Ga je om het shirt van Max vragen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:16 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet
En Scarface88 natuurlijk wel he.
Ik heb ook zin in morgen, ik heb mn kartonnen bordje al klaarliggen.
Max is er misschien wel bij, maar die zal zijn red bull shirt wel niet aan hebbenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ga je om het shirt van Max vragen?
Voor psv was dat zo te zien geen fijn toernooiquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De sterren op het CL logo staan voor de 8 ploegen die in de eerste groepsfase van de CL uitkwamen. Waaronder dus PSV en Rangers.
Eerste ronde anders flink huis gehouden, en de topscoorder van het toernooi afgeleverdquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Voor psv was dat zo te zien geen fijn toernooi
daarom klopt dat verhaal ook niet over de sterren hoe leuk gevonden ook, het logo was er al voor bekend werd wie die 8 deelnemers zouden zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Eerste ronde anders flink huis gehouden, en de topscoorder van het toernooi afgeleverd
Toch is PSV vorige week voetballend tot nagenoeg geen kansen gekomen. Ik snap dan ook niet helemaal waar het positivisme op gebaseerd is. Wordt gewoon een hele moeilijke pot.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet ook wel lukken toch, denk dat de spanning een grotere tegenstander is dan Rangers
ik had de indruk dat PSV daar wat onder hun niveau speelde en Rangers niet veel beter kan maar misschien klopt dat nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toch is PSV vorige week voetballend tot nagenoeg geen kansen gekomen. Ik snap dan ook niet helemaal waar het positivisme op gebaseerd is. Wordt gewoon een hele moeilijke pot.
Beide ploegen hadden hele sterke fases. Ben benieuwd naar vanavond.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had de indruk dat PSV daar wat onder hun niveau speelde en Rangers niet veel beter kan maar misschien klopt dat niet
Saibari had in een tijdbestek van 10 minuten 3 kansen waarvan 1 de paal schampte, dus tot nagenoeg geen kansen gekomen vind ik lichtelijk overtrokken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toch is PSV vorige week voetballend tot nagenoeg geen kansen gekomen. Ik snap dan ook niet helemaal waar het positivisme op gebaseerd is. Wordt gewoon een hele moeilijke pot.
Weinig te zien vanavondquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Beide ploegen hadden hele sterke fases. Ben benieuwd naar vanavond.
Klopt wel degelijk maat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom klopt dat verhaal ook niet over de sterren hoe leuk gevonden ook, het logo was er al voor bekend werd wie die 8 deelnemers zouden zijn
omdat jij een foto vindt?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klopt wel degelijk maat.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
https://www.quora.com/Wha(...)hampions-League-mean
Voila.
Nee nog steeds niet omdat het gewoon niet kan kloppen, dat er van alles gecopied en paste wordt maakt het natuurlijk meteen waarheid, uiteraard is PSV de eerste NL deelnemer aan de CL en sowieso behoren ze de eerste 8 deelnemers maar die 8 sterren slaan op 8 deelnemers waar het mee begonnen is en niet die specifieke 8 omdat het gewoon nog niet duidelijk was welke clubs dat zouden zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)hampions-league-logoEindelijk overtuigd?
welke harde feiten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:29 schreef tja77 het volgende:
Poeh, Tarado wordt eventjes met z’n neus op de keiharde feiten gedrukt.
Waar ik ook zoek, op letterlijk elke site staat zoiets:quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet omdat het gewoon niet kan kloppen, dat er van alles gecopied en paste wordt maakt het natuurlijk meteen waarheid, uiteraard is PSV de eerste NL deelnemer aan de CL en sowieso behoren ze de eerste 8 deelnemers maar die 8 sterren slaan op 8 deelnemers waar het mee begonnen is en niet die specifieke 8 omdat het gewoon nog niet duidelijk was welke clubs dat zouden zijn.
Psv is een van de 8 deelnemers waar het mee begonnen is, dan slaat één van de sterren toch op psv?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet omdat het gewoon niet kan kloppen, dat er van alles gecopied en paste wordt maakt het natuurlijk meteen waarheid, uiteraard is PSV de eerste NL deelnemer aan de CL en sowieso behoren ze de eerste 8 deelnemers maar die 8 sterren slaan op 8 deelnemers waar het mee begonnen is en niet die specifieke 8 omdat het gewoon nog niet duidelijk was welke clubs dat zouden zijn.
quote:The 1992/93 season was when the European competition first played under the ‘UEFA Champions League’ branding. Back then, only 8 teams were playing in the actual competition!
This included:
Marseille
Rangers
Club Brugge
CSKA Moscow
Milan
IFK Göteborg
Porto
PSV Eindhoven
To commemorate these 8 teams that played in the very first Champions League, the logo was created as a nod to them. Each of the 8 stars represents one of these 8 teams.
Dus dat zou betekenen dat het logo er nog niet was voor ze begonnen en dat is niet zo, het slaat gewoon op 8 teamsquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:Tarado
https://footballhandbook.(...)ars-on-their-shirts/
[..]
Ja. Of t logo er nou eerder was of niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Psv is een van de 8 deelnemers waar het mee begonnen is, dan slaat één van de sterren toch op psv?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |