abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205784510
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 11:09 schreef Stepperoller het volgende:
Dit lijkt me overigens heel normaal als je niet in hetzelfde vakgebied zit.
Als de ander niet heel ingewikkeld werk doet is het makkelijker om mee te kunnen denken mits je niet dom bent en er met de tijd meer en meer over meekrijgt. Ik heb bijvoorbeeld wel eens de scriptie van een ex vormgegeven terwijl ik totaal niet in haar studie thuis was, of nuttige tips kunnen geven aan een andere voor op haar werk waar ik 0 ervaring heb, maar ik merk nu dat ik haar überhaupt niet écht kan volgen, laat staan helpen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Akathisia op 29-08-2022 21:09:54 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  maandag 29 augustus 2022 @ 20:31:26 #152
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205787226
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 11:50 schreef otacon het volgende:
Je gaat haar kwijtraken. In al je reacties laat je duidelijk zien dat je onzeker ben.

"Anderzijds zal het voor haar erg moeilijk zijn om een man te vinden die nog slimmer is dan zij en heeft ze met mij wel iemand die, los van enige vertraging, in staat is om haar te volgen"

Wanneer dit bubbeltjes zal barsten dan zal al je onzekerheid naar voren komen. Zo slim ben je niet, intelligentie is best een dingetje voor je. Dus hoe zou je reageren als je haar ziet converseren met een kerel die haar gemakkelijk kan bijhouden en haar mentaal weet te boeien.

Je bent zo intelligent dat je de definitie van hoogbegaafd ben gaan google en het nog steeds over je hoofd ging. Hoogbegaafd is een ranking van een IQ test (130+), maar daar stopt het niet. Je hebt ook uitzonderlijk hoogbegaafd (145+), maar omdat je niet echt weet waar je over praat ben je bereid om een definitie te veranderen en de complete ranking van een toets omver te gooien, omdat het beter in je straatje past :')

Als jullie nooit een IQ test hebben gedaan. Dan maak je een assumptie gebaseerd op niks aka its all in your head
Al die incells die zich opeens in dit topic vertonen…

Je masturbeert op videospelletjes knul!

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 22:31 schreef otacon het volgende:
Geil is een groot woord, maar quiet van metal gear solid zag ik wel altijd graag in beeld komen
The End Times are wild
pi_205788996
Einstein : 'mijn vrouw begrijpt me niet'

Herman Finkers
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_205856615
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 20:31 schreef LXIV het volgende:

[..]
Al die incells die zich opeens in dit topic vertonen…

Je masturbeert op videospelletjes knul!
[..]

Psychology states that in the face of truth people tend to attack, deny, reflect and deflect. Basically flight or fight response.

Anyway je laat een hele lelijke gedrag van je zien. Wat alleen maar mijn eerdere opmerking bevestigd. Je bent onzeker. Zo erg zelfs dat je door mijn ph gaat om een random opmerking te zoeken die je uit context kan trekken😂 ik hoop dat je meid snel genoeg vertrek voordat je haar zal beschadigen met je "intelligentie" :')
With all due respect. F*ck you, Sir!
  maandag 5 september 2022 @ 17:50:20 #155
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205857031
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 17:10 schreef otacon het volgende:

[..]
Psychology states that in the face of truth people tend to attack, deny, reflect and deflect. Basically flight or fight response.

Lees nu zelf je eerste post eens en dan de quote hierboven.
Nog los van de spelfouten in de rest van de tekst.

Middelmatige HBS’er.
The End Times are wild
  maandag 5 september 2022 @ 17:54:24 #156
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205857112
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 17:10 schreef otacon het volgende:

[..]

Anyway je laat een hele lelijke gedrag van je zien. Wat alleen maar mijn eerdere opmerking bevestigd. Je bent onzeker. Zo erg zelfs dat je door mijn ph gaat om een random opmerking te zoeken die je uit context kan trekken😂 ik hoop dat je meid snel genoeg vertrek voordat je haar zal beschadigen met je "intelligentie" :')
Klinkt alsof jij het omdraait. L reageert defensief/afwerend op jouw stelling en dus moet die stelling wel waarheid zijn.

Dat is niet logisch.
The love you take is equal to the love you make.
pi_205857219
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 17:50 schreef LXIV het volgende:

[..]
Lees nu zelf je eerste post eens en dan de quote hierboven.
Nog los van de spelfouten in de rest van de tekst.

Middelmatige HBS’er.
Viel ik je aan of gaf ik mijn mening gebaseerd op je post. Dat beviel je niet en dus besloot je maar mijn ph te doorzoeken opzoek naar iets en mij een incel te noemen?

Genoeg reacties waarin mensen aangeven dat je niet zo intelligent ben als je claimt. Waarom is het mijn post waardoor je opeens besluit niet meer te reageren, maar te beledigen
pi_205857318
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2022 17:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Klinkt alsof jij het omdraait. L reageert defensief/afwerend op jouw stelling en dus moet die stelling wel waarheid zijn.

Dat is niet logisch.
Ooh nee daarom MOET het niet waarheid zijn, maar genoeg mensen die zeiden dat hij niet zo intelligent was. Genoeg mensen die zeiden dat hij haar kwijt zou raken. waarom opeens mij beledigen? Hij komt hier met een vraag. Ik geef antwoord en hij besluit mij te beledigen. Voor wat? Wat is daar logisch aan.

Mag alleen zijn vragen beantwoorden zolang ik zijn ego niet kwets? Gtfo
  maandag 5 september 2022 @ 18:09:20 #159
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205857356
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2022 18:06 schreef otacon het volgende:

[..]
Ooh nee daarom MOET het niet waarheid zijn, maar waarom opeens mij beledigen? Hij komt hier met een vraag. Ik geef antwoord en hij besluit mij te beledigen. Voor wat? Wat is daar logisch aan.

Mag alleen zijn vragen beantwoorden zolang ik zijn ego niet kwets? Gtfo
Ik zie wel dat je er direct met gestrekt been ingaat. Dan mag je er ook rekening mee houden dat iemand niet welwillend is om serieus op je in te gaan.

Of je speelt natuurlijk de vermoorde onschuld, dat kan ook.
pi_205857655
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2022 17:54 schreef Lienekien het volgende:
Dat is niet logisch.
Haha, mooi wel ja.

"Je moeder is een hoer"

"Bek houden, kneus!"

"Ah, je reageert defensief. Het is dus waar".
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_205857786
Verder zie ik een kaaskop die een boven het maaiveld uitstekende kop tracht te maaien, want iedereen moet even middelmatig zijn als de middelmaat die hij nastreeft. Ik had er geen moeite ingestoken.
  maandag 5 september 2022 @ 19:22:27 #162
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205858428
quote:
2s.gif Op maandag 5 september 2022 18:41 schreef Akathisia het volgende:
Verder zie ik een kaaskop die een boven het maaiveld uitstekende kop tracht te maaien, want iedereen moet even middelmatig zijn als de middelmaat die hij nastreeft. Ik had er geen moeite ingestoken.
Daar heb je gelijk in en beter had ik hem ook gewoon genegeerd, maar soms kan ik het gewoon niet laten om zo’n dyslectische incel toch repliek te geven.
The End Times are wild
  maandag 5 september 2022 @ 19:25:15 #163
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_205858469
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2022 19:22 schreef LXIV het volgende:

[..]
Daar heb je gelijk in en beter had ik hem ook gewoon genegeerd, maar soms kan ik het gewoon niet laten om zo’n dyslectische incel toch repliek te geven.
Wauw
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205864425
Het is nog aan? Dat doet me deugd O+

Ruim drie weken na de OP; zijn er nog interessante observaties over de ontwikkeling van de relatie met betrekking tot het onderwerp van het topic?
Wat een idiote zin oplevert als ik 'm geheel Nederlands probeer te doen, dus dan maar zo.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_205865337
Het wordt zo langzamerhand wel tijd voor een nieuw relatiedilemma, Lodewijk. c_/
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 7 september 2022 @ 16:56:38 #166
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205879888
Tja, wat is hoogbegaafd. Heb wel een paar keer in bed vrouwen gehad die hoogbegaafd waren op seksueel gebied.
Was wel fijn.

En hoogbegaafd ... op elk gebied, zal je zelden, vermoedelijk nooit, vinden.
Hoeft ook niet, ik heb bijvoorbeeld voldoende aan een hoogbegaafde op de gebieden seksueel, culinair en interieur verzorging.

:Y :S___D ^O^ _O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 7 september 2022 @ 17:43:45 #167
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205880285
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 16:56 schreef LeesFoknl het volgende:
Tja, wat is hoogbegaafd. Heb wel een paar keer in bed vrouwen gehad die hoogbegaafd waren op seksueel gebied.
Was wel fijn.

En hoogbegaafd ... op elk gebied, zal je zelden, vermoedelijk nooit, vinden.
Hoeft ook niet, ik heb bijvoorbeeld voldoende aan een hoogbegaafde op de gebieden seksueel, culinair en interieur verzorging.

:Y :S___D ^O^ _O- _O-
Je reageert hier zeker alleen op de topic titel?

En vergeten dat je drie weken geleden al een paar keer had gepost?
  woensdag 7 september 2022 @ 18:23:54 #168
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205880672
De ttk-vrouwen komen massaal versterken❤

In de relatie weinig veranderd, al is het nu ook weer niet erg stabiel, maar goed. Dat is het nooit geweest.

Wel een ander ding, prachtig maar misschien ook verschrikkelijk waar ik graag over zou praten, maar niet op het forum.
The End Times are wild
pi_205881240
Ik ben heul geen vrouw.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 18:23 schreef LXIV het volgende:
Wel een ander ding, prachtig maar misschien ook verschrikkelijk waar ik graag over zou praten, maar niet op het forum.
Maar wel geïntrigeerd.
pi_205881585
quote:
2s.gif Op woensdag 7 september 2022 18:59 schreef Akathisia het volgende:
Ik ben heul geen vrouw.
[..]
Maar wel geïntrigeerd.
Ik ben wel een vrouw en ook wel geïntrigeerd! :D
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
pi_205881597
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 19:14 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ik ben wel een vrouw en ook wel geïntrigeerd! :D
Ja maar jij bent geen TTK-er. Zelfs geen nep-TTK-er.
pi_205881729
quote:
8s.gif Op woensdag 7 september 2022 19:15 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ja maar jij bent geen TTK-er. Zelfs geen nep-TTK-er.
Sterker nog, ik weet niet eens wat een TTK-er is! :o

Maar ik vind het vervelend als iemand zegt dat er iets is wat mooi kan zijn maar ook verschrikkelijk, maar verder wil je er niets over kwijt. Zeg dan gewoon niets, dan word ik ook niet nieuwsgierig.
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
pi_205881806
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 19:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Precies!

quote:
Maar ik vind het vervelend als iemand zegt dat er iets is wat mooi kan zijn maar ook verschrikkelijk, maar verder wil je er niets over kwijt. Zeg dan gewoon niets, dan word ik ook niet nieuwsgierig.
Eens. TR-waardig bijna.
  woensdag 7 september 2022 @ 22:12:38 #174
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205884780
quote:

[..]

Het was een reactie op deze post. En ik ben vrij open op dit forum, maar niet met alles.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 12:11 schreef Claudia_x het volgende:
Het wordt zo langzamerhand wel tijd voor een nieuw relatiedilemma, Lodewijk. c_/
The End Times are wild
pi_205934912
Volgens mij heeft deze TS wel vaker iets bijzonder exceptioneels. En als ik me niets vergis ook wat militairs? Dus dat iemand qua intelligentie de baas is voelt dan vertrouwd. Als de vrouw in kwestie dan ook nog wat dominant is dan hoeft TS zich geen zorgen te maken. Elkaar zonder al te veel toelichting kunnen begrijpen is goud waard in elke relatie. ^O^
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')