Gelukkig betaal ik nu veeeeeeeel te veel per maand door een lichte overschatting, dus hoef ik me geen zorgen te maken dat ik niet meer rond kan komenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja maar die tijden zijn voor iedereen wel definitief voorbij.
Straks betaal je gemiddeld 700 pleuro per maand voor een beetje energie.
Komt ook steeds dichterbij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander van pleuris, maar begin steeds meer te denken dat dat keihard nodig is.
Nederland is een raar land als het om geld gaatquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor de benzineprijzen, die in de landen om ons heen veel goedkoper is dan hier. Het lijkt wel of ze zoveel mogelijk mensen de afgrond in willen helpen.
nooit opgestemd en het ook zeker niet van planquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:49 schreef aloa het volgende:
We gaan met zijn alle naar de kloten.
Maar we blijven wel op VVD stemmen.
Waarom stem jij op VVD dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:49 schreef aloa het volgende:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
nooit opgestemd en het ook zeker niet van plan
ook niet op D666
Ik heb helemaal nergens last van, waarom zou ik op een partij stemmen die het leven voor mij moeilijker maakt ipv de VVD?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:49 schreef aloa het volgende:
Jarenlang gestemd op de VVD. Maar dat is nu klaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
nooit opgestemd en het ook zeker niet van plan
ook niet op D666
dat hangt van je peroonlijke voorkeur afquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik twijfel nog op wie dan wel.
Waarom zeg je dan dat WE op VVD blijven stemmen?quote:
Pieterquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Jarenlang gestemd op de VVD. Maar dat is nu klaar.
Ik zie alleen weinig alternatieven momenteel. Er is werkelijk niets wat het beter gaat doen dan het zooitje dat er nu al zit.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hangt van je peroonlijke voorkeur af
maar houdt de afgelopen jaren daarbij in je achterhoofd
weinig verkiezingsprogramma's worden waarheid
dan blijft Kuttequote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:52 schreef Nattekat het volgende:
Als ik nu zou moeten stemmen, zou het blanco zijn
Omdat het steeds de grootste partij is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat WE op VVD blijven stemmen?
Het is gewoon het ene vergif of het andere. Uiteindelijk zijn ze allebei dodelijk, maar op een andere manier.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan blijft Kutte
als iedereen dat doet
Dan maar niet rechts, niet links, maar door het midden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is gewoon het ene vergif of het andere. Uiteindelijk zijn ze allebei dodelijk, maar op een andere manier.
Midden = status quo in stand houden. Los daarvan is alleen Volt midden, en daar word ik niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan maar niet rechts, niet links, maar door het midden.
Hier krijg ik dan weer een Marga Bult gevoel bij, rechtop in de wind zal ik blijven staan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:54 schreef aloa het volgende:
Ik loop verdomme krom van de pijn in mijn rug.
toen het leven nog een stuk vriendelijker wasquote:
Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:54 schreef aloa het volgende:
Ik loop verdomme krom van de pijn in mijn rug.
een beetje van de zus en een beetje zoquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg er een beetje Frizzle Sizzle idee bij, een beetje van dit en een beetje van dat.
Ja dat vind ik wel ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
toen het leven nog een stuk vriendelijker was
mensen zijn totaal niet meer geïnteresseerd in elkaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel ja.
Al verdween dat vriendelijke karakter ook wel steeds meer na 9-11 en de moord op Pim..
Te zwaar getild. Ik denk soms dat ik nog 18 benquote:
Ojee, dat is niet zo handig.. rustig aan doen dan maarquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Te zwaar getild. Ik denk soms dat ik nog 18 ben
Kan niet andersquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ojee, dat is niet zo handig.. rustig aan doen dan maar
Ja die meisjes op hun blote kakkiesquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
een beetje van de zus en een beetje zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |