Waarover droom je dan nog precies?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:28 schreef Hyaenidae het volgende:
Verder mis ik @:maikuuul intens, ik kan daar soms nog weleens van huilen in mijn bedje 's nachts dat ik hem nooit meer spreekZo'n hendig sjieke boii, maikuuul heeft alles bereikt in zijn leven waar ik alleen maar van kan dromen
Ik vind het prachtig dat je altijd op oproepbasis beschikbaar blijftquote:Op woensdag 3 juli 2024 15:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarover droom je dan nog precies?
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben over mijn huidige levensloop.
Er is zelfs een kleine Maikuuul geboren vorig jaar
@tonks!quote:Op woensdag 3 juli 2024 17:12 schreef Document1 het volgende:
Heel veel oud fok cyber nations gasten. Ben al die namen vergeten joh.
Die reis van 4 jaar heb ik zeker van genoten. Vooral met de eet avonturen waar ik toen een apart topic voor had. Maar in Azië heb je uiteraard veel meer keus en meer toegankelijke prijzen om dagelijks uit te eten. Een vlog heb ik toendertijd aan gedacht, maar ik denk dat het mij teveel zou afleiden van mijn reis.quote:Op woensdag 3 juli 2024 17:09 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig dat je altijd op oproepbasis beschikbaar blijft![]()
Ik droom over jouw leven, mooi huis in Belgisch Limburg (woonde je niet in Lanaken nu oid?) en jouw avonturen.
Mijn grootste avontuur van de dag is meestal op fok zitten
Je had ook altijd mooie verslagen op fok, zoals die reis in Azië enzo, dat was echt genieten. Als jij een youtube kanaal zou starten met een beetje vloggen over jouw leven dat zou echt ontploffen qua populariteit wed ik.
Mooi man, wat een aanbod, die hou ik in gedachtenquote:Op woensdag 3 juli 2024 17:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die reis van 4 jaar heb ik zeker van genoten. Vooral met de eet avonturen waar ik toen een apart topic voor had. Maar in Azië heb je uiteraard veel meer keus en meer toegankelijke prijzen om dagelijks uit te eten. Een vlog heb ik toendertijd aan gedacht, maar ik denk dat het mij teveel zou afleiden van mijn reis.
Nu vooral druk met mijn zoon waar ik elke dag van geniet. Alsook trainen voor de hele marathon in Athene die ik in November ga lopen (mijn eerste). Mocht je ook in het Zuiden komen dan laat maar weten en drinken we een biertje, gezien jij al jarenlang fan bent.
Heeft die kleine de hendig sjieke slip al onder de knie?quote:Op woensdag 3 juli 2024 17:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die reis van 4 jaar heb ik zeker van genoten. Vooral met de eet avonturen waar ik toen een apart topic voor had. Maar in Azië heb je uiteraard veel meer keus en meer toegankelijke prijzen om dagelijks uit te eten. Een vlog heb ik toendertijd aan gedacht, maar ik denk dat het mij teveel zou afleiden van mijn reis.
Nu vooral druk met mijn zoon waar ik elke dag van geniet. Alsook trainen voor de hele marathon in Athene die ik in November ga lopen (mijn eerste). Mocht je ook in het Zuiden komen dan laat maar weten en drinken we een biertje, gezien jij al jarenlang fan bent.
Wat een baas was dat op de FPquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:47 schreef Hallojo het volgende:
Ik mis @:WAARHEID. Die was al lang wappie voordat het hip was.
quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat een baas was dat op de FP
O god!!! Die cybernationstijd.quote:Op woensdag 3 juli 2024 17:12 schreef Document1 het volgende:
Heel veel oud fok cyber nations gasten. Ben al die namen vergeten joh.
@liesje1979 post dacht ik nog weleens in GCquote:Op donderdag 11 juli 2024 22:41 schreef Jimbo het volgende:
@:braun @:biogarde @:ponylover @:lizzle @:moemoe @:remlof @:fraubitch @:roooosje @:smijn. @:liesje1979
En vast nog heel veel die ik vergeet uit die 'fantastische' oude tijd
Awww.quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:41 schreef Jimbo het volgende:
@:braun @:biogarde @:ponylover @:lizzle @:moemoe @:remlof @:fraubitch @:roooosje @:smijn. @:liesje1979
Ik werd user in 2006 en heb die eerste jaren zoveel lol gehad met en om dit forum. Zoveel grappige, creatieve en soms ronduit onzinnige topics. Echt fantastisch idd.quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:41 schreef Jimbo het volgende:
De goeie ouwe tijd waar je in een centerparcs huisje nog een drol kon kokenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:21 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik werd user in 2006 en heb die eerste jaren zoveel lol gehad met en om dit forum. Zoveel grappige, creatieve en soms ronduit onzinnige topics. Echt fantastisch idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |