fake Newsquote:Op woensdag 17 augustus 2022 13:16 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
is jigggy van de mannenpap? nooit geweten
Geen ervaring mee, maar ik kan me voorstellen dat dit op dit soort plekken zo werkt. Jij deed je raampje toch óók omlaag? Jij knoopte je broek toch óók open toen iemand je daar aanraakte? Als jij iemands pik vast hebt, is het een kleine stap naar aftrekken. Vanaf daar toch een kleine stap naar pijpen. Je merkt vanzelf wel of iemand oraal wil of niet, toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 13:02 schreef Pleasuretomeetyou het volgende:
Op een gegeven moment kwam er een man naast mijn auto staan en die begon zichzelf af te trekken, waarna ik mijn raampje omlaag deed. Hij ging met z'n hand naar mijn broek, ik maakte die los en voor ik het wist werd ik gepijpt en had ik zijn piemel in mijn hand. Lang verhaal kort: de ervaring was best spannend en geil en ik merk dat het naar meer smaakt. Waar ik vooral benieuwd naar ben is hoe het is om iemand te pijpen, maar hoe begin je daar aan? Kwestie van weer naar die (of een andere) plek rijden en gewoon op iemand af stappen zoals bij mij ook gebeurde?
Waarom deze disclaimer? Waarom aangeven dat het echt om "hetero's" gaat in de titel?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 13:02 schreef Pleasuretomeetyou het volgende:
Ik weet dat er mensen zijn die die titel lezen en al meteen denken "HA! Niks hetero!" maar niks is minder waar. Ik ben 30+, altijd aangetrokken geweest tot vrouwen, heb mannen nog nooit sexy of aantrekkelijk gevonden en moet er niet aan denken seks te hebben met een man. In dat opzicht ben ik dus volledig hetero, al heel m'n leven![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 13:02 schreef Pleasuretomeetyou het volgende:
en moet er niet aan denken seks te hebben met een man
Does not compute.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 13:02 schreef Pleasuretomeetyou het volgende:
Waar ik vooral benieuwd naar ben is hoe het is om iemand te pijpen
Nee kerel ik laat me nogsteeds naaien door de vrouwen in mijn levenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 13:42 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
ik dacht misschien is hij wel overgestapt naar stokslobberen na al die ellende met je ex
Omdat ik weet dat ik niet op mannen val en dit dus hooguit biseksuele nieuwsgierigheid is ofzo. Voelde dat ik het moest vermelden.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 13:42 schreef YStec het volgende:
[..]
Waarom deze disclaimer? Waarom aangeven dat het echt om "hetero's" gaat in de titel?
Preventief ontkennen is nergens voor nodig, toch?
Volgens mij kleven er aan orale seks iets minder risico's maar ik hou eerlijk gezegd ook niet zo van het risico. Echt blind vertrouwen heb ik niet, dus misschien dat ik daarom wat huiverig ben gewoon nog een keer te gaan.quote:Geen ervaring mee overigens. Wat ik mij bij dit soort gevallen (promiscuïteit/losbandige seks) altijd afvraag is eigenlijk waarom de mensen die daaraan doen niet bang zijn van ziektes. Het zijn namelijk totale vreemden, waar komt dat vertrouwen vandaan dat het wel goed zal zijn qua gezondheid?
Ik kan er niks anders van maken. Al maak ik wel duidelijk het onderscheid tussen anale en orale sex, of iets intiems als zoenen.quote:
Wat ik echt niet wil of zou willen is wel duidelijk voor me. Dat scheelt. Maar toch voelt naar zo'n plek gaan voor genot fout of vies. Maar ook weer spannend. Een soort intern conflict waar ik niet echt raad mee weet.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:26 schreef Nico987 het volgende:
Ik denk dat als je met seks experimenteert je vooral moet besluiten wat je echt niet wilt.
En het verder op je af moet laten komen. Het scheelt een teleurstelling als er niemand is die je kan pijpen als dat je doel is.
Er zijn natuurlijk verschillende plekken waar je mannen kan ontmoeten om seks te hebben. De parkeerplaats is er 1, of de gay sauna etc.
En laat voor het gemak eens los of je nu hetero, bi of gay bent. Dat maakt het alleen maar ingewikkeld. Die hele disclaimer maakt het alleen maar ingewikkeld. Zolang het legaal is wat je leuk vind, wat maakt het nu uit waar jij genot uithaalt.
Gek genoeg heb ik daarin niet echt een voorkeur. Al zou ik ook met vreemde vrouwen op een random parkeerplaats geen seks hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:06 schreef Lenny77 het volgende:
Als er nou zo een parkings waren waar vrouwen dit bij vreemde mannen deden ipv andere mannen: verkoos je dan dat? Of toch liever de mannen?
Had er dan nog een dildo bij gepakt om aan te zuigen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:18 schreef Pleasuretomeetyou het volgende:
Ik heb overigens in VR geprobeerd te ervaren hoe het is iemand te pijpen. Niet helemaal the real deal, maar wel een piemel tegen je gezicht en voor je zicht in je mond. Voelde raar maar ook wel sexy? Kan het niet echt beschrijven. De nieuwsgierigheid naar hoe zoiets echt zou zijn is in stand gebleven zeg maar :p
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:53 schreef Sebbeszweet het volgende:
Dit lijkt wel wat gay, maar als je na afloop van het pijpen 'no homo' roept is alles in orde en is het niet gay.
Dit is wel een goede tip!quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:53 schreef Sebbeszweet het volgende:
Dit lijkt wel wat gay, maar als je na afloop van het pijpen 'no homo' roept is alles in orde en is het niet gay.
No homo?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:50 schreef NM07 het volgende:
Herkenbaar, het gaat inderdaad meer om de spanning, als man (terwijl je hetero bent) toch iets doen met een andere man terwijl je niet tot hem aangetrokken bent. Ik doe dit soort dingen ook wel via (gay) dating apps, maar ik ben zelf ook niet gay. Vind het ook spannend om bijvoorbeeld met andere guys af te spreken, coole outfits te dragen en dan samen in het openbaar te rukken op sexy dames in lekkere outfitjes. We zuigen elkaar als mannen dan ook af, maar puur om de erectie die we kregen van de sexy dames te ''finishen''.
Naar een gloryhole gaan met een dames mond (met lipstick en lipgloss), en dan samen elkaar aftrekken en gepijpt worden is ook heerlijk. We dragen dan echt coole outfits, streetstyle. Past toch het beste bij deze ''fuck it we just do it'' houding.
[ afbeelding ]
Heerlijk om te doen. Ik zie mijzelf ook als MGTOW (men going their own way), mannen die eigenlijk geen vriendin willen (geen interesse in relatie, romantiek etc) maar wel seksueel aangetrokken zijn tot dames. We krijgen eigenlijk krachtige erecties van het idee dat we dames niet per se nodig hebben. Het lijkt een beetje op de incel cultuur, maar MGTOW is qua houding meer onafhankelijk en cool. We praten dan ook meestal denigrerend en lacherig over dames, zijn meer cumdumps voor ons, ze zijn oppervlakkig, hebben niet de humor en zelfspot die wij wel hebben. Lekker lachen op feminisme en linkse onzin. Uiteindelijk willen ze toch een pik, en we weten hoe het zit en hoe bijna iedereen er over denkt. Wij dragen het alleen ook nog uit.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:50 schreef NM07 het volgende:
Herkenbaar, het gaat inderdaad meer om de spanning, als man (terwijl je hetero bent) toch iets doen met een andere man terwijl je niet tot hem aangetrokken bent. Ik doe dit soort dingen ook wel via (gay) dating apps, maar ik ben zelf ook niet gay. Vind het ook spannend om bijvoorbeeld met andere guys af te spreken, coole outfits te dragen en dan samen in het openbaar te rukken op sexy dames in lekkere outfitjes. We zuigen elkaar als mannen dan ook af, maar puur om de erectie die we kregen van de sexy dames te ''finishen''.
Naar een gloryhole gaan met een dames mond (met lipstick en lipgloss), en dan samen elkaar aftrekken en gepijpt worden is ook heerlijk. We dragen dan echt coole outfits, streetstyle. Past toch het beste bij deze ''fuck it we just do it'' houding.
[ afbeelding ]
Heerlijk om te doen. Ik zie mijzelf ook als MGTOW (men going their own way), mannen die eigenlijk geen vriendin willen (geen interesse in relatie, romantiek etc) maar wel seksueel aangetrokken zijn tot dames. We krijgen eigenlijk krachtige erecties van het idee dat we dames niet per se nodig hebben. Het lijkt een beetje op de incel cultuur, maar MGTOW is qua houding meer onafhankelijk en cool. We praten dan ook meestal denigrerend en lacherig over dames, zijn meer cumdumps voor ons, ze zijn oppervlakkig, hebben niet de humor en zelfspot die wij wel hebben. Lekker lachen op feminisme en linkse onzin. Uiteindelijk willen ze toch een pik, en we weten hoe het zit en hoe bijna iedereen er over denkt. Wij dragen het alleen ook nog uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |