Bij mij zijn het in 90% van de gevallen dus dit soort.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:29 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik kijk nooit of er een man of vrouw in zit, maar 90% rijdt kut en te langzaam.
Tsja... Maar die hebben geen @Naardegallemiezen thuis zitten....quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:31 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Bij mij zijn het in 90% van de gevallen dus dit soort.
Ik denk bij jou ook, minus seniele bejaarden die door de CBR keuring zijn gekomen en gefrustreerde huisvaders die langzaam rijden om anderen te tergen omdat ze thuis niet genoeg hoofd krijgen.
Dat heeft ook zo z'n redenen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:35 schreef IkEetSlakken het volgende:
[..]
Tsja... Maar die hebben geen @:Naardegallemiezen thuis zitten....
Had er ene nu een Arteonquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:50 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ben jij een mede geslachtsgenoot en heb jij een Vw Golf 8 en rij jij wel stevig door? #dtv
Ja, maar dan hou je al die seksgedepriveerde mannen nog over op de weg.quote:
Misschien kom ik hier wat vaker chillen maar meestal na een uurtje of paar dagen wel weer klaar mee of een ban voor een relletje wegens die grafwielrenners op de weg mag je niks van zeggen in wielrenforum 😂😂quote:
Anders kom je een keer met mij driften bij Leidschendamquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:53 schreef Golf8 het volgende:
[..]
Misschien kom ik hier wat vaker chillen maar meestal na een uurtje of paar dagen wel weer klaar mee of een ban voor een relletje wegens die grafwielrenners op de weg mag je niks van zeggen in wielrenforum 😂😂
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:54 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Anders kom je een keer met mij driften bij Leidschendam
Je weet allang dat ik die VTEC heb, heb ik je al meerdere keren verteld boelerquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:01 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Mag ik mee?Welke driftbak heb je?
Hoezo niet. Waar is het wielrenforum dan voor?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:53 schreef Golf8 het volgende:
[..]
Misschien kom ik hier wat vaker chillen maar meestal na een uurtje of paar dagen wel weer klaar mee of een ban voor een relletje wegens die grafwielrenners op de weg mag je niks van zeggen in wielrenforum 😂😂
Oh ik dacht even dat je nog een aparte drift-auto had.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:02 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Je weet allang dat ik die VTEC heb, heb ik je al meerdere keren verteld boeler
Luister, dit kan wel als je hem goed laat tunen door ome Sjors van de garage.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Oh ik dacht even dat je nog een aparte drift-auto had.
Maar met een Civic kun je niet driften natuurlijk
Vrouwen die niet verder dan 15 km van huis af durven (en niet op de snelweg) zijn serieus een ding.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:28 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Hai,
Ik vind vrouwen in auto´s gruwelijk irritant.
Bij elke rotonde of afslag met meer wegen moet ik minimaal 6 van die mazda´tje of peogeots inhalen met van die huiswijfjes erin met van dat blonde haar in een knip, die keurig 60 rijden waar je 80 mag, en standaard niet meer dan 15 km van huis durven te rijden.
Klacht: ergernis mede geslachtsgenoten op de weg.
Eensch. Ik plank altijd met 130 door op de snelweg, maar moet regelmatig in de ankers voor de 1 of andere droeftoeter die met 100 aan t inhalen is....quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:42 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Dat heeft ook zo z'n redenen.
Vind niet dat ik daarom getergd hoef te worden op de straat.
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vrouwen die niet verder dan 15 km van huis af durven (en niet op de snelweg) zijn serieus een ding.
Nog leuker: je versnelt, je kan inhalen, maar een vent die iets moet compenseren in z'n broek rijdt jou vast tussen hemzelf en een vrachtwagen, terwijl je prima had kunnen invoegen als die vent niet precies op dezelfde snelheid naast je was blijven rijden for no apparent reason.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:18 schreef IkEetSlakken het volgende:
[..]
Eensch. Ik plank altijd met 130 door op de snelweg, maar moet regelmatig in de ankers voor de 1 of andere droeftoeter die met 100 aan t inhalen is....
130 is niet eens 'planken', dat is gewoon de normale snelheid die je op een snelweg moet kunnen rijden zonder stikstof bullshit. Maar je hebt nu inderdaad heel veel mongolen op de weg die doodleuk 100 gaan sukkelen op de linkerbaan zelfs als je geseind hebt want blijkbaar kijken ze ook niet om.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:18 schreef IkEetSlakken het volgende:
[..]
Eensch. Ik plank altijd met 130 door op de snelweg, maar moet regelmatig in de ankers voor de 1 of andere droeftoeter die met 100 aan t inhalen is....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |