Als de ander niet heel ingewikkeld werk doet is het makkelijker om mee te kunnen denken mits je niet dom bent en er met de tijd meer en meer over meekrijgt. Ik heb bijvoorbeeld wel eens de scriptie van een ex vormgegeven terwijl ik totaal niet in haar studie thuis was, of nuttige tips kunnen geven aan een andere voor op haar werk waar ik 0 ervaring heb, maar ik merk nu dat ik haar überhaupt niet écht kan volgen, laat staan helpen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:09 schreef Stepperoller het volgende:
Dit lijkt me overigens heel normaal als je niet in hetzelfde vakgebied zit.
Al die incells die zich opeens in dit topic vertonen…quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:50 schreef otacon het volgende:
Je gaat haar kwijtraken. In al je reacties laat je duidelijk zien dat je onzeker ben.
"Anderzijds zal het voor haar erg moeilijk zijn om een man te vinden die nog slimmer is dan zij en heeft ze met mij wel iemand die, los van enige vertraging, in staat is om haar te volgen"
Wanneer dit bubbeltjes zal barsten dan zal al je onzekerheid naar voren komen. Zo slim ben je niet, intelligentie is best een dingetje voor je. Dus hoe zou je reageren als je haar ziet converseren met een kerel die haar gemakkelijk kan bijhouden en haar mentaal weet te boeien.
Je bent zo intelligent dat je de definitie van hoogbegaafd ben gaan google en het nog steeds over je hoofd ging. Hoogbegaafd is een ranking van een IQ test (130+), maar daar stopt het niet. Je hebt ook uitzonderlijk hoogbegaafd (145+), maar omdat je niet echt weet waar je over praat ben je bereid om een definitie te veranderen en de complete ranking van een toets omver te gooien, omdat het beter in je straatje past
Als jullie nooit een IQ test hebben gedaan. Dan maak je een assumptie gebaseerd op niks aka its all in your head
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:31 schreef otacon het volgende:
Geil is een groot woord, maar quiet van metal gear solid zag ik wel altijd graag in beeld komen
Psychology states that in the face of truth people tend to attack, deny, reflect and deflect. Basically flight or fight response.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Al die incells die zich opeens in dit topic vertonen…
Je masturbeert op videospelletjes knul!
[..]
Lees nu zelf je eerste post eens en dan de quote hierboven.quote:Op maandag 5 september 2022 17:10 schreef otacon het volgende:
[..]
Psychology states that in the face of truth people tend to attack, deny, reflect and deflect. Basically flight or fight response.
Klinkt alsof jij het omdraait. L reageert defensief/afwerend op jouw stelling en dus moet die stelling wel waarheid zijn.quote:Op maandag 5 september 2022 17:10 schreef otacon het volgende:
[..]
Psychology states that in the face of truth people tend to attack, deny, reflect and deflect. Basically flight or fight response.
Anyway je laat een hele lelijke gedrag van je zien. Wat alleen maar mijn eerdere opmerking bevestigd. Je bent onzeker. Zo erg zelfs dat je door mijn ph gaat om een random opmerking te zoeken die je uit context kan trekken😂 ik hoop dat je meid snel genoeg vertrek voordat je haar zal beschadigen met je "intelligentie"
Viel ik je aan of gaf ik mijn mening gebaseerd op je post. Dat beviel je niet en dus besloot je maar mijn ph te doorzoeken opzoek naar iets en mij een incel te noemen?quote:Op maandag 5 september 2022 17:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Lees nu zelf je eerste post eens en dan de quote hierboven.
Nog los van de spelfouten in de rest van de tekst.
Middelmatige HBS’er.
Ooh nee daarom MOET het niet waarheid zijn, maar genoeg mensen die zeiden dat hij niet zo intelligent was. Genoeg mensen die zeiden dat hij haar kwijt zou raken. waarom opeens mij beledigen? Hij komt hier met een vraag. Ik geef antwoord en hij besluit mij te beledigen. Voor wat? Wat is daar logisch aan.quote:Op maandag 5 september 2022 17:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Klinkt alsof jij het omdraait. L reageert defensief/afwerend op jouw stelling en dus moet die stelling wel waarheid zijn.
Dat is niet logisch.
Ik zie wel dat je er direct met gestrekt been ingaat. Dan mag je er ook rekening mee houden dat iemand niet welwillend is om serieus op je in te gaan.quote:Op maandag 5 september 2022 18:06 schreef otacon het volgende:
[..]
Ooh nee daarom MOET het niet waarheid zijn, maar waarom opeens mij beledigen? Hij komt hier met een vraag. Ik geef antwoord en hij besluit mij te beledigen. Voor wat? Wat is daar logisch aan.
Mag alleen zijn vragen beantwoorden zolang ik zijn ego niet kwets? Gtfo
Haha, mooi wel ja.quote:
Daar heb je gelijk in en beter had ik hem ook gewoon genegeerd, maar soms kan ik het gewoon niet laten om zo’n dyslectische incel toch repliek te geven.quote:Op maandag 5 september 2022 18:41 schreef Akathisia het volgende:
Verder zie ik een kaaskop die een boven het maaiveld uitstekende kop tracht te maaien, want iedereen moet even middelmatig zijn als de middelmaat die hij nastreeft. Ik had er geen moeite ingestoken.
Wauwquote:Op maandag 5 september 2022 19:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in en beter had ik hem ook gewoon genegeerd, maar soms kan ik het gewoon niet laten om zo’n dyslectische incel toch repliek te geven.
Je reageert hier zeker alleen op de topic titel?quote:Op woensdag 7 september 2022 16:56 schreef LeesFoknl het volgende:
Tja, wat is hoogbegaafd. Heb wel een paar keer in bed vrouwen gehad die hoogbegaafd waren op seksueel gebied.
Was wel fijn.
En hoogbegaafd ... op elk gebied, zal je zelden, vermoedelijk nooit, vinden.
Hoeft ook niet, ik heb bijvoorbeeld voldoende aan een hoogbegaafde op de gebieden seksueel, culinair en interieur verzorging.
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wel geïntrigeerd.quote:Op woensdag 7 september 2022 18:23 schreef LXIV het volgende:
Wel een ander ding, prachtig maar misschien ook verschrikkelijk waar ik graag over zou praten, maar niet op het forum.
Ik ben wel een vrouw en ook wel geïntrigeerd!quote:Op woensdag 7 september 2022 18:59 schreef Akathisia het volgende:
Ik ben heul geen vrouw.
[..]
Maar wel geïntrigeerd.
Ja maar jij bent geen TTK-er. Zelfs geen nep-TTK-er.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben wel een vrouw en ook wel geïntrigeerd!
Sterker nog, ik weet niet eens wat een TTK-er is!quote:Op woensdag 7 september 2022 19:15 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ja maar jij bent geen TTK-er. Zelfs geen nep-TTK-er.
Precies!quote:Op woensdag 7 september 2022 19:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Sterker nog, ik weet niet eens wat een TTK-er is!
Eens. TR-waardig bijna.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar ik vind het vervelend als iemand zegt dat er iets is wat mooi kan zijn maar ook verschrikkelijk, maar verder wil je er niets over kwijt. Zeg dan gewoon niets, dan word ik ook niet nieuwsgierig.
Het was een reactie op deze post. En ik ben vrij open op dit forum, maar niet met alles.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sterker nog, ik weet niet eens wat een TTK-er is!
Maar ik vind het vervelend als iemand zegt dat er iets is wat mooi kan zijn maar ook verschrikkelijk, maar verder wil je er niets over kwijt. Zeg dan gewoon niets, dan word ik ook niet nieuwsgierig.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:11 schreef Claudia_x het volgende:
Het wordt zo langzamerhand wel tijd voor een nieuw relatiedilemma, Lodewijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |