Dat was een kloon toch? Althans, die foto's waren achteraf niet echt dacht ik.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:40 schreef PzKpfw het volgende:
Maghrebijnse, kon er altijd wel van genieten hoe ze er met gestrekt been in ging bij discussies en daarbij veel mensen zat te trollen.
Oh is dat zo? Volgens mij heeft ze weleens foto's van zichzelf laten zien. Maar goed is misschien al wel 10 jaar geleden (fuck wat gaat de tijd toch snelquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat was een kloon toch? Althans, die foto's waren achteraf niet echt dacht ik.
-Jammer dat mijn kloondetector tag alleen op Fotoboek zichtbaar is-
quote:Op vrijdag 26 april 2024 00:27 schreef sly-nl het volgende:
Las net in een feedback-topic dat snelle Trees aka @:SQ ermee gestopt lijkt te zijn.
Jammer, was m.i. een qualityusert.
Komp gerust terug
Maar dan wel de echte, niet degene die na Chai haar op anoniem gaan een account met dezelfde naam heeft gemaakt.quote:
FlyingFox ookquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:50 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Bioslock, R2cksson, Xebrozius en natuurlijk Sai. Intxaurraga en zijn maat Aurelianus hadden vaak wel goede topics maar zie ik nooit meer.
Zo dan BG terug op fok, wat een heldquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Klinkt alsof Sunchaser geen docus meer maakt?
Echt @SeLang denk ik vaak aan.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:27 schreef flyguy het volgende:
@:Selang had altijd zijn eigen visie op de financiele markten en had mooie topics over zijn reizen/vogelspots
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |