abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 18 augustus 2022 @ 15:00:32 #251
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205676203
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205676216
quote:
Die Russen moeten eens op gaan passen waar ze hun peuken laten vallen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205676351
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 14:40 schreef slashdotter3 het volgende:
Drone dropt een bom super precies in een trench

https://www.reddit.com/r/(...)opping_explosive_on/

Interessante comment:
They are pretty effective in places where not much of combat going on. You won't mass destruct enemy positions with it, but you'll interfere whatever enemy were doing (+ kill or wound few). Main advantage that they are relatively cheap for what power they may offer, basically they do same job as snipers, but you only need 1000$ drone and grenades. Here in Ukraine military literally offer contracts to gamers to pilot those drones. My friend who has like 2000 hours in war thunder went to war as drone operator.
Zo ongeveer midden in zijn kruis. :o Die zal zich niet meer voortplanten.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 16:21:59 #254
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205676862
quote:
Die roept dus gewoon op tot een genocide. 8)7
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 16:30:27 #256
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_205676886
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 16:27 schreef Hathor het volgende:

[..]
Die roept dus gewoon op tot een genocide. 8)7
in een oorlog die geen oorlog is of mag heten?
... en huiver mee
  donderdag 18 augustus 2022 @ 16:33:21 #257
8369 speknek
Another day another slay
pi_205676913
quote:
Geen idee of deze persoon invloed heeft over beslissingen, maar het is inderdaad overduidelijk terrorisme. Da's ook de enige reden waarom Rusland gevochten heeft om weer dichter bij Kharkiv te komen. Niet om het over te nemen, maar zodat het weer op artillerie afstand ligt om inwoners te terroriseren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 16:35:30 #258
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205676989
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 14:31 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Vergeet de pandemie niet. Alle vaccins en beschermingsmiddelen werden voor de hoofdprijs verkocht aan de hoogste bieder. Solidariteit my ass.
Globalisatie en de industrialisatie heeft er wel voor gezorgd dat we aardig goed door de pandemie zijn gerold.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205676999
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 16:33 schreef speknek het volgende:

[..]
Geen idee of deze persoon invloed heeft over beslissingen, maar het is inderdaad overduidelijk terrorisme. Da's ook de enige reden waarom Rusland gevochten heeft om weer dichter bij Kharkiv te komen. Niet om het over te nemen, maar zodat het weer op artillerie afstand ligt om inwoners te terroriseren.
bijzonder dat hij a het een oorlog noemt (dat mag dus niet, en is strafbaar) en het is in het engels getypt, tuurlijk in een telegram appgroep, maar heb mn bedenkingen hierdoor....
  donderdag 18 augustus 2022 @ 16:44:16 #261
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_205677019
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 14:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Het is dat of we gaan allemaal dood. Dat is de realiteit.
Het grappige is dat je waarschijnlijk gelijk hebt en tegelijkertijd het volstrekt onmogelijk lijkt om maar in de buurt ervan te komen. De gemiddelde mens wil niets opgeven van verworven luxe, de gemiddelde mens wil niet nadenken over inleveren nu om het nageslacht een kans te geven.

Er is behoorlijk wat reden voor een nogal pessimistisch toekomstbeeld. Ik ben echt blij dat ik geen kinderen heb.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 16:50:29 #262
8369 speknek
Another day another slay
pi_205677070
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 16:42 schreef Korenfok het volgende:

[..]
bijzonder dat hij a het een oorlog noemt (dat mag dus niet, en is strafbaar) en het is in het engels getypt, tuurlijk in een telegram appgroep, maar heb mn bedenkingen hierdoor....
Dit is overduidelijk door google translate gehaald.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_205677113
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 14:40 schreef slashdotter3 het volgende:
Interessante comment:
They are pretty effective in places where not much of combat going on. You won't mass destruct enemy positions with it, but you'll interfere whatever enemy were doing (+ kill or wound few). Main advantage that they are relatively cheap for what power they may offer, basically they do same job as snipers, but you only need 1000$ drone and grenades. Here in Ukraine military literally offer contracts to gamers to pilot those drones. My friend who has like 2000 hours in war thunder went to war as drone operator.
Zouden die lui zich realiseren dat ze dan een combatant zijn en feitelijk legaal overhoop geschoten kunnen worden?
  donderdag 18 augustus 2022 @ 17:02:30 #265
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_205677211
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 16:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Globalisatie en de industrialisatie heeft er wel voor gezorgd dat we aardig goed door de pandemie zijn gerold.
Vandaar die logistieke lijnen die stokten. Geen chips meer, geen lege containers in China meer. :Y

Daverend succes hoor.

Zonder globalisatie hadden we ws helemaal geen pandemie gehad. En zonder overbevolking ook niet.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205677213
https://www.reuters.com/w(...)ar-plant-2022-08-15/

Weet iemand hoe groot de kans is op een meltdown als de Russen de kerncentrale zouden uitzetten? Of is het voornaamste risico dat een groot deel van Oekrane zonder stroom komt te zitten en is de angst op een meltdown meer om het buitenland te alarmeren?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 17:04:02 #267
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_205677232
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 16:54 schreef AchJa het volgende:

[..]
Zouden die lui zich realiseren dat ze dan een combatant zijn en feitelijk legaal overhoop geschoten kunnen worden?
Ze worden gewoon ingelijfd in het leger als militair, met uniform en persoonlijk wapen.

quote:
Filmpje!

[ Bericht 17% gewijzigd door Papierversnipperaar op 18-08-2022 17:24:08 ]
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205677258
quote:
Deze lijkt me toch redelijk fake.
pi_205677320
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 16:33 schreef speknek het volgende:

[..]
Geen idee of deze persoon invloed heeft over beslissingen, maar het is inderdaad overduidelijk terrorisme. Da's ook de enige reden waarom Rusland gevochten heeft om weer dichter bij Kharkiv te komen. Niet om het over te nemen, maar zodat het weer op artillerie afstand ligt om inwoners te terroriseren.
Die persoon is gewoon een 25 jarige conscript, maar heeft naam gemaakt op telegram door filmpjes te posten in geplunderde Oekraiense huizen, en uitspraken dat iedere Oekrainer er aan gaat, jong en oud. Dankzij dat soort bagger heeft hij daar meer dan 22.000 volgers gekregen die het blijkbaar allemaal wel interessant vinden wat ze uitvreten in Oekraine. Ik hoop dat de snipers in zijn regio goed opletten en hem een extra gaatje in zijn schedel toebrengen, dat is wel het minste wat dat varken verdient.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_205677337
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 16:54 schreef AchJa het volgende:

[..]
Zouden die lui zich realiseren dat ze dan een combatant zijn en feitelijk legaal overhoop geschoten kunnen worden?
Russen schieten je toch wel overhoop, ongeacht of je combatant bent of niet.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_205677356
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 17:06 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Deze lijkt me toch redelijk fake.
Nee, het is een soort vlogger in militair uniform, zijn naam kun je gewoon googelen en opzoeken op Telegram. Hij zit ook gewoon op facebook en instagram.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_205677383
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 17:29:57 #273
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_205677472
quote:
Geil!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  donderdag 18 augustus 2022 @ 17:44:55 #274
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205677638
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 17:21 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Rusland zou dan geen interesse hebben gehad om 12 triljoen aan olie en gas te stelen en de concurrentie voor de Europese energie markt uit te schakelen?

[ Bericht 1% gewijzigd door slashdotter3 op 18-08-2022 18:11:28 ]
pi_205677703
twitter
  donderdag 18 augustus 2022 @ 17:56:30 #276
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_205677742
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 09:02 schreef trein2000 het volgende:

[..]
En toch, denken dat de Vs gaat toestaan dat 90% van de wereldwijde hoogwaardige chipproductie (of iets dergelijks, precieze getal niet paraat) in Chinese handen valt vind ik wel heel naef.
Ik zie niet in wat we tegen China uit willen halen en denk dat het naiever is om niet van de Oekraine-inval te leren en dat we beter niet meer kunnen stoken wanneer we geen opvolging kunnen geven.
We have always been at war with Eastasia.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 18 augustus 2022 @ 17:57:38 #277
408813 crew  trein2000
pi_205677756
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 17:56 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik zie niet in wat we tegen China uit willen halen en denk dat het naiever is om niet van de Oekraine-inval te leren en dat we beter niet meer kunnen stoken wanneer we geen opvolging kunnen geven.
Biden heeft herhaaldelijk gezegd dat hij militair ingrijpt als China Taiwan invalt…

En hoezo “stoken” wat is dat voor putinpropaganda dan?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_205677787
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 17:57 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Biden heeft herhaaldelijk gezegd dat hij militair ingrijpt als China Taiwan invalt…

En hoezo “stoken” wat is dat voor putinpropaganda dan?
Bij mijn weten is de officile doctrine van de VS inzake Taiwan dat ze niet zeggen hoe of wat ze gaan doen.
Het Taiwan Relations Act garandeert niet dat de VS zelf militair in gaat grijpen.

En dat is het officiele standpunt van de VS.
Definitely not CIA
  donderdag 18 augustus 2022 @ 18:06:34 #279
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_205677823
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 17:57 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Biden heeft herhaaldelijk gezegd dat hij militair ingrijpt als China Taiwan invalt…

En hoezo “stoken” wat is dat voor putinpropaganda dan?
Stoken mag inderdaad tussen aanhalingstekens, maar er is in Oekraine natuurlijk wel door Europa en de VS gewroet en gepoogd deze de Westerse kant op te trekken. Dat is allemaal prima, maar nu Rusland isbinnengevallen trekken we onze poot terug en vechten de Oekrainers zich dood.

Erg leuk dat Biden dat zegt en dat Pelosi stoer op bezoek gaat, maar als straks China dat als provocatie opvat en Taiwan binnenvalt dan moet ik nog maar zien of Biden (of zijn Rep/Dem opvolger ) dan daadwerkelijk Taiwan militair gaat steunen. Waarschijnlijk doet hij dat namelijk niet en staan er 1000 Rob de Wijks klaar om te roepen wat een verstandige man die Biden toch is omdat hij zo een Derde Wereldoorlog voorkomt. Ja, dikke lul drie bier, bedenk dat dan eerder.
We have always been at war with Eastasia.
pi_205677859
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 18:06 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Stoken mag inderdaad tussen aanhalingstekens, maar er is in Oekraine natuurlijk wel door Europa en de VS gewroet en gepoogd deze de Westerse kant op te trekken. Dat is allemaal prima, maar nu is Rusland binnengevallen en trekken we onze poot terug en vechten de Oekrainers zich dood.

Erg leuk dat Biden dat zegt en dat Pelosi stoer op bezoek gaat, maar als straks China dat als provocatie ziet en Taiwan binnenvalt dan moet ik nog maar zien of Biden (of zijn Rep/Dem opvolger ) dan daadwerkelijk Taiwan militair gaat steunen. Waarschijnlijk doet hij dat dan namelijk niet en staan er 1000 Rob de Wijks klaar om te roepen wat een verstandige man die Biden toch is omdat hij zo een Derde Wereldoorlog voorkomt. Ja, dikke lul drie bier, bedenk dat dan eerder.
Zo simpel is het niet. Taiwan had een kernwapenprogramma en is daar op aandringen van de VS mee gestopt. Ik vind dat uiterst onverstandig maar het is nu eenmaal gebeurt. Dat wij geen eigen kernwapens hebben kan ons ook nog eens rauw op het dak vallen. Hopelijk ontwikkelt Taiwan nu snel in het geheim zijn eigen kernarsenaal want de kans dat ze anders het haasje zijn acht ik groot. Teveel op de VS vertrouwen is onverstandig zowel voor europa als Taiwan. Met name het Trump gebeuren in de VS zou te denken moeten geven.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_205677891
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 17:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Vandaar die logistieke lijnen die stokten. Geen chips meer, geen lege containers in China meer. :Y

Daverend succes hoor.

Zonder globalisatie hadden we ws helemaal geen pandemie gehad. En zonder overbevolking ook niet.
Ik zeg niet dat het een daverend succes was, maar juist door de globalisering is de pandemie beter bezworen dan wanneer alles lokaal was geweest.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205677995
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 18:06 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Stoken mag inderdaad tussen aanhalingstekens, maar er is in Oekraine natuurlijk wel door Europa en de VS gewroet en gepoogd deze de Westerse kant op te trekken. Dat is allemaal prima, maar nu Rusland isbinnengevallen trekken we onze poot terug en vechten de Oekrainers zich dood.

Erg leuk dat Biden dat zegt en dat Pelosi stoer op bezoek gaat, maar als straks China dat als provocatie opvat en Taiwan binnenvalt dan moet ik nog maar zien of Biden (of zijn Rep/Dem opvolger ) dan daadwerkelijk Taiwan militair gaat steunen. Waarschijnlijk doet hij dat namelijk niet en staan er 1000 Rob de Wijks klaar om te roepen wat een verstandige man die Biden toch is omdat hij zo een Derde Wereldoorlog voorkomt. Ja, dikke lul drie bier, bedenk dat dan eerder.
China die Taiwan binnenvalt lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk. De Chinezen hebben niet echt de amfibische capaciteit om dat daadwerkelijk uit te voeren. en waarom zouden ze ook? ze kunnen dat land makkelijk omsingelen, en zo vrij snel op de knien dwingen.

ze bouwen er overigens wel aan, maar dat is niet voor 2030 voordat ze de capaciteit hebben, en dan moeten ze ook nog trainen met die capaciteit.
pi_205678069
Daarom vind ik het goed teken dat Biden die chips-act ondertekend heeft. Wij zouden ook zoiets moeten doen als EU...oh wacht, daar heeft de EU geen zeggenschap over..
Definitely not CIA
pi_205678108
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 18:06 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Stoken mag inderdaad tussen aanhalingstekens, maar er is in Oekraine natuurlijk wel door Europa en de VS gewroet en gepoogd deze de Westerse kant op te trekken. Dat is allemaal prima, maar nu Rusland isbinnengevallen trekken we onze poot terug en vechten de Oekrainers zich dood.
Juist ja, twee geslaagde Oekraense revoluties worden maar even afgedaan als 'wroeten' door de VS en de EU. Het lijkt er bij velen maar niet in te gaan dat Oekrane een soevereine staat is die heeft laten blijken weinig zin te hebben om een vazal te worden van die club criminelen in het Kremlin. Hebben de VS en de EU soms ook in Wit-Rusland zitten stoken of waren de Wit-Russen misschien toch ook wel klaar met dat kloteregime van Loekasjenko?
pi_205678156
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 17:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Zonder globalisatie hadden we ws helemaal geen pandemie gehad. En zonder overbevolking ook niet.
Mwah, de Pest heeft Europa ook flink te pakken gehad en het lijkt me niet dat de middeleeuwen een tijd waren waarin een ongekende golf van globalisering over de wereld rolde :P
pi_205678393
twitter


Vond dit een interessant artikel.

Enkele quotes.

quote:
Op verschillende momenten in onze conversatie, als de breekbaarheid van ‘ons systeem’ opnieuw op de voorgrond treedt, doet Korteweg steeds dezelfde constatering: namelijk dat vooral ‘binaire keuzes’ de liberale democratie uiterst kwetsbaar maken. Zodra een verkiezingsproces uitloopt op een ja/nee-keuze, of een persoon A- persoon B-keuze dreigt er massale muiterij.

Korteweg: “Zowel de verkiezing van Trump als het succes van de Leave-campagne rond Brexit zijn het resultaat geweest van een zeer polariserende strijd tussen twee kampen, waarbij het redelijke midden bijna volledig werd vermorzeld, of in ieder geval nauwelijks nog zichtbaar was.”
quote:
“In de ogen van Poetin zijn westerse leiders zwak. Hebben ze de neiging heen en weer te zigzaggen, omdat ze nu eenmaal opnieuw verkozen moeten worden. Vooropgesteld dat ik niet in het hoofd van Poetin kan kruipen, weet ik bijna zeker dat hij erop rekent dat de westerse publieke opinie zijn aandacht voor Oekrane zal verliezen. Hij speculeert erop dat de westerse leiders, onder druk van hun bevolking, op termijn een meer Kremlin-vriendelijke koers zullen varen uit vrees voor nog meer inflatie en economische ellende. Kortom, het is onze tijd versus Poetin’s tijd.”

Terwijl Poetin de tijd heeft om achterover te leunen en geheel naar eigen inzicht steeds opnieuw zijn volgende stap te af te wegen, zijn westerse leiders gedwongen te blijven handelen binnen de bandbreedte van wat hun electoraat nog begrijpelijk en aanvaardbaar acht. Ofwel, hoezeer de westerse wereld ook probeert eensgezindheid uit te stralen en soms tegen beter weten in volhoudt voor ‘gedeelde waarden’ te staan, het kan niet verhullen dat peilingen en kiezersonderzoeken maar al te vaak bepalen wat er uit de mond van een politicus komt, en op welke manier. En of we het nu leuk vinden of niet: Poetin confronteert ons met de wispelturige natuur van onze democratische rechtsstaat, en als het aan hem ligt: zo pijnlijk en langdurig mogelijk.
quote:
Korteweg’s slotconclusie is dat saaiheid, alles afwegend, een prachtige prijs is om te betalen voor politieke stabiliteit. Zijn bewondering voor Barnier verraadt een voorliefde voor politieke uitdagingen, maar dan vooral als ze professioneel gemanaged worden en met het gezicht naar de samenleving (“Barnier is onvermoeibaar in zaaltjes blijven uitleggen wat het standpunt van de 27 EU-landen was en waarm dat hun standpunt was, en zelf heb ik ook, waar ik kansen zag, opiniestukken over Brexit in landelijke kranten gepubliceerd’). De oude wijsheid van Churchill – ‘Democracy is the worst form of government, except for all the others’ – kan dan ook op de volledige instemming van Korteweg rekenen. “In een land waar de politiek spannend is, wil je meestal niet wonen.”
  donderdag 18 augustus 2022 @ 19:43:54 #287
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  Moderator donderdag 18 augustus 2022 @ 19:48:09 #288
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205678797
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 18:02 schreef capricia het volgende:

[..]
Bij mijn weten is de officile doctrine van de VS inzake Taiwan dat ze niet zeggen hoe of wat ze gaan doen.
Het Taiwan Relations Act garandeert niet dat de VS zelf militair in gaat grijpen.

En dat is het officiele standpunt van de VS.
Dat zou een gevecht op zee worden, dat grijpen de Amerikanen met beide handen aan gok ik zomaar
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205678831
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 19:48 schreef sp3c het volgende:

[..]
Dat zou een gevecht op zee worden, dat grijpen de Amerikanen met beide handen aan gok ik zomaar
Oh daar heb ik niet eens aan gedacht. :D
Wat ik lees in de TRA (Taiwan Relations Act) is dat ze wel wapens leveren aan Taiwan, om zichzelf te verdedigen. Maar geen commitment qua troepen aangaan. Dat laten ze in het vage. Kan wel, kan niet.

Het is in elk geval meer commitment dan aan Oekrane.
Definitely not CIA
pi_205678852
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 19:52 schreef capricia het volgende:

[..]
Oh daar heb ik niet eens aan gedacht. :D
Wat ik lees in de TRA (Taiwan Relations Act) is dat ze wel wapens leveren aan Taiwan, om zichzelf te verdedigen. Maar geen commitment qua troepen aangaan. Dat laten ze in het vage. Kan wel, kan niet.

Het is in elk geval meer commitment dan aan Oekrane.
De Amerikanen kunnen Taiwan prima helpen, in zekere zin kiezen ze dan de kant van China (vanuit China gezien :+) Immers China kan moeilijk zeggen dat de VS de kant kiezen voor Taiwan, aangezien China Taiwan niet erkent.

Troloolololol.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205679133
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 00:51 schreef Vliegbaard het volgende:
Waar ik wel moeite mee heb is te begrijpen waarom de Russen zo angstig naar het westen kijkt. Als hij daadwerkelijk geopolitieke belangen voor Rusland nastreeft dan is dan lijkt met het "kraantje open, kraantje dicht" spel me ook snel uitgespeeld.
Vaak over het hoofd gezien maar m.i. een volledig terecht punt. Als hij zich echt in control voelde, zou hij de kraan onmiddelijk dichtgooien.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_205679245
quote:
Het artikel uit de Guardian hierover heb ik gisteren al gepost maar lezen ho maar. :')
Het is koud, het is guur....
pi_205679283
quote:
Russische leger verkeert in deplorabele staat.
Soldaten die hun eigen uitrusting bij elkaar moeten sprokkelen. _O-
Zelf een hotelletje moeten boeken om te kunnen slapen.
Er lijkt werkelijk niets goed te gaan daar intern.

Alleen dankzij een gigantische hoeveelheid artillerie hebben de Russen stukken land kunnen veroveren.
Zodra er een serieus tegenoffensief komt, zal dat leger vanzelf imploderen.

Edit: ook de NOS :') heeft een heel artikel over deze man.
https://nos.nl/artikel/24(...)ussische-ex-militair

[ Bericht 8% gewijzigd door Jemoederniet op 18-08-2022 20:35:42 ]
pi_205679325
Vraag me af of Poetin berhaupt wel wist wat voor een pleuriszooi z'n leger is. Ik denk dat ie heel goed weet waar voor fout hij gemaakt heeft. Ook in het begin immers met die FSB die totaal verkeerde inlichtingen had gegeven.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 18 augustus 2022 @ 20:39:51 #295
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205679429
Zelensky heeft gelijk!

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205679472
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 20:29 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Russische leger verkeert in deplorabele staat.
Soldaten die hun eigen uitrusting bij elkaar moeten sprokkelen. _O-
Zelf een hotelletje moeten boeken om te kunnen slapen.
Er lijkt werkelijk niets goed te gaan daar intern.

Alleen dankzij een gigantische hoeveelheid artillerie hebben de Russen stukken land kunnen veroveren.
Zodra er een serieus tegenoffensief komt, zal dat leger vanzelf imploderen.

Edit: ook de NOS :') heeft een heel artikel over deze man.
https://nos.nl/artikel/24(...)ussische-ex-militair
Al kan ik me ook artikelen herinneren over Amerikaanse militairen in Irak die uit eigen houtje extra bepantsering op hun voertuigen aanbrachten en zelf betere spullen aanschaften.
pi_205679473
quote:
Wat een totale herpeszooi :')
pi_205679504
quote:
84s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 20:39 schreef Starhopper het volgende:
Zelensky heeft gelijk!

[ twitter ]
Oftewel, dit gaat nog jaren duren en het wordt vechten tot de laatste man. Lekker proxy oorlogje spelen als VS.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 18 augustus 2022 @ 20:46:23 #299
186611 Haags
pi_205679525
twitter


KaBOEMski
Zonder wrijving geen glans
pi_205679576
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 20:46 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]

KaBOEMski
For the last time, stop smoking!
Het is koud, het is guur....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')