abonnement Unibet Coolblue
pi_205652475
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 11:03 schreef Confetti het volgende:
Toch bijzonder hoe een volstrekt ongeinformeerd volk zijn meningen baseeert op wat krantenkoppen.

De kop had ook kunnen zijn: "Kabinet gaat ongebruikt geld niet meer in zakken zorgverzekeraars laten verdwijnen". Was het een heel ander topic geweest.
pi_205652485
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 11:07 schreef Piles het volgende:

[..]
Dat is ook exact wat in het bericht staat, dus maak je niet dik ;) (anders moet je leefstijlprogramma aangepast worden).
Is niet nodig. Daar heb ik al ooit gehakt van gemaakt met dank aan de vakbond.
pi_205652502
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 09:05 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Waar staat dat? Ik zie alleen staan dat het gesprek aangegaan moet worden met zorgaanbieders. Dat is een zorgverzekeraar niet. Ik zie wel dat zorgverzekeraars meer moeten doen met valpreventie voor ouderen, etc. Maar dat lijkt me meer richting (online?) voorlichting, nieuwsbrieven met tips, extra mogelijkheden in aangeboden pakketten of juist gratis aanbod van korte online cursussen enzo.
Check verkeerd gelezen
pi_205652611
Gewoon weer de verzorgingshuizen openen die de afgelopen 20 jaar gesloten zijn.

Zet die oudjes bij elkaar met een centrale keuken en eetzaal. Artsenpost + verpleging, kappertje, bingomiddagen.

Hoeven er ook niet dagelijks 6 verschillende auto's van verschillende zorgaanbieders hier door de straat te rijden.
pi_205652815
Ik heb al horen fluisteren dat wijkverpleegkundigen uit protest incontinentiemateriaal willen dumpen op snelwegen. ;)
pi_205653114
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 11:47 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb al horen fluisteren dat wijkverpleegkundigen uit protest incontinentiemateriaal willen dumpen op snelwegen. ;)
beter pleuren ze dat op weilanden en maisvelden
pi_205653127
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 06:55 schreef Steven184 het volgende:
Je zou toch als kabinet je eigen burgers zo ongelooflijk diep haten
We hebben al meerdere jaren gehad waarin de zorgkosten stijging net zo groot was als het gehele defensie budget. Ik zie niet in hoe we dat nog 30 jaar van vergrijzing gaan volhouden.
pi_205653278
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 07:00 schreef Hiddendoe het volgende:
"Valpreventie bij ouderen"

Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Een haak aan het plafond met een elastiek eraan
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 12:55:17 #84
3542 Gia
User under construction
pi_205653433
Als ze nu eens tehuizen zouden bouwen waar ouderen, in eigen appartementjes kunnen wonen, met een gezellige gezamenlijke ruimte.
Dan hoeft de thuiszorg niet meer heel de stad door te reizen, van cliënt naar cliënt. Veel efficiënter.

Soort bejaardenhuis eigenlijk.
pi_205653641
Ik werk in de intensieve tak van de gehandicaptenzorg en bij ons op terrein zijn er tussen de 40 en 50 openstaande vacatures. Iedereen vertrekt uit vaste dienst om ZZPer te worden. Niveau 3-begeleiders verdienen als ZZPer gewoon meer dan leidinggevenden in vaste dienst.

Wellicht moet er eens een plafond voor ZZP-tarieven worden ingesteld. En eerst de lonen van vaste krachten omhoog.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')