abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 16 augustus 2022 @ 20:04:39 #101
236264 crew  capricia
pi_205657323
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 19:47 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
In het reguliere Russische leger wel ja, maar in de milities van de DPR en LPR worden wel 'dienstplichtigen' ingezet (die hebben immers een algemene mobilisatie afgekondigd).
Maar dat zijn Russofone mensen. Die gegenocideerd werden door Oekrane. Dus dan is de keuze makkelijk.
Is de verhaallijn van Poetin en zijn aanhangers. :')
Definitely not CIA
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 16 augustus 2022 @ 20:05:27 #102
408813 crew  trein2000
pi_205657332
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 20:04 schreef capricia het volgende:

[..]
Maar dat zijn Russofone mensen. Die gegenocideerd werden door Oekrane. Dus dan is de keuze makkelijk.
Is de verhaallijn van Poetin en zijn aanhangers. :')
Niet alleen van Poetin…
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_205657401
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:21 schreef capricia het volgende:

[..]
Weet je. Uiteindelijk gaat dat het wel worden h.
Dat ze ooit, ergens, aan een tafel zitten en een akkoord sluiten.
Even kijken welke grenzen Oekrane dan heeft...liefst de oude. >:)
Begriijp me niet verkeerd, ik ben niet voor dictaturen maar het is maar goed dat politiek beleid niet gestoeld is op referenda. Een land binnen vallen en vervolgens stellen dat met een referendum wel opgelost wordt of dat de inval legitiem was of niet heeft niks met het oplossen van een conflict te maken.

Uiteindelijk zullen ze inderdaad om tafel moeten een een akkoord sluiten maar tot op heden lijkt Rusland daar nog niet heel erg happig op.
  Moderator dinsdag 16 augustus 2022 @ 20:17:21 #104
236264 crew  capricia
pi_205657471
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 20:12 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Begriijp me niet verkeerd, ik ben niet voor dictaturen maar het is maar goed dat politiek beleid niet gestoeld is op referenda. Een land binnen vallen en vervolgens stellen dat met een referendum wel opgelost wordt of dat de inval legitiem was of niet heeft niks met het oplossen van een conflict te maken.

Uiteindelijk zullen ze inderdaad om tafel moeten een een akkoord sluiten maar tot op heden lijkt Rusland daar nog niet heel erg happig op.
Eens.
Referenda zijn te vaak een middel wat ingezet wordt door populisten en dictators.
Definitely not CIA
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 20:20:38 #105
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_205657521
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 20:12 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Begriijp me niet verkeerd, ik ben niet voor dictaturen maar het is maar goed dat politiek beleid niet gestoeld is op referenda. Een land binnen vallen en vervolgens stellen dat met een referendum wel opgelost wordt of dat de inval legitiem was of niet heeft niks met het oplossen van een conflict te maken.

Uiteindelijk zullen ze inderdaad om tafel moeten een een akkoord sluiten maar tot op heden lijkt Rusland daar nog niet heel erg happig op.
Is wel een bekende techniek
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_205657686
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 20:20 schreef zalkc het volgende:

[..]
Is wel een bekende techniek
[ afbeelding ]
Kan je in ieder geval nog nee stemmen.
pi_205657725
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 20:17 schreef capricia het volgende:

[..]
Eens.
Referenda zijn te vaak een middel wat ingezet wordt door populisten en dictators.
referenda's werken alleen als de macht tot uitroepen en organiseren van het referendum bij het volk ligt binnen bepaalde waardes en waardoor individuele rechten beschermd blijven. Dus alleen binnen een liberale maatschappij. Elke andere vorm is het een wapen van de dictatuur
pi_205657759
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 20:04 schreef capricia het volgende:

[..]
Maar dat zijn Russofone mensen. Die gegenocideerd werden door Oekrane. Dus dan is de keuze makkelijk.
Is de verhaallijn van Poetin en zijn aanhangers. :')
Je zou nog haast gaan denken dat het het daar eigenlijk niet om te doen is en het gewoon een gelegenheidsargument is om landjepik te doen.
  Moderator dinsdag 16 augustus 2022 @ 20:53:05 #109
236264 crew  capricia
pi_205657956
Iedere keer een ander poppetje om naar te kijken (de voorste draagt al een kameraad zo te zien??).
Volksdans van de Orcs.

Omschrijving is 'we verlaten de onze niet'.

twitter
Definitely not CIA
pi_205658137
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 20:32 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Kan je in ieder geval nog nee stemmen.
Ik had t er niet op willen wagen.
pi_205658787
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 20:53 schreef capricia het volgende:
Iedere keer een ander poppetje om naar te kijken (de voorste draagt al een kameraad zo te zien??).
Volksdans van de Orcs.

Omschrijving is 'we verlaten de onze niet'.

[ twitter ]
Ze laten hun teammaat gewoon liggen? :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator dinsdag 16 augustus 2022 @ 21:34:46 #112
236264 crew  capricia
pi_205658830
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 21:33 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ze laten hun teammaat gewoon liggen? :{
Die voorste lijkt al een maat te dragen.
De tweede valt uiteindelijk ook neer. De derde lijkt okay. De vierde gaat direct down.

Ik moest het meerdere malen kijken. Maar die eerste lijkt echt al een maat te dragen. Wat zie jij?
Definitely not CIA
pi_205659019
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 21:34 schreef capricia het volgende:

[..]
Die voorste lijkt al een maat te dragen.
De tweede valt uiteindelijk ook neer. De derde lijkt okay. De vierde gaat direct down.

Ik moest het meerdere malen kijken. Maar die eerste lijkt echt al een maat te dragen. Wat zie jij?
Die voorste lijkt inderdaad al iemand te dragen. Die derde rent gewoon weg en die tweede lijkt slechts lichtgewond te zijn, maar dat kun je natuurlijk niet echt zien.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator dinsdag 16 augustus 2022 @ 21:53:09 #114
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205659298
in een hinderlaag loop je gewoon door tot je veilig bent

daarna hergroeperen en kijken of er nog wat te regelen valt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 16 augustus 2022 @ 21:55:00 #115
236264 crew  capricia
pi_205659346
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 21:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Die voorste lijkt inderdaad al iemand te dragen. Die derde rent gewoon weg en die tweede lijkt slechts lichtgewond te zijn, maar dat kun je natuurlijk niet echt zien.
Ik zag ooit een filmpje. In een trench. Dat een Rus geraakt werd door shrapnel/granaatscherven.
En dat ie na een paar meter op de grond viel maar dat zijn benen gewoon door bleven lopen. En dat zijn handen naar zijn benen gingen, om te kijken of ze er nog waren.
Die bleek geraakt te zijn in zijn spinal cord.
Was echt zo bizar. Terwijl hij lag, liepen zijn benen door. :{

Vind het echt zo bizar. Deze oorlog. Wat mensen elkaar aandoen.
Definitely not CIA
pi_205659469
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:30 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]


Het is heel simpel. Als Rusland stopt met vechten zijn er ook geen doden. Als Oekrane stopt met vechten is het einde Oekrane.
Als ze nu stoppen met vechten ligt de grens ongeveer waar hij in de toekomst ook zal gaan liggen.
pi_205659486
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:38 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Is Bakhmut al “bevrijd” inmiddels? Die mis ik nog in je post.
In dit tempo duurt dat nog 3 weken.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 22:02:24 #118
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205659500
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 21:55 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik zag ooit een filmpje. In een trench. Dat een Rus geraakt werd door shrapnel/granaatscherven.
En dat ie na een paar meter op de grond viel maar dat zijn benen gewoon door bleven lopen. En dat zijn handen naar zijn benen gingen, om te kijken of ze er nog waren.
Die bleek geraakt te zijn in zijn spinal cord.
Was echt zo bizar. Terwijl hij lag, liepen zijn benen door. :{

Vind het echt zo bizar. Deze oorlog. Wat mensen elkaar aandoen.
Dat je je leven in de waagschaal stelt om je huis en haard te verdedigen, snap ik nog wel.

Maar dat je als jonge man, die nog een heel leven voor zich heeft, je leven geeft om een ander land te veroveren omdat een of andere oude bloeddorstige gek, die zelf veilig in een luxe bunker schuilt, dat wil? Waarom?
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_205659503
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 21:55 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik zag ooit een filmpje. In een trench. Dat een Rus geraakt werd door shrapnel/granaatscherven.
En dat ie na een paar meter op de grond viel maar dat zijn benen gewoon door bleven lopen. En dat zijn handen naar zijn benen gingen, om te kijken of ze er nog waren.
Die bleek geraakt te zijn in zijn spinal cord.
Was echt zo bizar. Terwijl hij lag, liepen zijn benen door. :{

Vind het echt zo bizar. Deze oorlog. Wat mensen elkaar aandoen.
Ok that sounds nasty :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator dinsdag 16 augustus 2022 @ 22:05:41 #120
236264 crew  capricia
pi_205659567
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 22:02 schreef Perrin het volgende:

[..]
Dat je je leven in de waagschaal stelt om je huis en haard te verdedigen, snap ik nog wel.

Maar dat je als jonge man, die nog een heel leven voor zich heeft, je leven geeft om een ander land te veroveren omdat een of andere oude bloeddorstige gek, die zelf veilig in een luxe bunker schuilt, dat wil? Waarom?
Ja. Dit.
Waarom?
Definitely not CIA
  Moderator dinsdag 16 augustus 2022 @ 22:07:15 #121
236264 crew  capricia
pi_205659598
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 22:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ok that sounds nasty :{
Ja zag het filmpje van bovenaf. Met een drone gefilmd. Zag er op het eerste gezicht gewoon grappig uit.
Tot je beseft wat er gebeurt is met die jongen. Echt ziek.


En ik moest ook meteen denken aan hoe ze zo'n loopgraaf het beste kunnen maken. Met van die zigzag stukken er continu in.
Definitely not CIA
pi_205659669
Ben wel benieuwd hoe lang het gaat duren, volgens mij wordt het wel vechten tot de laatste Oekraner. En Rus. Het schiet niet bepaald op namelijk. Mja, de kunst van het staakt het vuren is niet zo gemakkelijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_205659753
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 22:05 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. Dit.
Waarom?
Dat is zo jarenlang ingepeperd, dat nationalisme is zo hoog en sterk, die gaan dood voor hun land.
Vakman pur sang
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 16 augustus 2022 @ 22:14:54 #124
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205659790
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 21:55 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik zag ooit een filmpje. In een trench. Dat een Rus geraakt werd door shrapnel/granaatscherven.
En dat ie na een paar meter op de grond viel maar dat zijn benen gewoon door bleven lopen. En dat zijn handen naar zijn benen gingen, om te kijken of ze er nog waren.
Die bleek geraakt te zijn in zijn spinal cord.
Was echt zo bizar. Terwijl hij lag, liepen zijn benen door. :{

Vind het echt zo bizar. Deze oorlog. Wat mensen elkaar aandoen.
Dat was toch die kerel die zijwaarts door de loopgraaf begon te lopen? Heel triest maar het zag er wel grappig uit :@
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205659872
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 22:07 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja zag het filmpje van bovenaf. Met een drone gefilmd. Zag er op het eerste gezicht gewoon grappig uit.
Tot je beseft wat er gebeurt is met die jongen. Echt ziek.


En ik moest ook meteen denken aan hoe ze zo'n loopgraaf het beste kunnen maken. Met van die zigzag stukken er continu in.
Wil ik dit zien? :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')