Nu niet meer?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kwam ook vaak genoeg achterlangs.
@:paul
Gij holbewonerquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kwam ook vaak genoeg achterlangs.
@:paul
@Dotteke en ik zijn in goede vrede uit elkaar gegaan.quote:
En ik heb de helft van de legoquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:50 schreef Haags het volgende:
[..]
@:dotteke en ik zijn in goede vrede uit elkaar gegaan.
Alles eerlijk gedeeld. Zelfs de tv doormidden, zij wilde dan weer het gedeelte hebben waar het snoer nog aan zat.
Snap ik, snap ik. Goede keuze, heb je tenminste altijd nog het snoer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:50 schreef Haags het volgende:
[..]
@:dotteke en ik zijn in goede vrede uit elkaar gegaan.
Alles eerlijk gedeeld. Zelfs de tv doormidden, zij wilde dan weer het gedeelte hebben waar het snoer nog aan zat.
Je hebt met name @Paul hier keihard mee gepakt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik heb de helft van de legodie heb ik verkocht en een mooie tv. Voor kunnen kopen ☄️
Nee hoor, die heeft nu andere speeltjes. Hij begint een vent te worden 🕺🏻quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Je hebt met name @:paul hier keihard mee gepakt.
Een mooie Bad Dragon voor 'm aangeschaft?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, die heeft nu andere speeltjes. Hij begint een vent te worden 🕺🏻
Hij weet dat de satisfyer voor vrouwen is toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, die heeft nu andere speeltjes. Hij begint een vent te worden 🕺🏻
Moest eerst google vragen wat het was 🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een mooie Bad Dragon voor 'm aangeschaft?
je hebt er gelijk 2 besteld?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moest eerst google vragen wat het was 🤣🤣🤣🤣🤣
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moest eerst google vragen wat het was 🤣🤣🤣🤣🤣
Eigenlijk even wachten tot vrijdag, da's customs dag.quote:
huh?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eigenlijk even wachten tot vrijdag, da's customs dag.
Op vrijdag gooien ze de custom orders meestal open, dan kan je model/maat/kleur zelf bepalen.quote:
ahaquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op vrijdag gooien ze de custom orders meestal open, dan kan je model/maat/kleur zelf bepalen.
Vraag het hem. Ik zag wel Teazers Orale Masturbator in zijn nachtkastje staan 🤣🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Hij weet dat de satisfyer voor vrouwen is toch?
Morguh DJ. Zo heb je ook nog iets aan je dag 🤣quote:
Ik heb er serieus een.quote:
heb ik toch welquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh DJ. Zo heb je ook nog iets aan je dag 🤣
Lekker. Fijn weekend dan maar 😉quote:
Geil.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens serieus een aanrader, kwaliteit is echt top.
Het is een tentakel ja.quote:
Dat is met een hele hoop dingen zoquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:39 schreef Nattekat het volgende:
Je gaat zo'n ventilatiesysteem pas echt waarderen als het er niet meer is.
Al die simpele dingen waar je niet echt over na denkt, tot ze ermee nokken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is met een hele hoop dingen zo
Deze zal ik maar niet in koppenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al die simpele dingen waar je niet echt over na denkt, tot ze ermee nokken.
Aaah doe eensquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze zal ik maar niet in koppen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |