abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 woensdag 17 augustus 2022 @ 10:32:04 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_205663268
In Saoedi-Arabië is een moeder van twee jonge kinderen veroordeeld tot een historisch lange gevangenisstraf van 34 jaar omdat zij volgens de regering publieke onrust zou veroorzaken met haar Twitteraccount. Mensenrechtenorganisaties reageren geschokt op de veroordeling van de 34-jarige Salma al-Shehab.



In januari 2021 werd Al-Shehab, student aan de Universiteit van Leeds en moeder van twee jonge jongens, opgepakt toen ze op vakantie was in Saoedi-Arabië waar ze oorspronkelijk vandaan komt. Autoriteiten beschuldigden haar van het verspreiden van desinformatie via sociale media. In eerste instantie werd ze veroordeeld tot een gevangenisstraf van zes jaar, maar in hoger beroep verhoogde een speciale Saoedische rechtbank voor terrorisme die straf naar 34 jaar, gevolgd door een reisverbod van nog eens 34 jaar. Het gaat om de zwaarste straf die ooit aan een Saoedische activist is opgelegd.

De straf is zo fors omdat Salma al-Shehab ‘de nationale veiligheid zou hebben willen destabiliseren door bepaalde Twitteraccounts te volgen en berichten daarvan te verspreiden’, zo staat in een nieuwe aanklacht die door The Guardian is ingezien. Merkwaardig is dat de vrouw helemaal geen bekende of invloedrijke activist is. Haar account op Twitter telt nog geen 2600 volgers en haar tijdlijn bestaat voornamelijk uit retweets van andere accounts, onder andere van Saoedische dissidenten die in ballingschap leven.

Verbijstering
Onder mensenrechtenactivisten over de hele wereld is met verbijstering gereageerd op het vonnis. ,,Saoedi-Arabië heeft tegenover de wereld opgeschept dat ze de rechten van vrouwen verbeteren en juridische hervormingen doorvoeren, maar met deze weerzinwekkende uitspraak staat buiten kijf dat de situatie alleen maar erger is geworden”, briest Bethany al-Haidari van The Freedom Initiative, een in Washington gevestigde mensenrechtenorganisatie. ,,De Saoedische autoriteiten moeten Salma vrijlaten en ervoor zorgen dat haar jonge kinderen niet zonder moeder opgroeien, simpelweg omdat ze opriep tot vrijheid voor mensenrechtenactivisten.”

De onafhankelijke mensenrechtenorganisatie ALQST is ‘ernstig bezorgd’ over de arrestatie van Al-Shehab en over de ‘buitengewone lengte van de gevangenisstraf’ die is opgelegd. ,,Deze afschuwelijke uitspraak is een aanfluiting in het licht van de beweringen van Saoedische autoriteiten over hervorming van vrouwenrechten en het rechtssysteem en laat zien dat ze vastbesloten blijven om iedereen die een mening vrijuit uitspreekt, hard te straffen”, aldus een woordvoerder.

The Freedom Initiative roept de internationale gemeenschap op om de zaak rond Salma al-Shehab aan de orde te stellen en te blijven aandringen bij Saoedi-Arabië op echte hervormingen op het gebied van vrouwenrechten. ,,Tweeten uit solidariteit met vrouwenrechtenactivisten is geen misdaad en Saoedi-Arabië moet ter verantwoording worden geroepen”, klinkt het in een verklaring.

Bezoek Biden
De opzienbarende zaak volgt weken nadat de Amerikaanse president Joe Biden een bezoek bracht aan Saoedi-Arabië. Biden ontmoette de Saudische kroonprins Mohammed bin Salman, een niet onomstreden bezoek omdat Bin Salman door Amerikaanse inlichtingendiensten verantwoordelijk wordt gehouden voor de moord op de kritische journalist Jamal Khashoggi in 2018.

Tijdens de ontmoeting verzekerde Bin Salman de Amerikaanse president dat Saoedi-Arabië ‘die gebeurtenis spijtig vindt en dat het land alle noodzakelijke maatregelen rond het Khashoggi-incident heeft genomen’. Khashoggi, een criticus van het Arabische regime, werd in 2018 vermoord in het Saoedische consulaat in Turkije. Amerikaanse inlichtingendiensten concludeerden destijds dat Bin Salman verantwoordelijk was voor Khashoggi’s dood. De kroonprins ontkent dit.

https://www.ad.nl/buitenl(...)ik-twitter~aa43cc68/

Leuk zo'n bevriend koningspaar van Biden en ons koningshuis. :{

Oil rules the world.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Miss 200.000.000! woensdag 17 augustus 2022 @ 10:39:25 #2
367000 roos94
pi_205663320
Saoedie Arabie. Says enough.
pi_205663326
Dat is hun cultuur en dat moeten wij respecteren.

Als het nou Rusland was....
Ô mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 17 augustus 2022 @ 10:40:52 #4
486162 EenAndereWeg
houd 1,5 meter afstand
pi_205663345
Wel een beetje raar.... 34 jaar trillend op mn benen...

Ontopic. Absurd gewoon.Vreselijk voor haar en de kinderen.
houd ANDERHALVE METER afstand
pi_205663374
Je bent ook wel een domme kudt wanneer je als activist op vakantie gaat naar zo'n bananenrepubliek
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_205663376
Gelukkig gaat WK in Qatar gewoon door.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 17 augustus 2022 @ 10:46:10 #7
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205663390
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:44 schreef Antares1981 het volgende:
Gelukkig gaat WK in Qatar gewoon door.
En zaterdag weer lekker een van de grootste boksgevechten van het jaar in Jeddah, en straks ook weer lekker Formule 1 in Saoedi-Arabië _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_205663394
Ik begrijp de verbijstering niet. Deze vrouw heeft een groot risico genomen en zal de consequences daarvan moeten aanvaarden. Openlijk de oppositie steunen en dan op vakantie gaan ik vermoed daarom dat de vrouw NPS heeft, gelukkig voor haar kinderen dat ze nu langdurig vastzit kan ze die niet verder beschadigen.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_205663397
Ik ben zeer benieuwd naar de mening van mensen als Ronald de Boer en Ruud Gullit. Los dat het enorm tragisch en buitenproportioneel is om mensen te straffen om hun mening vind ik het ook naïef van mevrouw dat zij naar haar moederland reist na herhaaldelijk uiten van kritiek terwijl zij de straffen en het systeem kent.
pi_205663416
quote:
onrust zou veroorzaken met haar Twitteraccount
Twitter geeft zelf langere straffen.

Had ze maar haar eigen sociale media kanaal begonnen, ergens offline.
pi_205663426
quote:
9s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:46 schreef heywoodu het volgende:
En zaterdag weer lekker een van de grootste boksgevechten van het jaar in Jeddah, en straks ook weer lekker Formule 1 in Saoedi-Arabië _O_
Maar we zijn naburige binnen landen binnengevallen "omdat dictator". Heus!
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Trouwste user 2022 woensdag 17 augustus 2022 @ 10:51:41 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_205663456
quote:
9s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]
En zaterdag weer lekker een van de grootste boksgevechten van het jaar in Jeddah, en straks ook weer lekker Formule 1 in Saoedi-Arabië _O_
En golfen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 17 augustus 2022 @ 10:52:38 #13
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205663469
;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205663500
quote:
9s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]
En zaterdag weer lekker een van de grootste boksgevechten van het jaar in Jeddah, en straks ook weer lekker Formule 1 in Saoedi-Arabië _O_
En tussentijds nog even naar de slavenmarkt van Jeddah of investeer voor Mekka b.v. in wapens om kinderen in Jemen te bombarderen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_205663515
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:46 schreef Digi2 het volgende:
Ik begrijp de verbijstering niet. Deze vrouw heeft een groot risico genomen en zal de consequences daarvan moeten aanvaarden. Openlijk de oppositie steunen en dan op vakantie gaan ik vermoed daarom dat de vrouw NPS heeft, gelukkig voor haar kinderen dat ze nu langdurig vastzit kan ze die niet verder beschadigen.
:')
En wat is NPS?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 17 augustus 2022 @ 10:56:48 #16
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_205663526
Triest maar ook onverantwoordelijk dom om nog naar dit land terug te gaan voor een vakantie.
Haar kinderen zijn nu de dupe.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_205663571
Dat is ook niet zo slim dat ze naar SA is gegaan.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205663579
quote:
2s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
:')
En wat is NPS?
Narcissistic personality disorder
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_205663581
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:59 schreef sjorsie1982 het volgende:
Dat is ook niet zo slim dat ze naar SA is gegaan.
Ja, op zich is het wel aannemelijk dat je ergens op een lijst staat met 2600 volgers. I guess.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_205663584
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:56 schreef deedeetee het volgende:
Triest maar ook onverantwoordelijk dom om nog naar dit land terug te gaan voor een vakantie.
Haar kinderen zijn nu de dupe.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:59 schreef sjorsie1982 het volgende:
Dat is ook niet zo slim dat ze naar SA is gegaan.
Klopt maar laten wij niet teveel kritiek gaan leveren. Dat is islamofobisch, het is geen Rusland den wij hebben olie nodig.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_205663585
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:56 schreef deedeetee het volgende:
Haar kinderen zijn nu de dupe.
Juist niet.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_205663588
quote:
15s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:59 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ja, op zich is het wel aannemelijk dat je ergens op een lijst staat met 2600 volgers. I guess.
Nee uberhaupt naar SA gaan is niet zo slim. Dat geldt voor iedereen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205664263
Gelukkig mogen vrouwen daar inmiddels auto rijden, niet in de praktijk maar enfin, details hè.

Blijf vooral handel voeren met wat alleen als apenland te omschrijven valt.
pi_205664510
Walgelijk land.
Incelfrikandel
pi_205664519
quote:
7s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:39 schreef HSG het volgende:
Dat is hun cultuur en dat moeten wij respecteren.

Als het nou Rusland was....
Dan wat? Juist mbt Rusland is er al die jaren juist relatief weinig ophef geweest toen Poetin 20 jaar lang stelselmatig alle tegenstanders opruimde ("perongeluk uit het raam gevallen", etc.)

Mbt Rusland is er pas echte ophef nadat ze voor de 2e keer Oekraine zijn binnengevallen.
Krekker is de bom!
  woensdag 17 augustus 2022 @ 12:41:47 #26
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205664572
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 12:35 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Dan wat? Juist mbt Rusland is er al die jaren juist relatief weinig ophef geweest toen Poetin 20 jaar lang stelselmatig alle tegenstanders opruimde ("perongeluk uit het raam gevallen", etc.)

Mbt Rusland is er pas echte ophef nadat ze voor de 2e keer Oekraine zijn binnengevallen.
Ach.... een functie elders / een leven elders
It's all the same maar net wat de mogelijkheden zijn
  woensdag 17 augustus 2022 @ 12:45:45 #27
3542 Gia
User under construction
pi_205664606
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:56 schreef deedeetee het volgende:
Triest maar ook onverantwoordelijk dom om nog naar dit land terug te gaan voor een vakantie.
Haar kinderen zijn nu de dupe.
Dit ja, waarom ga je daar dan ook op vakantie. Was dat een soort vragen om opgepakt te worden voor de wereldaandacht? Dat is dan gelukt.
pi_205664640
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 12:45 schreef Gia het volgende:

[..]
Dit ja, waarom ga je daar dan ook op vakantie. Was dat een soort vragen om opgepakt te worden voor de wereldaandacht? Dat is dan gelukt.
Alleen al daarom geen medelijden mee net zoals ik dat niet heb met iedereen die ergens heengaat en wordt opgepakt voor iets vergelijkbaars
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205664651
walgelijk
  woensdag 17 augustus 2022 @ 12:51:03 #30
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_205664662
He jammer, ben ik net te laat. Ik wou gaan voorspellen dat ze een domme kut genoemd zou worden waarvan de kinderen beter af zijn zonder haar. Gemiste kans.

Maar goed, aangezien we hier op Fok altijd roepen dat die mensen in zulke landen hun regeringen verdienen omdat ze niet genoeg tegengas geven en vooral daar moeten blijven is het natuurlijk ook heel logisch dat iemand die (ook nog eens redelijk low key) kanttekeningen zette bij zo'n regering en die naar haar eigen land reisde nu afgefakkeld wordt.

Zijn dit dan dezelfde mensen vraag ik me af die zich hier ware Ebru Umar-fans betoonden en diep verontwaardigd waren toen die in Turkije erbij genaaid werd en vast werd gezet?
  woensdag 17 augustus 2022 @ 12:53:50 #31
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_205664690
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 12:51 schreef Qarrad het volgende:
He jammer, ben ik net te laat. Ik wou gaan voorspellen dat ze een domme kut genoemd zou worden waarvan de kinderen beter af zijn zonder haar. Gemiste kans.

Maar goed, aangezien we hier op Fok altijd roepen dat die mensen in zulke landen hun regeringen verdienen omdat ze niet genoeg tegengas geven en vooral daar moeten blijven is het natuurlijk ook heel logisch dat iemand die (ook nog eens redelijk low key) kanttekeningen zette bij zo'n regering en die naar haar eigen land reisde nu afgefakkeld wordt.

Zijn dit dan dezelfde mensen vraag ik me af die zich hier ware Ebru Umar-fans betoonden en diep verontwaardigd waren toen die in Turkije erbij genaaid werd en vast werd gezet?
Even voor de goede orde; jij vindt het best slim van haar om naar dat land af te reizen?
pi_205664697
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 12:51 schreef Qarrad het volgende:
He jammer, ben ik net te laat. Ik wou gaan voorspellen dat ze een domme kut genoemd zou worden waarvan de kinderen beter af zijn zonder haar. Gemiste kans.

Maar goed, aangezien we hier op Fok altijd roepen dat die mensen in zulke landen hun regeringen verdienen omdat ze niet genoeg tegengas geven en vooral daar moeten blijven is het natuurlijk ook heel logisch dat iemand die (ook nog eens redelijk low key) kanttekeningen zette bij zo'n regering en die naar haar eigen land reisde nu afgefakkeld wordt.

Zijn dit dan dezelfde mensen vraag ik me af die zich hier ware Ebru Umar-fans betoonden en diep verontwaardigd waren toen die in Turkije erbij genaaid werd en vast werd gezet?
Op je laatste vraag: nee
Om dan naar turkije af te reizen is ook niet zo slim toen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205664719
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 12:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Gelukkig mogen vrouwen daar inmiddels auto rijden, niet in de praktijk maar enfin, details hè.

Blijf vooral handel voeren met wat alleen als apenland te omschrijven valt.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_205664774
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 12:51 schreef Qarrad het volgende:
He jammer, ben ik net te laat. Ik wou gaan voorspellen dat ze een domme kut genoemd zou worden waarvan de kinderen beter af zijn zonder haar. Gemiste kans.

Maar goed, aangezien we hier op Fok altijd roepen dat die mensen in zulke landen hun regeringen verdienen omdat ze niet genoeg tegengas geven en vooral daar moeten blijven is het natuurlijk ook heel logisch dat iemand die (ook nog eens redelijk low key) kanttekeningen zette bij zo'n regering en die naar haar eigen land reisde nu afgefakkeld wordt.

Zijn dit dan dezelfde mensen vraag ik me af die zich hier ware Ebru Umar-fans betoonden en diep verontwaardigd waren toen die in Turkije erbij genaaid werd en vast werd gezet?
Sommige mensen verdienen zo'n regering. Een mooi voorbeeld...

Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_205664883
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 12:45 schreef Gia het volgende:

[..]
Dit ja, waarom ga je daar dan ook op vakantie. Was dat een soort vragen om opgepakt te worden voor de wereldaandacht? Dat is dan gelukt.
Ze was geen bekende Twitteraar, had niet echt heel veel volgers. Waarschijnlijk besefte ze zich niet eens dat ze in de spotlights v/d overheid was en dat ze risico liep.
Krekker is de bom!
pi_205664897
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 12:48 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Alleen al daarom geen medelijden mee net zoals ik dat niet heb met iedereen die ergens heengaat en wordt opgepakt voor iets vergelijkbaars
Mensen zouden niet moeten strijden tegen onrecht in hun land?
Krekker is de bom!
pi_205664903
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 13:15 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Mensen zouden niet moeten strijden tegen onrecht in hun land?
dat moeten ze zelf weten
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205664925
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 13:14 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Ze was geen bekende Twitteraar, had niet echt heel veel volgers. Waarschijnlijk besefte ze zich niet eens dat ze in de spotlights v/d overheid was en dat ze risico liep.
In zulke totalitaire landen hoef je niet eens bekend te zijn, openlijke kritiek op sociale media over de dictators daar is al genoeg om een vinkje bij je naam te krijgen.
  woensdag 17 augustus 2022 @ 13:19:47 #39
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_205664940
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 13:14 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Ze was geen bekende Twitteraar, had niet echt heel veel volgers. Waarschijnlijk besefte ze zich niet eens dat ze in de spotlights v/d overheid was en dat ze risico liep.
Ze is dus een beetje naïef.
pi_205664954
Kunnen we in Nederland ook niet zo'n regel invoeren specifiek voor Twitter.
pi_205664979
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 13:16 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
dat moeten ze zelf weten
Maar waarom precies kun je geen medelijden hebben met mensen die onterecht iets slechts wordt aangedaan?
Krekker is de bom!
pi_205665101
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 13:24 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Maar waarom precies kun je geen medelijden hebben met mensen die onterecht iets slechts wordt aangedaan?
dat heb ik al opgeschreven.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205665103
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 13:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kunnen we in Nederland ook niet zo'n regel invoeren specifiek voor Twitter alle internet berichten.
FTFY
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205665770
Achterlijk theedoekolieland :r ^p^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_205665816
Shithole country
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_205665834
quote:
9s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]
En zaterdag weer lekker een van de grootste boksgevechten van het jaar in Jeddah.
Bedankt voor de tip. 👍
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 17 augustus 2022 @ 15:05:30 #47
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_205665869
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:46 schreef Digi2 het volgende:
Ik begrijp de verbijstering niet. .
Dan is er imo wel iets mis met je.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 17 augustus 2022 @ 15:07:15 #48
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_205665884
Ze heeft een oproep om een bepaalde politieke gevange vrij te laten ge-retweet. En dan vinden The Usual Suspects hier dat het haar eigen schuld is. Wat een achterlijk geloof blijft het toch. :N
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 17 augustus 2022 @ 15:08:38 #49
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_205665894
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 13:19 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Ze is dus een beetje naïef.
En 34 jaar celstraf is dan totaal buiten proportie en haar niet aan te rekenen. Het probleem zit bij dat regime, niet bij haar.
  woensdag 17 augustus 2022 @ 15:09:37 #50
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_205665904
En aansluitend, als er Soenni's in Syrie in de gevangenis worden gegooid, dan is het de schuld van het regime. Als er een Sjiiet in Saudi in de gevangenis wordt gegooid is het 'eigen schuld'. :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')