abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_205662886
Politieagenten en boa's hebben dinsdagavond zo'n tweehonderd tentjes weggehaald die lokale ondernemers hadden uitgedeeld aan vluchtelingen bij het aanmeldcentrum in Ter Apel. Honderden asielzoekers sliepen daardoor afgelopen nacht opnieuw in de buitenlucht.

Volgens de gemeente Westerwolde, waar Ter Apel onder valt, waren de tentjes onveilig. "We weten niet wat er zich in de tentjes afspeelt", zei een woordvoerder. Ook veroorzaakten de tentjes volgens haar problemen met de hygiëne.

Bovendien zou de actie niet bijdragen aan een structurele oplossing. "Die moet nu uit Den Haag komen", aldus de gemeente.

De ondernemers snappen er helemaal niets van. Initiatiefnemer Willem Straat noemde het weghalen van de tentjes "volstrekt idioot". "Die tentjes zijn van die vluchtelingen en ze afpakken is diefstal", zei hij.

Lokale ondernemers hadden 12.500 euro ingezameld met een crowdfundingactie. Daarvan kochten zij opgooitentjes, die ze maandagavond uitdeelden aan asielzoekers voor wie in het centrum geen plek was. Volgens Straat wilden de ondernemers daarmee een signaal afgeven. "Wij bemoeien ons niet met de politiek, maar vinden dat je dit niet kan maken."

De Mobiele Eenheid is begonnen met het verwijderen van blauwe tenten die met het geld van een crowdfunding zijn gekocht.

Asielzoekers mogen wel voor het aanmeldcentrum blijven slapen. #rtvnoord

MartijnKlungel
MartijnKlungel
19:58 - 16 augustus 2022
Lange tijd onrustig met vechtpartijen
Dinsdag was het een tijd onrustig bij het aanmeldcentrum met vechtpartijen. Volgens de politie zorgden agenten ervoor dat de rust terugkeerde. De politie zei dat de in beslag genomen tentjes teruggaan naar de ondernemers.

Het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) zei dat er zo'n driehonderd mensen op het grasveld voor het centrum verbleven. Voor zo'n zestig kwetsbare mensen werd een noodopvangplek gevonden waar zij afgelopen nacht konden slapen. De rest verbleef in de buitenlucht.

In de voorgaande nachten sliepen ook telkens asielzoekers buiten. Het is al maanden te vol in het Groningse aanmeldcentrum, waardoor mensen soms buiten moeten overnachten. Dat is het gevolg van de gestokte doorstroom van asielzoekers. Asielzoekerscentra hebben geen plek meer en statushouders kunnen door onder meer de oververhitte huizenmarkt niet doorstromen naar een huis.

https://www.nu.nl/binnenl(...)ntjes-in-beslag.html

Ik begrijp niet wat sommige mensen bezielt om dit te doen en er dan ook nog boos om te worden ook.

De gemeente heeft het bij het juiste eind. Gewoon niks doen en alle uit de hand laten lopen en de eerste dode moet nog vallen.
Helemaal als het zometeen gaat regenen en vriezen, dan nog gewoon niks doen en wachten op den haag.

Dat is de enige echte oplossing.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 17 augustus 2022 @ 09:48:21 #2
186611 Haags
pi_205662897
Het is momenteel ook gewoon lekkerder om buiten te slapen met deze temperaturen. Buiten slapen is echt van ongekende luxe!
Zonder wrijving geen glans
pi_205662914
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 09:48 schreef Haags het volgende:
Het is momenteel ook gewoon lekkerder om buiten te slapen met deze temperaturen. Buiten slapen is echt van ongekende luxe!
wacht nog maar een maandje.

Het propje die den haag gooit naar iedereen moet je lekker negeren, niet eens teruggooien maar gewoon doen alsof het niet gegooid wordt. Laten ze lekker zelf maar hun probleem oplossen.

Ik hoop dat Tubbergen ook alle juridische middellen inzet om het plan daar tegen te houden.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205662955
Kennelijk wil het kabinet een Calais 2.0

Maar dit is natuurlijk een instroomcrisis. Alleen mag je dat niet zo noemen van sommigen.
pi_205662956
Slimme zet van de Gemeente. Nu slapen ze wéér buiten en blijft het probleem nog steeds.

Want met deze tentjes hadden ze iig een tijdelijke "oplossing" gehad..

Maar de Gemeente wil ze weg hebben, logisch.
pi_205662984
Eens met de lokale ondernemer. Ik vind het rondruit raar dat een ambtenaar zomaar je spullen mag stelen. Dat je als gemeente een oplossing uit Den Haag wil afdwingen rechtvaardigt diefstal niet.
pi_205662987
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 09:53 schreef Toine51 het volgende:
Slimme zet van de Gemeente. Nu slapen ze wéér buiten en blijft het probleem nog steeds.

Want met deze tentjes hadden ze iig een tijdelijke "oplossing" gehad..

Maar de Gemeente wil ze weg hebben, logisch.
klopt, tijdelijke oplossingen werken namelijk niet meer. Eigenlijk werken die nooit, want met tijdelijke oplossingen is de druk eraf en gebeurt er daarna niks. Dat is zo bij de overheid en ook bij bedrijven.
Ik accepteer tijdelijke oplossingen ook nooit in elke situatie en vecht er tegen met al mijn macht.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 17 augustus 2022 @ 09:59:43 #8
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_205663014
De enige echte oplossing voor dit probleem is dat ze hier niet meer naartoe komen.
Vol = vol.
Nee we kunnen jullie grote toestroom niet aan, dus blijf in je eigen veilige land of in je buurland als t echt niet anders kan.
Dat zou de boodschap moeten zijn.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_205663036
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 09:59 schreef deedeetee het volgende:
De enige echte oplossing voor dit probleem is dat ze hier niet meer naartoe komen.
Vol = vol.
Nee we kunnen jullie grote toestroom niet aan, dus blijf in je eigen veilige land of in je buurland als t echt niet anders kan.
Dat zou de boodschap moeten zijn.
er is inderdaad teveel gebeurd in het verleden waardoor andere oplossingen niet meer mogelijk zijn.

Soms is er in het verleden dusdanig veel gebeurd dat samenwerking niet meer mogelijk is, nooit meer.

Voor mij zou persoonlijk nog een mogelijkheid zijn is beloftes vanuit de overheid en als die niet uitgevoerd worden dat alle teameleden van de overheid die ook maar 1 minuut eraan gewerkt hebben het gevang in gaan voor 10 jaar. Alleen dat zou ik nog samenwerken.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205663045
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 09:59 schreef deedeetee het volgende:
De enige echte oplossing voor dit probleem is dat ze hier niet meer naartoe komen.
Vol = vol.
Nee we kunnen jullie grote toestroom niet aan, dus blijf in je eigen veilige land of in je buurland als t echt niet anders kan.
Dat zou de boodschap moeten zijn.
Vraag mij af welke oplossing het makkelijkst is. Die jij aandraagt of de oplossing die Den Haag niet eens weet...
pi_205663048
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:03 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Vraag mij af welke oplossing het makkelijkst is. Die jij aandraagt of de oplossing die Den Haag niet eens weet...
die laatste is het makkelijkste vanwege internationale verdragen. Daarom gebeurt dit ook en wordt het niet opgelost.

Daarom moet niemand zich er meer mee bemoeien en iedereen gewoon in hun sop gaar laten lopen. Hopelijk komt er ook een exodus bij de coa.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205663064
Off topic, maar Martijn Klungel :') :+
pi_205663085
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:04 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
die laatste is het makkelijkste vanwege internationale verdragen. Daarom gebeurt dit ook en wordt het niet opgelost.

Daarom moet niemand zich er meer mee bemoeien en iedereen gewoon in hun sop gaar laten lopen. Hopelijk komt er ook een exodus bij de coa.
Dit.
Ik zie geen andere snelle 'oplossing' dan dat het compleet uit de klauwen loopt.

Maar: Stel dat het noodzakelijk is/word om het leger in te zetten op meerdere locaties, wat dan?
Hotels die afbranden etc.
Welk instrument heeft de regering/wetgever om de stroom in te dammen?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205663095
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:10 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Dit.
Ik zie geen andere snelle 'oplossing' dan dat het compleet uit de klauwen loopt.

Maar: Stel dat het noodzakelijk is/word om het leger in te zetten op meerdere locaties, wat dan?
Hotels die afbranden etc.
Welk instrument heeft de regering/wetgever om de stroom in te dammen?
in ieder geval uit Schengen stappen zodat je de grenzen weer kunt bewaken.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 17 augustus 2022 @ 10:11:44 #15
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205663100
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:10 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Dit.
Ik zie geen andere snelle 'oplossing' dan dat het compleet uit de klauwen loopt.

Maar: Stel dat het noodzakelijk is/word om het leger in te zetten op meerdere locaties, wat dan?
Hotels die afbranden etc.
Welk instrument heeft de regering/wetgever om de stroom in te dammen?
Je moet een Deens model implementeren en dit vervolgens elke dag overal verkondigen. Zodat ze in Afrika en het Midden-Oosten via hun smartphones snel in de gaten krijgen dat Nederland niet aantrekkelijk meer is om asiel te shoppen.
  woensdag 17 augustus 2022 @ 10:11:56 #16
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205663102
TRV / tornado 160 tenten zijn onveilig? topique over de tentjes, zijn ze echt onveilig?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_205663106
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:11 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
in ieder geval uit Schengen stappen zodat je de grenzen weer kunt bewaken.
Ja, maar dat mag weer niet van Europa of zo. (we worden bang gemaakt dat dat ons economisch erg zal schaden, 'kijk naar Brexit, hurdur') :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  woensdag 17 augustus 2022 @ 10:13:18 #18
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205663113
Voor 12500 kan je 231 van die tentjes kopen
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_205663116
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:12 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Ja, maar dat mag weer niet van Europa of zo. (we worden bang gemaakt dat dat ons economisch erg zal schaden, 'kijk naar Brexit, hurdur') :D
zoals ik al schreef, de oplossing is vanwege internationele afspraken niet mogelijk en daarom wordt er aangemodderd. Uit het verleden is gebleken dat dat hee lgoed werkt. Dit kan rustig dus nog 10-20 jaar duren.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205663137
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:13 schreef Maanvis het volgende:
Voor 12500 kan je 231 van die tentjes kopen
Ja.

Tornado 160 tent kost zo'n ¤55 per stuk.

https://www.kampeerwereld.nl/dws-tornado-160-2-persoons-tent-1216887-blauw-/
pi_205663152
quote:
die zijn alleen niet meer leverbaar _O-
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205663155
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:16 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
die zijn alleen niet meer leverbaar _O-
Je vraagt je af hoe dat kan :+
pi_205663158
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:16 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
die zijn alleen niet meer leverbaar _O-
Ik ben hoopvol dat die allemaal gekocht zijn door Hugo :')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205663165
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:13 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
zoals ik al schreef, de oplossing is vanwege internationele afspraken niet mogelijk en daarom wordt er aangemodderd. Uit het verleden is gebleken dat dat hee lgoed werkt. Dit kan rustig dus nog 10-20 jaar duren.
Toch vreemd dat andere landen een dikke vinger opsteken. En waar de voorzieningen nog soberer zijn.
Zie Hongarije, Polen
  woensdag 17 augustus 2022 @ 10:19:02 #25
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205663166
quote:
misschien ga ik de klantenservice van de wit schijndel nog mailen om een reactie ;)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_205663173
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:18 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Toch vreemd dat andere landen een dikke vinger opsteken. En waar de voorzieningen nog soberer zijn.
Zie Hongarije, Polen
die kiezen ervoor om de internationale verdragen gewoon niet uit te voeren en erkennen dit ook. De makkelijkste oplossing is wat NL doet. Wel zeggen dat te proberen maar ook gewoon niet doen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205663175
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:10 schreef Het_Bokje het volgende:


Welk instrument heeft de regering/wetgever om de stroom in te dammen?
Wat heeft het linkse Denemarken gedaan om de instroom te beperken?

Onze rechtse regering die er al 10 jaar zit heeft alleen maar smoesjes waarom dingen niet zouden kunnen.
pi_205663177
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:17 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Je vraagt je af hoe dat kan :+
Morgen op Marktplaats te koop.
"1x gebruikt, voldeed niet aan de verwachtingen"
pi_205663184
Uiteindelijk zijn tentjes natuurlijk geen oplossing maar zolang Ter Apel niet kan / wil uitbreiden kan je moeilijk van mensen verwachten dat ze op straat slapen.

Hoe moeilijk is het om ergens een weiland in te richten als tijdelijk camping, wat toiletgebouwen neer te zetten, etc?

Wat betreft aanzuigende werking: er is echt geen vluchteling die naar huis belt om te melden dat het zo fantastisch is op de boerencamping bij Ter Apel. Ursul de Geer zal ook niet meer langskomen ;(
  woensdag 17 augustus 2022 @ 10:24:53 #30
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205663209
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:20 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
die kiezen ervoor om de internationale verdragen gewoon niet uit te voeren en erkennen dit ook. De makkelijkste oplossing is wat NL doet. Wel zeggen dat te proberen maar ook gewoon niet doen.
Polen en Hongarije hebben dan ook niet het niveau sociale voorzieningen waar die migranten naar op zoek zijn. Dus die hebben sowieso al niet echt een instroomprobleem.
pi_205663215
Martijn Klungel. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_205663219
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
Uiteindelijk zijn tentjes natuurlijk geen oplossing maar zolang Ter Apel niet kan / wil uitbreiden kan je moeilijk van mensen verwachten dat ze op straat slapen.

Hoe moeilijk is het om ergens een weiland in te richten als tijdelijk camping, wat toiletgebouwen neer te zetten, etc?

Wat betreft aanzuigende werking: er is echt geen vluchteling die naar huis belt om te melden dat het zo fantastisch is op de boerencamping bij Ter Apel.
Welke boer gaat dat weiland uitlenen? Voor een tijdelijke camping zal een vergunning aangevraagd moeten worden :D
Maar inderdaad, gooi ze op een camping. Dat is niet veel anders dan dat er elders in de wereld met grote stromen vluchtelingen gebeurt. (even los van de Nederlandse red-tape die tegenwerkt). Dan laat je wel merken dat het de bedoeling is dat men weer opzout tzt.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205663230
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205663236
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:25 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Welke boer gaat dat weiland uitlenen? Voor een tijdelijke camping zal een vergunning aangevraagd moeten worden :D
Maar inderdaad, gooi ze op een camping. Dat is niet veel anders dan dat er elders in de wereld met grote stromen vluchtelingen gebeurt. (even los van de Nederlandse red-tape die tegenwerkt). Dan laat je wel merken dat het de bedoeling is dat men weer opzout tzt.
wie ruimt de enorme afvalberg dan op?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205663243
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
Uiteindelijk zijn tentjes natuurlijk geen oplossing maar zolang Ter Apel niet kan / wil uitbreiden kan je moeilijk van mensen verwachten dat ze op straat slapen.

Hoe moeilijk is het om ergens een weiland in te richten als tijdelijk camping, wat toiletgebouwen neer te zetten, etc?

Wat betreft aanzuigende werking: er is echt geen vluchteling die naar huis belt om te melden dat het zo fantastisch is op de boerencamping bij Ter Apel. Ursul de Geer zal ook niet meer langskomen ;(
Ho ho. Wat zeg je nu?
Boeren moeten weg en daarvoor in de plaats een camping voor asielzoekers??!!

:D
pi_205663254
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:28 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
wie ruimt de enorme afvalberg dan op?
De asielzoekers zelf mss?

Oh wacht...
:')
pi_205663257
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
Uiteindelijk zijn tentjes natuurlijk geen oplossing maar zolang Ter Apel niet kan / wil uitbreiden kan je moeilijk van mensen verwachten dat ze op straat slapen.
dat wordt ook niet verwacht, want ze kunnen gewoon weggaan. Ze worden niet gevangen gehouden hoor.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 17 augustus 2022 @ 10:31:32 #38
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205663262
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:30 schreef Toine51 het volgende:

[..]
De asielzoekers zelf mss?

Oh wacht...
:')
De asielzoekers die opruimen voorrang geven op een verblijfsvergunning
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_205663267
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:28 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
wie ruimt de enorme afvalberg dan op?
afvalberg lijkt me niet het grootste probleem, dat kun je met geld oplossen (DenHaag zienswijze). Dat het weiland daarna 2 jaar niet meer te gebruiken is voor vee of gewas, dat boeit DenHaag niet. :D En wederom, lokale gebakken peren...
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205663272
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:31 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
afvalberg lijkt me niet het grootste probleem, dat kun je met geld oplossen. Dat het weiland daarna 2 jaar niet meer te gebruiken is voor vee of gewas, dat boeit niemand meer. :D
krijgt de boer dan niet een boete omdat het fosfaat gehalte daar dan te hoog is?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 17 augustus 2022 @ 10:33:41 #41
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_205663279
quote:
Volgens de gemeente Westerwolde, waar Ter Apel onder valt, waren de tentjes onveilig. "We weten niet wat er zich in de tentjes afspeelt", zei een woordvoerder. Ook veroorzaakten de tentjes volgens haar problemen met de hygiëne.
Ongeacht hoe je in de asielkwestie staat; dit zijn gewoon ordinaire Poetin-praktijken.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_205663287
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:32 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
krijgt de boer dan niet een boete omdat het fosfaat gehalte daar dan te hoog is?
Uiteraard. Dan komt de boer in financiele moeilijkheden, en kan de overheid goedkoop aan de grond komen. Én boer weg, én geen compensatie. Dan is er direct ruimte voor een groot staatsgesponsord AZC. :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  woensdag 17 augustus 2022 @ 10:50:23 #43
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_205663435
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:24 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Polen en Hongarije hebben dan ook niet het niveau sociale voorzieningen waar die migranten naar op zoek zijn. Dus die hebben sowieso al niet echt een instroomprobleem.
Plus dat er in die landen te weinig soortgenoten zijn om gezellig mee samen te gaan klitten. Dat is een deel van onze ellende : hoe meer je er van een bepaald land binnen laat des te meer komen er achteraan.
Dus elke kleine plaats die gedwongen wat van die parasieten een woning geeft loopt gevaar op verdere infectie van dezelfde soort.
Ik zeg t gewoon lekker cru. Ben die klaplopers met hun gedram helemaal zat.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 17 augustus 2022 @ 11:19:12 #44
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205666536
quote:
hopelijk vanavond nog wat groter!
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205666599
quote:
Zijn ze eindelijk veilig.... Gaan ze elkaar aanvallen. Hebben ze aan elkaars vrouw gezeten ? O nee, die zie je amper.
  Spellchecker woensdag 17 augustus 2022 @ 16:30:32 #47
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205666609
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
Uiteindelijk zijn tentjes natuurlijk geen oplossing maar zolang Ter Apel niet kan / wil uitbreiden kan je moeilijk van mensen verwachten dat ze op straat slapen.

Hoe moeilijk is het om ergens één weiland in te richten als tijdelijk camping, wat toiletgebouwen neer te zetten, etc?

Wat betreft aanzuigende werking: er is echt geen vluchteling die naar huis belt om te melden dat het zo fantastisch is op de boerencamping bij Ter Apel. Ursul de Geer zal ook niet meer langskomen ;(
Veel weilanden beschikbaar bedoel je, met al die stoppende boeren? :{
  woensdag 17 augustus 2022 @ 16:30:50 #48
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_205666615
https://www.telegraaf.nl/(...)ng-onkunde-en-bedrog

Mooi stukje , jammer dat ik het niet volledig mag copy pasten

quote:
VVD is een zielloze verzameling onkunde en bedrog
author avatar
Door RODERICK VEELO

VVD-staatssecretaris Eric van der Burg zet voor het eerst het lokale bestuur buitenspel en dwingt de Twentse gemeente Tubbergen tot de opvang van 300 asielzoekers. Daarmee zet de VVD de lokale democratie bij het vuilnis.

De partij is definitief verworden tot een zielloze verzameling onkunde, bedrog en nu ook despotisme.
quote:
Regulering van de asielinstroom, uitzetting van uitgeprocedeerde asielzoekers, aanpak van overlastgevende 'veiligelanders', niets kwam er de afgelopen zes jaar van terecht.
En al deze nietsnutterij staat onder het flegmatisch toezicht van VVD-premier Mark Rutte, die geen andere ambitie lijkt te hebben dan eindeloos voor minister-president te willen spelen.

Het doet er niet toe of Van der Burg naar zijn werk gaat of niet.
Huisvesting van asielzoekers en migranten is ten dele reeds de verantwoordelijkheid van minister Hugo de Jonge (Wonen).

De rest besteedt het kabinet al jaren uit aan criminele bendes, die jonge mannen uit Afrika en het Midden-Oosten met gouden bergen onze kant op sturen in ruil voor hun laatste spaargeld.
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_205666631
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
Uiteindelijk zijn tentjes natuurlijk geen oplossing maar zolang Ter Apel niet kan / wil uitbreiden kan je moeilijk van mensen verwachten dat ze op straat slapen.

Hoe moeilijk is het om ergens een weiland in te richten als tijdelijk camping, wat toiletgebouwen neer te zetten, etc?

Wat betreft aanzuigende werking: er is echt geen vluchteling die naar huis belt om te melden dat het zo fantastisch is op de boerencamping bij Ter Apel. Ursul de Geer zal ook niet meer langskomen ;(
De aanzuigende werking is het feit dat we gratis woningen (met voorrang) plus een levenslange uitkering weggeven. Waarom denk je anders dat ze allemaal zo nodig hierheen willen komen ipv Bulgarije.
pi_205666647
quote:
Denk om de vrouwen en kinderen!!!!!!!!

Oh, wacht........................
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')