abonnement Unibet Coolblue
pi_205664803
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 12:55 schreef Dauthi het volgende:

[..]
Vreemd. Wat ben je dan wanneer je een pretstudie hebt gedaan en dubbel modaal verdiend?

Een zeer zeer zeer zeldzaam geval.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_205664814
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 13:00 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Hier had ik:
-Hoe komt het dat het salaris ineens minder zou zijn?
-Wij geven altijd een indicatie op grond van een werkweek van 40 uur.
-Hoeveel uur is deze vacature voor dan?
-36
-Ah, dus 10% eraf trekken
-Ja nee, dat is gewoon hoe wij werken, de salarisindicatie is altijd op grond van 40 uur
-Hoeveel vacatures voor 40 uur hebben jullie?
-Ehhhh geen een...

Ra ra ra waarom heeft men zo'n moeite om mensen aan te trekken
Met andere woorden.... wij proberen mensen aan te trekken met lokkertjes, vervolgens minder geven met een bullshitsmoes waardoor de kandidaat het hazenpad kiest.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_205664843
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 13:03 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
ik heb nooit geleerd dat dat in lage in onderverdeeld. Blijkbaar heb ik andere boeken dan jij gebruikt.
Alles is gedifferentieerd...
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_205664848
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 13:09 schreef Dauthi het volgende:

[..]
Alles is gedifferentieerd...
mooie aanvulling op mijn post, dank je
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205664853
quote:
7s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 13:06 schreef HSG het volgende:

[..]
Met andere woorden.... wij proberen mensen aan te trekken met lokkertjes, vervolgens minder geven met een bullshitsmoes waardoor de kandidaat het hazenpad kiest.
dat is toch ook prima? dat moeten ze zelf weten.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205664858
quote:
7s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 13:05 schreef HSG het volgende:

[..]
Een zeer zeer zeer zeldzaam geval.
Blijkbaar niet, ze stemmen al meer dan 12 jaar op Rutte. En er zijn er genoeg, om mensen die "echt werk" doen zeer zeer zeer afgunstig te maken.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_205664867
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 13:11 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
dat is toch ook prima? dat moeten ze zelf weten.
Ja hoor maar dan moeten ze niet gaan janken dat ze (amper) iemand kunnen vinden.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 13:11 schreef Dauthi het volgende:

[..]
Blijkbaar niet, ze stemmen al meer dan 12 jaar op Rutte. En er zijn er genoeg, om mensen die "echt werk" doen zeer zeer zeer afgunstig te maken.
Hoe weet jij dat ze allemaal op Rutte stemmen? Ken je ze allemaal dan?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_205664876
quote:
7s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 13:12 schreef HSG het volgende:
Ja hoor maar dan moeten ze niet gaan janken dat ze (amper) iemand kunnen vinden.

ook dat mogen ze toch zelf weten? Net zoals jij het zelf mag weten of je het erg vind of niet.
Ik moet er om lachen en vind dit soort berichten de OP lachwekkend en komisch. Van mij mogen ze moord en brand schreeuwen wat ze willen, dat is voor mij amusement. En ook dat mag ik zelf bepalen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205664888
quote:
7s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 13:12 schreef HSG het volgende:
Hoe weet jij dat ze allemaal op Rutte stemmen? Ken je ze allemaal dan?
statistisch heeft van de mensen die gestemd hebben ook maar 1 op de 5 op Rutte gestemd, dus de kans is eigenlijk helemaal niet zo groot.
Daarnaast zijn er ook mensen die zich bedrogen voelen omdat ze hem in de 2de kamer wouden hebben met hun stem en dat is nu niet zo.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205664951
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 09:41 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
dit is inderdaad de reden. Er is teveel geld en dat geld wordt ook door teveel mensen en bedrijven uitgegeven. De economie corrigeert dit door inflatie.
Het is 'te veel'. Je zegt ook niet 'teweinig'.
pi_205664952
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 13:13 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
ook dat mogen ze toch zelf weten? Net zoals jij het zelf mag weten of je het erg vind of niet.
Ik moet er om lachen en vind dit soort berichten de OP lachwekkend en komisch. Van mij mogen ze moord en brand schreeuwen wat ze willen, dat is voor mij amusement. En ook dat mag ik zelf bepalen.
Waar lees jij dan dat jij dat niet zelf mag bepalen?

quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 13:14 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
statistisch heeft van de mensen die gestemd hebben ook maar 1 op de 5 op Rutte gestemd, dus de kans is eigenlijk helemaal niet zo groot.
Daarnaast zijn er ook mensen die zich bedrogen voelen omdat ze hem in de 2de kamer wouden hebben met hun stem en dat is nu niet zo.
Bron?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_205664955
Ik zie toch al meerdere jaren dat het echte werk door de meerderheid van de bevolking niet gedaan wordt.
pi_205664958
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 13:20 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Het is 'te veel'. Je zegt ook niet 'teweinig'.
dank je voor de inhoudelijke reactie :7
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205664966
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 13:21 schreef torentje het volgende:
Ik zie toch al meerdere jaren dat het echte werk door de meerderheid van de bevolking niet gedaan wordt.
precies, ik erger me daar rot aan. Voed je kinderen een normaal op vind ik altijd.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205664969
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 13:21 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
dank je voor de inhoudelijke reactie :7
Goed Nederlands schrijven is altijd waardevol, misschien helpt het bij je volgende sollicitatie :Y
  woensdag 17 augustus 2022 @ 13:53:59 #66
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_205665219
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 12:55 schreef Dauthi het volgende:

[..]
Vreemd. Wat ben je dan wanneer je een pretstudie hebt gedaan en dubbel modaal verdiend?

Het is ook wel ingewikkeld voor loonslaven en hun gemengde gevoelens.
Wat zijn pretstudies eigenlijk? Nogal een vaag begrip. Lees her en der dat 'kunst' ook een pretstudie is maar in de kunstwereld gaan wel de hoogste bedragen om van eigenlijk elke sector.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Beste debater 2022 woensdag 17 augustus 2022 @ 13:57:34 #67
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205665247
quote:
2s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 13:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Wat zijn pretstudies eigenlijk? Nogal een vaag begrip. Lees her en der dat 'kunst' ook een pretstudie is maar in de kunstwereld gaan wel de hoogste bedragen om van eigenlijk elke sector.
Pretstudie is een term bedacht door beta's die omdat ze zelf iets doen wat ze en leuk vinden en waar ze goed in zijn alsnog hun studie als veel moeilijker en ingewikkelder en hels en zwaar willen presenteren.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 17 augustus 2022 @ 14:23:02 #68
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_205665509
quote:
2s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 13:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Wat zijn pretstudies eigenlijk? Nogal een vaag begrip. Lees her en der dat 'kunst' ook een pretstudie is maar in de kunstwereld gaan wel de hoogste bedragen om van eigenlijk elke sector.
Een studie is natuurlijk alleen "goed" als het profitabel is of kan zijn.

Mensen die aan ontwikkeling of ontplooiing/verdieping doen moet je niet willen. Tenzij het geld oplevert.

Gaaf land.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_205665961
quote:
2s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 13:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Wat zijn pretstudies eigenlijk? Nogal een vaag begrip. Lees her en der dat 'kunst' ook een pretstudie is maar in de kunstwereld gaan wel de hoogste bedragen om van eigenlijk elke sector.
dat lijkt mij juist geen pretstudie want je moet me daar toch veel van uit je hoofd leren, daar is de hdd van mijn laptop nog te klein voor.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205665967
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 14:23 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Een studie is natuurlijk alleen "goed" als het profitabel is of kan zijn.

Mensen die aan ontwikkeling of ontplooiing/verdieping doen moet je niet willen. Tenzij het geld oplevert.

Gaaf land.
er zijn zat mensen die goud geld betalen aan mensen die hun helpen bij hun ontplooiing van hun leven.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205666120
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Wat wij zien is dat het budget om nieuwe mensen binnen te halen kennelijk groter is dan het budget om mensen binnen te houden. Dus iedereen loopt weg naar Den Haag, waar ze zo grif 500-750 per maand extra krijgen.
Herkenbaar!
Allah Al Watan Al Malik
pi_205672325
quote:
2s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 13:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Wat zijn pretstudies eigenlijk? Nogal een vaag begrip. Lees her en der dat 'kunst' ook een pretstudie is maar in de kunstwereld gaan wel de hoogste bedragen om van eigenlijk elke sector.
Het is een term die afgunstigen gebruiken, en je kan maar beter jargon spreken anders begrijpen dat soort mensen je niet.
Vandaar het gebruik van de term.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_205672367
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 13:14 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
statistisch heeft van de mensen die gestemd hebben ook maar 1 op de 5 op Rutte gestemd, dus de kans is eigenlijk helemaal niet zo groot.
Daarnaast zijn er ook mensen die zich bedrogen voelen omdat ze hem in de 2de kamer wouden hebben met hun stem en dat is nu niet zo.
Een kleine 4 miljoen mensen die zich zo vermogend voelen dat ze op de Rutte mentaliteit en economie stemmen en vrij weinig op hebben met wat er met jan modaal de rest gebeurd.

4 miljoen is wat dat betreft een gigantisch aandeel, gezien de verdeling en de normatieve normaal verdeling van inkomens in Nederland.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_205672490
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 08:18 schreef Dauthi het volgende:

[..]
Een kleine 4 miljoen mensen die zich zo vermogend voelen dat ze op de Rutte mentaliteit en economie stemmen en vrij weinig op hebben met wat er met jan modaal de rest gebeurd.

4 miljoen is wat dat betreft een gigantisch aandeel, gezien de verdeling en de normatieve normaal verdeling van inkomens in Nederland.
Mwa, er waren maar 13 miljoen mensen stemgerechtigd afgelopen jaar, dus in werkelijkheid stemden maar zo'n 2 miljoen mensen op Rutte gezien de opkomst.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_205678008
Frontpage: Werkloosheid-verder-toegenomen-in-juli

Er wordt al aan een oplossing gewerkt.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')