abonnement Unibet Coolblue
pi_205811497
HA! Niks hetero!
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_205822552
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 11:01 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
No homo?
Echt, hè :')
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_205887100
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 14:11 schreef Lenny77 het volgende:

Ze zeggen dat al langer van vrouwen: alle vrouwen zijn bi. Hier is minder geheimzinnigheid over en een groot voordeel is dat mannen het erg leuk vinden als 2 vrouwen met elkaar bezig zijn.
Daar wil ik toch even iets over zeggen. Als bi-dame heb ik gemerkt dat zeker niet alle vrouwen bi zijn. Veel vrouwen zijn nieuwsgierig naar hoe het is met een vrouw en willen wel eens iets uitproberen zoals zoenen of strelen maar dat maakt ze nog niet bi. Ik heb meerdere malen vrouwen aangeraakt die daar niets van wilden weten. Mannen die wel eens iets met een man willen proberen zijn er ook genoeg maar die geven daar naar mijn idee veel minder er aan toe dan vrouwen omdat ze door de maatschappij veel minder geaccepteerd worden. Mannen vinden 2 vrouwen vaak geil maar hoeveel vrouwen vinden 2 mannen samen geil? Ik wél, maar dat terzijde.
  donderdag 8 september 2022 @ 09:21:15 #54
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_205887536
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 08:15 schreef Kittekat80 het volgende:

[..]
Daar wil ik toch even iets over zeggen. Als bi-dame heb ik gemerkt dat zeker niet alle vrouwen bi zijn. Veel vrouwen zijn nieuwsgierig naar hoe het is met een vrouw en willen wel eens iets uitproberen zoals zoenen of strelen maar dat maakt ze nog niet bi. Ik heb meerdere malen vrouwen aangeraakt die daar niets van wilden weten. Mannen die wel eens iets met een man willen proberen zijn er ook genoeg maar die geven daar naar mijn idee veel minder er aan toe dan vrouwen omdat ze door de maatschappij veel minder geaccepteerd worden. Mannen vinden 2 vrouwen vaak geil maar hoeveel vrouwen vinden 2 mannen samen geil? Ik wél, maar dat terzijde.
Waarom raakte je die vrouwen aan?
soooo, da's mooi!
pi_205889395
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 09:50 schreef NM07 het volgende:
Herkenbaar, het gaat inderdaad meer om de spanning, als man (terwijl je hetero bent) toch iets doen met een andere man terwijl je niet tot hem aangetrokken bent. Ik doe dit soort dingen ook wel via (gay) dating apps, maar ik ben zelf ook niet gay. Vind het ook spannend om bijvoorbeeld met andere guys af te spreken, coole outfits te dragen en dan samen in het openbaar te rukken op sexy dames in lekkere outfitjes. We zuigen elkaar als mannen dan ook af, maar puur om de erectie die we kregen van de sexy dames te ''finishen''.

Naar een gloryhole gaan met een dames mond (met lipstick en lipgloss), en dan samen elkaar aftrekken en gepijpt worden is ook heerlijk. We dragen dan echt coole outfits, streetstyle. Past toch het beste bij deze ''fuck it we just do it'' houding 8-) .

[ afbeelding ]

Heerlijk om te doen. Ik zie mijzelf ook als MGTOW (men going their own way), mannen die eigenlijk geen vriendin willen (geen interesse in relatie, romantiek etc) maar wel seksueel aangetrokken zijn tot dames. We krijgen eigenlijk krachtige erecties van het idee dat we dames niet per se nodig hebben. Het lijkt een beetje op de incel cultuur, maar MGTOW is qua houding meer onafhankelijk en cool. We praten dan ook meestal denigrerend en lacherig over dames, zijn meer cumdumps voor ons, ze zijn oppervlakkig, hebben niet de humor en zelfspot die wij wel hebben. Lekker lachen op feminisme en linkse onzin. Uiteindelijk willen ze toch een pik, en we weten hoe het zit en hoe bijna iedereen er over denkt. Wij dragen het alleen ook nog uit 8-) .
_O_
-nee-
pi_205950758
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 18:33 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom doe het niet gewoon met je rechterhand als je zo nodig wilt klaarkomen?

Als ik je post zo lees zie ik een ernstig geval van onverwerkte homo-erotische gevoelens die in de knel komen met een sterk homofobisch denkbeeld dat is meegegeven vanuit huis.
Homofobisch denkbeeld valt wel mee. Ik heb nooit issues gehad met homo's ofzo. Is het dan zo raar dat je wel een bepaalde mate van nieuwsgierigheid hebt of spanning op wilt zoeken zonder dat je je aangetrokken voelt tot een bepaalde sekse? Het is dan puur de lust en niet de liefde, en zelfs qua lust duidelijke grenzen. Overigens is die lust er nog meer richting vrouwen, maar daar speelt de nieuwsgierigheid dan weer wat minder omdat dat bekend terrein is.

quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 20:50 schreef FlauwKapsel het volgende:
Trouwens hoe lang is die gast zn penis? Die pijper moet toch doorgaans redelijk in de auto hangen door dat raampje heen om erbij te kunnen en dat heeft weinig met de lengte van die penis te maken want volgens mij moet ie dan wel iets van een halve meter zijn om er voor de pijper normaal bij te kunnen en niet helemaal moeilijk voorover te hangen als een vis.

:? :? :?
Mijn pelvis (of hoe noem je dat gebied van je lichaam?) omhoog en die vent hing door m'n autoraam heen. Ging best prima ondanks m'n gemiddelde lengte.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 16:52 schreef Japepk het volgende:
Ik zou dan eerder gebruik maken van gay datingapps zoals Tinder, Grindr of Bullchat. Dan kun je via chatten de verwachtingen polsen en ook een beetje peilen watvoor vlees (hah!) je in de kuip hebt.
Ik wil echter zo min mogelijk contact. Iemand die ik puur voor de lust gebruik (en hij mij) wil ik niet te persoonlijk kennen. Dan voelt het al snel ongemakkelijk denk ik. Een beetje het idee van een gloryhole (wat me ook prima lijkt) maar ik heb geen flauw idee waar je die tegenwoordig nog kunt vinden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 14:56 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Nee ik denk dat 100% straight in de minderheid is, maar de meerderheid zit wel zo dicht aan de straight kant van het spectrum dat ze voor straight door het leven kunnen gaan zonder noemenswaardige issues. En zichzelf gemakshalve ook maar straight noemen,

TS feitelijk ook, voelt geen aantrekkingskracht tot mannen, maar er zit wel een mate van nieuwsgierigheid of iets wat blijkbaar opwind. Dan valt 100% straight al af.

Verder heb je wel gelijk, als vrouw zijnde kan ik gelukkig gewoon bi zijn. (70% straight gok ik zo)
Een man die 99% straight is en daarvoor uitkomt wordt door onwetenden meteen homo genoemd.
Het is ook krom dat je als man al direct het stempel 'homo' krijgt als je aangeeft bepaalde nieuwsgierigheden te hebben. Bij vrouwen is dat al veel minder het geval en wordt er voor mijn gevoel ook totaal niet raar naar gekeken. Daar is het haast normaal om geëxperimenteerd te hebben of om dat nog te doen. Maar als man? Homo!
pi_205953226
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 19:14 schreef Pleasuretomeetyou het volgende:

[..]
Homofobisch denkbeeld valt wel mee. Ik heb nooit issues gehad met homo's ofzo. Is het dan zo raar dat je wel een bepaalde mate van nieuwsgierigheid hebt of spanning op wilt zoeken zonder dat je je aangetrokken voelt tot een bepaalde sekse? Het is dan puur de lust en niet de liefde, en zelfs qua lust duidelijke grenzen. Overigens is die lust er nog meer richting vrouwen, maar daar speelt de nieuwsgierigheid dan weer wat minder omdat dat bekend terrein is.
[..]
Mijn pelvis (of hoe noem je dat gebied van je lichaam?) omhoog en die vent hing door m'n autoraam heen. Ging best prima ondanks m'n gemiddelde lengte.
[..]
Ik wil echter zo min mogelijk contact. Iemand die ik puur voor de lust gebruik (en hij mij) wil ik niet te persoonlijk kennen. Dan voelt het al snel ongemakkelijk denk ik. Een beetje het idee van een gloryhole (wat me ook prima lijkt) maar ik heb geen flauw idee waar je die tegenwoordig nog kunt vinden.
[..]
Het is ook krom dat je als man al direct het stempel 'homo' krijgt als je aangeeft bepaalde nieuwsgierigheden te hebben. Bij vrouwen is dat al veel minder het geval en wordt er voor mijn gevoel ook totaal niet raar naar gekeken. Daar is het haast normaal om geëxperimenteerd te hebben of om dat nog te doen. Maar als man? Homo!
Dat lijkt me eigenlijk een nogal onprettige houding. Kon je niet gewoon die gast naast je laten zitten in de auto?
pi_205953973
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 21:48 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Dat lijkt me eigenlijk een nogal onprettige houding. Kon je niet gewoon die gast naast je laten zitten in de auto?
Het gebeurde min of meer vanzelf eigenlijk. Ik ben van mezelf nogal introvert en kijk de kat liever uit de boom, maar die avond won mijn nieuwsgierigheid het. Die middag had ik een korte tussenstop gemaakt op de desbetreffende parkeerplaats, zoals gezegd in de openingspost. De man die daar met zichzelf spelend rondliep triggerde iets waardoor ik dus die avond na het werk terug ben gegaan. Súper zenuwachtig, hartslag tegen 110, zittend in mijn auto. Ik heb daar iets van een half uur gestaan en zag auto's komen en gaan, soms wat mensen rond lopen, maar die keken dan wat argwanend mijn kant uit want ja... stilstaande auto met iemand erin die niks doet. Tot er een man naast m'n auto komt staan met z'n lul in z'n hand. Die begint zichzelf rustig af te trekken, dus ik doe mijn raam omlaag en voor ik het weet is m'n broek open en is hij me aan het pijpen.

Daarna kwamen er overigens meer mensen, werden er substanties gesnoven en wilde men over gaan tot sex (niet met mij, maar wel in de buurt van m'n auto) dus ben ik vertrokken want dat ging me wat te ver. Maar de rest ging eigenlijk redelijk vanzelf.

Het probleem is alleen nog steeds dat ik naar zo'n plek gaan dus totaal niet in de de aard van dit beestje zit, want enorm verlegen en super zenuwachtig. Maar tegelijkertijd blijft het toch wel lonken, juist omdat het zo anders en spannend is. Het is ook niet dat ik niet aan m'n trekken kom, want ik heb gewoon een prima seksleven verder, maar dit is nieuw en onbekend. Ik zie mezelf alleen niet rondlopen in zo'n bos of op zo'n parkeerplaats om vervolgens de stap te zetten iemand te pijpen, of me te laten pijpen. Al moet ik misschien een keer gewoon de knop omzetten en gewoon gaan, kijken waar het schip strandt.
pi_205954087
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 22:30 schreef Pleasuretomeetyou het volgende:

[..]
Het gebeurde min of meer vanzelf eigenlijk. Ik ben van mezelf nogal introvert en kijk de kat liever uit de boom, maar die avond won mijn nieuwsgierigheid het. Die middag had ik een korte tussenstop gemaakt op de desbetreffende parkeerplaats, zoals gezegd in de openingspost. De man die daar met zichzelf spelend rondliep triggerde iets waardoor ik dus die avond na het werk terug ben gegaan. Súper zenuwachtig, hartslag tegen 110, zittend in mijn auto. Ik heb daar iets van een half uur gestaan en zag auto's komen en gaan, soms wat mensen rond lopen, maar die keken dan wat argwanend mijn kant uit want ja... stilstaande auto met iemand erin die niks doet. Tot er een man naast m'n auto komt staan met z'n lul in z'n hand. Die begint zichzelf rustig af te trekken, dus ik doe mijn raam omlaag en voor ik het weet is m'n broek open en is hij me aan het pijpen.

Daarna kwamen er overigens meer mensen, werden er substanties gesnoven en wilde men over gaan tot sex (niet met mij, maar wel in de buurt van m'n auto) dus ben ik vertrokken want dat ging me wat te ver. Maar de rest ging eigenlijk redelijk vanzelf.

Het probleem is alleen nog steeds dat ik naar zo'n plek gaan dus totaal niet in de de aard van dit beestje zit, want enorm verlegen en super zenuwachtig. Maar tegelijkertijd blijft het toch wel lonken, juist omdat het zo anders en spannend is. Het is ook niet dat ik niet aan m'n trekken kom, want ik heb gewoon een prima seksleven verder, maar dit is nieuw en onbekend. Ik zie mezelf alleen niet rondlopen in zo'n bos of op zo'n parkeerplaats om vervolgens de stap te zetten iemand te pijpen, of me te laten pijpen. Al moet ik misschien een keer gewoon de knop omzetten en gewoon gaan, kijken waar het schip strandt.
Je bent dus op zn minst bi-seksueel, dat is duidelijk, maar vind je deze hele situatie niet enorm ranzig? En dan doel ik dus niet op het pijpen maar die plekken. Was je tevens niet bang dat je penis eraf gebeten zou worden? Of vind je iemand die zich naast je auto staat af te trekken per definitie wel betrouwbaar?
pi_205954311
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 22:39 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Je bent dus op zn minst bi-seksueel, dat is duidelijk, maar vind je deze hele situatie niet enorm ranzig? En dan doel ik dus niet op het pijpen maar die plekken. Was je tevens niet bang dat je penis eraf gebeten zou worden? Of vind je iemand die zich naast je auto staat af te trekken per definitie wel betrouwbaar?
Ranzig... ja en nee. Als je het mij bij wijze van 5 jaar geleden had gevraagd had ik vol afschuw gereageerd waarschijnlijk. Nou moet ik zeggen dat de fantasie/nieuwsgierigheid qua bepaalde seksuele handelingen bij andere mannen er al tiener ook wel al soms waren, maar nooit wat mee gedaan. De neiging was er verder ook niet. Maar soms kom je wat dingen tegen online, blijf je uit nieuwsgierigheid toch kijken en zodoende werd die nieuwsgierigheid weer getriggerd. Toen was het idee van 'ranzig' er ook wel van af en had het plaatsgemaakt voor 'spannend'. Bang dat er iets zou gebeuren was ik overigens niet, en die vent die naast m'n auto stond was ook niet perse onbetrouwbaar ofzo? Geen idee hoe ik me voelde op dat moment naar die specifieke persoon toe, al heb ik z'n gezicht (al dan niet onbewust) niet echt goed bestudeerd.

Wat ik wel echt ranzig vind is als men van alles laat slingeren op dat soort plekken. Doekjes, condooms, dingetjes waar drugs in hebben gezeten, dat soort attributen. En overdag moet je het eigenlijk niet open en bloot gaan doen omdat je dan mogelijk anderen er aan blootstelt die er niet perse behoefte aan hebben, ook al staan die personen op een plek die bekendstaat om dat soort taferelen.

En wat bi-seksualiteit betreft, in zekere zin wel ja, aangezien ik tot op zekere hoogte een seksuele aantrekking heb tot het mannelijk geslacht. Het is wat het is zullen we maar zeggen :+
pi_206585107
Oké, tijd voor een update. Het had wat ups en downs maar de nieuwsgierigheid naar hoe het is om een man te pijpen bleef eigenlijk wel in m'n achterhoofd hangen. (Weer) naar een cruising spot gaan kon ik mezelf eigenlijk niet echt toe zetten, ook al had ik het eerder al eens gedaan in een gekke bui. Ondertussen had ik op een website voor cruising spots een account aangemaakt zodat ik op z'n minst kon vragen aan anderen hoe het in z'n werk gaat. Weet ik veel wat de 'huisregels' zijn enzo :') Overigens geen reactie gehad van het handjevol mensen dat ik een berichtje had gestuurd :')

Anyways, ik kreeg een paar dagen terug een berichtje, gewoon random. Aan de praat geraakt, vragen gesteld, te weten gekomen hoe en wat. Hij komt uit Griekenland, werkte nu 4 jaar in Nederland, rond de 50 lentes jong, nieuwsgierig maar niet súper actief ofzo. Of dat ook echt zo is, geen idee, maar hij kwam oprecht over. Hij woont hier ook in een dorp verderop, dus vandaag 'fuck it' gezegd en afgesproken op een parkeerplaats op een in de avond verlaten bedrijventerrein. Wel met de opmerking dat ik het wel zo prettig zou vinden als alles gewoon netjes gewassen is zeg maar. Daarheen gereden, auto geparkeerd, bij hem ingestapt, beetje gepraat (terwijl m'n hartslag through the roof ging) en opeens vroeg ie "do you want to take it out?" Zo gezegd zo gedaan, dus daar zat ik dan met een wildvreemde vent in een auto met de broek op de knieën :P Hij begon met pijpen, na de vraag of ik dat wilde (en dat was, toegegeven, gewoon lekker) en na een minuut of 3 vroeg hij of ik hem wilde pijpen. Hij wist wat mijn doel was, dat ik het nog nooit had gedaan en als ik niet wilde was het ook prima. Dus ja, waarom ook niet. Ik was er toch zeg maar :X

Het was niet vies ofzo (lees: geen smaak), maar ik voelde er echt helemaal niks bij. Hij leek er wel van te genieten overigens, en ik deed het volgens hem gewoon goed, maar op seksueel gebied werd er aan mijn kant niks getriggerd. Uiteindelijk een beetje om en om gedaan. Hij wilde graag dat ik in zijn mond kwam, dus zodoende en hij heeft het bij zichzelf met z'n hand afgemaakt nadat hij bijna in mijn mond kwam (wat hij dan weer niet graag wilde). Daarna alles afgedaan met wat tissues, broek omhoog, nog heel even nagepraat, hand gegeven, bedankt voor de fijne ervaring en een fijne avond gewenst :+

Dus ja, weer een ervaring rijker ^O^ Voor herhaling vatbaar? Niet perse. Gepijpt worden is gewoon dikke prima en voor het gevoel boeit het niet of er een mannen- of vrouwenmond om je lul heen zit, maar iemand anders pijpen vind ik dus niks aan ben ik nu achter. Geef mij maar gewoon twee natte lippen om m'n tong tussen te duwen :9
pi_206585774
-nee-
pi_206585988
Ik ben niet van al die gekke benamingen, maar je bent dus heteroflexibel.

In mijn opinie moet je ook echt een relatie met het andere geslacht kunnen aangaan voordat je een homo, lesbi of bi ben.
With all due respect. F*ck you, Sir!
pi_206593506
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 20:26 schreef GM78 het volgende:

En anders even via Bullchat. Heb je binnen het half uur wel een afspraak geregeld.
Ik heb ooit wel een date gehad via Bullchat, was een prima date... zou ik wel weer doen. Ik denk dat nu weer kan na ellende van corona en apenpokkenvirus. Ik ga wel doen met condoom.
pi_206598222
Ja een condoom helpt echt tegen Corona en Apenpokken.
pi_206604470
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 01:35 schreef Nico987 het volgende:
Ja een condoom helpt echt tegen Corona en Apenpokken.
Ja zeker, moeten we ook vaak blijven doen.
pi_206610530
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 19:18 schreef Misrer1972 het volgende:

[..]
Ik heb ooit wel een date gehad via Bullchat, was een prima date... zou ik wel weer doen. Ik denk dat nu weer kan na ellende van corona en apenpokkenvirus. Ik ga wel doen met condoom.
Sowieso is het gebruik van een condoom verstandig bij anonieme seks, zelfs bij orale seks.
Al willen de meeste zonder condoom bij pijpen
pi_206612478
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2022 08:50 schreef GM78 het volgende:

[..]
Sowieso is het gebruik van een condoom verstandig bij anonieme seks, zelfs bij orale seks.
Al willen de meeste zonder condoom bij pijpen
Mee eens, maar zonder condoom bij pijpen is het lekkerst dan met een condoom.
pi_206613169
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2022 12:00 schreef Misrer1972 het volgende:

[..]
Mee eens, maar zonder condoom bij pijpen is het lekkerst dan met een condoom.
Zeker, maar ik persoonlijk ga het risico niet lopen.
Gebruik altijd een condoom
pi_206613350
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2022 13:07 schreef GM78 het volgende:

[..]
Zeker, maar ik persoonlijk ga het risico niet lopen.
Gebruik altijd een condoom
Ik snap je punt. Ik ben ooit gepijpt door een vrouw met een condoom, voelt wel anders dan zonder. Later ben ik door een man zonder gepijpt voelde veel lekkerder en natuurlijker.
  Moderator dinsdag 6 december 2022 @ 22:10:27 #71
441859 crew  Lenny77
pi_206975980
Zucht
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206998402
Als ik wist waar er een was hierbij de buurt ging ik er morgen gelijk naartoe om mannen te kunnen aftrekken en Zuigen.
pi_207227781
Interessant :) Ik ben zelf gay en ik ken ook wel wat hetero mannen die verder niets met een man moeten, maar het bijvoorbeeld wel kicken vinden als een man onder hun voeten ligt. Heeft dan wat minder met seks te maken, maar vind het zelf ook spannend om dat bij een hetero man te doen. De "afstand" die er is, omdat je weet dat de man geen gevoelens voor je heeft/kan krijgen maakt het spannend en anders dan met een gay man.
pi_207228175
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 16:54 schreef N285 het volgende:
Interessant :) Ik ben zelf gay en ik ken ook wel wat hetero mannen die verder niets met een man moeten, maar het bijvoorbeeld wel kicken vinden als een man onder hun voeten ligt. Heeft dan wat minder met seks te maken, maar vind het zelf ook spannend om dat bij een hetero man te doen. De "afstand" die er is, omdat je weet dat de man geen gevoelens voor je heeft/kan krijgen maakt het spannend en anders dan met een gay man.
Hoe lig je onder iemands voeten? Staat ie dan op je oid? :')
pi_207236460
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2022 18:06 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Hoe lig je onder iemands voeten? Staat ie dan op je oid? :')
Nee gewoon op de grond, terwijl hij op de bank zit. Zijn voeten/sokken op mij en in mijn gezicht ;).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')