quote:
Op donderdag 14 mei 2026 09:33 schreef Vanyel het volgende:[..]
Als seksualiteit een spectrum is van hetero naar homo en iedereen daar ergens op zit, zou het logisch zijn dat er ook wat mensen op de uitersten zitten, dus geheel hetero of geheel homo zijn.
Dat zullen er dan ws wel een stuk minder zijn dan de huidige verdeling.
quote:
Op donderdag 14 mei 2026 09:53 schreef Sunshine1982 het volgende:[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik van mezelf vind dat dit een vrij ondoordachte opmerking was

Ik ga 'm ook even wissen. Het was niet de bedoeling om respectloos te zijn naar mensen die een andere sexualiteit dan bi ervaren (al is dat wel wat ik gedaan heb met mijn ondoordachte post, excuses daarvoor

).
Viel wel mee toch? Je hebt een mening en die niet opgedrongen of door een aanval uitgesproken ofzo.
Ik snap je ook wel denk ik.
Ik denk dat velen wel eens nagedacht hebben over hoe het zou zijn, dat wellicht zelfs ´´getest´´ hebben.
Dus ik geloof ook wel dat biseksualiteit iets is wat bijna iedereen wel eens meegemaakt heeft (ik gok tienerjaren en twintigerjaren).
Ik denk niet dat je het in een simpele slider kunt zetten waar iemand op zit.
Eigenlijk heb je alleen maar die 3 kleuren. Want je kunt niet 90% hetero en 10% gay zijn. Dan ben je dus biseksueel, ook al is het maar een klein deel.
En zelfde bij 90% gay en 10% hetero, dan ben je nog steeds biseksueel.
Dus oftewel je bent 100% hetero of 100% gay. Zo niet, ben je biseksueel.