BGquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:27 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik mis niemand perse maar wel leuke herinneringen van mensen hier; skaai, coz, salvad0r, brechtje, mirage etc.
Zelfs noobs zoals jajong.
In of buiten het bed?quote:
Tijden zijn veranderd, dat lieve is weg , overal, niet alleen op FOK! hoor, het idee is enorm gaaf, maar og het wijs is...quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
In of buiten het bed?
Heb ook heel soms aan jou gedacht, je was altijd de meest vergeefelijke fokmoeder ondanks al mijn dronken kutposts.
(trouwens heb nog weleens gedacht Sunchaser weer te contacteren voor een vervolg-docu hoe het nu was maar weet niet of ik behoefte heb heel dat verlopen NL een inkijk te geven wat mijn prive betreft)
Destijds wilde ik gewoon er een grap van maken, zo zag ik de docu ook als een vorm van humor (die niet iedereen begreep). Probeerde expres zo cringe mogelijk over te komen, al wist Sun ook wel mijn serieuze kant beetje naar boven te halen. Was in die tijd nog echt wel jong vergeleken met nu qua mentaliteit. En zo'n faal-gamer die alleen maar in spelletjes zat met zn hoofd. Veel veranderd wat dat betreft natuurlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tijden zijn veranderd, dat lieve is weg , overal, niet alleen op FOK! hoor, het idee is enorm gaaf, maar og het wijs is...
Ben er wel hoor en het gaat uitstekend met me. Maar ik kreeg op dit forum last van een stalker, die na veel verzoeken om op te houden alleen maar erger werd en ik zag geen oplossing meer. Sommige mensen hebben echt niks te doen. Dus -Sigaartje zul je niet meer voorbij zien komen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:37 schreef mascara-klodder het volgende:
@:-sigaartje al heel lang niks van vernomen. Hopelijk gaat het hem goed.
Je kunt dit doorzetten naar een A of FA, die kunnen hier wat tegen doenquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:30 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ben er wel hoor en het gaat uitstekend met me. Maar ik kreeg op dit forum last van een stalker, die na veel verzoeken om op te houden alleen maar erger werd en ik zag geen oplossing meer. Sommige mensen hebben echt niks te doen. Dus -Sigaartje zul je niet meer voorbij zien komen.
Jammer dat dingen zo lopen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:30 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ben er wel hoor en het gaat uitstekend met me. Maar ik kreeg op dit forum last van een stalker, die na veel verzoeken om op te houden alleen maar erger werd en ik zag geen oplossing meer. Sommige mensen hebben echt niks te doen. Dus -Sigaartje zul je niet meer voorbij zien komen.
Ouch, heb dat een tijdje gehad met iemand waar ik uberhaupt geen aandacht meer aan ga geven dus ook niet ga noemen maar is behoorlijk ernstig geweest, gelukkig al vele jaren geen last meer van gehad behalve dan via via wat gehoord dat meneer nogsteeds bezig was met mij ipv met zichzelf.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:30 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
als je dat doet, vraag hem meteen of de 10 jaar FOK! special al klaar isquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
In of buiten het bed?
Heb ook heel soms aan jou gedacht, je was altijd de meest vergeefelijke fokmoeder ondanks al mijn dronken kutposts.
(trouwens heb nog weleens gedacht Sunchaser weer te contacteren voor een vervolg-docu hoe het nu was maar weet niet of ik behoefte heb heel dat verlopen NL een inkijk te geven wat mijn prive betreft)
Klinkt alsof Sunchaser geen docus meer maakt?quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:39 schreef Danny het volgende:
[..]
als je dat doet, vraag hem meteen of de 10 jaar FOK! special al klaar is
Hij schrijft romans tegenwoordigquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Klinkt alsof Sunchaser geen docus meer maakt?
Ja, was dat laatste maar zo. Maar er zit hier gewoon een vast klein clubje heel vervelende users en daar komen ze hier nooit meer vanaf. Eentje van hun had als tijdverdrijf "Zo, gaan we vandaag weer Sigaartje lekker pesten". Dat is nu voorbij. Ik heb eerder medelijden met dat soort figuren. Zijn dezelfde soort gasten die je aantreft op school in je tienerjaren die er lol in hebben het leven van anderen zuur te maken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ouch, heb dat een tijdje gehad met iemand waar ik uberhaupt geen aandacht meer aan ga geven dus ook niet ga noemen maar is behoorlijk ernstig geweest, gelukkig al vele jaren geen last meer van gehad behalve dan via via wat gehoord dat meneer nogsteeds bezig was met mij ipv met zichzelf.
sommige mensen kunnen echt je leven ondersneeuwen met gehouwehoer.
Zou het overigens minder erg vinden als een mooien meistje mij zou stalken... maar dat gebeurd natuurlijk nooit he.
Ah ok, naja het was een gedachte. Mischien maar beter ook als NL mijn supersayan vorm niet gadeslaat. De jaloezie zowel als de misadressering gebaseerd op oude impressies zou de wereld in chaos storten.quote:
Ja ik denk dat die in de leeftijd zitten van toen ik op ultima online er een dagbesteding van maakte om specifieke spelers te grieven, puur omdat de reacties grappig waren in een screenshot. :/ Helaas zit dat in de mens.. maar je moet het natuurlijk altijd kunnen smoren als het te ver gaat.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:48 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ja, was dat laatste maar zo. Maar er zit hier gewoon een vast klein clubje heel vervelende users en daar komen ze hier nooit meer vanaf. Eentje van hun had als tijdverdrijf "Zo, gaan we vandaag weer Sigaartje lekker pesten". Dat is nu voorbij. Ik heb eerder medelijden met dat soort figuren. Zijn dezelfde soort gasten die je aantreft op school in je tienerjaren die er lol in hebben het leven van anderen zuur te maken.
Ik trapte er gisteren weer in. Herstelde me net op tijd. Het blijft triest.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:48 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ja, was dat laatste maar zo. Maar er zit hier gewoon een vast klein clubje heel vervelende users en daar komen ze hier nooit meer vanaf. Eentje van hun had als tijdverdrijf "Zo, gaan we vandaag weer Sigaartje lekker pesten". Dat is nu voorbij. Ik heb eerder medelijden met dat soort figuren. Zijn dezelfde soort gasten die je aantreft op school in je tienerjaren die er lol in hebben het leven van anderen zuur te maken.
Maar lieve schat, je kan melding maken hiervan. @yvonne lost alles op.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:30 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dat kunnen we zo oplossen hoor, stuur maar een pm.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:48 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dusquote:Op zondag 31 maart 2024 12:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar lieve schat, je kan melding maken hiervan. @:Yvonne lost alles op.
Ja, dat was echt supermooi.quote:Op vrijdag 24 november 2023 18:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Braun en de zoektocht naar de persoon achter zijn UI... een prominent plaatsje in Fok geschiedenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |