:46 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Die wil juist héél graag tijd met zijn kinderen doorbrengen.

Even opgezocht: er is in ieder geval nog gedoe over de wijnbusiness, waar Jolie haar aandeel volgens Pitt heimelijk in verkocht zou hebben (bron). En Jolie is het er niet mee eens dat Pitt gedeelde voogdij over de kinderen heeft gekregen (bron).
Nou, dan is ie een loser en mag ie oprotten. Dat van die kinderen. Dat van die wijngaard (als t dat uberhaupt is) vind ik wel minder als ie haar deel heeft verkocht (hoewel dat een welles-nietes-iets kan zijn en hij het alleen mondeling met haar heeft afgesproken terwijl alleen hij als eigenaar op papier staat).
pi_205677725
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205677744
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 17:52 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Nou, dan is ie een loser en mag ie oprotten. Dat van die kinderen. Dat van die wijngaard (als t dat uberhaupt is) vind ik wel minder als ie haar deel heeft verkocht (hoewel dat een welles-nietes-iets kan zijn en hij het alleen mondeling met haar heeft afgesproken terwijl alleen hij als eigenaar op papier staat).
Nee, Pitt beweert dat Jolie haar aandelen heeft verkocht zonder hem in staat te stellen die aandelen te kopen (wat volgens hem had gemoeten vanwege voorkooprecht). Daardoor heeft hij ineens een mede-eigenaar gekregen waar hij niet op zat te wachten, want hij had graag volledig eigenaar willen worden. Als dat klopt, dan is het een pure pestactie van Jolie.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205677755
quote:
Beetje onduidelijk. Welk kind? En welke kinderen wil ie wel zien?
pi_205677779
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 17:57 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Beetje onduidelijk. Welk kind? En welke kinderen wil ie wel zien?
We weten dus niet over welk kind hij dat heeft gezegd. En hij wil al z'n kinderen zien. Het gerucht gaat dat z'n oudste kinderen zich tegen hem hebben gekeerd. Maddox heeft zelfs tegen hem getuigd (bron).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205677796
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 17:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Nee, Pitt beweert dat Jolie haar aandelen heeft verkocht zonder hem in staat te stellen die aandelen te kopen (wat volgens hem had gemoeten vanwege voorkooprecht). Daardoor heeft hij ineens een mede-eigenaar gekregen waar hij niet op zat te wachten, want hij had graag volledig eigenaar willen worden. Als dat klopt, dan is het een pure pestactie van Jolie.
Oh, op die manier. Nja, dat is weer een welles-nietes-iets. Ze kan dat gewoon gevraagd hebben. De vraag is alleen of de rechter daar genoegen mee neemt.

Alhoewel ik me afvraag of ze dat inderdaad had moeten vragen. Dat vraag ik me namelijk sterk af, al ken ik de wetten in Californië niet.
pi_205677811
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 18:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
We weten dus niet over welk kind hij dat heeft gezegd. En hij wil al z'n kinderen zien. Het gerucht gaat dat z'n oudste kinderen zich tegen hem hebben gekeerd. Maddox heeft zelfs tegen hem getuigd (bron).
Hebben ze überhaupt kinderen behalve die geadopteerden?
  donderdag 18 augustus 2022 @ 19:09:04 #34
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_205678461
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 18:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
We weten dus niet over welk kind hij dat heeft gezegd. En hij wil al z'n kinderen zien. Het gerucht gaat dat z'n oudste kinderen zich tegen hem hebben gekeerd. Maddox heeft zelfs tegen hem getuigd (bron).
Klopt. Hij heeft ook geen contact meer met Pax, op verzoek van het kind. Dus hoewel ik Pitt sympatieker vind, zal er helaas zeker iets van waarheid in Jolies verhaal zitten.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 18 augustus 2022 @ 19:09:40 #35
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_205678464
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 18:04 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Hebben ze überhaupt kinderen behalve die geadopteerden?
Ja. Shiloh en een tweeeïige tweeling.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_205678481
quote:
2s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 19:09 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Klopt. Hij heeft ook geen contact meer met Pax, op verzoek van het kind. Dus hoewel ik Pitt sympatieker vind, zal er helaas zeker iets van waarheid in Jolies verhaal zitten.
Kun jij mn vraag hierboven beantwoorden?
pi_205678492
quote:
2s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 19:09 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ja. Shiloh en een tweeeïige tweeling.
Hah. Je was eerder dan ik. Maakt ie geen verschil tussen die kinderen en de anderen?
pi_205678559
quote:
2s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 19:09 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ja. Shiloh en een tweeeïige tweeling.
Die tweeling is wel een jongen en een meisje?
  User die overal opduikt 2022 donderdag 18 augustus 2022 @ 19:20:35 #39
186611 Haags
pi_205678566
Weet je wie ook bij Brad Pitt?

@Wereldgozer
Zonder wrijving geen glans
pi_205678580
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 19:20 schreef Haags het volgende:
Weet je wie ook bij Brad Pitt?

@:wereldgozer
Diegene slaapt ook Matt Damon

:B
  User die overal opduikt 2022 donderdag 18 augustus 2022 @ 19:23:13 #41
186611 Haags
pi_205678591
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 19:22 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Diegene slaapt ook Matt Damon

:B
Ik denk dat ik toch liever voor Alicia Keys
Zonder wrijving geen glans
pi_205678840
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 19:23 schreef Haags het volgende:

[..]
Ik denk dat ik toch liever voor Alicia Keys
Waar Koos Alberts haar niet?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_205678979
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 17:36 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet natuurlijk totaal niet wat er is gebeurd, maar als ik een gokje mag wagen: Jolie heeft al jaren problemen (getuige onder andere haar anorexia) en is geen leuke partner, Pitt worstelt daar al die tijd mee en geraakt op den duur uit ellende aan de drank, de kinderen zijn zich niet van de rol van hun moeder bewust en zijn geneigd haar kant te kiezen omdat ze wel het gefrustreerde gedrag van hun vader zien, Jolie wentelt zich in slachtofferschap, Pitt probeert nog altijd wanhopig om discreet te blijven en de hele shitshow uit de pers te houden. Er lijken parallellen te zijn met Depp-Heard. Een pijnlijk verschil is dat Jolie Pitt bij de kinderen vandaan heeft geprobeerd te houden, wat buiten alle proportie lijkt. Maar hé, ik was er niet bij.
Ha, dat scheelt me een hoop typewerk ^O^
pi_205679075
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 19:53 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Waar Koos Alberts haar niet?
Hij wilde liever met Ruben Schaken

:B @Haags
  User die overal opduikt 2022 donderdag 18 augustus 2022 @ 20:12:35 #45
186611 Haags
pi_205679092
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 20:11 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Hij wilde liever met Ruben Schaken

:B @:haags
Ik ga morgen eerst met Cameron Diaz kijken

:T
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 18 augustus 2022 @ 22:09:51 #46
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_205680781
Zelden zooo gelachen in SHO. Die Haags is me d'r toch eentje.. :{
love & heet
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 07:59:35 #47
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_205682597
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 19:19 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Die tweeling is wel een jongen en een meisje?
Ja. Je kunt duidelijk zien wie de biologische geboren uit Pitt en Jolie zijn:

Pax ontbreekt hier.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:02:28 #48
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_205682615
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 20:04 schreef lily het volgende:

[..]
Ha, dat scheelt me een hoop typewerk ^O^
Maar er blindelings vanuit gaan dat Jolie anorexia heeft, is toch een beetje makkelijk? Ze heeft al sinds haar tienerjaren die hele dunne armen en benen, dat is grotendeels bouw. We kennen iets te makkelijk de slachtofferkaart aan Pitt toe.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:14:25 #49
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205682671
#teamundecided
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205682724
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 08:14 schreef Scorpie het volgende:
#teamundecided
#teamtotallydontcare :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')