abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin donderdag 28 maart 2024 @ 14:48:21 #176
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_212992622
quote:
16s.gif Op donderdag 28 maart 2024 12:27 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik mis niemand perse maar wel leuke herinneringen van mensen hier; skaai, coz, salvad0r, brechtje, mirage etc.
Zelfs noobs zoals jajong.
BG O+
Vaak aan je gedacht.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 28 maart 2024 @ 14:49:46 #177
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_212992655
quote:
17s.gif Op donderdag 28 maart 2024 14:48 schreef yvonne het volgende:

[..]
BG O+
Vaak aan je gedacht.
In of buiten het bed?

Heb ook heel soms aan jou gedacht, je was altijd de meest vergeefelijke fokmoeder ondanks al mijn dronken kutposts. :P
(trouwens heb nog weleens gedacht Sunchaser weer te contacteren voor een vervolg-docu hoe het nu was maar weet niet of ik behoefte heb heel dat verlopen NL een inkijk te geven wat mijn prive betreft)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  Admin donderdag 28 maart 2024 @ 14:53:28 #178
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_212992697
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 14:49 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]
In of buiten het bed?

Heb ook heel soms aan jou gedacht, je was altijd de meest vergeefelijke fokmoeder ondanks al mijn dronken kutposts. :P
(trouwens heb nog weleens gedacht Sunchaser weer te contacteren voor een vervolg-docu hoe het nu was maar weet niet of ik behoefte heb heel dat verlopen NL een inkijk te geven wat mijn prive betreft)
Tijden zijn veranderd, dat lieve is weg , overal, niet alleen op FOK! hoor, het idee is enorm gaaf, maar og het wijs is...
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

donderdag 28 maart 2024 @ 15:01:32 #179
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_212992804
quote:
17s.gif Op donderdag 28 maart 2024 14:53 schreef yvonne het volgende:

[..]
Tijden zijn veranderd, dat lieve is weg , overal, niet alleen op FOK! hoor, het idee is enorm gaaf, maar og het wijs is...
Destijds wilde ik gewoon er een grap van maken, zo zag ik de docu ook als een vorm van humor (die niet iedereen begreep). Probeerde expres zo cringe mogelijk over te komen, al wist Sun ook wel mijn serieuze kant beetje naar boven te halen. Was in die tijd nog echt wel jong vergeleken met nu qua mentaliteit. En zo'n faal-gamer die alleen maar in spelletjes zat met zn hoofd. Veel veranderd wat dat betreft natuurlijk.

Ben denk ik erg lang in mijn puberbrein blijven hangen toen, het soort van 'niet weten wat je wil doen en wie je wilt zijn' omdat ik die ontwikkeling in mijn karakters in videogames stak ipv in zelfontwikkeling.

En toch heeft deze site mij wel geholpen mijzelf iig (niet altijd even fatsoenlijk) te kunnen uiten, en weerklank en soms moderatie te vinden, als een soort online-internaat. ;)

Als ik zo'n docu zou doen zou dat iig niet in dat format zijn maar meer compact en kort als een interview welke keuzes ik heb gemaakt om die destijdse bubbel te ontstijgen en het echte leven te gaan leven.. tenminste lang niet tot zover ik zou willen en mischien ben ik nog relatief jong (40 nu) ..maar ik zou erg graag een gezin stichten. Helaas nog nooit een noemenswaardige connectie gehad met iemand. Ben nogsteeds vrij ontzichtbaar denk ik ondanks mijn vele sociale activiteiten, omdat ik niet meedoe met de digitalizatie etc dus geen apps heb.

Maargoed, leuk je weer eens te spreken. :)
  Moderator donderdag 28 maart 2024 @ 15:23:41 #180
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_212993072
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_212993162
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2024 15:37 schreef mascara-klodder het volgende:
@:-sigaartje al heel lang niks van vernomen. Hopelijk gaat het hem goed.
Ben er wel hoor en het gaat uitstekend met me. Maar ik kreeg op dit forum last van een stalker, die na veel verzoeken om op te houden alleen maar erger werd en ik zag geen oplossing meer. Sommige mensen hebben echt niks te doen. Dus -Sigaartje zul je niet meer voorbij zien komen.
pi_212993201
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 15:30 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Ben er wel hoor en het gaat uitstekend met me. Maar ik kreeg op dit forum last van een stalker, die na veel verzoeken om op te houden alleen maar erger werd en ik zag geen oplossing meer. Sommige mensen hebben echt niks te doen. Dus -Sigaartje zul je niet meer voorbij zien komen.
Je kunt dit doorzetten naar een A of FA, die kunnen hier wat tegen doen :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 28 maart 2024 @ 15:34:48 #183
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_212993221
quote:

[..]
Jammer dat dingen zo lopen.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  donderdag 28 maart 2024 @ 15:37:29 #184
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_212993253
quote:

[..]
Ouch, heb dat een tijdje gehad met iemand waar ik uberhaupt geen aandacht meer aan ga geven dus ook niet ga noemen maar is behoorlijk ernstig geweest, gelukkig al vele jaren geen last meer van gehad behalve dan via via wat gehoord dat meneer nogsteeds bezig was met mij ipv met zichzelf.

sommige mensen kunnen echt je leven ondersneeuwen met gehouwehoer.

Zou het overigens minder erg vinden als een mooien meistje mij zou stalken... maar dat gebeurd natuurlijk nooit he.
  Admin donderdag 28 maart 2024 @ 15:39:40 #185
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_212993279
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 14:49 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]
In of buiten het bed?

als je dat doet, vraag hem meteen of de 10 jaar FOK! special al klaar is :')
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 28 maart 2024 @ 15:45:03 #186
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_212993353
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 15:39 schreef Danny het volgende:

[..]
als je dat doet, vraag hem meteen of de 10 jaar FOK! special al klaar is :')
Klinkt alsof Sunchaser geen docus meer maakt?
  Admin donderdag 28 maart 2024 @ 15:45:56 #187
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_212993371
quote:
9s.gif Op donderdag 28 maart 2024 15:45 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]
Klinkt alsof Sunchaser geen docus meer maakt?
Hij schrijft romans tegenwoordig :)
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 28 maart 2024 @ 15:46:15 #188
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_212993412
quote:
9s.gif Op donderdag 28 maart 2024 15:37 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]
Ouch, heb dat een tijdje gehad met iemand waar ik uberhaupt geen aandacht meer aan ga geven dus ook niet ga noemen maar is behoorlijk ernstig geweest, gelukkig al vele jaren geen last meer van gehad behalve dan via via wat gehoord dat meneer nogsteeds bezig was met mij ipv met zichzelf.

sommige mensen kunnen echt je leven ondersneeuwen met gehouwehoer.

Zou het overigens minder erg vinden als een mooien meistje mij zou stalken... maar dat gebeurd natuurlijk nooit he.
Ja, was dat laatste maar zo. Maar er zit hier gewoon een vast klein clubje heel vervelende users en daar komen ze hier nooit meer vanaf. Eentje van hun had als tijdverdrijf "Zo, gaan we vandaag weer Sigaartje lekker pesten". Dat is nu voorbij. Ik heb eerder medelijden met dat soort figuren. Zijn dezelfde soort gasten die je aantreft op school in je tienerjaren die er lol in hebben het leven van anderen zuur te maken.
  donderdag 28 maart 2024 @ 15:51:06 #190
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_212993454
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 15:45 schreef Danny het volgende:

[..]
Hij schrijft romans tegenwoordig :)
Ah ok, naja het was een gedachte. Mischien maar beter ook als NL mijn supersayan vorm niet gadeslaat. De jaloezie zowel als de misadressering gebaseerd op oude impressies zou de wereld in chaos storten.

Ik heb ook een aantal boekskjes geschreven overigens, alleen.. nooit uitgegeven. Was toevallig laatst nog even in de werkfile van boek 1 van de serie aan het knutselen om er mischien een uitgeefbare versie van te maken. (is een fantasy boek gebaseerd op een dwerg met als professie 'journalist' die in een dynamische oorlog verwikkeld raakt met een klein groepje collegas uit varierende hoeken; een boerenmeid die als tourgids werkt, een soort van sheriff/ex-ridder en een strategist van een elfenleger om er een paar te noemen.
  donderdag 28 maart 2024 @ 15:52:37 #191
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_212993480
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 15:48 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Ja, was dat laatste maar zo. Maar er zit hier gewoon een vast klein clubje heel vervelende users en daar komen ze hier nooit meer vanaf. Eentje van hun had als tijdverdrijf "Zo, gaan we vandaag weer Sigaartje lekker pesten". Dat is nu voorbij. Ik heb eerder medelijden met dat soort figuren. Zijn dezelfde soort gasten die je aantreft op school in je tienerjaren die er lol in hebben het leven van anderen zuur te maken.
Ja ik denk dat die in de leeftijd zitten van toen ik op ultima online er een dagbesteding van maakte om specifieke spelers te grieven, puur omdat de reacties grappig waren in een screenshot. :/ Helaas zit dat in de mens.. maar je moet het natuurlijk altijd kunnen smoren als het te ver gaat.
  Trouwste user 2022 zondag 31 maart 2024 @ 12:09:24 #192
7889 tong80
Spleenheup
pi_213033692
quote:

[..]
Ik trapte er gisteren weer in. Herstelde me net op tijd. Het blijft triest.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213033932
@-Sigaartje is terug O+
  zondag 31 maart 2024 @ 12:36:24 #194
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_213033974
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2024 12:33 schreef mascara-klodder het volgende:
@:-sigaartje is terug O+
:W *O* w/
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_213034047
quote:

[..]
Maar lieve schat, je kan melding maken hiervan. @yvonne lost alles op.
pi_213034177
Wel fijn dat -Sigaartje niet in het dodentopic is :7

Vragen, ik hou ervan :7
  zondag 31 maart 2024 @ 13:40:24 #197
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_213034694
Maghrebijnse, kon er altijd wel van genieten hoe ze er met gestrekt been in ging bij discussies en daarbij veel mensen zat te trollen.

Charlotte03, naast een hele lieve meid ook nog eens een knappe.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator zondag 31 maart 2024 @ 16:46:59 #198
249559 crew  Lavenderr
pi_213038067
@Angelic1. Je hebt gelijk, er zijn een heel stel users die we helaas niet meer zien. Die mis je soms echt.
  Admin zondag 31 maart 2024 @ 22:38:48 #199
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213042670
quote:

[..]
Dat kunnen we zo oplossen hoor, stuur maar een pm.
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2024 12:41 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Maar lieve schat, je kan melding maken hiervan. @:Yvonne lost alles op.
Dus O+

pi_213042782
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 18:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Braun en de zoektocht naar de persoon achter zijn UI... een prominent plaatsje in Fok geschiedenis.
Ja, dat was echt supermooi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')